Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пюре м’ясне (15884000-8 Продукти дитячого харчування) за кодом 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
32 500,00 UAH
UA-2021-07-23-003760-c ● 02365bd373c44e70ba8593d026ba8034
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП"ЦПМСД№1 Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26188946 |
Вебсайт: | http://www.doktor-dnepr.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця,26 |
Контактна особа: |
Ткачик Віта +380976065499 vitatkachik@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2021 13:16 |
Очікувана вартість: | 32 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 162,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1087 шт
Пюре мясне (дитячого харчування) 100 гр ніжна яловичина, ж\б або скляна банка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15884000-8 — Продукти дитячого харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2021 19:02 |
Оголошення зі змінами.docx | |
23 липня 2021 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2021 15:32 |
Проєкт договору.docx |
28 липня 2021 19:02 |
Оголошення зі змінами.docx
|
||
23 липня 2021 15:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
23 липня 2021 15:32 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
предмету закупівлі
Дата подання: 26 липня 2021 10:20
Дата відповіді: 27 липня 2021 19:23
Доброго дня ,Шановний Замовнику .
Чи можемо ми надати еквівалент товару , с фасуванням 120 чи 90 грам ? Відповідно перерахувати кількість товару .
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учаснику, відповідно до потреб закладу закупівля здійснюється згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які наведенні у оголошені. Пропозиція Учасника товару з фасуванням, що не відповідає інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, буде вважатися такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та буде відхилена.
Шановний Учаснику, відповідно до потреб закладу закупівля здійснюється згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які наведенні у оголошені. Пропозиція Учасника товару з фасуванням, що не відповідає інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, буде вважатися такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та буде відхилена.
Уточнення
Дата подання: 26 липня 2021 14:48
Дата відповіді: 27 липня 2021 19:24
Доброго дня. Маємо намір запропонувати 80 гр в склобанці пбре ТМ Мілупа, Ви не заперечуватимете?
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учаснику, відповідно до потреб закладу закупівля здійснюється згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які наведенні у оголошені. Пропозиція Учасника товару з фасуванням, що не відповідає інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, буде вважатися такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та буде відхилена.
Шановний Учаснику, відповідно до потреб закладу закупівля здійснюється згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які наведенні у оголошені. Пропозиція Учасника товару з фасуванням, що не відповідає інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, буде вважатися такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та буде відхилена.
предмету закупівлі
Дата подання: 28 липня 2021 10:41
Дата відповіді: 28 липня 2021 19:04
Доброго дня.
Відповідно до ваших встановлених медико технічних вимог - пюре мясне зі 100% складається з натуральних органічних видів м'яса , фасуванням 100 г в жб банках , таких пюре м'ясних- просто не існує .Уся органіка випускається виключно в скляних банка, за якість товару .
Внесіть зміни у ТД , а саме видалити - 100% з натуральних органічних видів мяса. Оскільки ні одне зареєстроване пюре м'ясне в Україні не відповідає вашим вимогам .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учаснику, нами було внесено зміни в оголошення та включено можливість постачати товар в скляних банках.
Шановний Учаснику, нами було внесено зміни в оголошення та включено можливість постачати товар в скляних банках.
дискрімінаційна вимога щодо ваги пюре
Дата подання: 28 липня 2021 11:05
Дата відповіді: 28 липня 2021 19:28
в тех умовах Ви прописали вагу 1 шт пюре, та на питання щодо пропозиції 90-120 грамів повідомляєте, що це неприпустимо, що саме грами, прописані у Вашої ТД є ВКРАЙ необхідними Вашим дітям. Це вказує не на турботу про дітей (я-педіатр зі стажем більш 20 років, та можу зауважити, що при харчуванні продуктами прикору +- 10 грамів у 1 банці не є тим важливим крітерієм. Починають вводити не зі 100г, а 1 ч.л!!! та поступово доводять норму на 1 харчування не 100г, а 120!!!). Не прикривайтеся "потребами дітей", а надайте можливість цім дітям отримати якісне харчування.
Саме тому вимагаю змінити вимогу щодо ваги пюре в 1 шт товару
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Згідно ч. 3 ст. 14 Закону "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
предмет закупівлі з описом своїх потреб і необхідних характеристик робіт чи послуг, які планується закупити та інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Відповідно до потреб закладу закупівля здійснюється згідно інформації, яка наведенні у оголошені. Пропозиція Учасника товару з фасуванням, що не відповідає інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, буде вважатися такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та буде відхилена.
Згідно ч. 3 ст. 14 Закону "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
предмет закупівлі з описом своїх потреб і необхідних характеристик робіт чи послуг, які планується закупити та інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Відповідно до потреб закладу закупівля здійснюється згідно інформації, яка наведенні у оголошені. Пропозиція Учасника товару з фасуванням, що не відповідає інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, буде вважатися такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та буде відхилена.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-23-003760-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Смарті Фемілі, Код ЄДРПОУ:38154557
Дата подання: 28 липня 2021 17:01
Вимога про усунення дискримінаційних умов закупівлі
Вимога про усунення дискримінаційних умов закупівлі
Закупівля:UA-2021-07-23-003760-c
Замовник : Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дніпровського району м.Києва"
Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарті Фемілі» вимагає Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дніпровського району м.Києва" внести зміни в ТД , оскільки встановленні медико-технічні вимоги , не відповідає ні одне зареєстроване в Україні м’ясне пюре для дитячого харчування.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарті Фемілі» мало намір взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Ретельно проаналізувавши розміщену на веб порталі державних закупівель тендерну документацію ,нами встановлено дискримінаційні положення медико технічних вимог , які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель , у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого Закону України «Про публічні закупівлі» порядку їх проведення.
Згідно з оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-07-23-003760-c, Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дніпровського району м.Києва"- пюре мясне (15884000-8 Продукти дитячого харчування за кодом 15880000-0 Спеціальні продукти харчування ,збагачені поживними речовинами національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник» з очікуваною вартістю 32500,0 грн з ПДВ.
Відповідно до п.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено «Технічні специфікації не повинні містити посилення на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес ,що характеризую продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання ,чи на торгові марки , патенти , типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва .Таке посилення має бути необхідним , та містити вираз «еквівалент». Замовник знехтував даним пунктом 4.ст.23 Закону України « Про публічні закупівлі» , та веде дискримінаційні умови закупівлі.
Разом з тим ,умови тендерної документації ,зокрема Інформація про технічні ,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі .Додаток 2 , містить дискримінаційні положення , тобто медико-технічні вимоги до предмета закупівлі прописані в спосіб ,що не дає змогу запропонувати товару , що суперечить діючим нормативним документам та обмежує конкуренцію та дискримінація інших учасників. Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
№ з/п Найменування предмету закупівлі Вимоги виробу Одиниці
виміру
1. Пюре мясне (дитячого харчування) 100 гр ніжна яловичина, ж\б М'ясне пюре на 100% складається з натуральних органічних видів м'яса, вирощених без застосування штучних засобів стимуляції росту, антибіотиків та інших добавок, з дотриманням усіх вимог органічного виробництва. Не містять ГМО, крохмалю, цукру і солі, штучних барвників і консервантів, а також глютену.
Фасування – 100 гр.
Жестяна банка. шт
Ретельно проаналізувавши ринок України , на наявність відповідного м’ясного пюре Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарті Фемілі» отримало наступні результати:
М’ясне пюре з 100% натуральних органічних видів м’яса – не випускаються в ЖБ банках , органічна продукція випускається виключно в скляних банка .
Holle -органічна продукція пюре овочеві, скляна банка , фасування 125 грам , (пюре курки , яловичини немає ).
Rudolfs – органічна продукція курча, індичка , телятина ,лосось ,ягня , але не має в України яловичини ,скляна банка , фасування 120 грам .
Hipp - органічне м’ясо яловичини 40%, скляна банка , фасування 80 грамм.
Hame – м’ясо яловичини (33.6%), жерстяна консервна банка , фасування 100 грам , пункт органічна продукція не співпадає с даною позицією.
Nutrino – м'ясо яловичини 19.5%, овочі 17% (картопля 8.5%, морква 4%, кабачки 2%, брокколі 2%, цибуля 0.5%), вершки 8% скляна банка , фасування 190 грам .Не органічний продукт.
