Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний, 80 г/м2, пачка 500 арк. Колір – білий; Формат паперу: А-4 (210 мм х 297мм); Щільність (ISO 536): 80 г/м2; Клас паперу, Папір для нотаток 500 аркушів, блок 90х90х45мм у кількості, Скоби №10 (уп. 1000 шт.), Скоби №24/6 (уп. 1000 шт.), Маркер текстовий рожевий у кількості, Маркер текстовий жовтий у кількості, Олівець з ластиком НВ у кількості, Ручка кулькова Cello Writo-meter "10км" синя, Ручка кулькова Cello Writo-meter "10км" чорна, Скріпки 28 мм (уп. 100 шт.) круглі нікельовані, Плівка клейка для книг, підручників, прозора 50*36см, Індексний роздільник пластиковий кольоровий А4, Стержень масляний Cello Writo-meter "10км" синій, Стержень масляний Cello Writo-meter "10км" чорний, Стержень тип "parker" синій, Блок для заміток с клейким шаром 75х75 мм Economix, 100 л., Неон салатовий, Ручка роллерна uni mitsubishi pensil синя, Ручка роллерна uni mitsubishi pensil чорна, Клей силікатний "Еталон", 150мл, Серветки для екранів Axent 100шт., Карман-куток пластиковий у кількості, клей-олівець, 21 г, PVA основа, Скотч прозорий 24 мм*36 мм, Ніж канцелярський 18 мм, пласт. корпус)
Очікувана вартість
26 900,00 UAH
UA-2021-07-23-003240-b b4dbdada0dc34465af834f1f81acf48c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Білий

+380984766532 sso_zt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43291152
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Бориса Лятошинського, буд. 5
Контактна особа: Артем Білий
+380984766532
sso_zt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2021 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 26 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 134,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


1.Місцезнаходження замовника: м.Житомир, вул.Бориса Лятошинського,5 2. Категорія замовника: орган державної влади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 пачка
Папір офісний, 80 г/м2, пачка 500 арк. Колір – білий; Формат паперу: А-4 (210 мм х 297мм); Щільність (ISO 536): 80 г/м2; Клас паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
4 штуки
Папір для нотаток 500 аркушів, блок 90х90х45мм у кількості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30197620-8 — Папір для письма
8 упаковка
Скоби №10 (уп. 1000 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
53 упаковка
Скоби №24/6 (уп. 1000 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
53 штуки
Маркер текстовий рожевий у кількості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
53 штуки
Маркер текстовий жовтий у кількості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
53 штуки
Олівець з ластиком НВ у кількості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
159 штуки
Ручка кулькова Cello Writo-meter "10км" синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
55 штуки
Ручка кулькова Cello Writo-meter "10км" чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
53 упаковка
Скріпки 28 мм (уп. 100 шт.) круглі нікельовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
12 упаковка
Плівка клейка для книг, підручників, прозора 50*36см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
6 упаковка
Індексний роздільник пластиковий кольоровий А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
36 штуки
Стержень масляний Cello Writo-meter "10км" синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
36 штуки
Стержень масляний Cello Writo-meter "10км" чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
10 штуки
Стержень тип "parker" синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
4 штуки
Блок для заміток с клейким шаром 75х75 мм Economix, 100 л., Неон салатовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192800-9 — Самоклейні етикетки
6 штуки
Ручка роллерна uni mitsubishi pensil синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
6 штуки
Ручка роллерна uni mitsubishi pensil чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
4 штуки
Клей силікатний "Еталон", 150мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
36 упаковка
Серветки для екранів Axent 100шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
159 штуки
Карман-куток пластиковий у кількості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
53 штуки
клей-олівець, 21 г, PVA основа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
53 штуки
Скотч прозорий 24 мм*36 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
12 штуки
Ніж канцелярський 18 мм, пласт. корпус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30197300-9 — Канцелярські ножі, степлери та діро коли

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2021 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2021 11:34
ОГОЛОШЕННЯ_Канцелярія.docx
23 липня 2021 11:34
Додаток 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 25 417,50
UAH з ПДВ
25 417,50
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 25 417,50
UAH з ПДВ
09 серпня 2021 12:41

Документи

09 серпня 2021 12:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2021 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
25 417,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2021 12:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 10:18
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 09:33
договір№50-21 ВВ канцтовари.pdf укладений
16 серпня 2021 09:32

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 серпня 2021 12:34
25 417,50 UAH UA518201720343150001000162259
ТУ ССО у Житомирській області
UA943510050000026009180191000
Філія "ВВ-Житомир" ТзОВ "Виробничо-ком
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 417,50
UAH (в тому числі ПДВ 4 236,25 UAH)