Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Москітні сітки, серветки текстильні для прибирання
Очікувана вартість
35 550,00 UAH
UA-2021-07-26-001171-a 8be32bea45244ee1bd19d6d0f7e495f6
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малакаєв Сергій Володимирович

048-738-18-65 Serhii.Malakaiev@pf.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південна філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Малакаєв Сергій Володимирович
048-738-18-65
Serhii.Malakaiev@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2021 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2021 12:00
Початок аукціону: 05 серпня 2021 15:46
Очікувана вартість: 35 550,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 355,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


1. Замовник: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний). 1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 38728549. 1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Москітні сітки, серветки текстильні для прибирання за кодом ДК 021:2015 39520000-3 Готові текстильні вироби 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3. 4. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 480 пак., 100 шт., 30 м.п. 4.2. Місце поставки товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація морського порту Південний). 5. Строк поставки товарів або виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021. 6. Умови оплати: протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки товару на підставі виставленого рахунку та підписаної видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний). 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 35 550,00 грн. без ПДВ/ 42 660,00 грн. з ПДВ. При оприлюднені замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 30.07.2021 р. 12-00 (дата) (час) 9. Кінцевий строк подання пропозицій: Дата та час закінчення подання пропозицій: 04.08.2021 р. 12-00 (дата) (час) 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 пак
Серветки для прибирання з мікрофібри, 30х30см, 4шт./пак.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39525800-6 — Ганчірки для прибирання
230 пак
Серветки для прибирання віскозна, 30х38см, 10 шт./пак.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39525800-6 — Ганчірки для прибирання
100 шт.
Серветка для скла та дзеркал з мікрофібри, 30х30см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39525800-6 — Ганчірки для прибирання
30 пог.м.
Сітка москітна універсальна 160см, сіра.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39525500-3 — Москітні сітки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки товару на підставі виставленого рахунку та підписаної видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний). Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2021 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2021 13:20
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-26-001171-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУДАЛІН ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2773015379
Дата подання: 18 серпня 2021 10:57
Щодо надання недійсних документів
ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" у складі своєї пропозиції надало висновок ДСЕС № 05.03.02-04/7918 від 26.02.2015 року (на серветки віскозні PRO-service), строк дії якого закінчився 23.02.2020 року і є не дійсним на момент подачі пропозиції.
«Декларація постачальника про відповідність» надані ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" не відповідають вимогам чинного законодавства, а саме:
1. Відповідно до вимог Національного стандарту України «Декларація постачальника про відповідність» частина 1. Загальні вимоги, у Декларації про відповідність повинно обов’язково зазначено (розділ 6 , пункт 1 Стандарту):
• однозначна ідентифікація декларації про відповідність (номер та дата документа)
• повний та чіткий перелік стандартів або інших встановлених вимог
У наданих ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" деклараціях постачальника про відповідність відсутні номери документів, та посилання на стандарти.
2. Декларації постачальника про відповідність мають конкретного адресата, що також суперечить вимогам Національного стандарту України «Декларація постачальника про відповідність» частина 1 «Загальні вимоги», абзац 3 розділ 5 так як Декларація видається на партію або конкретну одиницю продукції.
3. Відповідно до вимог абзацу 2 розділу 5 Національного стандарту України «Декларація постачальника про відповідність» частина 1. Загальні вимоги, інформація зазначена у Декларації повинна спиратись на певні дослідження/випробування. Якщо такі дослідження проводились повинні відповідні посилання та/або бути присутній на документі підпис особи, що проводила відповідні дослідження/випробування. Враховуючи, що у деклараціях зазначено склад продукції, відповідно повинен бути відповідний підпис особи, яка проводила випробування чи посилання на результати випробування із зазначенням номеру, дати та місця проведення досліджень.
Вимагаю дискваліфікувати ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" за ненадання висновку ДСЕС та/або декларації (в тому числі декларація відповідності) на серветки виробництва ТОВ «КПД», що пропонується до постачання всупереч вимогам п. 14.15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
19 серпня 2021 09:31
У відповідь на вимогу за номером UA-2021-07-26-001171-a.b1 від ФОП ГУДАЛІН В.Г. РНОКПП: 2773015379 (далі – Учасник), щодо закупівлі: Москітні сітки, серветки текстильні для прибирання за кодом ДК 021:2015 39520000-3 Готові текстильні вироби повідомляємо наступне:
Згідно п. 14.15. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ (оригінал або завірена учасником закупівлі копія), який підтверджує відповідність технічним та якісним вимогам запропонованого товару на кожний предмет поставки: сертифікат відповідності/якості, або паспорт якості від виробника товару, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларація (в тому числі декларація відповідності)), Замовником не вимагалось надання діючих документів, які підтверджують відповідність технічним та якісним вимогам запропонованого товару.
Учасник ТОВ «ФІРМА-СТІМПЕКС» в своїй пропозиції надав завірену копію Висновка державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-04/7918 від 26.02.2015р. на серветки виробництва ТОВ «КПД», що не суперечить вимогам п. 14.15. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного Замовник вважає вимогу Учасника, щодо дискваліфікації ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" за ненадання висновку ДСЕС та/або декларації (в тому числі декларація відповідності) на серветки виробництва ТОВ «КПД», що пропонується до постачання всупереч вимогам п. 14.15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, безпідставною.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», наказом ПФ ДП «АМПУ» від 30.04.2020 р. №236/27 АГ «Про призначення уповноважених осіб по спрощеним закупівлям Південної філії ДП АМПУ адміністрації МП Південний)», Положенням про уповноважену особу зі спрощених закупівель ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний),

