Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 00153100 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Європейська, буд. 173 |
Контактна особа: |
Тетяна Денисенко +380532515222 tetiana.denysenko@pgpu.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2021 13:13 |
Очікувана вартість: | 9 933 846,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 198 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | -- |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання виконаних робіт (ф.КБ-2В) та наданого Підрядником рахунку (інвойсу) та довідки про вартість виконаних робіт та витрат (ф.КБ-3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2021 11:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2021 11:25 |
ТД_ПГВ21П-097 Благоустрій майданчиків Краснокутського ЦВНГК (ЗМІНИ від 29.07..docx | |
30 липня 2021 11:25 |
Перелік змін_ПГВ 21П-097 від 29.07.21.doc | |
23 липня 2021 13:55 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
23 липня 2021 13:55 |
Додаток 4 Проект Договору ПГВ 21П-097.docx | |
23 липня 2021 13:55 |
61з нульовими цінами.ims | |
23 липня 2021 13:55 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
23 липня 2021 13:55 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 26.02.xlsx |
30 липня 2021 11:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 липня 2021 11:25 |
ТД_ПГВ21П-097 Благоустрій майданчиків Краснокутського ЦВНГК (ЗМІНИ від 29.07..docx
|
|||
30 липня 2021 11:25 |
Перелік змін_ПГВ 21П-097 від 29.07.21.doc
|
|||
23 липня 2021 13:55 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx
|
|||
23 липня 2021 13:55 |
Додаток 4 Проект Договору ПГВ 21П-097.docx
|
|||
23 липня 2021 13:55 |
61з нульовими цінами.ims
|
|||
23 липня 2021 13:55 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls
|
|||
23 липня 2021 13:55 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 26.02.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
(газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежо-небезпечних та/або пожежонебезпечних зона ) повинен мати майбутній підрядник, який, згідно умов договору
про закупівлю, зобов’язується виконати роботи на об’єкті у повному обсязі, у тому числі силами залучених субпідрядників.
Стосовно дозволу/декларації на експлуатацію машин, механізмів підвищеної небезпеки (вантажопідіймальні крани і машини), вимога про їх наявність буде вважатися виконаною, якщо учасником надані дозволи/декларації на вантажопідіймальні крани і машини, видані субпідрядній організації, яку учасником буде залучено для виконання робіт такими машинами, механізмами підвищеної небезпеки.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-07-000009 ● 1b9f6eabbf7f44ce844615b4c018f482
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2021 15:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.10.2021 № 579
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 07.10.2021 № 579
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-07-23-005416-b, 23.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-08 09:41:48
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ПГВ 21П-097_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Благоустрій території майданчиків Краснокутського ЦВНГК ГПУ "Полтавагазвидобування")» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-23-005416-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-07-23-005416-b відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? (Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-13 09:21:25
Пояснення
ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ
ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ
СЛУЖБИ УКРАЇНИ (Черкаська обл.)
ПОЯСНЕННЯ
Розглянувши запит від ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (Черкаська обл.) про надання пояснень, що розміщений 08.10.2021 р. в 09:41 год. в системі PROZORRO на електронному майданчику для проведення процедури електронних торгів www.zakupki.prom.ua (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-23-005416-b) по предмету закупівлі: ПГВ 21П-097_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Благоустрій території майданчиків Краснокутського ЦВНГК ГПУ "Полтавагазвидобування"), повідомляю наступне.
Очікувана вартість по закупівлі на демонтаж та благоустрій майданчиків свердловин виробничих цехів ГПУ «Полтавагазвидобування» сформована на базі кошторисної документації, що відповідає нормативним показникам Мінрегіону, ДСТУ Б Д1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі «Благоустрій території майданчиків Краснокутського ЦВНГК ГПУ "Полтавагазвидобування"» здійснювався згідно внутрішнього нормативного документа замовника - Регламент взаємодії структурних підрозділів АТ «Укргазвидобування» під час закупівлі товарів, робіт та послуг, затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» №268 від 17.04.2020 р.
В рамках Регламенту взаємодії структурних підрозділів АТ «Укргазвидобування» (далі по тексту також Товариство) під час закупівель товарів, робіт та послуг, вищенаведені кошториси пройшли перевірку відділом з проектування об’єктів нафтогазовидобування, переробки та цивільного будівництва Українського науково-дослідного інституту природних газів АТ «Укргазвидобування» (УкрНДІгаз), розроблена кошторисна документація відповідає нормативним показникам Мінрегіону та ДСТУ Б Д.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (додаються Лист УкрНДІгаз від 22.06.2021р. №вн_08_1219, Зведений Кошторисний розрахунок в форматі Excel, Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі).
Українським науково-дослідним інститутом природних газів АТ «Укргазвидобування» (УкрНДІгаз) були розроблені типові робочі проекти на облаштування майданчиків свердловин, в частині їх благоустрою твердим покриттям та під’їзними шляхами.
На підставі вищезазначеного вартість закупівлі робіт з Благоустрою території майданчиків Краснокутського ЦВНГК ГПУ "Полтавагазвидобування" склала 9 933 846,00 грн. з ПДВ. Саме ця вартість і була вказана, як очікувана вартість закупівлі ПГВ 21П-097_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Благоустрій території майданчиків Краснокутського ЦВНГК ГПУ "Полтавагазвидобування").
Також повідомляємо про власний веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (технічне завдання), розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі замовника - https://ugv.com.ua/.
Разом з тим, просимо врахувати наступну інформацію від Замовника.
Згідно частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до ст. 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання Товариством вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Однак, Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Товариством, як замовником, очікуваної вартості. Не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Товариству визначати та обґрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275, оскільки остання має рекомендаційних характер (п.1 вказаної методики).
Також звертаємо увагу, що на Товариство не поширюються вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. N 710 "Про ефективне використання державних коштів", якою передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки та підприємств, які використовують кошти державного бюджету забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації на власному веб-сайті, з огляду на наступне.
Відповідно до Бюджетного кодексу України головними розпорядники бюджетних коштів є бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету (ст. 2 Бюджетного кодексу України).
Однак, Товариство не є бюджетною установою, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.
Крім того, Товариство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з огляду на вказане.
Статтею 22 Господарського кодексу України визначено, що суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Відповідно до п. 4.2 статуту АТ «Укргазвидобування», Товариство є власником:
майна, переданого йому засновником;
кредитних та запозичених коштів;
виробленої продукції та майна, створеного (придбаного) Товариством у результаті господарської діяльності;
доходів, отриманих у результаті здійснення господарської діяльності;
В рішенні Господарського суду міста Києва по справі № 910/10255/13 від 27.06.2013 року, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 року та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 року по справі № 910/10255/13, встановлено, що майно, передане Національною акціонерною компанією Нафтогаз України до статутного капіталу ПАТ "Укргазвидобування" (перейменовано на АТ «Укргазвидобування» з 23.05.2018 року), а також майно, яке придбане, виготовлене та отримане ПАТ "Укргазвидобування" з інших джерел (в тому числі набуте внаслідок правонаступництва) є власністю ПАТ «Укргазвидобування».
Пунктом 4.3. статуту АТ «Укргазвидобування» передбачено, що Товариство має використовувати державне майно відповідно до законодавства. Майно, що є державною власністю і надане Товариству у користування, включається до його активів.
Тобто, відповідно до Статуту Товариства, у АТ «Укргазвидобування» наявне майно, яке належить йому на праві приватної власності та, крім того, АТ «Укргазвидобування» може використовувати державне майно.
Таким чином, АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом, який діє на основі лише державної власності, а отже йому не притаманна перша ознака суб’єкта господарювання державного сектору економіки.
Крім того, згідно з ч. 1 ст. 167 Господарського кодексу України корпоративні права - це права особи, частка якої визначається у статутному капіталі (майні) господарської організації, що включають правомочності на участь цієї особи в управлінні господарською організацією, отримання певної частки прибутку (дивідендів) даної організації та активів у разі ліквідації останньої відповідно до закону, а також інші правомочності, передбачені законом та статутними документами.
Пунктом 8 частини 1 статті 2 Закону України "Про акціонерні товариства" визначено, що корпоративні права - сукупність майнових і немайнових прав акціонера - власника акцій товариства, які випливають з права власності на акції, що включають право на участь в управлінні акціонерним товариством, отримання дивідендів та активів акціонерного товариства у разі його ліквідації відповідно до закону, а також інші права та правомочності, передбачені законом чи статутними документами.
Згідно ст. 172 Господарського кодексу України відносини, пов'язані з управлінням корпоративними правами держави, регулюються Законом України "Про управління об'єктами державної власності", іншими законами України та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них.
Зокрема, статтею 3 Закону України "Про управління об'єктами державної власності" визначено, що корпоративні права держави це - корпоративні права, що належать державі у статутних капіталах господарських організацій.
Зі змісту вищезазначених норм чинного законодавства вбачається, що господарське товариство вважається таким, у статутному капіталі якого є корпоративні права держави, лише у випадку якщо держава є акціонером такого товариства та їй належать акції у статутному капіталі цього господарського товариства.
В той же час, відповідно до статуту АТ «Укргазвидобування» засновником та єдиним акціонером Товариства є акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», яка є окремою юридичною особою, створеною відповідно до чинного законодавства України.
В рішенні Господарського суду міста Києва по справі № 910/10255/13 від 27.06.2013 року, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 року та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 року по справі № 910/10255/13, встановлено, що корпоративні права відносно ПАТ "Укргазвидобування" належать саме Національній акціонерній компанії "Нафтогаз України", а не державі, а відтак ПАТ "Укргазвидобування" не є господарською організацію чи товариством, у статутному капіталі якої є корпоративні права держави.
В постанові Окружного адміністративного суду м.Києва від 19.02.2014 року, залишеній без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 19.01.2016 року та постановою Верховного Суду від 20.12.2018 року по справі №826/1503/14, суд встановив, що у статутному капіталі ПАТ "Укргазвидобування" наявні корпоративні права виключно НАК "Нафтогаз України", а відтак, ПАТ "Укргазвидобування" не є підприємством, частка держави у статутному капіталі якого становить 50 відсотків та більше.
Таким чином, оскільки акції АТ «Укргазвидобування» належать НАК «Нафтогаз України», а не державі, то АТ «Укргазвидобування» не відноситься до суб'єктів, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів, а відтак АТ «Укргазвидобування» не притаманна і друга ознака суб’єкта державного сектору економіки.
Крім того, в рішенні Господарського суду м. Києві від 17.01.2017 по справі №910/17060/16, яке залишено без змін постановою Вищого господарського суду України від 24 жовтня 2017 року, встановлено, що Товариство не відносяться до суб'єктів державного сектору економіки.
Вищенаведене свідчить про те, що АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом державного сектору економіки.
Крім того, Товариство не використовує кошти Державного бюджету України.
З огляду на зазначене, вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. N 710 "Про ефективне використання державних коштів" щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації не поширюються на АТ «Укргазвидобування», у зв’язку з чим дотримання Товариством вказаних законодавчих вимог не може бути предметом моніторингу згідно з Законом.
Враховуючи вищенаведене та відсутність на законодавчому рівні обов’язкових для Товариства вимог щодо обґрунтованості визначення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості, отримання зазначеної інформації виходить за предмет моніторингу процедури закупівлі ПГВ 21П-097_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Благоустрій території майданчиків Краснокутського ЦВНГК ГПУ "Полтавагазвидобування"), ідентифікатор закупівлі № UA-2021-07-23-005416-b.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 19 Господарського кодексу України визначено, що незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду забороняються.
Враховуючи вищенаведене, АТ «Укргазвидобування» та його філії не зобов’язані надавати інформацію та документи на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу вищевказаної процедури відкритих торгів, а також не зобов’язані надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додаток: Документи щодо розрахунку очікуваної вартості.
Уповноважена особа
філії ГПУ «Полтавагазвидобування»
АТ «Укргазвидобування»
Віталій МАРТИНОВ (підпис)
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-10-12 09:54:06
Пояснення від замовника
ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ
ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ
СЛУЖБИ УКРАЇНИ (Черкаська обл.)
ПОЯСНЕННЯ
Розглянувши запит від ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (Черкаська обл.) про надання пояснень, що розміщений 08.10.2021 р. в 09:41 год. в системі PROZORRO на електронному майданчику для проведення процедури електронних торгів www.zakupki.prom.ua (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-23-005416-b) по предмету закупівлі: ПГВ 21П-097_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Благоустрій території майданчиків Краснокутського ЦВНГК ГПУ "Полтавагазвидобування"), повідомляю наступне.
Очікувана вартість по закупівлі на демонтаж та благоустрій майданчиків свердловин виробничих цехів ГПУ «Полтавагазвидобування» сформована на базі кошторисної документації, що відповідає нормативним показникам Мінрегіону, ДСТУ Б Д1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі «Благоустрій території майданчиків Краснокутського ЦВНГК ГПУ "Полтавагазвидобування"» здійснювався згідно внутрішнього нормативного документа замовника - Регламент взаємодії структурних підрозділів АТ «Укргазвидобування» під час закупівлі товарів, робіт та послуг, затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» №268 від 17.04.2020 р.
В рамках Регламенту взаємодії структурних підрозділів АТ «Укргазвидобування» (далі по тексту також Товариство) під час закупівель товарів, робіт та послуг, вищенаведені кошториси пройшли перевірку відділом з проектування об’єктів нафтогазовидобування, переробки та цивільного будівництва Українського науково-дослідного інституту природних газів АТ «Укргазвидобування» (УкрНДІгаз), розроблена кошторисна документація відповідає нормативним показникам Мінрегіону та ДСТУ Б Д.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (додаються Лист УкрНДІгаз від 22.06.2021р. №вн_08_1219, Зведений Кошторисний розрахунок в форматі Excel, Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі).
Українським науково-дослідним інститутом природних газів АТ «Укргазвидобування» (УкрНДІгаз) були розроблені типові робочі проекти на облаштування майданчиків свердловин, в частині їх благоустрою твердим покриттям та під’їзними шляхами.
На підставі вищезазначеного вартість закупівлі робіт з Благоустрою території майданчиків Краснокутського ЦВНГК ГПУ "Полтавагазвидобування" склала 9 933 846,00 грн. з ПДВ. Саме ця вартість і була вказана, як очікувана вартість закупівлі ПГВ 21П-097_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Благоустрій території майданчиків Краснокутського ЦВНГК ГПУ "Полтавагазвидобування").
Також повідомляємо про власний веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (технічне завдання), розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі замовника - https://ugv.com.ua/.
Разом з тим, просимо врахувати наступну інформацію від Замовника.
Згідно частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до ст. 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання Товариством вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Однак, Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Товариством, як замовником, очікуваної вартості. Не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Товариству визначати та обґрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275, оскільки остання має рекомендаційних характер (п.1 вказаної методики).
Також звертаємо увагу, що на Товариство не поширюються вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. N 710 "Про ефективне використання державних коштів", якою передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки та підприємств, які використовують кошти державного бюджету забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації на власному веб-сайті, з огляду на наступне.
Відповідно до Бюджетного кодексу України головними розпорядники бюджетних коштів є бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету (ст. 2 Бюджетного кодексу України).
Однак, Товариство не є бюджетною установою, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.
Крім того, Товариство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з огляду на вказане.
Статтею 22 Господарського кодексу України визначено, що суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Відповідно до п. 4.2 статуту АТ «Укргазвидобування», Товариство є власником:
майна, переданого йому засновником;
кредитних та запозичених коштів;
виробленої продукції та майна, створеного (придбаного) Товариством у результаті господарської діяльності;
доходів, отриманих у результаті здійснення господарської діяльності;
В рішенні Господарського суду міста Києва по справі № 910/10255/13 від 27.06.2013 року, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 року та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 року по справі № 910/10255/13, встановлено, що майно, передане Національною акціонерною компанією Нафтогаз України до статутного капіталу ПАТ "Укргазвидобування" (перейменовано на АТ «Укргазвидобування» з 23.05.2018 року), а також майно, яке придбане, виготовлене та отримане ПАТ "Укргазвидобування" з інших джерел (в тому числі набуте внаслідок правонаступництва) є власністю ПАТ «Укргазвидобування».
Пунктом 4.3. статуту АТ «Укргазвидобування» передбачено, що Товариство має використовувати державне майно відповідно до законодавства. Майно, що є державною власністю і надане Товариству у користування, включається до його активів.
Тобто, відповідно до Статуту Товариства, у АТ «Укргазвидобування» наявне майно, яке належить йому на праві приватної власності та, крім того, АТ «Укргазвидобування» може використовувати державне майно.
Таким чином, АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом, який діє на основі лише державної власності, а отже йому не притаманна перша ознака суб’єкта господарювання державного сектору економіки.
Крім того, згідно з ч. 1 ст. 167 Господарського кодексу України корпоративні права - це права особи, частка якої визначається у статутному капіталі (майні) господарської організації, що включають правомочності на участь цієї особи в управлінні господарською організацією, отримання певної частки прибутку (дивідендів) даної організації та активів у разі ліквідації останньої відповідно до закону, а також інші правомочності, передбачені законом та статутними документами.
Пунктом 8 частини 1 статті 2 Закону України "Про акціонерні товариства" визначено, що корпоративні права - сукупність майнових і немайнових прав акціонера - власника акцій товариства, які випливають з права власності на акції, що включають право на участь в управлінні акціонерним товариством, отримання дивідендів та активів акціонерного товариства у разі його ліквідації відповідно до закону, а також інші права та правомочності, передбачені законом чи статутними документами.
Згідно ст. 172 Господарського кодексу України відносини, пов'язані з управлінням корпоративними правами держави, регулюються Законом України "Про управління об'єктами державної власності", іншими законами України та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них.
Зокрема, статтею 3 Закону України "Про управління об'єктами державної власності" визначено, що корпоративні права держави це - корпоративні права, що належать державі у статутних капіталах господарських організацій.
Зі змісту вищезазначених норм чинного законодавства вбачається, що господарське товариство вважається таким, у статутному капіталі якого є корпоративні права держави, лише у випадку якщо держава є акціонером такого товариства та їй належать акції у статутному капіталі цього господарського товариства.
В той же час, відповідно до статуту АТ «Укргазвидобування» засновником та єдиним акціонером Товариства є акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», яка є окремою юридичною особою, створеною відповідно до чинного законодавства України.
В рішенні Господарського суду міста Києва по справі № 910/10255/13 від 27.06.2013 року, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 року та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 року по справі № 910/10255/13, встановлено, що корпоративні права відносно ПАТ "Укргазвидобування" належать саме Національній акціонерній компанії "Нафтогаз України", а не державі, а відтак ПАТ "Укргазвидобування" не є господарською організацію чи товариством, у статутному капіталі якої є корпоративні права держави.
В постанові Окружного адміністративного суду м.Києва від 19.02.2014 року, залишеній без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 19.01.2016 року та постановою Верховного Суду від 20.12.2018 року по справі №826/1503/14, суд встановив, що у статутному капіталі ПАТ "Укргазвидобування" наявні корпоративні права виключно НАК "Нафтогаз України", а відтак, ПАТ "Укргазвидобування" не є підприємством, частка держави у статутному капіталі якого становить 50 відсотків та більше.
Таким чином, оскільки акції АТ «Укргазвидобування» належать НАК «Нафтогаз України», а не державі, то АТ «Укргазвидобування» не відноситься до суб'єктів, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів, а відтак АТ «Укргазвидобування» не притаманна і друга ознака суб’єкта державного сектору економіки.
Крім того, в рішенні Господарського суду м. Києві від 17.01.2017 по справі №910/17060/16, яке залишено без змін постановою Вищого господарського суду України від 24 жовтня 2017 року, встановлено, що Товариство не відносяться до суб'єктів державного сектору економіки.
Вищенаведене свідчить про те, що АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом державного сектору економіки.
Крім того, Товариство не використовує кошти Державного бюджету України.
З огляду на зазначене, вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. N 710 "Про ефективне використання державних коштів" щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації не поширюються на АТ «Укргазвидобування», у зв’язку з чим дотримання Товариством вказаних законодавчих вимог не може бути предметом моніторингу згідно з Законом.
Враховуючи вищенаведене та відсутність на законодавчому рівні обов’язкових для Товариства вимог щодо обґрунтованості визначення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості, отримання зазначеної інформації виходить за предмет моніторингу процедури закупівлі ПГВ 21П-097_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Благоустрій території майданчиків Краснокутського ЦВНГК ГПУ "Полтавагазвидобування"), ідентифікатор закупівлі № UA-2021-07-23-005416-b.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 19 Господарського кодексу України визначено, що незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду забороняються.
Враховуючи вищенаведене, АТ «Укргазвидобування» та його філії не зобов’язані надавати інформацію та документи на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу вищевказаної процедури відкритих торгів, а також не зобов’язані надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додаток: Документи щодо розрахунку очікуваної вартості.
Уповноважена особа
філії ГПУ «Полтавагазвидобування»
АТ «Укргазвидобування»
Віталій МАРТИНОВ (підпис)
- Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі_ПГВ 21П-094.pdf
- Лист УкрНДІгаз №вн_08_1213 від 18.06.2021р..pdf
- Зведений Кошторисний розрахунок_ПГВ 21П-094.xls
- Електронний підпис
- Обгрунтування очікуваної вартості_ПГВ 21П-097.pdf
- Лист УкрНДІгаз №вн_08_1219 від 22.06.2021р..pdf
- Зведений Кошторисний розрахунок_ПГВ 21П-097.xls
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (Черкаська обл.) ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА за наслідками розгляду висновків ДАСУ Розглянувши висновки Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, опубліковані в системі 26.10.2021 р. за результатами моніторингу закупівель: ПГВ 21П-097_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Благоустрій території майданчиків Краснокутського ЦВНГК ГПУ "Полтавагазвидобування") ПГВ 21П-094_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Демонтаж майданчиків на родовищах Машівського ЦВНГК ГПУ "Полтавагазвидобування") ПГВ 21П-098_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Демонтаж майданчиків на родовищах Яблунівського ЦВНГК ГПУ "Полтавагазвидобування") ПГВ 21П-100_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Благоустрій території майданчиків Яблунівського ЦВНГК ГПУ "Полтавагазвидобування") ПГВ 21П-103_45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт будівель та споруд Солохівського ЦВНГК) де виявлено однотипні порушення, повідомляємо наступне. Усунути виявлені порушення у встановленому Законом порядку на даний час не можливо, оскільки вказані закупівлі вже мають статус «Завершена» (ПГВ 21П-094, ПГВ 21П- 098, ПГВ 21П-100, ПГВ 21П-103) та «Пропозиції розглянуті» (ПГВ 21П-097). У подальшому замовник зобов’язується вживати заходи з не допущення порушення законодавства у сфері закупівель, зокрема, щодо обов’язкового заповнення електронного поля «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлі». Уповноважена особа філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» Віталій МАРТИНОВ
2021-10-27 12:18:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 3 Порядку № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 3 Порядку № 1082.) • усунуто
У подальшому замовник зобов’язується вживати заходи з не допущення порушення законодавства у сфері закупівель
2021-10-28 13:54:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2021 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СБМУ-124 |
5 801 000,00
UAH з ПДВ
|
5 148 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ СЕШАТ" |
6 693 425,43
UAH з ПДВ
|
5 149 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРІМУМ АКТИВ" |
7 950 000,00
UAH з ПДВ
|
5 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" |
8 145 753,00
UAH з ПДВ
|
5 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДЕНЕРГОМОНТАЖ-1" |
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
5 398 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" |
7 289 456,19
UAH з ПДВ
|
6 892 056,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" |
7 100 000,00
UAH з ПДВ
|
7 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОНТАЖТРАНСГАЗ" |
7 748 399,88
UAH з ПДВ
|
7 748 399,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СБМУ-124 #41946949 |
Рішення скасоване |
5 148 990,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 09:02
|
ТОВ СБМУ-124 #41946949 |
Відхилено |
5 148 990,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 09:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ СЕШАТ" #35033071 |
Переможець |
5 149 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 16:51
|
Пояснення до Звіту про виконання.docx | укладений |
05 січня 2023 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2021 08:38
|
Договір з ТОВ Компанія СЕШАТ_compressed.pdf | укладений |
02 листопада 2021 08:37
|