Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери (системний блок з мишею і клавіатурою)
Очікувана вартість
103 880,00 UAH
UA-2021-07-23-001848-c ● e287a87078004a7abb135b487ce7680a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КОМПАНІЇ "УКРСПЕЦЕКСПОРТ"-"ДЕРЖАВНА ГОСПРОЗРАХУНКОВА ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ТА ІНВЕСТИЦІЙНА ФІРМА "УКРІНМАШ" |
Код ЄДРПОУ: | 14281072 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 36 |
Контактна особа: |
Петрусик Оксана Евгенівна 380444619328 PETRUSYK@UKRINMASH.COM |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2021 15:25 |
Очікувана вартість: | 103 880,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 519,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Детальна інформація в конкурсній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 од.
Персональні комп’ютери (системний блок з мишею і клавіатурою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100% оплати вартості партії товару на поточний рахунок постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання товару, що підтверджується підписаною видатковою накладною, на підставі виставленого постачальником рахунка | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2021 14:01 |
КД комп'ютери (7)1.docx |
26 липня 2021 14:01 |
КД комп'ютери (7)1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 25 липня 2021 23:53
Дата відповіді: 26 липня 2021 15:12
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, допускається, так як технічними вимогами не визначено інакше. Дякуємо за звернення.
Гарантія на товар
Дата подання: 26 липня 2021 09:55
Дата відповіді: 26 липня 2021 13:57
Шановний Замовнику, прошу уточнень з приводу гарантії на товар - Вам потрібна гарантія не меньше 12 місяців або не меньше 36 місяців? В додатку №2 пункт 1.1. вказано не меньше 12 місяців, а в Характеристиках товару не меньше 36 місяців.
Відповідь: Доброго дня,
В рамках даної закупівлі очікується придбання товару з гарантійним строком не менше 36 місяців. З метою усунення розбіжностей, внесено зміни до тендерної документації (завантажено). Дякуємо за звернення
В рамках даної закупівлі очікується придбання товару з гарантійним строком не менше 36 місяців. З метою усунення розбіжностей, внесено зміни до тендерної документації (завантажено). Дякуємо за звернення
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-23-001848-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Торгова фірма ТіД", Код ЄДРПОУ:32150929
Дата подання: 11 серпня 2021 10:52
Оскарження переможця
Шановний Замовник!
Згідно умов тендерної документації, а саме, додаток 1 до конкурсної документації у п.4 наведено : Учасник, який перебуває на етапі “Кваліфікація” повинен протягом 1 (одного) робочого дня з моменту переходу до розгляду пропозиції даного учасника (з моменту переходу на етап “Кваліфікація”), надати наступні документи:
- Копія Статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція).
- Копія балансу підприємства за останній звітний період (звіт про фінансовий стан, або звіт про фінансові результати, податкова декларація платника єдиного податку за останній звітний період) та підтвердження про надання фінансового звіту до державних контролюючих органів.
Учасник - ОДО "ІБФ ЛДС" , якого вибрано переможцем не надав необхідні документи у визначений строк. Таким чином, пропозиція ОДО "ІБФ ЛДС" не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Розгорнути
Згорнути
Згідно умов тендерної документації, а саме, додаток 1 до конкурсної документації у п.4 наведено : Учасник, який перебуває на етапі “Кваліфікація” повинен протягом 1 (одного) робочого дня з моменту переходу до розгляду пропозиції даного учасника (з моменту переходу на етап “Кваліфікація”), надати наступні документи:
- Копія Статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція).
- Копія балансу підприємства за останній звітний період (звіт про фінансовий стан, або звіт про фінансові результати, податкова декларація платника єдиного податку за останній звітний період) та підтвердження про надання фінансового звіту до державних контролюючих органів.
Учасник - ОДО "ІБФ ЛДС" , якого вибрано переможцем не надав необхідні документи у визначений строк. Таким чином, пропозиція ОДО "ІБФ ЛДС" не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2021 11:36
Шановний Замовнику,
Згідно умов тендерної документації, а саме, п. 4 Додатку 1 до конкурсної документації від Учасника вимагається надати наступні документи. Однак не вимагається обов’язкове завантаження вказаних документів в систему. Учасник ТДВ "ІБФ ЛДС" надав необхідні документи, а саме надіслав їх на адресу електронної пошти, вказану в Конкурсній документації, 09.08.2021 в 12:44.
Згідно умов тендерної документації, а саме, п. 4 Додатку 1 до конкурсної документації від Учасника вимагається надати наступні документи. Однак не вимагається обов’язкове завантаження вказаних документів в систему. Учасник ТДВ "ІБФ ЛДС" надав необхідні документи, а саме надіслав їх на адресу електронної пошти, вказану в Конкурсній документації, 09.08.2021 в 12:44.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2021 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" |
99 993,60
UAH
|
92 000,00
UAH
|
Документи |
ТДВ "ІБФ ЛДС" |
98 105,00
UAH
|
95 003,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Торгова фірма ТіД" |
98 175,00
UAH
|
95 004,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
92 000,00
UAH
|
09 серпня 2021 10:11
|
ТДВ "ІБФ ЛДС" #22906244 |
Переможець |
95 003,00
UAH
|
10 серпня 2021 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 11:38
|
Договір58.pdf | укладений |
18 серпня 2021 11:38
|