Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт системи протипожежного захисту гуртожитку № 1 ЗДМУ за адресою: вул. Сталеварів, 40 в м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7)
Очікувана вартість
9 204 778,00 UAH
UA-2021-07-23-002260-c ● 9387a37c1771449e86042c36830acc9b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Сігідова Тетяна +380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 12:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2021 12:16 |
Очікувана вартість: | 9 204 778,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 023,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт системи протипожежного захисту гуртожитку № 1 ЗДМУ за адресою: вул. Сталеварів, 40 в м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Сталеварів, буд. 40, Возсенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Сторони допускають можливість здійснення попередньої оплати (авансу) за роботи на строк не більше трьох місяців:на підставі рахунку Підрядника. Правовою підставою здійснення попередньої оплати за цим Договором є приписи Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 р. та Наказу МОЗ України щодо попередньої оплати | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2021 12:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2021 12:54 |
Додаток 1.docx | |
23 липня 2021 12:54 |
Додаток 2.docx | |
23 липня 2021 12:54 |
Додаток 3.docx | |
23 липня 2021 12:54 |
Додаток 5.docx | |
23 липня 2021 12:54 |
ТД.docx | |
23 липня 2021 12:54 |
Додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 липня 2021 16:56
Дата відповіді: 02 серпня 2021 15:25
Добрий день. Відповідно до вимоги Документації необхідно надати: Дозвіл Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби з питань праці або інші документи, які підтверджують, що зазначене підприємство має право виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме
- випробування електричного устаткування електричних станцій та мереж;
- зварювальні роботи..
Відповідно до технічного задання закуповується роботи з капітального ремонту систем протипожежного захисту. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 наявність зварювальника та зварювального обладнання передбачається при здійсненні технічного обслуговування системи пожежогасіння. Отже, наявність Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки на зварювальні роботи необхідна при технічному обслуговуванню системи пожежогасіння. При надані послуг відповідно до предмету закупівлі технічне обслуговування системи пожежогасіння не передбачається, так як у вас його немає. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу, а саме наявність Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки з зварювальних робіт. Хочемо зазначити, що дана вимога грунтується на нечинному законодавстві. Так, після внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107(далі-Порядок), Дозволи на проведення зазначених робіт не видаються. Разом з тим відповідно до Порядку компетентними органом державної влади видається Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки. Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме: надати - дозвіл АБО декларацію на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Та просимо обгрунтувати необхідність наявності в учасника Дозволу на випробування електричного устаткування електричних станцій та мереж???
Яким чином даний вид робіт відноситься до предмету закупівлі???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо ваших питань:
1) Звертаємо Вашу увагу що при виконанні робіт з Капітального ремонту у виконавця робіт повинні бути в наявності зварювальники для можливості виконання звалювальних робіт згідно локального кошторису №2-2-3 «Монтаж системи пожежогасіння та внутрішнього протипожежного водопровіду п.1 РН15-85-2; п.7 ЕН10-39-1; п.17 РН15-23-1; п.25 М11-30-1. Локального кошторису №2-4-1 на архітектурно будівельну частину п. 3 РН3-45-1; п.12 ЕН10-96-2.
2) Звертаємо увагу, що Тендерною документаціє передбачено надання Дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби з питань праці АБО ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ, ЩО ЗАЗНАЧЕНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАЄ ПРАВО ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ, а саме
- випробування електричного устаткування електричних станцій та мереж;
- зварювальні роботи.
Тож на підтвердження, ви маєте право надати один з підтверджуючих документів.
3) Що стосується необхідності наявності у учасника Дозволу на випробування електричного устаткування електричних станцій та мереж то цей дозвіл необхідно мати для виконання пусконалагоджувальних робіт в частині налагодження устаткування розташованого в електричних шафах, та видачі протоколів заміру опору ізоляції кабельно-провідникової продукції змонтованої на об’єкті які є невід’ємною частиною документації, що передається Змовнику після завершення робіт.
1) Звертаємо Вашу увагу що при виконанні робіт з Капітального ремонту у виконавця робіт повинні бути в наявності зварювальники для можливості виконання звалювальних робіт згідно локального кошторису №2-2-3 «Монтаж системи пожежогасіння та внутрішнього протипожежного водопровіду п.1 РН15-85-2; п.7 ЕН10-39-1; п.17 РН15-23-1; п.25 М11-30-1. Локального кошторису №2-4-1 на архітектурно будівельну частину п. 3 РН3-45-1; п.12 ЕН10-96-2.
2) Звертаємо увагу, що Тендерною документаціє передбачено надання Дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби з питань праці АБО ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ, ЩО ЗАЗНАЧЕНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАЄ ПРАВО ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ, а саме
- випробування електричного устаткування електричних станцій та мереж;
- зварювальні роботи.
Тож на підтвердження, ви маєте право надати один з підтверджуючих документів.
3) Що стосується необхідності наявності у учасника Дозволу на випробування електричного устаткування електричних станцій та мереж то цей дозвіл необхідно мати для виконання пусконалагоджувальних робіт в частині налагодження устаткування розташованого в електричних шафах, та видачі протоколів заміру опору ізоляції кабельно-провідникової продукції змонтованої на об’єкті які є невід’ємною частиною документації, що передається Змовнику після завершення робіт.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 липня 2021 16:58
Дата відповіді: 02 серпня 2021 15:18
Доброго дня, шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації міститься вимога щодо кількості працівників, а саме наявності : - інженера по водопостачанню та каналізації 1 особа;
- Наявність інженера з вентиляції - 1 особа;
- Наявність інженера- будівельника - 1 особа;
-Слюсар -монтажнник -6 осіб;
-Слюсар з виготовлення вузлів та деталей санітарно-технічних систем – 3 особи;
- Зварювальник з допуском до ручного дугового зварювання – 111(РДЕ) технологічного обладнання і технологічних трубопроводів, систем водопостачання та каналізацій, стальних металевих конструкцій – 1 особа не нижче 4 розряду
- не менше 5 (п`яти) електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації
- Наявність головного інженера– 1 особа;
- не менше 2 (двох) налагоджувальників.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює конкретну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою межу.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо тої кількості працівників, яку на порушення законодавства встановив Замовник, проте здійснюємо свою діяльність відповідно до Ліцензійних умов (тобто маємо необхідну матеріально-технічну базу, кадровий склад у необхідній кількості виконавців робіт тощо). Замовник встановив дискримінаційну вимогу, в якій зазначив мінімальну кількість працівників, перейнявши на себе законодавчі функції, яка суттєво зменшує коло потенційних учасників закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Враховуючи великий обсяг робіт та стислі терміни їх виконання робіт та згідно норм ДСТУ БД 1.1-3:2013 приблизна кошторисна трудомісткість може скласти 32100 людино-годин. Отже мінімальна кількість працівників виконуючих даний вид робіт, враховуючи восьмигодинний робочий день та їх середній розряд 3,8 - складає 33 особи.
Звертаємо вашу увагу на те, що дана вимога не може бути дискримінаційною, оскільки кожен учасник може мати ту кількість та рівень кваліфікації працівників, які він сам забажає і це є рішенням самого учасника. Також звертаємо вашу увагу, що ліцензійні умови, , визначають лише умови для отримання ліцензії та провадження ліцензійної діяльності протипожежного призначення.
Наявність у учасника певної кількості працівників, певного рівня їх кваліфікації, свідчить лише про відповідність учасника ліцензійним умовам, та не означає відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі, тому Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, та не встановлював дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом на отримання якісних та професійних послуг.
Враховуючи великий обсяг робіт та стислі терміни їх виконання робіт та згідно норм ДСТУ БД 1.1-3:2013 приблизна кошторисна трудомісткість може скласти 32100 людино-годин. Отже мінімальна кількість працівників виконуючих даний вид робіт, враховуючи восьмигодинний робочий день та їх середній розряд 3,8 - складає 33 особи.
