Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень за адресою: Житомирська область, смт. Хорошів, вул. Шевченка, 9
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-07-23-007327-b b40bb23105b54c2e81b7dbb7aa69d63e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Павлюк

+380975103363 economist-@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 40346926
Вебсайт: http://zt-dpss.gov.ua/
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Гагаріна, 55
Контактна особа: Тетяна Павлюк
+380975103363
economist-@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Розбирання плитки облицювальної 6 м2;
Ремонт груби 1 шт.;
Штукатурка груби з армуванням 6 м2;
Розшивка швів 6 м2;
Ремонт та шпаклювання стін, стелі і відкосів 26 м2;
Грунтування стін, стелі і відкосів 26 м2;
Фарбування підлоги, стін, стелі і відкосів 35 м2;
Прокладанням кабелю та облаштування розеток для під’єднання 3 робочих місць до мережі інтернет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень за адресою: Житомирська область, смт. Хорошів, вул. Шевченка, 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Гагаріна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за договором проводиться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок підрядника протягом 5 робочих днів з дати підписання акту здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

23 липня 2021 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГОЛОВНЯ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ
#2179603170
Переможець 30 000,00
UAH
23 липня 2021 15:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 15:29