Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Road sweeping and cleaning machines with removable equipment have code 34140000-0 Heavy-duty motor vehicles to SC 021: 2015 "Common Procurement Vocabulary"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міські дороги" |
Код ЄДРПОУ: | 32642110 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., м. Одеса, вул. Промислова, 38 |
Контактна особа: |
Олена Усова +380487882089 usovaelena@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Вадим Тодійчук +380487882169 usovaelena@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal enterprise "City Roads" |
National ID: | 32642110 |
Contact point: |
Usova Olena +380487882089 usovaelena@ukr.net |
Additional contacts: |
Вадим Тодійчук +380487882169 usovaelena@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2021 13:25 |
Очікувана вартість: | 40 098 073,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 491,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 170 000,00 грн. (сто сімдесят тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком – гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в тому числі надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 170000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпеченням виконання основного договору про закупівлю є грошова застава, яка вимагається від Переможця торгів з метою виконання зобов’язань Учасником перед Замовником умов договору у сумі 0,5% від ціни договору про закупівлю, яка буде визначена за результатами аукціону. Грошова застава надається на підставі укладеного договору забезпечення виконання Основного Договору про закупівлю проект якого викладено у Додатку 5, але не пізніше укладення основного договору про закупівлю. Переможець торгів перераховує кошти на розрахунковий рахунок Замовника не пізніше дати укладання основного про закупівлю. Розрахунковий рахунок замовника: в АБ «Укргазбанк» р/р UA03320478 0000026002924431302. Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору про закупівлю за результатом торгів оголошених під № UA-хххх-хх-хх-хххххх-х ( зазначити в платіжному дорученні ідентифікатор закупівлі із системи «ProZorro)». Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору, є платіжне доручення з відміткою банку платника про оплату (мокрий штамп або печатка банку), яке надається Замовнику до моменту укладання основного договору про закупівлю за адресою: 65006, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67, та додатково завантажується в електронну систему закупівель. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Publication date: | 23 липня 2021 14:08 |
Enquiries until: | 15 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 серпня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 40 098 073 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 200 491 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата за отриманий Товар проводиться протягом 10 календарних днів з дня отримання Товару, за наявністю бюджетних коштів на рахунку Замовника. Оплата здійснюється на підставі наступних документів: рахунку/або рахунку-фактури/ або рахунку на оплату, акта приймання-передачі та видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2021 18:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2021 18:14 |
ТД (зміни) від 14.08.21 ППМ.docx | |
12 серпня 2021 18:14 |
Перелік змін від 14.08.21 ППМ.doc | |
06 серпня 2021 11:05 |
Announcement від 23.07.21 ППМ.docx | |
06 серпня 2021 11:05 |
Проект договору (зміни) Додаток3 (окремий файл).docx | |
06 серпня 2021 11:05 |
Оголошення 23.07.21 ППМ.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тем не менее, Вы оставили срок поставки 20 дней. Как я уже говорил, за 20 дней Вы можете только Молдаван с метлами доставить. Ь-Ьфыеук ещже не поставит. Короче, если хотите, чтобы в вашем тендере участвовал серьезный производитель - нерезидент - уберите 20 дней вообще. Это ограничение носит искусственный характер, так как уже есть крайний срок поставки до конца года.
Что касается поставки ДДП - в крайнем случае есть ваши, Одесские Еврейчики, которые сделают ДДП в Одессе. Только это будет стоить. В конечном итоге - Вам... А Вам это надо? :-)
Короче, наше требование сeйчас одно - убрать 20 дней из сроков поставки.
Это - последняя наша попытка установить нормальные коммерческие отношения.
Пока с уважением,
Стосовно внесення змін до строків поставки товару зазначаємо, що у разі бажання на плідну працю з Вашого боку, вважаємо за можливе здійснення постачання в терміни зазначені умовами тендерної документації. За підрахунками, з моменту наміру ініціювати здійснення поставки до укладення договору з Замовником у Учасника вдосталь часу (від 53 до 88 днів), а на виконання заявки про поставку ще більше додаткового часу. Тобто умови тендерної документації щодо здійснення поставки дають змогу поставити товар на умовах DDP. З огляду на вищезазначене вважаємо за необхідне відхилити вашу вимогу.
Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі».
с уважением
Будемо раді бачити Вас серед учасників.
Ну что мы торгуемся как два старых Еврея на Привозе?
Прошу Вас поставить себя на сторону продавца. Аукцион назначен на 30 августа. + 10 дней на обжалование + 10 дней на контракт. Это уже 20 сентября. Вы хотите поставку до 31.10. Сколько дней остается? 40 дней. Представьте себе, что машины уже сделаны и стоят на заводе - ждут пока вы расчехлитесь. Представьте. Хотя это не так. Пока их доставят до порта. Пока придет подходящее судно - это не трамвай. 30 дней судно идет из Шанхая до Одессы. 5 дней на разгрузку и всякие формальности. Мы не попадаем в график. Точно. Аккредитив вы не открываете. Где мы оказываемся Правильно - именно там.
Посмотрите на вещи реально. Не нужно устраивать проблемы, а потом самим их не мочь решить. Послушайте деда. Сделайте поставку до конца года и точка. Раньше поставим - хорошо.
Посмотрите как другие люди платят - прилагаю скриншот с СЕГОДНЯШНЕГО тендера. Когда людям действительно нужно - они получают товар. Догадайтесь с трех раз, какому тендеру мы уделим первостепенное внимание. Думай...те.
С уважением,
Умови тендерної документації не визначена країна з якої здійснюється поставка Товару.
Внесення запропонованих Вами змін «Сделайте поставку до конца года и точка» не передбачається можливим, так як у разі поставки товару в останній день бюджетного року відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 24.12.2012р. №1407, Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 січня 2013 р. за № 130/22662 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами» здійснення оплати за поставлений Товар не можливо.
Вказаний документ Вами «Посмотрите как другие люди платят - прилагаю скриншот с СЕГОДНЯШНЕГО тендера.» не погружено.
Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі».
Для надання пропозиції більш потужного, продуктивного та маневреного предмету закупівлі просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме:
ДОДАТОК 4 до тендерної документації
ВИМОГИ ДО ТОВАРУ:
Пункт «Потужність двигуна, кВт не менше 26»
викласти в наступній редакції: «Потужність двигуна, кВт не менше 50»
Пункт «Довжина разом з баком для сміття та щітками, мм не більше 4000»
викласти в наступній редакції: «Довжина разом з баком для сміття та щітками, мм не більше 4250»
Пункт «Максимально допустима вага, кг не більше 2500»
викласти в наступній редакції: «Повна маса, кг не більше 3000»
Пункт «Робочий тиск – не менше 135 бар»
викласти в наступній редакції: «Робочий тиск – не менше 100 бар»
ДОДАТОК 2 до тендерної документації
Пункт 1.1. «Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Аналогічним є договір на поставку Підмітально-прибиральних мототранспортних засобів зі змінним обладнанням.»
викласти в наступній редакції: «Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).»
ДОДАТОК 3 до тендерної документації
Пункт 4.1. «Товар постачається на умовах поставки DDP Інкотермс 2020 на адресу Замовника, який знаходиться: 65006, Одеська обл., м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67, до 31.10.2021 року, але не пізніше 20 календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника.»
викласти в наступній редакції: «Товар постачається на умовах поставки DDP Інкотермс 2020 на адресу Замовника, який знаходиться: 65006, Одеська обл., м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67, не пізніше 80 календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника.»
Будемо раді бачити Вас серед учасників».
2. Скриншот прилагаю
Шановний учасник, відповідно до п.1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Проте, Ваше звернення не містить потребу у надані роз’яснень Замовником, а ні вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру».
Корочеб убирайте к монахам слова "..., за наявністю бюджетних коштів на рахунку Замовника" из п.5.1. Если нет - то досвиданья. Это все равно, что поставшик захочет поставку при наличии комплектующих. Это мягко сказано.
