Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Sets of equipment for a new office
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142342 |
Вебсайт: | http://novosvita.klasna.com/ |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, буд. 39 |
Контактна особа: |
Сергій Вікторович Єрошкін +380685224595 nmsk.osvita.tender@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Сергій Вікторович Єрошкін +380685224595 nmsk.osvita.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | UPRAVLINNYa OSVITY VYKONAVChOGO KOMITETU NOVOMOSKOVSKOYi MISKOYi RADY |
National ID: | 02142342 |
Contact point: |
Eroshkin Sergey Viktorovich +380685224595 nmsk.osvita.tender@ukr.net |
Additional contacts: |
Сергій Вікторович Єрошкін +380685224595 nmsk.osvita.tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 19:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2021 14:14 |
Очікувана вартість: | 5 041 755,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 208,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 липня 2021 19:32 |
Enquiries until: | 13 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 серпня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 041 755 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 209 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2021 16:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2021 16:32 |
Додаток 2 (Технічне завдання) зі змінами2.docx | |
12 серпня 2021 16:32 |
Перелік змін 4.PDF | |
11 серпня 2021 13:06 |
ТД евро зі змінами 3.docx | |
11 серпня 2021 13:06 |
Перелік змін 3.PDF | |
10 серпня 2021 18:03 |
Перелік змін 2.PDF | |
10 серпня 2021 18:03 |
ТД евро зі змінами.docx | |
06 серпня 2021 10:59 |
Перелік змін.PDF | |
06 серпня 2021 10:59 |
Додаток 2 Технічні вимоги зі змінами.docx | |
23 липня 2021 19:32 |
ТД евро.docx | |
23 липня 2021 19:32 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
23 липня 2021 19:32 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx | |
23 липня 2021 19:32 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
23 липня 2021 19:32 |
Додаток 4 форма пропозиції.docx |
12 серпня 2021 16:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
12 серпня 2021 16:32 |
Додаток 2 (Технічне завдання) зі змінами2.docx
|
||||||||||||
12 серпня 2021 16:32 |
Перелік змін 4.PDF
|
||||||||||||
11 серпня 2021 13:06 |
ТД евро зі змінами 3.docx
|
||||||||||||
11 серпня 2021 13:06 |
Перелік змін 3.PDF
|
||||||||||||
10 серпня 2021 18:03 |
Перелік змін 2.PDF
|
||||||||||||
10 серпня 2021 18:03 |
ТД евро зі змінами.docx
|
||||||||||||
06 серпня 2021 10:59 |
Перелік змін.PDF
|
||||||||||||
06 серпня 2021 10:59 |
Додаток 2 Технічні вимоги зі змінами.docx
|
||||||||||||
23 липня 2021 19:32 |
ТД евро.docx
|
||||||||||||
23 липня 2021 19:32 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.docx
|
||||||||||||
23 липня 2021 19:32 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
|
||||||||||||
23 липня 2021 19:32 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
||||||||||||
23 липня 2021 19:32 |
Додаток 4 форма пропозиції.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-30-000025 ● b89dd719b46b4872b20ab9d39d1d267f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 12:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 575
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.10.2021 № 575
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-07-23-009053-b 23.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-06 08:23:19
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-11 22:57:18
Пояснення на запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 6 жовтня 2021 року
На вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до частини першої статті 1032 Бюджетного кодексу України та пункту 3 Порядку надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 року № 6 зі змінами, управлінню освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради були виділені кошти, та 23 липня 2021 року було оголошено процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на закупівлю товарів за предметом: Комплекти засобів навчання для оснащення навчального кабінету ( відповідно ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання). Відповідно до порядку використання виділених коштів, згідно з потребами закладів освіти, необхідно було здійснити закупівлю комплектів засобів навчання для оснащення 9 універсальних навчальних кабінетів у закладах загальної середньої освіти. Технічні характеристики обладнання для навчальних кабінетів та засоби навчання визначалися відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 та від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». У Типовому переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій вимоги та складові деякого обладнання не визначені чітко та їх комплектність визначась педагогічними працівниками, щоб забезпечувати у повній мірі потреби відповідно до навчальної програми та містити методичні матеріали по використанню в освітньому процесі. Оснащення відповідає у тому числі вимогам стандарту освіти, що і є основним критерієм для оцінювання запропонованого учасниками до закупівлі обладнання. Складові вказаних наборів в технічних вимогах не є унікальними та можуть комплектуватись будь-якими постачальниками які можуть здійснювати постачання засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів.
Очікувана вартість закупівлі була розрахована відповідно до методики розрахунку, з урахуванням бюджетних призначень, та отриманих комерційних пропозицій.
Розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2021рік», Порядком надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та постановою КМУ зазначеними вище.
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та його очікувана вартість по даній закупівлі розміщено на офіційному веб сайті управління освіти: http://novosvita.klasna.com/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142342 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, буд. 39 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2021 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" |
5 035 230,00
UAH з ПДВ
|
5 003 964,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД" |
5 040 630,00
UAH з ПДВ
|
5 015 421,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" #43002514 |
Переможець |
5 003 964,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2021 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2021 17:12
|
Додаткова угода №1 до договору №61 від 23.09.2021 року.PDF | зміни до договору |
23 вересня 2021 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2021 16:27
|
Договір №61 від 23.09.2021.PDF | укладений |
23 вересня 2021 16:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити загальну суму Договору на 36 306,00( Тридцять шість тисяч триста шість гривень 00 копійок).Та викласти пункт 3.1 Розділу ІІІ "Ціна договору" в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |