Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери (системний блок з мишею і клавіатурою)
Очікувана вартість
103 880,00 UAH
UA-2021-07-23-001848-c e287a87078004a7abb135b487ce7680a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Петрусик Оксана Евгенівна

380444619328 PETRUSYK@UKRINMASH.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КОМПАНІЇ "УКРСПЕЦЕКСПОРТ"-"ДЕРЖАВНА ГОСПРОЗРАХУНКОВА ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ТА ІНВЕСТИЦІЙНА ФІРМА "УКРІНМАШ"
Код ЄДРПОУ: 14281072
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 36
Контактна особа: Петрусик Оксана Евгенівна
380444619328
PETRUSYK@UKRINMASH.COM
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2021 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 05 серпня 2021 15:25
Очікувана вартість: 103 880,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 519,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Детальна інформація в конкурсній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 од.
Персональні комп’ютери (системний блок з мишею і клавіатурою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% оплати вартості партії товару на поточний рахунок постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання товару, що підтверджується підписаною видатковою накладною, на підставі виставленого постачальником рахунка Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 25 липня 2021 23:53
Дата відповіді: 26 липня 2021 15:12
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, допускається, так як технічними вимогами не визначено інакше. Дякуємо за звернення.
Гарантія на товар
Дата подання: 26 липня 2021 09:55
Дата відповіді: 26 липня 2021 13:57
Шановний Замовнику, прошу уточнень з приводу гарантії на товар - Вам потрібна гарантія не меньше 12 місяців або не меньше 36 місяців? В додатку №2 пункт 1.1. вказано не меньше 12 місяців, а в Характеристиках товару не меньше 36 місяців.
Відповідь: Доброго дня,
В рамках даної закупівлі очікується придбання товару з гарантійним строком не менше 36 місяців. З метою усунення розбіжностей, внесено зміни до тендерної документації (завантажено). Дякуємо за звернення

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-23-001848-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Торгова фірма ТіД", Код ЄДРПОУ:32150929
Дата подання: 11 серпня 2021 10:52
Оскарження переможця
Шановний Замовник!
Згідно умов тендерної документації, а саме, додаток 1 до конкурсної документації у п.4 наведено : Учасник, який перебуває на етапі “Кваліфікація” повинен протягом 1 (одного) робочого дня з моменту переходу до розгляду пропозиції даного учасника (з моменту переходу на етап “Кваліфікація”), надати наступні документи:

- Копія Статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція).

- Копія балансу підприємства за останній звітний період (звіт про фінансовий стан, або звіт про фінансові результати, податкова декларація платника єдиного податку за останній звітний період) та підтвердження про надання фінансового звіту до державних контролюючих органів.

Учасник - ОДО "ІБФ ЛДС" , якого вибрано переможцем не надав необхідні документи у визначений строк. Таким чином, пропозиція ОДО "ІБФ ЛДС" не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2021 11:36
Шановний Замовнику,
Згідно умов тендерної документації, а саме, п. 4 Додатку 1 до конкурсної документації від Учасника вимагається надати наступні документи. Однак не вимагається обов’язкове завантаження вказаних документів в систему. Учасник ТДВ "ІБФ ЛДС" надав необхідні документи, а саме надіслав їх на адресу електронної пошти, вказану в Конкурсній документації, 09.08.2021 в 12:44.

Документи подані скаржником

11 серпня 2021 10:52
Оскарження переможця.pdf

Документи

11 серпня 2021 11:36
2021-Рішення 34.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2021 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 99 993,60
UAH
92 000,00
UAH
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 98 105,00
UAH
95 003,00
UAH
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 98 175,00
UAH
95 004,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 серпня 2021 14:47
Електронний підпис
04 серпня 2021 18:49
Електронний підпис
04 серпня 2021 16:02
1.2_Наказ.pdf
04 серпня 2021 16:02
1.1_Протокол.pdf

Публічні документи

29 липня 2021 14:21
Електронний підпис
29 липня 2021 14:21
Витяг ЄДР.pdf.p7s
29 липня 2021 14:21
Витяг ПДВ.pdf.p7s
29 липня 2021 14:21
Протокол .pdf.p7s
29 липня 2021 14:21
СЕС.pdf.p7s
29 липня 2021 14:21
Статут.pdf
29 липня 2021 14:21
Цінова пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТДВ "ІБФ ЛДС"

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 92 000,00
UAH
09 серпня 2021 10:11
ТДВ "ІБФ ЛДС"
#22906244
Переможець 95 003,00
UAH
10 серпня 2021 15:40

Документи

09 серпня 2021 10:11
2021-Рішення 32.pdf

Документи

10 серпня 2021 15:40
2021-Рішення 33.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2021 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС"
#22906244
95 003,00
UAH
Документи

Документи

10 серпня 2021 15:40
2021-Рішення 33.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 11:38
Договір58.pdf укладений
18 серпня 2021 11:38