В качестве бесплатной помощи прилагаю профессиональный контракт. Поскольку он не защищен авторским правом - можете пользоваться. А также скриншще с моего компьютера на прошлой неделе, показывающий, как другие люди платят, когда ... сами понимаете.
С уважением,
П.С. А может - Молдаван? :-)
Щодо виключення з умов проекту договору «за наявністю бюджетних коштів на рахунку Замовника» зазначаємо, що засновником Замовника є територіальна громада м. Одеса. При цьому обігові кошти підприємства на 93% складаються з коштів громади міста (кошти місцевого бюджету). Тобто без наявності цих коштів на рахунку Замовника виконати умови договору не передбачається можливим.
З огляду на вищезазначене вважаємо за необхідне відхилити вашу вимогу. Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі».
Зазначаємо що відповідно до плану використання бюджетних коштів бюджетні призначення на придбання предмету закупівлі на 2021рік передбачені.
Бюджетні кошти для здійснення оплати за поставлений товар зараховуються на розрахунковий рахунок підприємства після надання на адресу уповноваженого органу заявки на фінансування та видаткової накладної, яка підтверджує факт поставки товару. Тобто, бюджетні призначення та бюджетні кошти це два різних поняття.
Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі».
Маємо намір прийняти участь у процедурі закупівлі та запропонувати якісний, маневрений та потужний предмет закупівлі.
Однак, «06» серпня 2021 року Вами було внесено зміни до Тендерної документації, а саме у Додаток № 4 Вимоги до Товару: Пункт «Потужність двигуна, кВТ не менше 50».
Вказані зміни є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію та штучно зменшують коло потенційних учасників закупівлі.
Збільшення характеристики потужності двигуна не є виправданим, оскільки збільшення потужності двигуна майже вдвічі призведе до збільшення витрат палива та, як наслідок, збільшить постійні витрати Замовника у процесі експлуатації Товару.
Більш того, результатом внесених Вами змін до тендерної документації є факт відповідності умовам Тендерної документації лише однієї моделі тільки одного виробника, а саме - Egholm CityRanger 3070.
Таким чином, Вами як Замовником закупівлі було порушено декілька з основних принципів проведення публічних закупівель - добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості, недискримінації учасників.
Згідно ст. 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі»:
«Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
Встановлення обмежень у вигляді вимоги до потужності двигуна не менше 50 кВТ обмежує право інших учасників подавати тендерну пропозицію та мати змогу брати участь у тендерній закупівлі на рівних засадах, що неприпустимо в сучасних ринкових умовах та відповідно до положень чинного законодавства України.
З огляду на вищевказане, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме Додаток № 4 до Тендерної документації ВИМОГИ ДО ТОВАРУ: Пункт «Потужність двигуна, кВт не менше 50» викласти в наступній редакції: «Потужність двигуна, кВт не менше 26».
Згідно ч. 1. ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«Стаття 24. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї
1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону».
У випадку не надання Вами роз’яснень у відповідь на наше звернення та не приведення Вами умов Тендерної документації у відповідність до чинного законодавства України, ми, керуючись положеннями ст. 18 ЗУ «Про Публічні закупівлі», будемо звертатись з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України і також до органів державного фінансового контролю.
Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Слід зазначити, що саме Замовник визначає технічні та якісні характеристики товару, який він планує закуповувати.
З метою поліпшення технічних можливостей закуповуваного товару, та збільшення кола потенційних учасників закупівлі, за результатами технічного мониторингу предмета закупівлі було виявлено ряд виробників (більш одного), по результатом якого внесені зміни до умов тендерної документації.
Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі».
«That's good that you became finally cooperative. But yesterday MoH issued a tender for 166 ambulances and Odessa - for 40. All with 100% advance payment (attaching their contract). I suppose that all regions will now will awake and order by 40 ambulances. So, now I am not sure if we will have a time for your wipers as manufacturers are the same. Unless you change your terms to competitive and extend deadlines. It is a market. Maybe Moldavians would be better and faster? ,,, :-)», в перекладі на державну мову
«Добре, що ви нарешті стали співпрацювати. Але вчора МОЗ оголосило тендер на 166 карет швидкої допомоги, а Одеса - на 40. Усі зі 100% авансом (додаючи свій договір). Я припускаю, що всі регіони зараз прокинуться і замовлятимуть 40 машин швидкої допомоги. Отже, тепер я не впевнений, чи буде у нас час для ваших двірників, оскільки виробники ті ж. Якщо ви не зміните свої умови на конкурентні та не продовжите терміни. Це ринок. Можливо, молдавани були б кращими та швидшими?»
розглянута, за результатом чого повідомляємо наступне: постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. № 1198 Внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 і від 22 липня 2020 р. № 641
«1. Пункт 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 доповнити абзацом такого змісту:
“на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 63, ст. 2029).”.
2. Доповнити постанову Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 пунктом 15-1 такого змісту:
“15-1. Заборонити на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, а Державній казначейській службі здійснення відповідних платежів, крім випадків, коли предметом закупівлі є товари, роботи і послуги, необхідні для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225 “Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 31, ст. 1074, ст. 1077, № 42, ст. 1361), а також для виконання бюджетних програм, коди програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету яких відповідають кодам функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету 0710-0763 згідно із законом про Державний бюджет України на відповідний бюджетний період».
Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі».
Для розширення кола потенційних учасників, якщо це не суперечить вашому технічному та якісному завданню, просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме:
ДОДАТОК 4 до тендерної документації ВИМОГИ ДО ТОВАРУ:
Пункт «Довжина разом з баком для сміття та щітками, мм: не більше 4250» викласти в наступній редакції « Довжина разом з баком для сміття та щітками, мм: не більше 4300»
Пункт « Повна маса, кг: не більше 3000» викласти в наступній редакції «Повна маса, кг: не більше 3500»
Пункт « Радіус розвороту внутрішній, мм: не більше 1100» видалити, так як не всі виробники офіційно (регламентовано) вимірюють та зазначають саме внутрішній радіус в своїй документації. Деякі виробники зазначають тільки зовнішній радіус або діаметр, деякі лише внутрішній.
Пункт « Діаметр щітки – не менше 420 мм.» викласти в наступній редакції « Діаметр щітки – не менше 400 мм.»
Дякуємо.
Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Слід зазначити, що саме Замовник визначає технічні та якісні характеристики товару, який він планує закуповувати.
З метою поліпшення технічних можливостей закуповуваного товару, та збільшення кола потенційних учасників внесені зміни до умов тендерної документації.
Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі».
Для зменшення шкідливого впливу на екологію міста Одеса, а також для зменшення витрат палива
та, як наслідок, зменшення постійних витрат Вашого підприємства на паливно-мастильні матеріали в
процесі експлуатації підмітальних машин, без погіршення результатів прибирання та забезпечуючи
необхідну продуктивність прибирання, просимо змінити тендерну документацію, а саме: ДОДАТОК 4
до тендерної документації ВИМОГИ ДО ТОВАРУ: Пункт «Потужність двигуна, кВт: не менше 50»
викласти в наступній редакції «Потужність двигуна, кВт: не менше 26».
Для збільшення маневреності підмітальних машин, а також для суттєвої економії простору для їх
зберігання, просимо змінити тендерну документацію, а саме: ДОДАТОК 4 до тендерної документації
ВИМОГИ ДО ТОВАРУ: Пункт «Довжина разом з баком для сміття та щітками, мм: не більше 4300»
викласти в наступній редакції «Довжина разом з баком для сміття та щітками, мм: не більше 3960».
Для суттєвого збільшення термінів експлуатації тротуарної плитки та інших чуттєвих до навантаження
поверхонь в парках та на тротуарах міста Одеса, а також з метою зменшення ризику пошкодження
поверхонь в процесі прибирання, просимо змінити тендерну документацію, а саме: ДОДАТОК 4 до
тендерної документації ВИМОГИ ДО ТОВАРУ: Пункт « Повна маса, кг: не більше 3500» викласти в
наступній редакції «Повна маса, кг: не більше 2500».