ВИРІШИВ:

1. Відхилити вимогу за номером UA-2021-07-26-001171-a.b1 від ФОП ГУДАЛІН В.Г. РНОКПП: 2773015379 щодо закупівлі: Москітні сітки, серветки текстильні для прибирання за кодом ДК 021:2015 39520000-3 Готові текстильні вироби.
2. Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення вимоги за номером UA-2021-07-26-001171-a.b1 від ФОП ГУДАЛІН В.Г. РНОКПП: 2773015379 щодо закупівлі: Москітні сітки, серветки текстильні для прибирання за кодом ДК 021:2015 39520000-3 Готові текстильні вироби.

Уповноважена особа зі спрощених закупівель С.В. Малакаєв
Номер вимоги: UA-2021-07-26-001171-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУДАЛІН ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2773015379
Дата подання: 19 серпня 2021 09:54
Декларації про відповідність
Декларація постачальника про відповідність» надані ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" не відповідають вимогам чинного законодавства, а саме: 1. Відповідно до вимог Національного стандарту України «Декларація постачальника про відповідність» частина 1. Загальні вимоги, у Декларації про відповідність повинно обов’язково зазначено (розділ 6 , пункт 1 Стандарту): • однозначна ідентифікація декларації про відповідність (номер та дата документа) • повний та чіткий перелік стандартів або інших встановлених вимог У наданих ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" деклараціях постачальника про відповідність відсутні номери документів, та посилання на стандарти. 2. Декларації постачальника про відповідність мають конкретного адресата, що також суперечить вимогам Національного стандарту України «Декларація постачальника про відповідність» частина 1 «Загальні вимоги», абзац 3 розділ 5 так як Декларація видається на партію або конкретну одиницю продукції. 3. Відповідно до вимог абзацу 2 розділу 5 Національного стандарту України «Декларація постачальника про відповідність» частина 1. Загальні вимоги, інформація зазначена у Декларації повинна спиратись на певні дослідження/випробування. Якщо такі дослідження проводились повинні відповідні посилання та/або бути присутній на документі підпис особи, що проводила відповідні дослідження/випробування. Враховуючи, що у деклараціях зазначено склад продукції, відповідно повинен бути відповідний підпис особи, яка проводила випробування чи посилання на результати випробування із зазначенням номеру, дати та місця проведення досліджень. Вимагаю дискваліфікувати ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС"
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
19 серпня 2021 11:33
Відповідно до абз. 2 п. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», наказом ПФ ДП «АМПУ» від 30.04.2020 р. №236/27 АГ «Про призначення уповноважених осіб по спрощеним закупівлям Південної філії ДП АМПУ адміністрації МП Південний)», Положенням про уповноважену особу зі спрощених закупівель ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний),

ВИРІШИВ:

1. Задовольнити вимогу за номером UA-2021-07-26-001171-a.b2 від ФОП ГУДАЛІН В.Г. РНОКПП: 2773015379 щодо закупівлі: Москітні сітки, серветки текстильні для прибирання за кодом ДК 021:2015 39520000-3 Готові текстильні вироби.
2. Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення вимоги за номером UA-2021-07-26-001171-a.b2 від ФОП ГУДАЛІН В.Г. РНОКПП: 2773015379 щодо закупівлі: Москітні сітки, серветки текстильні для прибирання за кодом ДК 021:2015 39520000-3 Готові текстильні вироби.