Звертаємо вашу увагу на те, що дана вимога не може бути дискримінаційною, оскільки кожен учасник може мати ту кількість та рівень кваліфікації працівників, які він сам забажає і це є рішенням самого учасника. Також звертаємо вашу увагу, що ліцензійні умови, , визначають лише умови для отримання ліцензії та провадження ліцензійної діяльності протипожежного призначення.
Наявність у учасника певної кількості працівників, певного рівня їх кваліфікації, свідчить лише про відповідність учасника ліцензійним умовам, та не означає відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі, тому Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, та не встановлював дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом на отримання якісних та професійних послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ООО "ИППК "СПЕЦЗАЩИТА" |
9 054 252,58
UAH з ПДВ
|
9 054 252,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ЗАПОРІЗЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОРЕНДНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ |
9 113 381,10
UAH з ПДВ
|
9 113 381,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ООО "ИППК "СПЕЦЗАЩИТА" #37778452 |
Переможець |
9 054 252,58
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2021 14:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 13:52
|
ду 1-038р-21.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2021 15:29
|
дог.№038Р-21 ч.5.pdf | укладений |
06 вересня 2021 15:28
|
дог.№038Р-21 ч.4.pdf | укладений |
06 вересня 2021 15:28
|
дог.№038Р-21 ч.3.pdf | укладений |
06 вересня 2021 15:28
|
дог.№038Р-21 ч.2.pdf | укладений |
06 вересня 2021 15:28
|
дог.№038Р-21 ч.1.pdf | укладений |
06 вересня 2021 15:28
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
11 листопада 2021 12:51
|
1 891 549,69 UAH | UA158201720343181002300003552 ЗДМУ |
UA863510050000026007878840308 ТОВ "IПВК "Спецзахист" |
Оплачений |
08 грудня 2021 10:46
|
1 585 860,65 UAH | UA158201720343181002300003552 ЗДМУ |
UA863510050000026007878840308 ТОВ "IПВК "Спецзахист" |
Оплачений |
29 грудня 2021 17:48
|
121 521,12 UAH | UA158201720343181002300003552 ЗДМУ |
UA863510050000026007878840308 ТОВ "IПВК "Спецзахист" |
Оплачений |
29 грудня 2021 17:48
|
107 504,59 UAH | UA158201720343181002300003552 ЗДМУ |
UA863510050000026007878840308 ТОВ "IПВК "Спецзахист" |
Оплачений |
29 грудня 2021 17:52
|
907 894,76 UAH | UA158201720343181002300003552 ЗДМУ |
UA863510050000026007878840308 ТОВ "IПВК "Спецзахист" |
Оплачений |
29 грудня 2021 17:57
|
5 139,30 UAH | UA158201720343181002300003552 ЗДМУ |
UA863510050000026007878840308 ТОВ "IПВК "Спецзахист" |
Оплачений |
29 грудня 2021 17:55
|
3 446 607,62 UAH | UA158201720343181002300003552 ЗДМУ |
UA863510050000026007878840308 ТОВ "IПВК "Спецзахист" |
Оплачений |
29 грудня 2021 17:57
|
104 637,54 UAH | UA158201720343181002300003552 ЗДМУ |
UA863510050000026007878840308 ТОВ "IПВК "Спецзахист" |
Оплачений |
29 грудня 2021 17:57
|
256 628,47 UAH | UA158201720343181002300003552 ЗДМУ |
UA863510050000026007878840308 ТОВ "IПВК "Спецзахист" |
Оплачений |
29 грудня 2021 17:57
|
26 532,05 UAH | UA158201720343181002300003552 ЗДМУ |
UA863510050000026007878840308 ТОВ "IПВК "Спецзахист" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 038Р-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |