Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання кришок люків для проїжджої частини в зборі
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-07-23-000587-b be264a7e35684ec280d4bb4ee9d2d4d6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Всеволод Олександрович

+380566251106 jkhnmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26136719
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Контактна особа: Зінченко Всеволод Олександрович
+380566251106
jkhnmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Голова комітету Зінченко В.О., який проінформував про необхідність закупівлі товарів за ДК 021-2015 (CPV): 44423710-1 - Каналізаційні люки «Придбання кришок люків для проїжджої частини в зборі» на 2021 рік на очікувану вартість 250 000,00 грн. (двісті п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.), без ПДВ. Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, а саме закупівлі: UA-2021-05-13-003153-c від 13.05.2021 та UA-2021-04-26-003871-c від 24.06.2021. Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації Обґрунтування т. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Причиною для застосування переговорної процедури закупівлі на закупівлю товару згідно коду ДК 021:2015: 44423710-1 - Каналізаційні люки «Придбання кришок люків для проїжджої частини в зборі» на 2021 рік є те, що дана закупівля по відкритим торгам двічі не відбулася. Кількість становить: 297 шт.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2021 09:07
Оскарження наміру укласти договір: 03 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
297 шт
Придбання кришок люків для проїжджої частини в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Електрометалургів 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44423710-1 — Каналізаційні люки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

23 липня 2021 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шлаган М.М.
#2988000404
Переможець 250 000,00
UAH
23 липня 2021 09:07

Документи

23 липня 2021 09:07
Електронний підпис
23 липня 2021 09:06
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2021 09:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шлаган М.М.
#2988000404
250 000,00
UAH
Документи

Документи

23 липня 2021 09:07
Електронний підпис
23 липня 2021 09:06
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 08:49
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 13:17
підписаний договір укладений
05 серпня 2021 13:15

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 серпня 2021 10:18
250 000,00 UAH UA888201720344210027000046890
УБІ та КГ
UA693206270000026008013083374
ФОП Шлаган М.М.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 250 000,00
UAH