Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОСББ «КР ЗЛАГОДА», розташованої за адресою: 50029, вул.Ватутіна б.43/5, м.Кривий Ріг Дніпропетровської області
Очікувана вартість
904 595,00 UAH
UA-2021-07-23-003642-c ● fed0cc06de444c13b75cce61c20be5a3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБ'ЄДНАННЯ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ "КР ЗЛАГОДА" |
Код ЄДРПОУ: | 40432653 |
Вебсайт: | https://zakupivli24.pb.ua/prozorro/company/UA-EDR/40432653 |
Місцезнаходження: | 50029, Україна , Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА, будинок 43/5 |
Контактна особа: |
Хмеляр Людмила Петрівна +380975949150 cv40432653@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2021 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2021 11:50 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2021 11:50 |
Очікувана вартість: | 904 595,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 522,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОСББ «КР ЗЛАГОДА», розташованої за адресою: 50029, вул.Ватутіна б.43/5, м.Кривий Ріг Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА, будинок 43/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 серпня 2021
—
01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2021 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2021 15:20 |
Додаток 3 Форма пропозицii.doc | |
23 липня 2021 15:20 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
23 липня 2021 15:20 |
Додаток 1 Технічне завдання.doc | |
23 липня 2021 15:20 |
Оголошення_2_.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-23-003642-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Кірдяєв Олег Петрович, Код ЄДРПОУ:2550711933
Дата подання: 11 серпня 2021 08:27
Неправомірні дії Замовника
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ОБ'ЄДНАННЯ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ "КР ЗЛАГОДА" було проведено закупівлю ID UA-2021-07-23-003642-c на Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОСББ «КР ЗЛАГОДА», розташованої за адресою: 50029, вул.Ватутіна б.43/5, м.Кривий Ріг Дніпропетровської області.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ФОП Кірдяєв Олег Петрович
2. ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 1.1"
Ціна учасника ФОП Кірдяєв Олег Петрович була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через відсутність у складі пропозиції учасника календарного графіку виконання робіт.
Детально проаналізувавши вимоги оголошення та пропозицію учасника ФОП Кірдяєв Олег Петрович, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації, а саме:
Відповідно до умов Оголошення про проведення процедури спрощеної закупівлі Учасник повинен надати до початку аукціону в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема: п.14 Проект договору у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, без зазначення ціни (вартості), підписаного уповноваженою особою Учасника та посвідченого відбитком печатки (у разі використання). Учасник таким чином ознайомився з усіма пунктами договору та погоджується його підписати у такому вигляді та на таких умовах, які зазначені в оголошенні.
На виконання зазначеної вимоги ФОП Кірдяєв Олег Петрович у складі пропозиції надав Проект договору у Додатку 2 (файл Проект договору.pdf), що повністю відповідає Додатку №2 до оголошення. Хочемо зауважити, що змістом п. 15 Додатку №2 (проекту договору) передбачена наявність додатків до цього договору, однак у складі додатку №2 зазначені додатки відсутні.
Отже, учасник ФОП Кірдяєв Олег Петрович не порушив умови тендерної документації в цій частині, у зв’язку із чим його пропозицію замовник неправомірно відхилив на підставі вищенаведеного. Законом не встановлено, що не подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Згідно з ч.1 ст.5 Закону України «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає вимогам Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 (зі змінами) ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Кірдяєва Олега Петровича та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами) та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути нашу вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
В свою чергу повідомляємо Вас, що не прийняття Вами такого рішення змушує нас задля захисту своїх законних прав та інтересів залишити відгук та звернути увагу громадськості про непрозорість даної закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, підготувати звернення до правоохоронних, контролюючих органів, а також до суду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ФОП Кірдяєв Олег Петрович
2. ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 1.1"
Ціна учасника ФОП Кірдяєв Олег Петрович була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через відсутність у складі пропозиції учасника календарного графіку виконання робіт.
Детально проаналізувавши вимоги оголошення та пропозицію учасника ФОП Кірдяєв Олег Петрович, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації, а саме:
Відповідно до умов Оголошення про проведення процедури спрощеної закупівлі Учасник повинен надати до початку аукціону в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема: п.14 Проект договору у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, без зазначення ціни (вартості), підписаного уповноваженою особою Учасника та посвідченого відбитком печатки (у разі використання). Учасник таким чином ознайомився з усіма пунктами договору та погоджується його підписати у такому вигляді та на таких умовах, які зазначені в оголошенні.
На виконання зазначеної вимоги ФОП Кірдяєв Олег Петрович у складі пропозиції надав Проект договору у Додатку 2 (файл Проект договору.pdf), що повністю відповідає Додатку №2 до оголошення. Хочемо зауважити, що змістом п. 15 Додатку №2 (проекту договору) передбачена наявність додатків до цього договору, однак у складі додатку №2 зазначені додатки відсутні.
Отже, учасник ФОП Кірдяєв Олег Петрович не порушив умови тендерної документації в цій частині, у зв’язку із чим його пропозицію замовник неправомірно відхилив на підставі вищенаведеного. Законом не встановлено, що не подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Згідно з ч.1 ст.5 Закону України «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає вимогам Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 (зі змінами) ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Кірдяєва Олега Петровича та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами) та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути нашу вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
В свою чергу повідомляємо Вас, що не прийняття Вами такого рішення змушує нас задля захисту своїх законних прав та інтересів залишити відгук та звернути увагу громадськості про непрозорість даної закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, підготувати звернення до правоохоронних, контролюючих органів, а також до суду.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 серпня 2021 16:38
Відхили вимогу учасника спрощеної процедури
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кірдяєв Олег Петрович #2550711933 |
Відхилено |
845 489,36
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 09:45
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 1.1" #43042178 |
Переможець |
899 380,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 09:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
1 001.jpg | укладений |
27 серпня 2021 13:37
|
скан договор.pdf | укладений |
16 серпня 2021 22:18
|