Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24 |
Контактна особа: |
Кончевич Олег Адріанович +380325142534 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2021 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2021 13:47 |
Очікувана вартість: | 474 453,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 372,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2021 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2021 16:40 |
Проект договору_відеоспостереження.docx | |
27 липня 2021 10:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
27 липня 2021 10:21 |
02 Технічне завдання.docx | |
27 липня 2021 10:21 |
ТД_відеоспостереження_.docx |
05 серпня 2021 17:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 серпня 2021 16:40 |
Проект договору_відеоспостереження.docx
|
||||||
27 липня 2021 10:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
||||||
27 липня 2021 10:21 |
02 Технічне завдання.docx
|
||||||
27 липня 2021 10:21 |
ТД_відеоспостереження_.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-06-000045 ● db6e7fa322874c46aaad946c2f0afdd9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2021 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2021 № 616
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.10.2021 № 616.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-07-26-002608-b, 26.07.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-07 10:12:31
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-07-26-002608-b, яка проводилась Славською селищна рада (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-18 12:25:40
Пояснення
Інформація щодо визначення очікуваної вартості, технічних характеристик закупівлі проводилась шляхом аналізу проведених закупівель іншими замовниками за аналогічним предметом з урахуванням особливостей параметрів обладнання, зазначених на електронних ресурсах виробників та постачальників.
В частині посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що офіційним вебсайтом Славської селищної ради є «https://slavska-gromada.gov.ua/». Разом з тим, згідно п.4 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Таким чином, постанова містить рекомендаційний характер.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На предмет порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082, тендерний комітет повідомляє наступне. Відповідно до абзацу 3 пункту 3 вищезазначеного наказу Мінекономрозвитку після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис (КЕП) - удосконалений електронний підпис (УЕП), який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Згідно п. 17 згаданого закону засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки, який відповідає вимогам цього закону. Замовник звертає увагу, що відповідно п.38 закону сертифікат відкритого ключа - електронний документ, який засвідчує належність відкритого ключа фізичній або юридичній особі, підтверджує її ідентифікаційні дані та/або надає можливість здійснити автентифікацію веб-сайту. Перевірка накладеного електронного підпису після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний підпис посадової особи замовника (сертифікат - кваліфікований). Беручи ж до уваги положення п. 23, 38 зазначеного нормативно-правового акту, замовником вимоги чинного законодавства в частині оприлюднення інформації по закупівлі порушені не були. Додатково, замовник звертає увагу, що електронна система закупівель дозволила накладення електронного підпису 05.08.2021 року, серійний номер якого 20015D0700000000000000000000000000000001, що в надає можливість перевірити власника даного електронного ключа, його посаду та інформацію про найменування організації замовника. В частині визначення формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, замовник повідомляє, що тендерною документацією пунктом 2 розділу V тендерної документації визначено перелік таких формальних помилок. Разом з тим звертаємо увагу, що абзацом 3 даного пункту передбачено, що до формальних (несуттєвих) помилок належать помилки, які за своїм характером підпадають під опис Переліку формальних помилок (затверджений міністерством РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 710, далі - Перелік). Учасник надає у складі пропозиції лист-згоду з вищевказаним переліком формальних помилок, що визначені Замовником відповідно до чинного законодавства. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовником у тендерній документації передбачено застереження, яке полягає в тому, що кожна з формальних помилок, у разі її виявлення в документах тендерної пропозиції учасника/учасників, визнається формальною лише у разі її відповідності згаданому вище Переліку. Варто зазначити, що тендерним комітетом при розгляді тендерних пропозицій учасників жодних порушень Переліку в частині визначення тої чи іншої помилки як формальної допущено не було. Щодо незазначення інформації про посаду відповідної посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, просимо звернути увагу, що пунктом 2.3. Розділу І тендерної документації передбачено, що такою посадовою особою є секретар тендерного комітету Хрипта Ростислав Михайлович, зазначено контактний номер телефону – 0633238473; електронну пошту - slavske_rada@ukr.net. За таких умов, спосіб зазначення інформації для зв’язку учасників із замовником була зазначена у тендерній документації та цілком відповідає рішенню Славської селищної ради № 206 від 17.03.2021 року (на 5 арк. додається). В частині відповідності учасника, який визнаний переможцем закупівлі – ФОП Шипак М.І., вимогам п. 3.2 Додатку 1 тендерної документації, звертаємо увагу, що учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.pdf». У складі даного файлу разом із текстом аналогічного договору надано Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-1 на Встановлення та впровадження системи відео спостереження в с. Дуліби Стрийського району Львівської області та Підсумкова відомість ресурсів, які і є кошторисною частиною наданого учасником аналогічного договору, в частині придбання та монтажу системи відео спостереження, що дозволяють встановити кількісні та вартісні характеристики обладнання. На предмет невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Шипак М.І. у зв’язку з тим, що окремі його документи викладені іншою мовою, ніж українська або російська (Certification Program, виданий Нургалієву Роману та Кінашу Віталію та Certificate of Course Complrtion, виданий Пущаку Семену) замовник повідомляє наступне. Відповідно до п. 32 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. За положеннями п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Згідно п. 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен мати у своєму штаті не менше одного працівника, який пройшов (ла) навчання з питань та налаштування спеціалізованого телекомунікаційного обладнання. На підтвердження проходження навчання Учасник має надати довідку (лист), сертифікат CISCO CCNA security, або MIKROTIK MTCNA, чи інший аналогічний курс. Форма надання учасником сертифікатів – видані Нургалієву Роману, Кінашу Віталію Пущаку Семену цілком відповідає вимогам п.2 Додатку 1 до тендерної документації, оскільки вимоги замовника стосувалися надання безпосередньо даних документів (або аналогічних). Зі змісту згаданих документів дозволяється встановлення всіх необхідних даних, необхідних замовнику для встановлення відповідності кваліфікаційному критерію, а саме – вид документа (сертифікат CISCO CCNA security, або MIKROTIK MTCNA), термін дії та особу, якій він виданий. На момент оприлюднення відповіді замовника щодо результатів проведення моніторингу у замовника відсутня технічна можливість щодо внесення будь яких змін до процедури закупівлі (у зв’язку із завершенням процедури закупівлі та виконанням договору). Зобов’язання щодо здійснення заходів (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерних пропозицій, пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 при розміщенні інформації про закупівлю, пункту 17 та 19 частини другої статті 22 Закону при складані тендерної документації можуть бути реалізовані виключно при плануванні, оприлюдненні та проведенні замовником інших закупівель.
2021-11-02 17:22:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0012/2022пр |
Дата публікації: | 10 лютого 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/453/204/22 |
Дата відкриття провадження: | 30 травня 2022 |
Документи:
21 жовтня 2024 12:23
|
Електронний підпис |
10 лютого 2022 10:23
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИПАК МАРКО ІГОРОВИЧ |
469 453,00
UAH з ПДВ
|
469 453,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЯКУБОВИЧ РОМАН ФЕДОРОВИЧ" |
472 000,00
UAH з ПДВ
|
472 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИПАК МАРКО ІГОРОВИЧ #3308403471 |
Переможець |
469 453,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 18:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 14:25
|
Акт | укладений |
11 жовтня 2021 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2021 15:47
|
Договір | укладений |
01 вересня 2021 15:44
|