Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "Селищне Комунальне Підприємство" |
Код ЄДРПОУ: | 32356196 |
Місцезнаходження: | 78595, Україна , Івано-Франківська обл., м. Яремче, смт. Ворохта , вул. Данила Галицького, буд. 41 |
Контактна особа: |
Юлія Гладиш +380985489943 ylia4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2021 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2021 11:35 |
Очікувана вартість: | 1 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2021 20:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2021 20:03 |
Протокол внесення змін до ТК №3 від 09.08.2021.pdf | |
09 серпня 2021 20:03 |
ТД Екскаватор.doc | |
09 серпня 2021 20:03 |
Додаток 4 Прєкт договору.docx | |
04 серпня 2021 18:02 |
Протокол ТК №2 від 04.08.21р..pdf | |
04 серпня 2021 18:01 |
Додаток № 2 ТехнічніВимоги.docx | |
26 липня 2021 10:11 |
Додаток №1 тендерна пропозиція.docx | |
26 липня 2021 10:11 |
Додаток 3 перелік документів.docx | |
26 липня 2021 10:11 |
Розділ V Оцінка.docx | |
26 липня 2021 10:11 |
Протокол ТК №1 від 26.07.21р..pdf |
09 серпня 2021 20:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 серпня 2021 20:03 |
Протокол внесення змін до ТК №3 від 09.08.2021.pdf
|
||||||
09 серпня 2021 20:03 |
ТД Екскаватор.doc
|
||||||
09 серпня 2021 20:03 |
Додаток 4 Прєкт договору.docx
|
||||||
04 серпня 2021 18:02 |
Протокол ТК №2 від 04.08.21р..pdf
|
||||||
04 серпня 2021 18:01 |
Додаток № 2 ТехнічніВимоги.docx
|
||||||
26 липня 2021 10:11 |
Додаток №1 тендерна пропозиція.docx
|
||||||
26 липня 2021 10:11 |
Додаток 3 перелік документів.docx
|
||||||
26 липня 2021 10:11 |
Розділ V Оцінка.docx
|
||||||
26 липня 2021 10:11 |
Протокол ТК №1 від 26.07.21р..pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Додатком 2 до Тендерної документації (Технічні вимоги) Вами передбачено вимогу до приводу зміщення каретки, а саме - гідравлічний, який повинен виконуватися гідроциліндром з храповим механізмом розміщеним на внутрішній стороні каретки.
Керуючись, частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» якою передбачено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме видалити дискримінаційну умову щодо конкретно-зазначеного механізму зміщення каретки, а також його розміщення, та викласти необмежуючу коло Учасників вимогу до приводу зміщення каретки: тип - гідравлічний.
Повідомляємо, що на механізм, що прописаний Вами в Технічних вимогах до предмету закупівлі, розповсюджується патент № RU143614U1 від 27.02.2014, власником якого є виключно Закрите акціонерне товариство "Амкодор-Пинск”. Надаємо посилання, за яким можна перевірити надану інформацію - https://patents.google.com/patent/RU143614U1/ru.
Додатково повідомляємо, що маємо можливість здійснити постачання товару, який повністю відповідає Вашим технічним вимогам, однак з гідравлічним приводом зміщення каретки, який виконується гідроциліндром розміщеним на рамі екскаватору.
У випадку залишення вимоги, щодо храпового механізму приводу зміщення каретки, а також його розміщення на внутрішній стороні каретки, будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України за захистом наших прав.
Тендерний комітет Селищного Комунального Підприємства, ознайомившись з Вашим зверненням, надає Вам наступну відповідь:
Перш ніж оголосити закупівлю, Замовник провів моніторинг багатьох моделей екскаваторів з метою визначитися з найбільш оптимальним варіантом. Інформацію щодо цін, моделей та технічних характеристик екскаватора Замовник отримав з відкритих джерел (сайтів компаній, пропозицій щодо купівлі/продажу, оголошень, що публікуються в мережі Internet). Було встановлено, що товарна лінійка екскаваторів, а також потенційних постачальників/учасників торгів, дуже насичена. Замовник, розробляючи технічну характеристику предмета закупівлі, характеристики якого визначені в Додатку №2 до тендерної документації, виходив з умов виробничих потреб, керуючись виключно принципами здійснення закупівель, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі». Переглянувши Додаток 2 до Тендерної документації вносимо зміни до Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: привід зміщення карети - гідравлічний.
Додатком 2 до Документації також передбачено, що якщо запропонований Учасником закупівлі Товар за технічними параметрами відрізняється від тих, що вимагаються Замовником в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (є еквівалентом), Учасник в складі тендерної пропозиції обов’язково подає порівняльну таблицю параметрів запропонованого ним товару та параметрів, що визначені в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики екскаваторів з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.
Так, Додатком 2 до Документації визначено, що довжина екскаватора з бульдозерним обладнанням в транспортному положенні повинна становити рівно 5900 мм, а висота – 3800 мм.
Ми маємо намір прийняти участь в закупівлі та запропонувати товар, який відповідає технічним вимогам, викладених Замовником в Додатку 2 до Документації, окрім габаритних розмірів екскаватора та механізму приводу зміщення каретки. Відповідно, дані умови є для нас дискримінаційними, та позбавляють можливість прийняти участь в закупівлі.
Екскаватор, який ми мали б можливість запропонувати, має відповідну довжину - 6310 мм, що на 41 см відрізняється від Технічних вимог до предмету закупівлі, а висоту – 3630 мм, що відповідно на 17 см менша.
