Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2021-07-23-000974-a 1c1b224b1b8148fd9569c5c3c028a8ff
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Годована Ольга Ігорівна

380977694394 olha_hodovana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 40309088
Вебсайт: https://vetif.gov.ua/
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 24
Контактна особа: Годована Ольга Ігорівна
380977694394
olha_hodovana@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2021 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2021 11:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2021 11:43
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп'ютерне обладнання, якість якого відповідає вимогам чинних нормативно-правових актів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 од.
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76019, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Берегова, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 25 липня 2021 23:54
Дата відповіді: 27 липня 2021 14:30
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. 1. У документації до закупівлі не встановлено вимог щодо встановлення програмного забезпечення на обладнанні яке закуповується.
2. У документації до закупівлі не встановлено вимог щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника.
Наявна дискримінаційна вимога, що обмежує коло учасників!
Дата подання: 28 липня 2021 20:02
Шановна Ольга Годонова, хочемо звернути Вашу увагу на те що у тендерній документації відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-23-000974-a, присутня вимога, що порушує ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами) (надалі Закон), оскільки обмежує коло учасників тендерної закупівлі. Відповідно до п.1.7 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Технічні, якісні та кількісні характеристики для закупівлі ДК 021:2015 коду CPV - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання" «1.7 Для забезпечення умов цієї пропозиції Постачальник повинен мати авторизований сервісний центр в межах м. Івано-Франківськ для проведення гарантійного та післягарантійного ремонту та обслуговування, що підтверджується наданням відповідних документів» Авторизовані сервісні центри можуть мати тільки Учасники, що є офіційними сервісними центрами (авторизованими сервісними центрами) межах м. Івано-Франківська одночасно виробника Epson, Canon, Asus, Acer. Таким авторизованим сервісним центром в м.Івано-Франківськ є ВИКЛЮЧНО: Авторизований комп’ютерний сервіс IT-TECH (ФОП Марченко Р. В.), також компанія БМС-ЗАХІД, але на офіційному сайті Acer, відсутня інформація про те що вони є авторизованим сервісним центром Acer. Наведену вище інформацію можна перевірити на офіційних сайтах представницт в Україні, Epson -https://epson.ua/support/service/?country=58157&city=1202235, Canon - https://www.canon.ua/serviceinfo/, Asus - https://www.asus.com/ua-ua/support/service-center/ukraine%20(ukranian), Acer - https://www.acer.com/ac/uk/UA/content/service-centers2. Таким чином вимогам тендерної документації можуть відповідати ОДИН – ДВА суб’єкти господарської діяльності, що суперечить нормам Закону, а також містить ознаки корупційної складової, що може бути віднесено до ч.1 ст.17 Закону. Також слід зазначити що така вимога обмежує участь інших суб’єктів господарської діяльності, що здійснюють свою діяльність відповідно до головних принципів підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена обов’язкова наявність авторизованих сервісних центрів та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників, яким являється вимога зазначена в п.1.7. Додатку 1 до оголошення. Відповідно до вище наведеної інформації з метою допущення до участі в спрощеній закупівлі більшої кількості Учасників, що в свою чергу призведе до економії коштів Замовника, просимо Вас, викласти п.1.6 та п. 1.7 Додатку 1 до оголошення в наступній редакції: «1.6 Постачальник за свій рахунок забезпечує обслуговування, ремонт та при необхідності заміну обладнання протягом терміну гарантії, передбаченої виробником обладнання, та/або здійснює власними силами та за власний рахунок доставку обладнання що підлягає гарантійному обслуговуванню до офіційного авторизованого сервісного центру в межах м. Івано-Франківськ, та повернення обладнання після гарантійного обслуговування.» «1.7 Для забезпечення цієї умови, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, гарантійний лист про погодження з виконанням даної умови, а також надати в складі тендерної пропозиції перелік офіційних авторизованих сервісних центрів виробників запропонованого обладнання в межах м. Івано-Франківськ для проведення гарантійного та післягарантійного ремонту та обслуговування.» У випадку відмови вносити зміни до тендерної документації та визнанням переможцем процедури закупівлі одного з вище згаданих суб’єктів господарської діяльності, або пов’язаних із ними суб’єктів господарської діяльносіт з подальшим укладанням договору, ми залишаємо за собою право звернутися до органів що здійснюють моніторинг закупівель
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2021 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 51 840,00
UAH з ПДВ
51 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2021 11:05
Електронний підпис
04 серпня 2021 10:58
ACEP_ сес+ (1).pdf
04 серпня 2021 10:58
СЕС ноут ASUS.pdf
04 серпня 2021 10:58
Canon 6030. 6230.pdf
04 серпня 2021 10:58
СЕС Epson.pdf
04 серпня 2021 10:58
Лист-гарантія.pdf
04 серпня 2021 10:58
Гарантійний лист п.8.pdf
04 серпня 2021 10:58
Гарантійний лист п 2.5.pdf
04 серпня 2021 10:58
28469909 пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Очікує рішення 51 840,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2021 11:44

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 серпня 2021 13:47
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівлю згідно з предметом комп’ютерне обладнання, код національного класифікатора України ДК 021: 2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання з підстави, що передбачена згідно з п. 2 ч.17 ст. 14 Закону, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
04 серпня 2021 13:47
Електронний підпис
04 серпня 2021 13:47
Протокол № 32.pdf