Milupa -м'ясо яловичини 30 % , скляна банка , фасування 80 грамм. Не органічний продукт.
Ложка в лодошке – м'ясо яловичини 46 % , скляна банка , фасування 100 г. Не органічний продукт.
Беллакт – м'ясо яловичини 32 % , скляна банка , фасування 95 грамм. Не органічний продукт.
Фактично ми навели 8 прикладів м’ясного пюре , але жодне не підійшло за встановленим критеріем , тобто взяти участь у даних торгах неможливо , це є грубе порушення в обмеженнях конкуренції та дискримінації інших учасників. Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Так як у кожного виробника дитячого харчування різний склад м’яса, з метою уникнення обмеження конкуренції та дискримінації учасників необхідно було б зазначити без 100% натурального органічного мяса, а вказати склад м’яса у певних допустимих межах , також зміните фасування пюре від 100-120 грам , що дозволить іншим гравцям на ринку взяти участь у даних торгах.
Просимо внести зміни до тендерної документації, встановити склад мяса не менше 30 %, видалити 100% натуральне органічне м'ясо , дозволити фасування від 100-120 грам, оскільки технічні вимоги прописані для неіснуючого пюре, внесені зміни дадуть можливість іншим учасникам взяти участь у торгах, та цим усунути обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Закупівля:UA-2021-07-23-003760-c
Замовник : Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дніпровського району м.Києва"
Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарті Фемілі» вимагає Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дніпровського району м.Києва" внести зміни в ТД , оскільки встановленні медико-технічні вимоги , не відповідає ні одне зареєстроване в Україні м’ясне пюре для дитячого харчування.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарті Фемілі» мало намір взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Ретельно проаналізувавши розміщену на веб порталі державних закупівель тендерну документацію ,нами встановлено дискримінаційні положення медико технічних вимог , які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель , у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого Закону України «Про публічні закупівлі» порядку їх проведення.
Згідно з оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-07-23-003760-c, Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дніпровського району м.Києва"- пюре мясне (15884000-8 Продукти дитячого харчування за кодом 15880000-0 Спеціальні продукти харчування ,збагачені поживними речовинами національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник» з очікуваною вартістю 32500,0 грн з ПДВ.
Відповідно до п.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено «Технічні специфікації не повинні містити посилення на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес ,що характеризую продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання ,чи на торгові марки , патенти , типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва .Таке посилення має бути необхідним , та містити вираз «еквівалент». Замовник знехтував даним пунктом 4.ст.23 Закону України « Про публічні закупівлі» , та веде дискримінаційні умови закупівлі.
Разом з тим ,умови тендерної документації ,зокрема Інформація про технічні ,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі .Додаток 2 , містить дискримінаційні положення , тобто медико-технічні вимоги до предмета закупівлі прописані в спосіб ,що не дає змогу запропонувати товару , що суперечить діючим нормативним документам та обмежує конкуренцію та дискримінація інших учасників. Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
№ з/п Найменування предмету закупівлі Вимоги виробу Одиниці
виміру
1. Пюре мясне (дитячого харчування) 100 гр ніжна яловичина, ж\б М'ясне пюре на 100% складається з натуральних органічних видів м'яса, вирощених без застосування штучних засобів стимуляції росту, антибіотиків та інших добавок, з дотриманням усіх вимог органічного виробництва. Не містять ГМО, крохмалю, цукру і солі, штучних барвників і консервантів, а також глютену.
Фасування – 100 гр.
Жестяна банка. шт
Ретельно проаналізувавши ринок України , на наявність відповідного м’ясного пюре Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарті Фемілі» отримало наступні результати:
М’ясне пюре з 100% натуральних органічних видів м’яса – не випускаються в ЖБ банках , органічна продукція випускається виключно в скляних банка .
Holle -органічна продукція пюре овочеві, скляна банка , фасування 125 грам , (пюре курки , яловичини немає ).
Rudolfs – органічна продукція курча, індичка , телятина ,лосось ,ягня , але не має в України яловичини ,скляна банка , фасування 120 грам .
Hipp - органічне м’ясо яловичини 40%, скляна банка , фасування 80 грамм.
Hame – м’ясо яловичини (33.6%), жерстяна консервна банка , фасування 100 грам , пункт органічна продукція не співпадає с даною позицією.
Nutrino – м'ясо яловичини 19.5%, овочі 17% (картопля 8.5%, морква 4%, кабачки 2%, брокколі 2%, цибуля 0.5%), вершки 8% скляна банка , фасування 190 грам .Не органічний продукт.
Milupa -м'ясо яловичини 30 % , скляна банка , фасування 80 грамм. Не органічний продукт.
Ложка в лодошке – м'ясо яловичини 46 % , скляна банка , фасування 100 г. Не органічний продукт.
Беллакт – м'ясо яловичини 32 % , скляна банка , фасування 95 грамм. Не органічний продукт.
Фактично ми навели 8 прикладів м’ясного пюре , але жодне не підійшло за встановленим критеріем , тобто взяти участь у даних торгах неможливо , це є грубе порушення в обмеженнях конкуренції та дискримінації інших учасників. Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Так як у кожного виробника дитячого харчування різний склад м’яса, з метою уникнення обмеження конкуренції та дискримінації учасників необхідно було б зазначити без 100% натурального органічного мяса, а вказати склад м’яса у певних допустимих межах , також зміните фасування пюре від 100-120 грам , що дозволить іншим гравцям на ринку взяти участь у даних торгах.
Просимо внести зміни до тендерної документації, встановити склад мяса не менше 30 %, видалити 100% натуральне органічне м'ясо , дозволити фасування від 100-120 грам, оскільки технічні вимоги прописані для неіснуючого пюре, внесені зміни дадуть можливість іншим учасникам взяти участь у торгах, та цим усунути обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 липня 2021 19:31
Шановний Учаснику!
По суті запитання/вимоги повідомляємо наступне, що Замовник під час формування та оголошення спрощеної процедури, враховуючи безпосередню потребу Замовника, встановив технічні показники предмету закупівлі, з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 3 ст. 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
предмет закупівлі з описом своїх потреб і необхідних характеристик робіт чи послуг, які планується закупити та інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовником передбачено можливість надати еквіваленти.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції інформацію про відповідність пропозиції учасника вимогам до предмету закупівлі (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі).
Згідно статті 23 вказаного Закону передбачено: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Наголошуємо, що встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створюють дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які мають можливість поставляти товар, що є предметом зазначеної закупівлі.
Закон не зобов’язує Замовника проводити аналіз наявності або відсутності товару з такими характеристиками у одного чи декількох постачальників. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації.
Крім того наголошуємо, що не спроможність виконання Вами вимог до учасників не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність кваліфікаційним вимогам до учасників.
По суті запитання/вимоги повідомляємо наступне, що Замовник під час формування та оголошення спрощеної процедури, враховуючи безпосередню потребу Замовника, встановив технічні показники предмету закупівлі, з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 3 ст. 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
предмет закупівлі з описом своїх потреб і необхідних характеристик робіт чи послуг, які планується закупити та інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовником передбачено можливість надати еквіваленти.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції інформацію про відповідність пропозиції учасника вимогам до предмету закупівлі (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі).
Згідно статті 23 вказаного Закону передбачено: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Наголошуємо, що встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створюють дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які мають можливість поставляти товар, що є предметом зазначеної закупівлі.
Закон не зобов’язує Замовника проводити аналіз наявності або відсутності товару з такими характеристиками у одного чи декількох постачальників. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації.
Крім того наголошуємо, що не спроможність виконання Вами вимог до учасників не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність кваліфікаційним вимогам до учасників.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-07-23-003760-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Смарті Фемілі, Код ЄДРПОУ:38154557
Дата подання: 06 серпня 2021 16:51
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Закупівля:UA-2021-07-23-003760-c
Замовник : Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дніпровського району м.Києва"
Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарті Фемілі» вимагає скасувати рішення про визначення переможця ТОВ «Асоціація дитячого харчування» у закупівлі за ідентифікаційним номером UA-2021-07-23-003760-c.
Проаналізувавши пропозицію ТОВ «Ассоціація дитячого харчування» було встановило, по перше, що відповідно до експортованих учасником-переможцем документів, а саме документів з назвами: Висновок пюре мясні.pdf, Документ, якії інформуеть мясо.jpg, Сертифікат якості від виробника мясо.jpg - було зазначено, що учасник-переможець запропонував товар із вмістом телятини, а не яловичини, що не відповідає встановленим вимогам в тендерній документації Замовника. Необхідно наголосити на тому, що споживчі властивості яловичини та телятини відрізняються, включаючи наступні властивості: калорійність, кількість білків, жирів.
По друге, звертаємо вашу увагу, що на офіційному сайті ТОВ «Асоціація дитячого харчування» https://shop.karapuz.dp.ua/index.php?route=common/home - не зареєстровано пюре зі 100% органічних видів м'яса яловичини в фасуванні 100 грам , в наявності лише індичка фасування 90 грам, курка – фасування 90 грам, телятина – фасування 90 грам. Інформацію щодо фасування запропонованого учасником переможцем товару, були взяті з офіційного сайту ТОВ «Асоціація дитячого харчування» та перевірено на інших ресурсах публічної інформації, результатами яких зазначається, що м’ясне пюре виробника ТМ Карапуз ніжна яловичина органічна (100%) , 100 грам - не існує. Тим самим учасник переможець ТОВ «Асоціація дитячого харчування» надав недостовірну інформацію щодо фасування запропонованого товару.
Замовником чітко були встановлені медико технічні вимоги до предмета закупівлі. Замовник безпосередньо відповідав на запитання поставленні іншими учасниками, щодо подачі м’ясного пюре з фасуванням 120 або 90 грам, на що Замовник надав чітку відповідь: « Шановний Учаснику, відповідно до потреб закладу закупівля здійснюється згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які наведенні у оголошені. Пропозиція Учасника товару з фасуванням, що не відповідає інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, буде вважатися такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та буде відхилена». Тобто Замовник під час розгляду пропозицій учасників та визнання переможця закупівлі порушив встановлені Замовником вимоги до предмету закупівлі.
ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» вимагаємо повторно перевірити пропозицію учасника ТОВ «Асоціація дитячого харчування» та визнати такою, що не відповідає медико технічним вимогам до предмету закупівлі. У разі не задоволення нашої вимоги , Ми залишаємо за собою право, на оскарження до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Закупівля:UA-2021-07-23-003760-c
Замовник : Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дніпровського району м.Києва"
Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарті Фемілі» вимагає скасувати рішення про визначення переможця ТОВ «Асоціація дитячого харчування» у закупівлі за ідентифікаційним номером UA-2021-07-23-003760-c.
Проаналізувавши пропозицію ТОВ «Ассоціація дитячого харчування» було встановило, по перше, що відповідно до експортованих учасником-переможцем документів, а саме документів з назвами: Висновок пюре мясні.pdf, Документ, якії інформуеть мясо.jpg, Сертифікат якості від виробника мясо.jpg - було зазначено, що учасник-переможець запропонував товар із вмістом телятини, а не яловичини, що не відповідає встановленим вимогам в тендерній документації Замовника. Необхідно наголосити на тому, що споживчі властивості яловичини та телятини відрізняються, включаючи наступні властивості: калорійність, кількість білків, жирів.
По друге, звертаємо вашу увагу, що на офіційному сайті ТОВ «Асоціація дитячого харчування» https://shop.karapuz.dp.ua/index.php?route=common/home - не зареєстровано пюре зі 100% органічних видів м'яса яловичини в фасуванні 100 грам , в наявності лише індичка фасування 90 грам, курка – фасування 90 грам, телятина – фасування 90 грам. Інформацію щодо фасування запропонованого учасником переможцем товару, були взяті з офіційного сайту ТОВ «Асоціація дитячого харчування» та перевірено на інших ресурсах публічної інформації, результатами яких зазначається, що м’ясне пюре виробника ТМ Карапуз ніжна яловичина органічна (100%) , 100 грам - не існує. Тим самим учасник переможець ТОВ «Асоціація дитячого харчування» надав недостовірну інформацію щодо фасування запропонованого товару.
Замовником чітко були встановлені медико технічні вимоги до предмета закупівлі. Замовник безпосередньо відповідав на запитання поставленні іншими учасниками, щодо подачі м’ясного пюре з фасуванням 120 або 90 грам, на що Замовник надав чітку відповідь: « Шановний Учаснику, відповідно до потреб закладу закупівля здійснюється згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які наведенні у оголошені. Пропозиція Учасника товару з фасуванням, що не відповідає інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, буде вважатися такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та буде відхилена». Тобто Замовник під час розгляду пропозицій учасників та визнання переможця закупівлі порушив встановлені Замовником вимоги до предмету закупівлі.
ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» вимагаємо повторно перевірити пропозицію учасника ТОВ «Асоціація дитячого харчування» та визнати такою, що не відповідає медико технічним вимогам до предмету закупівлі. У разі не задоволення нашої вимоги , Ми залишаємо за собою право, на оскарження до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 серпня 2021 17:27
По суті вимоги повідомляємо наступне, відповідно до п.11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогами до предмета закупівлі та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Замовником в оголошенні не було встановлено вимог щодо обов’язкової наявності на сайті учасника товару, що є предметом зазначеної закупівлі.
Учасник ТОВ «Асоціація дитячого харчування» в складі своєї пропозиції надав підтвердження щодо Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі чим підтвердив можливість поставляти товар, що є предметом закупівлі.
В складі своєї пропозиції учасник ТОВ «Асоціація дитячого харчування» надав документи, які вимагалися оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
Також згідно з наказом № 28 від 01.02.2005 р. Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 р. за № 466/10746 та Переліку в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1308 від 06.11.2013р. та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.11.2013 р. за № 1907/24439; із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 451 від 06.05.2015р., №452 від 06.05.2015р., №1443 від 13.11.2015 р., дитяче харчування (сухі суміші, каші, пюре, соки) на сьогодні не входять до «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні». Вищезазначена продукція підлягає обов’язковій державній санітарно-епідеміологічній експертизі.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником
Таким чином пропозиція Учасника відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогами до предмета закупівлі та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Замовником в оголошенні не було встановлено вимог щодо обов’язкової наявності на сайті учасника товару, що є предметом зазначеної закупівлі.
Учасник ТОВ «Асоціація дитячого харчування» в складі своєї пропозиції надав підтвердження щодо Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі чим підтвердив можливість поставляти товар, що є предметом закупівлі.
В складі своєї пропозиції учасник ТОВ «Асоціація дитячого харчування» надав документи, які вимагалися оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
Також згідно з наказом № 28 від 01.02.2005 р. Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 р. за № 466/10746 та Переліку в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1308 від 06.11.2013р. та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.11.2013 р. за № 1907/24439; із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 451 від 06.05.2015р., №452 від 06.05.2015р., №1443 від 13.11.2015 р., дитяче харчування (сухі суміші, каші, пюре, соки) на сьогодні не входять до «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні». Вищезазначена продукція підлягає обов’язковій державній санітарно-епідеміологічній експертизі.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником
Таким чином пропозиція Учасника відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Асоціація дитячого харчування #30394678 |
Переможець |
28 174,98
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2021 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 10:06
|
ДУ до договору _83.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 14:26
|
Договір _ 83.pdf | укладений |
19 серпня 2021 14:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пюре мясне (дитячого харчування) 100 гр ніжна яловичина, ж\б або скляна банка | 1087 | шт |
25,91
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
06 вересня 2021 12:04
|
12 441,54 UAH | UA328201720344300001000038268 КНП "ЦПМСД №1" |
UA963054820000000260063016679 ТОВ " АСОЦIАЦIЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ " |
Оплачений |
12 жовтня 2021 10:41
|
2 592,00 UAH | UA328201720344300001000038268 КНП "ЦПМСД №1" |
UA963054820000000260063016679 ТОВ"Асоцiацiя дитячого харчування" |
Оплачений |
23 листопада 2021 14:11
|
5 443,20 UAH | UA328201720344300001000038268 КНП "ЦПМСД №1" |
UA963054820000000260063016679 ТОВ"АСОЦIАЦIЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ" |
Оплачений |
17 грудня 2021 10:31
|
3 706,56 UAH | UA328201720344300001000038268 КНП "ЦПМСД №1" |
UA963054820000000260063016679 ТОВ"АСОЦIАЦIЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пюре мясне (дитячого харчування) 100 гр ніжна яловичина, ж\б або скляна банка | 933 | шт |
25,91
UAH з ПДВ
|