Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо (м'ясо яловичини (напівтушки), конина, м'ясо яловичини (м’якоть), печінка яловича, серце яловиче)
Очікувана вартість
2 000 544,00 UAH
UA-2021-07-26-002491-b ● 70b12054711843e392d98c819b75ef2c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський зоологічний парк загальнодержавного значення |
Код ЄДРПОУ: | 02221171 |
Вебсайт: | http://zoo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03055, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, буд. 32 |
Контактна особа: |
Валентина Єрмакова +380442774767 zoo_zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2021 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2021 15:39 |
Очікувана вартість: | 2 000 544,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 005,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій становить – 60016,00 грн (Шiстдесят тисяч шiстнадцять гривень 00 копiйок). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60016 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається Застава (у вигляді платіжного доручення), що містить ствердження про безумовне виконання зобов'язань щодо сплати Замовнику коштів у розмірі 5 % (п’ять відсотків) ціни Договору у разі невиконання учасником-переможцем процедури закупівлі умов укладеного Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20964 кілограми
М'ясо (м'ясо яловичини (напівтушки), конина, м'ясо яловичини (м’якоть), печінка яловича, серце яловиче)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги , 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2021 12:58 |
Тендерна_документацiя в новій редакції.docx | |
02 серпня 2021 12:58 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
26 липня 2021 11:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2021 12:58 |
Тендерна_документацiя в новій редакції.docx
|
||
02 серпня 2021 12:58 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||
26 липня 2021 11:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Радіаційний контроль
Дата подання: 27 липня 2021 09:19
Дата відповіді: 30 липня 2021 11:03
Шановний замовник тендеру.
У відповідності до пункту 12 Додатку 2 тендерної документації, Ви прросите надати :"Кольорова скан –копія документу про проходження радіаційного контролю автомобільним транспортом, яким буде здійснюватись поставка товару, не більше тримісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій".
Ця вимога стосовно радіаційного контролю є дискримінаційною, так як не відноситься до ЗУ про Державні закупівлі.
Ця вимога фігурє в Наказі Міністерства охорони навколишнього природного середовища
та ядерної безпеки України
від 8 вересня 1999 року N 204, та стосується митного контролю.
Просимо внести роз'яснення по даному пункту, або внести відповідні зміни до Вашої тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: пункт 3 стаття 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством
Учасник несе відповідальність за отримання усіх необхідних документів, дозволів, протоколів, сертифікатів, тощо. В разі неможливості отримання документів дозвільного характеру до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, учасник повинен надати обгрунтування неможливості отримання відповідних документів, спираючись на норми законодавства або надати лист розʼяснення про причини, від нього незалежні.
Санітарно-екологічні правила і норми з радіаційної безпеки розробляються враховуючи Закони України, зокрема (невиключно): “Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання ” від 14.01.98р. № 15/98-ВР; “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення ” від 24.02.94р. № 4005-ХІІ; “Про охорону навколишнього природного середовища ” від 25.06.91р. № 1264-ХІІ; “Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії ” від 11.01.2000р. №1370-ХІV; з урахуванням вимог нормативних документів діючих на території України зокрема (невиключно): Постанова КМУ від 27.07.95р. № 554 “Про затвердження Переліку видів діяльності та об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку ”;
Постанова КМУ від 04.03.97р № 207 “Про затвердження Порядку взаємодії органів виконавчої влади та причетних юридичних осіб у разі виявлення джерел іонізуючого випромінювання, які перебувають у незаконному обігу ”; ДГН 6.6.1.-6.5.001-98 - Норми радіаційної безпеки України (НРБУ-97); ДСП 6.074.120-01 - Основні санітарні правила протирадіаційного захисту України (ОСПУ); ГОСТ 12.1.005-88 - ССБТ. Общие санитарно-гигиенические требования к воздуху рабочей зоны; ГОСТ 12.1.007-76 - ССБТ Вредные вещества. Класификация и общие требования безопасности; ГОСТ 12.2.003-91 - ССБТ Оборудование производственное. Общие требования безопасности; ГОСТ 12.4.010-75 - ССБТ Средства индивидуальной защиты. Рукавицы специальные; ГОСТ 17.2.1.01-76 - Охорона природи. Атмосфера. Класифікація викидів за складом; ГОСТ 17.2.3.02-91 - Охорона природи. Атмосфера. Правила встановлення допустимих викидів шкідливих речовин промисловими підприємствами; ГОСТ 12.3.009-76 - ССБТ. Работы погрузочно-разгрузочные. Общие требования безопасности.»
Таким чином, вимога щодо надання «Кольорова скан –копія документу про проходження радіаційного контролю автомобільним транспортом, яким буде здійснюватись поставка товару, не більше тримісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій" встановлена у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» і не має жодних дискримінаційних ознак.
Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством
Учасник несе відповідальність за отримання усіх необхідних документів, дозволів, протоколів, сертифікатів, тощо. В разі неможливості отримання документів дозвільного характеру до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, учасник повинен надати обгрунтування неможливості отримання відповідних документів, спираючись на норми законодавства або надати лист розʼяснення про причини, від нього незалежні.
Санітарно-екологічні правила і норми з радіаційної безпеки розробляються враховуючи Закони України, зокрема (невиключно): “Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання ” від 14.01.98р. № 15/98-ВР; “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення ” від 24.02.94р. № 4005-ХІІ; “Про охорону навколишнього природного середовища ” від 25.06.91р. № 1264-ХІІ; “Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії ” від 11.01.2000р. №1370-ХІV; з урахуванням вимог нормативних документів діючих на території України зокрема (невиключно): Постанова КМУ від 27.07.95р. № 554 “Про затвердження Переліку видів діяльності та об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку ”;
Постанова КМУ від 04.03.97р № 207 “Про затвердження Порядку взаємодії органів виконавчої влади та причетних юридичних осіб у разі виявлення джерел іонізуючого випромінювання, які перебувають у незаконному обігу ”; ДГН 6.6.1.-6.5.001-98 - Норми радіаційної безпеки України (НРБУ-97); ДСП 6.074.120-01 - Основні санітарні правила протирадіаційного захисту України (ОСПУ); ГОСТ 12.1.005-88 - ССБТ. Общие санитарно-гигиенические требования к воздуху рабочей зоны; ГОСТ 12.1.007-76 - ССБТ Вредные вещества. Класификация и общие требования безопасности; ГОСТ 12.2.003-91 - ССБТ Оборудование производственное. Общие требования безопасности; ГОСТ 12.4.010-75 - ССБТ Средства индивидуальной защиты. Рукавицы специальные; ГОСТ 17.2.1.01-76 - Охорона природи. Атмосфера. Класифікація викидів за складом; ГОСТ 17.2.3.02-91 - Охорона природи. Атмосфера. Правила встановлення допустимих викидів шкідливих речовин промисловими підприємствами; ГОСТ 12.3.009-76 - ССБТ. Работы погрузочно-разгрузочные. Общие требования безопасности.»
Таким чином, вимога щодо надання «Кольорова скан –копія документу про проходження радіаційного контролю автомобільним транспортом, яким буде здійснюватись поставка товару, не більше тримісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій" встановлена у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» і не має жодних дискримінаційних ознак.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-26-002491-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Ніколенко Руслан Володимирович, Код ЄДРПОУ:3353301751
Дата подання: 30 серпня 2021 18:48
Дата подання: 30 серпня 2021 18:48
Оскарження неправомірних дій Замовника
СКАРГА щодо порушення Київським зоологічним парком загальнодержавного значення (надалі-Замовник) Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі-Закон) в частині визнання переможцем відкритих торгів: М'ясо (м'ясо яловичини (напівтушки), конина, м'ясо яловичини (м’якоть), печінка яловича, серце яловиче) (код ДК 021:2015-15110000-2 М'ясо), ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-26-002491-b, учасника ФОП ПАШКУДА ГАЛИНА ГАВРИЛІВНА
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2021 10:28
рішення від 01.09.2021 №19900.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2021 10:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.09.2021 №20614.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2021 14:45
рішення від 09.09.2021 №20614.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2021 15:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом Київського зоологічного парку загальнодержавного значення (надалі – Замовник) розглянуто рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 20614-р/пк-пз від 09.09.2021 щодо процедури закупівлі М'ясо (м'ясо яловичини (напівтушки), конина, м'ясо яловичини (м’якоть), печінка яловича, серце яловиче) (код ДК 021:2015 -15110000-2 М'ясо), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-07-26-002491-b.
Замовником відхилено тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Пашкуди Г.Г. за вищезазначеною процедурою закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 15 вересня 2021 14:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2021 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ПАШКУДА ГАЛИНА ГАВРИЛІВНА |
1 736 670,80
UAH з ПДВ
|
1 736 670,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Ніколенко Руслан Володимирович |
1 969 348,00
UAH з ПДВ
|
1 969 348,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕФТОРГ" |
1 979 609,34
UAH з ПДВ
|
1 979 609,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПАШКУДА ГАЛИНА ГАВРИЛІВНА #2688911068 |
Рішення скасоване |
1 736 670,80
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 14:33
|
ФОП ПАШКУДА ГАЛИНА ГАВРИЛІВНА #2688911068 |
Відхилено |
1 736 670,80
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 14:49
|
Фізична особа-підприємець Ніколенко Руслан Володимирович #3353301751 |
Переможець |
1 969 348,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2022 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:57
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:54
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 15:15
|
договір 2491-b.pdf | укладений |
27 жовтня 2021 15:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 2491-b |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 2491-b |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |