Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, картон, олівці коригуючі, шредер) Лот – 5 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офсетний, крейдований, дизайнерський, картон дизайнерський).
Очікувана вартість
78 960,00 UAH
UA-2021-07-23-004640-c e417fde12444403783f6369b44442752
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Омельянчук Тетяна Юріївна

380442554767 uabusa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України
Код ЄДРПОУ: 26252302
Місцезнаходження: 01009, Україна , Київська обл., Київ, вул. Банкова, буд. 6-8
Контактна особа: Омельянчук Тетяна Юріївна
380442554767
uabusa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
04.06.2021р. в системі Ргогогго за процедурою відкриті торги було оголошена закупівля: «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, картон, олівці коригуючі, шредер)», ЛОТ-5: «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офсетний, крейдований, дизайнерський, картон дизайнерський)», номер тендеру в ЦБД: ЦА-2021-06-04- 004606-е, відмінено через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій згідно вимог 4.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону).
23.06.2021р. в системі Ргогогго за процедурою відкриті торги було оголошена закупівля: «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, картон, олівці коригуючі, шредер)», ЛОТ-5: «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офсетний, крейдований, дизайнерський, картон дизайнерський)», номер тендеру в ЦБД: ЦА-2021-06-23- 013799-с. відмінено через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій згідно вимог 4.2 ст. 32 Закону.
Вищезазначені обставини є підставою для внесення закупівлі: «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, картон, олівці коригуючі, шредер)», ЛОТ-5: «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офсетний, крейдований, дизайнерський, картон дизайнерський)», як переговорної процедури закупівлі в річний план закупівель відповідно до вимог п.1 ч.2 ст. 40 Закону, а саме: переговорна процедура застосовується замовником у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2021 23:18
Оскарження наміру укласти договір: 03 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 аркуш
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, картон, олівці коригуючі, шредер)
Лот – 5 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офсетний, крейдований, дизайнерський, картон дизайнерський).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01009, Україна, м. Київ, м. Київ, вул, Банкова, 6-8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2021
ДК 021:2015: 30197600-2 — Оброблені папір і картон

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за отриманий Товар проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Покупцем узгодженої партії Товару та підписання Сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

23 липня 2021 23:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Інфолк"
#13328334
Переможець 78 960,00
UAH з ПДВ
23 липня 2021 23:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2021 23:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Інфолк"
#13328334
78 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 14:37
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 10:33
Дог_187_11-08-21_Інфолк.pdf укладений
11 серпня 2021 10:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 78 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 160,00 UAH)