Враховуючи, що Документацією визначено чіткі габаритні розміри до предмету закупівлі, та не зрозуміло, в яких випадках габаритні розміри можуть вважатися «не гіршими», та відповідно на підставі яких критеріїв Учасники чи Замовники будуть визначати відповідність чи невідповідність вимогам Замовника в цій частині, просимо внести зміни до Додатку 2 до Документації, а саме встановити наступні габаритні розміри екскаватора з бульдозерним обладнанням в транспортному положенні: довжина – не більше 6400 мм; висота – не більше 3800 мм.
Тендерний комітет Селищного Комунального Підприємства, ознайомившись з Вашим зверненням, надає Вам наступну відповідь:
Перш ніж оголосити закупівлю, Замовник провів моніторинг багатьох моделей екскаваторів з метою визначитися з найбільш оптимальним варіантом. Інформацію щодо цін, моделей та технічних характеристик екскаватора Замовник отримав з відкритих джерел (сайтів компаній, пропозицій щодо купівлі/продажу, оголошень, що публікуються в мережі Internet). Було встановлено, що товарна лінійка екскаваторів, а також потенційних постачальників/учасників торгів, дуже насичена. Замовник, розробляючи технічну характеристику предмета закупівлі, характеристики якого визначені в Додатку №2 до тендерної документації, виходив з умов виробничих потреб, керуючись виключно принципами здійснення закупівель, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».
Переглянувши Додаток 2 до Документації вирішили внести зміни до Додатку 2 до Документації, а саме у зв’язку із наявним гаражним приміщенням а також високою маневреністю необхідна довжина не більше 6000мм; висота не більше 3800мм.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000029 ● a5c2fcf701d34d22a1490b81af9343af
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 11:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
22.09.2021
№ 585
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 22.09.2021 №585
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-07-26-001349-b 26.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Селищним Комунальним Підприємством було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. https://vorokhtianska-rada.gov.ua/derzhzakupivli/ ( посилання про виконання додається) . У подальшому зобов’язуємось дотримуватись норм пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, пункту 19 частини другої статті 22 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
2021-10-20 10:22:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2021 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МК "БУДАГРОМАШ" |
1 170 000,00
UAH з ПДВ
|
1 024 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХМАШИНКОМПЛЕКТ" |
1 179 996,00
UAH з ПДВ
|
1 025 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УкрЄвроМАЗ" |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
1 243 740,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МК "БУДАГРОМАШ" #42283450 |
Відхилено |
1 024 900,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2021 11:21
|
ТОВ "ТЕХМАШИНКОМПЛЕКТ" #42667440 |
Рішення скасоване |
1 025 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2021 12:10
|
ТОВ "ТЕХМАШИНКОМПЛЕКТ" #42667440 |
Відхилено |
1 025 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2021 12:15
|
ТОВ "УкрЄвроМАЗ" #37474578 |
Переможець |
1 243 740,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 15:50
|
дод угода № 3.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 10:47
|
дод угода 1 від 02.12.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 15:58
|
дод.угода 2 від 24.11.21.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 13:02
|
договір екскаватор.pdf | укладений |
12 листопада 2021 13:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», керуючись п. 12.3, 12.4 Договору про закупівлю товарів № 46 від 12.11.2021р., усвідомлюючи значення своїх дій Сторони дійшли згоди, п. 5.1. Договору викласти в такій редакції: «Строк поставки Товару – до 31.12.2021року.» В усьому іншому, що не передбачено даною додатковою угодою, умови договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 12.3, 12.4 Договору про закупівлю товарів № 46 від 12.11.2021р., усвідомлюючи значення своїх дій Сторони дійшли згоди, п. 4.3.1. Договору викласти в наступній редакції: «У сумі, що дорівнює 30% - 373 122,00 (Триста сімдесят три тисячі сто двадцять дві гривень 00 копійок) від загальної вартості Товару згідно п.3.1 Договору — протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту укладання договору поставки Товару покупець сплачує за рахунок субвенції з місцевого бюджету.» п. 4.3.2. Договору викласти в наступній редакції: « У сумі, що дорівнює 70% - 870 618.00 (Вісімсот сімдесят тисяч шістсот вісімнадцять гривень 00 копійок) від загальної вартості Товару згідно п.3.1 Договору - протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня поставки Товару покупець сплачує за рахунок кредитних коштів банку.» В усьому іншому, що не передбачено даною додатковою угодою, умови договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 12.3, 12.4 Договору про закупівлю товарів № 46 від 12.11.2021р., усвідомлюючи значення своїх дій Сторони дійшли згоди, п. 4.3.1. Договору викласти в наступній редакції: «У сумі, що дорівнює 30% -373 122,00 (Триста сімдесят три тисячі сто двадцять дві гривень 00 копійок) від загальної вартості Товару згідно п.3.1 Договору – протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з моменту укладання договору поставки Товару покупець сплачує за рахунок селищного бюджету.» п. 4.3.2. Договору викласти в наступній редакції: «У сумі, що дорівнює 70% -870 618,00 (Вісімсот сімдесят тисяч шістсот вісімнадцять гривень 00 копійок) від загальної вартості Товару згідно п.3.1 Договору - протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня поставки Товару покупець сплачує за рахунок кредитних коштів банку.» В усьому іншому, що не передбачено даною додатковою угодою, умови договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |