Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук в комплекті з маніпулятором «мишею»
Очікувана вартість
602 000,00 UAH
UA-2021-07-23-003949-c ● 7c18bc26a7f64ee49c0a45b696dcd74b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42096753 |
Місцезнаходження: | 80400, Україна , Львівська обл., Кам'янка-Бузька, Незалежності, 20а |
Контактна особа: |
Кушинський Олег Ярославович 380984257834 voktmskb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2021 15:47 |
Очікувана вартість: | 602 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 010,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук в комплекті з маніпулятором «мишею»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80400, Україна, Львівська область, Кам'янка-Бузька, Незалежності, 20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2021 17:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2021 17:26 |
Додаток 2 (зміни 29.07.21).doc | |
23 липня 2021 15:56 |
Додаток 3.docx | |
23 липня 2021 15:55 |
Додаток 1.docx | |
23 липня 2021 15:53 |
Тендерна_документацiя.docx |
29 липня 2021 17:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
29 липня 2021 17:26 |
Додаток 2 (зміни 29.07.21).doc
|
||||
23 липня 2021 15:56 |
Додаток 3.docx
|
||||
23 липня 2021 15:55 |
Додаток 1.docx
|
||||
23 липня 2021 15:53 |
Тендерна_документацiя.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-23-003949-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 26 липня 2021 11:37
Тема 1
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути
Згорнути
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2021 17:29
Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація тендерної документації повинна містити детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник встановлює вимоги до предмета закупівлі самостійно, керуючись мотивами обґрунтованості і доцільності, слідкуючи при цьому, щоб встановлені ним вимоги не носили дискримінаційний характер і не обмежували конкуренцію. Замовником в технічній специфікації не було встановлено обмежень щодо конкретного виробника і не зазначено конкретної торгової марки обладнання. Таким чином, учасники можуть пропонувати обладнання різних виробників і різних типів, вибір яких на ринку є достатньо широким. Проте замовником висуваються посилені вимоги до постачальників, а саме:" Постачальник надає у складі своєї пропозиції авторизаційний лист від виробника ноутбуків або його офіційного представництва в Україні з підтвердженням статусних та гарантійних зобов’язань стосовно Учасника. Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника та є необхідною у зв’язку з тим, що товар закуповується для установ освіти, а також зважаючи на той факт, що товар буде використовуватись безпосередньо для учасників освітнього процесу відповідно до вимог чинного законодавства та нормативних актів профільного міністерства, що регламентують умови, яким повинен відповідати предмет закупівлі. При визначенні переможця закупівлі перевага буде надаватися Учаснику, який запропонував товар кращої якості з оптимальною ціною, технічні характеристики якого будуть відповідати технічним та кількісним вимогам до предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-07-23-003949-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕНДЕРНА КОМПАНІЯ ПРАЙМ", Код ЄДРПОУ:43999175
Дата подання: 29 липня 2021 10:16
Дискримінаційні вимоги до технічних характеристик товару
Шановний Замовнику, в порядку ч. 1 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо усунути порушення, допущені Вами у технічному завданні, а саме дискримінаційні вимоги до товару.
Так, у Додатку 2 (Техінчна специфікація) Вами було чітко прописано марку та модель процесора до ПК, зокрема: не гірше AMD Ryzen 3 4300U, базова частота не нижче 2.7 Ггц, що є дискримінаційним, оскільки персональні комп'ютери з таким конкретим типом процесора та у співвідношенні до інших технічних характеристик є лише однієї марки та виробника й унеможливлює надання "еквіваленту", оскільки у сукупності якась із характеристик не буде відповідати таким вимогам загалом.
ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ
Згідно частини 4 статті 23 Закону, у разі якщо посилання на торгову марку або тип товару є необхідним, Замовник повинен надати обґрунтування встановлення такої вимоги та до кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Не зважаючи на те, що тендерна документація містить фразу "всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом "або еквівалент", Замовник не надав обґрунтування необхідності встановлення такої вимоги саме до процесора, встановивши його конкретну МАРКУ AMD Ryzen, що само по собі є порушенням.
Таким чином, така вимога є дискримінаційною по відношенню до Нас, оскільки наше Товариство має можливість запропонувати товар, що відповідає характеристикам,
встановленим Замовником, проте має процесор іншого виробника.
Також хочемо наголосити, що Замовник штучно звужує коло потенційних учасників, оскільки, запропонувавши інший продукт з процесором «аналогом», стає неможливим виконати ряд вимог щодо технічних характеристик.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо внести зміни та обґрунтувати необхідність встановлення вимог щодо саме конкретного процесора.
У випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо звертатись до органу оскарження (АМКУ) в порядку ст. 18, що призведе до затягування процедури закупівлі, а також негативних наслідків для Вас, як для Замовника.
Перед прийняттям рішення, прохання ознайомитися з практикою щодо аналогічного предмету розгляду:
Рішення № 12889-р/пк-пз від 08.06.2021 (UA-2021-05-06-005906-c)
Розгорнути
Згорнути
Так, у Додатку 2 (Техінчна специфікація) Вами було чітко прописано марку та модель процесора до ПК, зокрема: не гірше AMD Ryzen 3 4300U, базова частота не нижче 2.7 Ггц, що є дискримінаційним, оскільки персональні комп'ютери з таким конкретим типом процесора та у співвідношенні до інших технічних характеристик є лише однієї марки та виробника й унеможливлює надання "еквіваленту", оскільки у сукупності якась із характеристик не буде відповідати таким вимогам загалом.
ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ
Згідно частини 4 статті 23 Закону, у разі якщо посилання на торгову марку або тип товару є необхідним, Замовник повинен надати обґрунтування встановлення такої вимоги та до кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Не зважаючи на те, що тендерна документація містить фразу "всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом "або еквівалент", Замовник не надав обґрунтування необхідності встановлення такої вимоги саме до процесора, встановивши його конкретну МАРКУ AMD Ryzen, що само по собі є порушенням.
Таким чином, така вимога є дискримінаційною по відношенню до Нас, оскільки наше Товариство має можливість запропонувати товар, що відповідає характеристикам,
встановленим Замовником, проте має процесор іншого виробника.
Також хочемо наголосити, що Замовник штучно звужує коло потенційних учасників, оскільки, запропонувавши інший продукт з процесором «аналогом», стає неможливим виконати ряд вимог щодо технічних характеристик.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо внести зміни та обґрунтувати необхідність встановлення вимог щодо саме конкретного процесора.
У випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо звертатись до органу оскарження (АМКУ) в порядку ст. 18, що призведе до затягування процедури закупівлі, а також негативних наслідків для Вас, як для Замовника.
Перед прийняттям рішення, прохання ознайомитися з практикою щодо аналогічного предмету розгляду:
Рішення № 12889-р/пк-пз від 08.06.2021 (UA-2021-05-06-005906-c)
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 липня 2021 14:56
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Замовником враховані Ваші зауваження та будуть внесені зміни в тендерну документацію в частині технічних характеристик предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕНДЕРНА КОМПАНІЯ ПРАЙМ" |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
570 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство Кадр |
597 600,00
UAH з ПДВ
|
597 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕОКОМП" |
601 000,00
UAH з ПДВ
|
601 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕНДЕРНА КОМПАНІЯ ПРАЙМ" #43999175 |
Переможець |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2021 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 10:02
|
Додаток 1.pdf | укладений |
30 серпня 2021 09:59
|
Договір.pdf | укладений |
30 серпня 2021 09:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук в комплекті з маніпулятором «мишею» | 24 | штуки |
23 750,00
UAH з ПДВ
|