Для суттєвого збільшення ефективності миття апаратами високого тиску просимо змінити тендерну
документацію, а саме: ДОДАТОК 4 до тендерної документації ВИМОГИ ДО ТОВАРУ: Пункт «Апарат
високого тиску з гідравлічним приводом (вмонтований): робочий тиск – не менше 100 бар, довжина
шлангу високого тиску – не менше 5м.» викласти в наступній редакції «Апарат високого тиску з
гідравлічним приводом (вмонтований): робочий тиск – не менше 135 бар, довжина шлангу високого
тиску – не менше 5м.».
Дякуємо!
Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Слід зазначити, що саме Замовник визначає технічні та якісні характеристики товару, який він планує закуповувати.
Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-01-000011 ● 2c5ff7c5be4e438d95298a51a5cc638c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 13:55 |
01.10.2021 № 514
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.10.2021 №514
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2021-07-23-005674-b 23.07.2021 Комунальне підприємство "Міські дороги" (код 32642110) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-08 11:20:41
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-12 17:24:58
Пояснення щодо рішень та дій Замовника
Щодо запиту про надання пояснень, який надійшов 08.10.2021р. о 11 год. 20 хв. у рамках моніторингу закупівлі UA-2021-07-23-005674-b, а саме: Підмітально-прибиральні мототранспортні засоби зі змінним обладнанням за кодом 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», розпочатого Східним офісом Держаудитслужби України на підставі наказу від 01.10.2021 №514, повідомляємо наступне:
1. Чому у складі обох учасників відсутня форма «Тендерна пропозиція» з зазначенням ціни?
Відповідь:
Відповідно до статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі- Закон) Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Статтею 22 Закону встановлене обов'язкові вимоги, які повинні бути зазначені в тендерній документації. Серед даного переліку обов'язкових вимог не має такого пункту як, обов'язкове надання в складі пропозиції форми "Тендерна пропозиція".
Крім того слід зазначити, що закупівля Підмітально-прибиральні мототранспортні засоби зі змінним обладнанням за кодом 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-23-005674-b) оголошена з врахуванням частини 3 статті 10 Закону.
Абзацом 3 частини 1 статті 28 Закону передбачено, що у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Частиною 12 статті 29 Закону передбачено, що якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Виходячи із вище викладеного Замовник на етапі перевірки тендерної пропозиції учасника не може встановити наявність чи відсутність в учасників такого документу як "форма пропозиції" із зазначеною ціною, оскільки даний документ не відкривається системою. Також, замовник не має права відхилити тендерну пропозицію учасника після того, як його допущено до аукціону і після проведеного аукціону виявиться, що учасником не надано форми цінової пропозиції.
На підставі вище вкладного Замовником не вимагалося надання в складі пропозиції такого документу, як форма «Тендерна пропозиція» з зазначенням ціни.
У зв'язку з відсутністю в тендерній документації вимоги про надання такого документу, як форма «Тендерна пропозиція» з зазначенням ціни вона відсутня в складі пропозиції обох учасників.
2. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Чому при складанні тендерної документації Замовником не врахована зазначена вимога?
Відповідь:
Умовами пункту 5 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації (зі змінами) на закупівлю Підмітально-прибиральні мототранспортні засоби зі змінним обладнанням за кодом 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» яка затверджена рішенням тендерного комітету 14.08.2021 року передбачено наступні вимоги:
"Підстави, встановлені статтею 17 Закону.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору".
Як бачимо в тендерній документації наявна вимога про те, що пропозиція учасника буде відхилена у разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Крім того слід зазначити, що під час оприлюднення інформації Замовником було вказано дану вимогу в електронній тендерній документації. Дана інформація підтверджується наступним скріншотом:
Виходячи із вище викладеного замовником враховано вимогу про те, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
3. Відповідно до додатку 4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником встановлено вимоги до товару, зокрема, Ширина, мм не більше 1400 Довжина разом з баком для сміття та щітками, мм не більше 4300, Висота, мм не більше 2140.
