Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Machines for data processing (hardware) Modernization of the data processing center of the system for recording administrative offenses in the field of road safety in automatic mode
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 24521399 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Молодогвардійська, 28 |
Контактна особа: |
Олександр Анатолійович Семенчук +380443631613 cbrz_7@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Oleksandr Semenchuk +380443631613 cbrz_7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE INSTITUTION "INFRASTRUCTURE CENTER AND TECHNOLOGY OF THE MINISTRY OF INTERNAL AFFAIRS OF UKRAINE" |
National ID: | 24521399 |
Contact point: |
Oleksandr Semenchuk +380443631613 cbrz_7@ukr.net |
Additional contacts: |
Oleksandr Semenchuk +380443631613 cbrz_7@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 08 вересня 2021 14:42 |
Очікувана вартість: | 112 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 560 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 липня 2021 16:56 |
Enquiries until: | 14 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 серпня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 112 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 560 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється на підставі підписаної уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної (рахунок-фактуру) тощо, що підтверджує фактичну поставку Товару та є підставою для оплати згідно з умовами Договору, в строк не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дати її підписання. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2021 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2021 16:56 |
ДОД 5.docx | |
23 липня 2021 16:56 |
ДОД 6 Дані про учасника.doc | |
23 липня 2021 16:56 |
ДОД 3 ст. 17.doc | |
23 липня 2021 16:56 |
ДОД 2 Критерії.doc | |
23 липня 2021 16:56 |
ДОД 4 Проект договору.docx | |
23 липня 2021 16:56 |
ДОД 1 Пропозиція.doc | |
23 липня 2021 16:56 |
Тендерна документація 1.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-15-000062 ● 14e0460af451425fa6619064e95fbeca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 16:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2021 № 529
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу
Держаудитслужби
15.09.2021 № 529 _
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-07-23-008569-b 23.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 08:31:07
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-20 16:29:42
Пояснення на звернення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На засіданні тендерного комітету (протокол від 01.10.2021 №В2021/013/6) розглянуто Висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-23-008569-b від 30.09.2021 і враховані наступні зауваження: № Результати моніторингу Інформація по закупівлі 1. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Аналізом інформації встановлено, що Замовником розміщено повідомлення з вимогою усунення невідповідностей ТОВ «МЕТЕОР АЙТІ». Однак, в порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII зазначена вимога не містить перелік виявлених невідповідностей та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Інформація зазначена у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей: Невідповідність кваліфікаційним критеріям щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (пп. 2.2 п. 2 додатку 2 до тендерної документації). 2. Перевіркою відповідності умов тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII. Інформація зазначена у пп.1.1 п.1 розд. ІІІ: Опис та приклади формальних несуттєвих помилок: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Згідно Наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20 липня 2020р. за № 715 /34998 до формальних (несуттєвих) помилок відносяться: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. 3. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «МЕТЕОР АЙТІ» вимогам ТД. Відповідно до частини 7 Розділу 1 ТД Замовником встановлена вимога, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. У разi, якщо документи, якi подаються у складi пропозицii Учасника викладенi iншою мовою нiж українська, такі документи повиннi супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову, завiрений пiдписом перекладача бюро перекладiв. У разi розбiжностей у тексті оригiналу та перекладу, перевага надається україномовному перекладу. Стандартнi характеристики, вимоги, умовні позначення у виглядi скорочень та термiнологiя, пов'язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбаченi iснуючими мiжнародними або нацiональними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Так, моніторингом встановлено, що в складі пропозиції ТОВ «МЕТЕОР АЙТІ» надано копії авторизаційних листів про повноваження від виробника (-ів), або офіційного представництва (-тв) виробника (-ів) на території України, що підтверджує право учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України на підтвердження повноважень учасника від Cisco International Limited, які викладені іншою мовою, супроводжуються автентичним перекладом на українську мову, однак не завірені підписом перекладача бюро перекладів. Тендерна пропозиція ТОВ «МЕТЕОР АЙТІ» не визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідною, тому зазначена невідповідність не вплинула на результати тендеру. Тендерним комітетом прийнято рішення в подальшому вживати заходи щодо недопущення вказаних порушень.
2021-10-01 15:04:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 16 статті 29 № 922-VIII.)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 16 статті 29 № 922-VIII.) • не усунуто
-
2021-10-05 08:35:19
Оскарження в суді
Опис: | До Окружного адміністративного суду міста Києва подано позовну заяву про визначння протиправними дій та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, від 18.10.2021 № 25/ДУЦІТ-702. |
Дата публікації: | 18 жовтня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/29302/21 |
Дата відкриття провадження: | 20 жовтня 2021 |
Документи:
27 жовтня 2021 12:24
|
Електронний підпис |
25 жовтня 2021 14:20
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2021 16:35
|
Електронний підпис |
27 жовтня 2021 12:23
|
ухвала ОАСК від 20.10.2021.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 24521399 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Молодогвардійська, 28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Спецбайт" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТЕОР АЙТІ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТЕОР АЙТІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2021 17:47
|
ТОВ "Спецбайт" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 вересня 2021 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" |
110 598 103,00
UAH з ПДВ
|
108 918 103,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТЕОР АЙТІ" |
110 980 356,00
UAH з ПДВ
|
109 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС" |
111 999 999,00
UAH з ПДВ
|
109 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" #38239436 |
Переможець |
108 918 103,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2021 18:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2022 13:05
|
ДУ №3 від 27.04.2022 айті-солюшнс.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2022 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 14:26
|
Айті-Солюшнс додаткова угода №2 від 20.12.2021.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 14:18
|
Айті-Солюшнс додаткова угода №1 від 20.12.2021.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 17:53
|
Договір АЙТІ СОЛЮШНС.pdf | укладений |
11 листопада 2021 17:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Розширення обчислювальних вузлів гіперконвергентної інфраструктури | 2 | комплект |
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Розширення мережі для передачі та зберігання даних | 2 | комплект |
5 022 000,00
UAH з ПДВ
|
Блейд система забезпечення функціонування обслуговуючих сервісів (резервне копіювання, реплікація, аналітика, управління, моніторинг, тощо) | 2 | комплект |
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Система збереження даних обслуговуючих сервісів та резервного копіювання | 2 | штуки |
14 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Програмне забезпечення система резервного копіювання та відновлення | 1 | комплект |
6 334 000,00
UAH з ПДВ
|
Комплект мережевого обладнання для об’єднання каналів | 2 | комплект |
1 134 000,00
UAH з ПДВ
|
Комплекс захисту прикладних додатків, балансування навантаження та контролю доступ до прикладних додатків | 1 | комплект |
15 600 903,00
UAH з ПДВ
|
Загальносистемне технічне обладнання для ЦОД СФАП із відповідною телекомунікаційною інфраструктурою | 1 | комплект |
2 671 200,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 11.1 Договору викласти у наступнiй редакцiї: 11.1. Цей Договiр набирає чинностi з дати його пiдписання Сторонами i дiє до 01 липня 2022 року, а в частинi розрахункiв - до lx повного виконання. 2. Викласти пункт 5.3 Договору у такiй редакцiї: 5.3. Строк поставки тoвapiв в межах дiї договору. |
Номер договору про закупівлю: | 155/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв'язrу з випусrом оновлених, удосконалених версiй Програмного забезпечення Microsoft, що за характеристиками не гiрше запропонованих, Сторони домовились внести змiни у Додаток № 2 "Технiчнi вимоги" до Договору та викласти пункт 8.2. "Додаткове програмне забезпечення - 1 комплект." |
Номер договору про закупівлю: | 155/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали дану Додаткову угоду про нижченаведене. l. Сторони домовились доповнити Договiр Долатком №3 "Календарний план до Договору" та викласти пункт 3.1 Договору у наступнiй редакцii: (5.3. Сторони дiйшли згоди, що оплата за поставлений Постачальником Товар здiйснюватиметься Покупцем з урilхуванням реaпьного фiнансування видаткiв державного бюджету на зазначенi цiлi Покупця згiдно Капендарного плану до Договору (Додаток №3). |
Номер договору про закупівлю: | 155/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Розширення обчислювальних вузлів гіперконвергентної інфраструктури | 2 | комплект |
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Розширення мережі для передачі та зберігання даних | 2 | комплект |
5 022 000,00
UAH з ПДВ
|
Блейд система забезпечення функціонування обслуговуючих сервісів (резервне копіювання, реплікація, аналітика, управління, моніторинг, тощо) | 2 | комплект |
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Система збереження даних обслуговуючих сервісів та резервного копіювання | 2 | штуки |
14 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Програмне забезпечення система резервного копіювання та відновлення | 1 | комплект |
6 334 000,00
UAH з ПДВ
|
Комплект мережевого обладнання для об’єднання каналів | 2 | комплект |
1 134 000,00
UAH з ПДВ
|
Комплекс захисту прикладних додатків, балансування навантаження та контролю доступ до прикладних додатків | 1 | комплект |
15 600 903,00
UAH з ПДВ
|
Загальносистемне технічне обладнання для ЦОД СФАП із відповідною телекомунікаційною інфраструктурою | 1 | комплект |
2 671 200,00
UAH з ПДВ
|