Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка і відновлення картриджів до принтерів і багатофункціональних пристроїв
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2021-07-22-009050-b 4cb870d71e134a278f68daac5ec16184
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галущак Леся Анатоліївна

+380671709303 lesyahaluschak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУ Держпродспоживслужби в Хм.обл
Код ЄДРПОУ: 40358308
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Шевченка, 53
Контактна особа: Галущак Леся Анатоліївна
+380671709303
lesyahaluschak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області, м. Хмельницький вул. Шевченка, 53 (ЄДРПОУ 40358308), деталізованик код ДК 021:2015 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки, додаткові кошти згідно довідки про зміни до кошторису на 2021 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Заправка і відновлення картриджів до принтерів і багатофункціональних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шевченка, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно акту наданих послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

22 липня 2021 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Станецький Віталій Вікторович
#2821216313
Переможець 25 000,00
UAH
22 липня 2021 16:59

Документи

22 липня 2021 16:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 16:37
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 17:02
договір укладений
22 липня 2021 17:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 000,00
UAH