Відповідно до укладеного договору учасником запропоновано мототранспортний засіб City Ranger 3070 оснащений, зокрема, третьою боковою щіткою на маніпуляторі та відвалом для прибирання снігу.
Згідно з каталогом технічних даних, наданого у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СП КБТ», технічні характеристики машини підмітання та вакуум City Ranger 3070 наступні: довжина з третьою щіткою - 4670 мм, висота з маяком 2210 мм, ширина - 1430 мм.
Сніговий відвал City Ranger 3070 має наступні технічні характеристики: висота з маяком 2210 мм, ширина - 1500 мм.
Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СП КБТ» через не відповідність машин технічним характеристикам?
Відповідь:
Надаємо відповідь, щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «СП КБТ» машин City Ranger 3070 технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі з наступним поясненням:
На підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, учасником ТОВ «СП КБТ», у складі тендерної пропозиції надано Додаток 4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та каталог технічних даних з зображеннями, схемами та кресленнями.
Згідно наданих документів ширина City Ranger 3070 складає 1220 мм., що відповідає встановленій Замовником вимогі, а саме Ширина, мм не більше 1400. Вимог щодо ширини разом з баком для сміття та щітками, мм., а також щодо ширини разом зі сніговим відвалом Замовником не встановлено. Натомість, Замовником передбачено окрему вимогу щодо ширини підмітання, а саме Максимальна ширина підмітання з 2 щітками, мм не менше 1500.
Згідно наданих документів довжина разом з баком для сміття та щітками City Ranger 3070 складає 4242 мм., що відповідає встановленій Замовником вимогі, а саме Довжина разом з баком для сміття та щітками, мм не більше 4300. Вимог щодо довжини з третьою щіткою Замовником не встановлено.
Згідно наданих документів висота City Ranger 3070 складає 2000 мм., що відповідає встановленій Замовником вимогі, а саме Висота, мм не більше 2140. Вимог щодо висоти з маяком Замовником не встановлено. Каталогом технічних даних зазначено, що маяк є додатковим обладнанням (опцією) і не входить до оснащення базової машини.
Слід зазначити, що Предметом закупівлі та Договору про закупівлю № ПМ-2009 від 20.09.2021 є Підмітально-прибиральні мототранспортні засоби зі змінним обладнанням. Згідно зображень, схем та креслень, зазначених в каталозі технічних даних, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, оснащення базової машини City Ranger 3070, зокрема таке як 2 бокові щітки для підмітання (10 одиниць), всмоктувальний пристрій та бак для збирання сміття (10 одиниць), третя бокова щітка на маніпуляторі (5 одиниць), відвал для прибирання снігу (5 одиниць) - є саме змінним обладнанням.
Базова машина
З баком для сміття
та щітками
Зі сніговим відвалом
Виходячи із вище викладеного запропонований товар учасником ТОВ «СП КБТ» повністю відповідає технічним характеристикам вказаним в тендерній документації, відповідно дана пропозиція не повинна відхилятися на підставі «абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-21 21:10:30
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-25 17:21:49
Пояснення щодо рішень та дій Замовника
Щодо запиту про надання пояснень, який надійшов 21.10.2021р. о 21 год. 10 хв. у рамках моніторингу закупівлі UA-2021-07-23-005674-b, а саме: Підмітально-прибиральні мототранспортні засоби зі змінним обладнанням за кодом 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», розпочатого Східним офісом Держаудитслужби України на підставі наказу від 01.10.2021 №514, повідомляємо наступне:
1. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СП КБТ»?
Відповідь:
По перше:
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СП КБТ» було виявлено невідповідність в довідці про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та 26.08.2021 року оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей.
Учасником ТОВ «СП КБТ» на виконання даної вимоги 27.10.2021 року завантажено файл «Усунення на вимогу.pdf» в якому міститься довідка про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в якій вказана сума договору 4 274 020 грн. чим усунуто порушення виявлене в документах, що підтверджують кваліфікацію.
Таким чином тендерна пропозиція учасника ТОВ «СП КБТ» не повинна бути відхилена з даної підстави.
По-друге:
Відповідно частини 12 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Як бачимо Законом чітко встановлено, які саме дії повинен провести замовник, а саме розглянути тендерні пропозиції на відповідність вимогам саме тендерної документації.
Закон не містить вимоги про те, що Замовник зобов’язаний встановити правильність укладення договорів, які надаються учасниками для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Умовами тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” учасник повинен надати:
1.1. Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Аналогічним є договір на поставку Підмітально-прибиральних мототранспортних засобів.
(ФОРМА, ЯКА ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ НА ФІРМОВОМУ БЛАНКУ ПІДПРИЄМСТВА)
№ п/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет договору Сума договору
Строк дії договору
(з___до____)
1 2 3 4 5
зазначається інформація про договір, виконання якого відбувалося не раніше 2018 року.
Посада, прізвище, ініціали, підпис Учасника (його Уповноваженої особи), завірені печаткою.
(Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має долучити:
- скановану (скановані) копія(ії) або оригінал (ли) виконаних (виконаного) договорів (договору) з усіма додатками та додатковими угодами, ВСІХ договорів(у) зазначених (ного) у довідці та документів, що підтверджують виконання зобов’язань за цими (цим) договорами (договором) (видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші документи, що підтверджують виконання та оплату за договором).
- також для підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) до тендерної пропозиції Учасника має бути додано скановану (скановані) копія(ії) або оригінал (ли) позитивного відгуку замовника (або іншого контрагента), щодо договору(ів) про закупівлю зазначеного(их) в довідці (п.1.1.), який вказаний у довідці, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість поставленого товару і відсутність претензій з боку контрагента.
Учасник ТОВ «СП КБТ» на виконання вимоги про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в складі пропозиції надав всі документи, які вимагалися умовами тендерної документації, а саме довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, копію договору з усіма додатками, копії документів, що підтверджують виконання договору та лист-відгук від контрагента по договору, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору та його виконання в повному обсязі і відсутність претензій з боку контрагента.
Замовником було перевірено подані документи, які вимагалися тендерною документацією та встановлено наявність всіх документів, які вимагалися тендерною документацією.
Таким чином Замовник виконав всі дії передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» стосовно розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації.
Отже в замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СП КБТ» у зв’язку з не підтвердженням кваліфікаційного критерію в частині досвіду виконання аналогічного договору.
Окрім того, згідно ст.1 Господарського кодексу України - Принцип свободи господарської діяльності полягає у:
вільному виборі видів господарської діяльності;
неприпустимості встановлення будь-яких обмежень в організації та провадженні господарської діяльності органами державної влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами, крім випадків, передбачених законами України;
забороні незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарську діяльність.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Міські дороги" |
Код ЄДРПОУ: | 32642110 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., м. Одеса, вул. Промислова, 38 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТ ДОНБАСУ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СП КБТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2021 17:58
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2021 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СП КБТ" |
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТ ДОНБАСУ" |
40 098 000,00
UAH з ПДВ
|
40 098 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СП КБТ" #25406430 |
Переможець |
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2021 12:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2022 12:58
|
ЗпВД від 18.03.22 (машини).PDF | укладений |
18 березня 2022 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:26
|
Д.у.№2 від 30.12.21 (ТОВ СП КБТ).PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 10:44
|
Договір ТОВ СП КБТ.PDF | укладений |
21 вересня 2021 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «1.1. Постачальник зобов'язується до 31.05.2022 року поставити і передати у власність Замовника, а Замовник прийняти та оплатити Товар зазначений в п. 1.2. цього Договору. 4.1. Товар постачається на умовах поставки DDP Інкотермс 2020 на адресу Замовника, який знаходиться: 65006, Одеська обл., м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67, протягом 50 календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника, але не пізніше 31.05.2022 року 10.1. Договір набуває чинності з моменту його укладання та діє до 31 травня 2022 року, а в частині розрахунків до їх повного виконання Сторонами». |
Номер договору про закупівлю: | ПМ-2009 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |