Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОСББ «КР ЗЛАГОДА», розташованої за адресою: 50029, вул.Ватутіна б.43/5, м.Кривий Ріг Дніпропетровської області
Очікувана вартість
904 595,00 UAH
UA-2021-07-23-003642-c fed0cc06de444c13b75cce61c20be5a3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмеляр Людмила Петрівна

+380975949150 cv40432653@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБ'ЄДНАННЯ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ "КР ЗЛАГОДА"
Код ЄДРПОУ: 40432653
Вебсайт: https://zakupivli24.pb.ua/prozorro/company/UA-EDR/40432653
Місцезнаходження: 50029, Україна , Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА, будинок 43/5
Контактна особа: Хмеляр Людмила Петрівна
+380975949150
cv40432653@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2021 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2021 15:00
Початок аукціону: 04 серпня 2021 11:50
Початок аукціону: 04 серпня 2021 11:50
Очікувана вартість: 904 595,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 522,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОСББ «КР ЗЛАГОДА», розташованої за адресою: 50029, вул.Ватутіна б.43/5, м.Кривий Ріг Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА, будинок 43/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2021  —  01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 100 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2021 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2021 15:20
Додаток 3 Форма пропозицii.doc
23 липня 2021 15:20
Додаток 2 Проект договору.doc
23 липня 2021 15:20
Додаток 1 Технічне завдання.doc
23 липня 2021 15:20
Оголошення_2_.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-23-003642-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Кірдяєв Олег Петрович, Код ЄДРПОУ:2550711933
Дата подання: 11 серпня 2021 08:27
Неправомірні дії Замовника
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ОБ'ЄДНАННЯ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ "КР ЗЛАГОДА" було проведено закупівлю ID UA-2021-07-23-003642-c на Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОСББ «КР ЗЛАГОДА», розташованої за адресою: 50029, вул.Ватутіна б.43/5, м.Кривий Ріг Дніпропетровської області.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ФОП Кірдяєв Олег Петрович
2. ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 1.1"
Ціна учасника ФОП Кірдяєв Олег Петрович була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через відсутність у складі пропозиції учасника календарного графіку виконання робіт.
Детально проаналізувавши вимоги оголошення та пропозицію учасника ФОП Кірдяєв Олег Петрович, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації, а саме:
Відповідно до умов Оголошення про проведення процедури спрощеної закупівлі Учасник повинен надати до початку аукціону в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема: п.14 Проект договору у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, без зазначення ціни (вартості), підписаного уповноваженою особою Учасника та посвідченого відбитком печатки (у разі використання). Учасник таким чином ознайомився з усіма пунктами договору та погоджується його підписати у такому вигляді та на таких умовах, які зазначені в оголошенні.
На виконання зазначеної вимоги ФОП Кірдяєв Олег Петрович у складі пропозиції надав Проект договору у Додатку 2 (файл Проект договору.pdf), що повністю відповідає Додатку №2 до оголошення. Хочемо зауважити, що змістом п. 15 Додатку №2 (проекту договору) передбачена наявність додатків до цього договору, однак у складі додатку №2 зазначені додатки відсутні.
Отже, учасник ФОП Кірдяєв Олег Петрович не порушив умови тендерної документації в цій частині, у зв’язку із чим його пропозицію замовник неправомірно відхилив на підставі вищенаведеного. Законом не встановлено, що не подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Згідно з ч.1 ст.5 Закону України «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає вимогам Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 (зі змінами) ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Кірдяєва Олега Петровича та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами) та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути нашу вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.

В свою чергу повідомляємо Вас, що не прийняття Вами такого рішення змушує нас задля захисту своїх законних прав та інтересів залишити відгук та звернути увагу громадськості про непрозорість даної закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, підготувати звернення до правоохоронних, контролюючих органів, а також до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 серпня 2021 16:38
Відхили вимогу учасника спрощеної процедури

Документи подані скаржником

11 серпня 2021 08:26
Вимога.PDF

Документи

12 серпня 2021 16:36
1 001.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2021 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кірдяєв Олег Петрович 845 489,36
UAH з ПДВ
845 489,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 1.1" 899 380,00
UAH з ПДВ
899 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2021 14:25
Електронний підпис
03 серпня 2021 14:21
Наказ відповід. по ОТ.pdf
03 серпня 2021 14:21
25 Довідка АВК-5.pdf
03 серпня 2021 14:21
тех паспорта.rar
03 серпня 2021 14:21
Лист-відгук.pdf
03 серпня 2021 14:21
113.imd
03 серпня 2021 14:21
Витяг ЄП.pdf
03 серпня 2021 14:21
Посвідчення професіі.pdf
03 серпня 2021 14:21
01 Довідка ПДВ.pdf
03 серпня 2021 14:21
Договора ЦПХ.pdf
03 серпня 2021 14:21
113_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
03 серпня 2021 14:21
113_ДЦ_ДЦ_3.rtf
03 серпня 2021 14:21
Аналогічний договір.pdf
03 серпня 2021 14:21
14 Довідка працівники.pdf
03 серпня 2021 14:21
Паспорт ІПН.pdf
03 серпня 2021 14:21
32 Технічне завдання.pdf
03 серпня 2021 14:21
11 Довідка.pdf
03 серпня 2021 14:21
113_ДЦ_ДЦ_2.rtf
03 серпня 2021 14:21
Звед. кошторис (1).pdf
03 серпня 2021 14:21
12 Довідка МТБ.pdf
03 серпня 2021 14:21
Декларація МТБ.PDF
03 серпня 2021 14:21
113_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
03 серпня 2021 14:21
29 Пропозиція.pdf
03 серпня 2021 14:21
113_ДЦ_ССР_5.rtf
03 серпня 2021 14:21
Проект договору.pdf
03 серпня 2021 14:21
Дозвіл.PDF
03 серпня 2021 14:21
113_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
03 серпня 2021 14:21
113_ДЦ_ЛСССР_8.rtf
03 серпня 2021 14:21
ДЦ.pdf
03 серпня 2021 14:21
Виписка ЄДР.pdf
03 серпня 2021 14:21
обьект. кошт..pdf
03 серпня 2021 14:21
113_ДЦ_ОС_2-1_1.rtf
03 серпня 2021 14:21
36 Гарантійний лист.pdf
03 серпня 2021 14:21
33 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

02 серпня 2021 15:34
Електронний підпис
02 серпня 2021 15:31
Пропозиція.pdf
02 серпня 2021 15:31
Проект договору.pdf
02 серпня 2021 15:31
Працівники.pdf
02 серпня 2021 15:31
Листи_ довідки.pdf
02 серпня 2021 15:31
Кошторис.rar
02 серпня 2021 15:31
Кошторис.pdf
02 серпня 2021 15:31
Декларація.pdf
02 серпня 2021 15:31
Відомості Учасника.pdf
02 серпня 2021 15:31
Аналогічні роботи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кірдяєв Олег Петрович

ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 1.1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кірдяєв Олег Петрович
#2550711933
Відхилено 845 489,36
UAH з ПДВ
09 серпня 2021 09:45
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 1.1"
#43042178
Переможець 899 380,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2021 09:53

Документи

09 серпня 2021 09:45
1 001.jpg

Документи

09 серпня 2021 09:53
1 002.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2021 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 1.1"
#43042178
899 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2021 09:53
1 002.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
1 001.jpg укладений
27 серпня 2021 13:37
скан договор.pdf укладений
16 серпня 2021 22:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2021 — 27 серпня 2021
Сума оплати за договором: 899 380,00
UAH (в тому числі ПДВ 149 896,66 UAH)
Причини розірвання договору: технічна помилка