Уповноважена особа зі спрощених закупівель С.В. Малакаєв

Документи подані скаржником

Документи

19 серпня 2021 09:31
Протокол № 230.docx

Документи подані скаржником

Документи

19 серпня 2021 11:33
Протокол № 231.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2021 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУДАЛІН ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ 33 950,00
UAH
33 950,00
UAH
Документи
ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" 35 410,00
UAH
35 410,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 серпня 2021 15:23
Електронний підпис
03 серпня 2021 15:23
IПН_ГудалiнВГ.pdf.p7s
03 серпня 2021 15:23
IПН_ГудалiнВГ.pdf
03 серпня 2021 15:23
Цінова пропозиція.pdf.p7s
03 серпня 2021 15:23
Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2021 15:23
Технічна специфікація.pdf
03 серпня 2021 15:23
Сертификат сетка.pdf.p7s
03 серпня 2021 15:23
Сертификат сетка.pdf
03 серпня 2021 15:23
Погодження з проєктом.pdf
03 серпня 2021 15:23
Паспорт Гудалин.jpg.p7s
03 серпня 2021 15:23
Паспорт Гудалин.jpg
03 серпня 2021 15:23
Довідка про вик..pdf.p7s
03 серпня 2021 15:23
Довідка про вик..pdf
03 серпня 2021 15:23
Довідка мат.база.pdf.p7s
03 серпня 2021 15:23
Довідка мат.база.pdf
03 серпня 2021 15:23
Витяг Гудалін.pdf.p7s
03 серпня 2021 15:23
Витяг Гудалін.pdf
03 серпня 2021 15:23
Виписка з реєстру.pdf.p7s
03 серпня 2021 15:23
Виписка з реєстру.pdf

Публічні документи

04 серпня 2021 09:29
Електронний підпис
04 серпня 2021 09:29
8. МТБ СТІМПЕКС.pdf.p7s
04 серпня 2021 09:29
8. МТБ СТІМПЕКС.pdf
04 серпня 2021 09:29
5. довідка з банку.pdf.p7s
04 серпня 2021 09:29
5. довідка з банку.pdf
04 серпня 2021 09:29
3. протокол зборів.pdf.p7s
04 серпня 2021 09:29
3. протокол зборів.pdf
04 серпня 2021 09:29
23. не санкції довідка.pdf
04 серпня 2021 09:29
18. довідка довкілля.pdf.p7s
04 серпня 2021 09:29
18. довідка довкілля.pdf
04 серпня 2021 09:29
13. ВИСНОВОК СЕС 3.pdf.p7s
04 серпня 2021 09:29
13. ВИСНОВОК СЕС 3.pdf
04 серпня 2021 09:29
12. висновок сес 2.pdf.p7s
04 серпня 2021 09:29
12. висновок сес 2.pdf
04 серпня 2021 09:29
11. висновок СЕС.pdf.p7s
04 серпня 2021 09:29
11. висновок СЕС.pdf
04 серпня 2021 09:29
1.4.4. Витяг платника ПДВ.pdf
04 серпня 2021 09:29
1.4.1. Паспорт и код.pdf.p7s
04 серпня 2021 09:29
1.4.1. Паспорт и код.pdf
04 серпня 2021 09:29
1.3.. Інф.лист.jpeg.p7s
04 серпня 2021 09:29
1.3.. Інф.лист.jpeg
04 серпня 2021 09:29
1.2. Рішення 02.04.2021 стр.2.jpeg
04 серпня 2021 09:29
1.1. Рішення 02.04.2021 стр.1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУДАЛІН ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ

ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУДАЛІН ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ
#2773015379
Відхилено 33 950,00
UAH
11 серпня 2021 11:12
ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС"
#42401192
Рішення скасоване 35 410,00
UAH
25 серпня 2021 10:52
ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС"
#42401192
Відхилено 35 410,00
UAH
25 серпня 2021 10:57

Документи

11 серпня 2021 11:12
Електронний підпис
11 серпня 2021 11:12
Протокол № 225.docx

Документи

17 серпня 2021 14:07
Електронний підпис
17 серпня 2021 14:06
Протокол № 227.docx

Документи

25 серпня 2021 10:57
Електронний підпис
25 серпня 2021 10:56
Протокол № 232.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій