Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Re-equipment of the intellectual-analytical complex of the complex video surveillance system of the city of Kyiv in terms of purchasing cloud-platform servers and related software.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Левка Мацієвича, 3 |
Контактна особа: |
Буряк Ігор Петрович 380443668353 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Enterprise Informatics |
National ID: | 31024875 |
Contact point: |
Buriak Ihor 380443668353 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 08 вересня 2021 13:14 |
Очікувана вартість: | 15 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 липня 2021 14:50 |
Enquiries until: | 18 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 серпня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 15 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 75 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня передачі Товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2021 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2021 14:34 |
Зміни_20.08.2021_Сервер КСВ.docx | |
20 серпня 2021 14:34 |
Оголошення англ_сервера_зі змінами від 20.08.21.docx | |
20 серпня 2021 14:33 |
ТД_Сервера_КСВ_зі змінами від 20.08.2021.doc |
20 серпня 2021 14:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 серпня 2021 14:34 |
Зміни_20.08.2021_Сервер КСВ.docx
|
|||||||||
20 серпня 2021 14:34 |
Оголошення англ_сервера_зі змінами від 20.08.21.docx
|
|||||||||
20 серпня 2021 14:33 |
ТД_Сервера_КСВ_зі змінами від 20.08.2021.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-05-000017 ● 2c53720b522f444b874e25c8f516bcf7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 13:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 575
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.10.2021 № 575
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-07-23-003352-c 23.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-06 15:02:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі серверів, замовником яких є Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-23-003352-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-08 17:15:44
Відповідь на запит
Комунальне підприємство «Інформатика», щодо вашого запиту на пояснення від 03.06.2021 р. при проведенні моніторингу (UA-M-2021-10-05-000017) повідомляє наступне.
КП “Інформатика” як співвиконавець Комплексної міської цільової програми “Електронна столиця” на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512, відповідно до заходу 16.4 «Дооснащення інтелектуально-аналітичного комплексу комплексної системи відеоспостереження міста Києва» здійснює закупівлю обладнання за вищезазначеним заходом, як замовник згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом Дооснащення інтелектуально-аналітичного комплексу комплексної системи відеоспостереження міста Києва в частині придбання серверів cloud-платформи та супутнього програмного забезпечення за ДК 021:2015 48820000-2 Сервери (оголошення UA-2021-07-23-003352-c) визначено виходячи з потреб в дооснащенні інтелектуально-аналітичного комплексу комплексної системи відеоспостереження міста Києва в частині придбання серверів cloud-платформи та супутнього програмного забезпечення, та описано в Обгрунтуванні доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості закупівлі (додається).
Розмір бюджетного призначення на виконання заходів з дооснащення інтелектуально-аналітичного комплексу комплексної системи відеоспостереження міста Києва, які визначені п. 16.4 «Дооснащення інтелектуально-аналітичного комплексу комплексної системи відеоспостереження міста Києва» згідно Комплексної міської цільової програми “Електронна столиця” на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512, на 2021 рік передбачено витрати у розмірі 45 млн грн.
До початку проведення процедури закупівлі для обґрунтування очікуваної вартості КП "Інформатика" здійснено запити комерційних пропозицій відповідно до технічного завдання та отримані комерційні пропозиції (додається).
Також, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено Обгрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості закупівлі - https://i.kyivcity.gov.ua/information/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна, м. Київ обл., м. Київ, Левка Мацієвича, 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСНОВИ БЕЗПЕКИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 вересня 2021 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСНОВИ БЕЗПЕКИ" |
14 972 399,60
UAH з ПДВ
|
14 897 399,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
14 987 578,00
UAH з ПДВ
|
14 912 578,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСНОВИ БЕЗПЕКИ" #39147891 |
Переможець |
14 897 399,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2021 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 14:20
|
Додаткова угода 1 від 29.09.2021 до Договору 35_21_09 від 27.09.2021.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 18:16
|
Договір 35_21_09 від 27.09.2021 Дооснащення іак ксв міста Києва в частині придбання серверів cloud-платформи та супутнього пз.pdf | укладений |
29 вересня 2021 18:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до Додатку №1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 35/21-09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |