Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проєктно-кошторисна документація на проведення капітального ремонту покрівлі адміністративної будівлі за адресою м. Київ, пров. Рильський, 10, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013, 71220000-6, послуги з архітектурного проектування, ДК 021:2015
Очікувана вартість
473 000,00 UAH
UA-2021-07-22-007531-b b4a2ecd422714fd3b52ad06688b40a23
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Титаренко

+380442711767 m.tytarenko@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Марина Титаренко
+380442711767
m.tytarenko@minjust.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2021 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2021 12:00
Початок аукціону: 05 серпня 2021 12:00
Очікувана вартість: 473 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 365,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проєктно-кошторисна документація на проведення капітального ремонту покрівлі адміністративної будівлі за адресою м. Київ, пров. Рильський, 10, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2021 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2021 15:41
протокол 42.pdf
22 липня 2021 15:41
додаток 2.docx
22 липня 2021 15:41
додаток 4.docx
22 липня 2021 15:41
Оголошення.docx
22 липня 2021 15:41
Додаток 1.doc
22 липня 2021 15:41
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-22-007531-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ГРАНДПРОЕКТБУД, Код ЄДРПОУ:40328891
Дата подання: 12 серпня 2021 20:03
Оскарження дискваліфікації
Доброго дня! Відповідно до Протоколу №42-1 від 10.08.2021року Міністерством юстиції
України було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ
«Грандпроектбуд» як таку, що не відповідає умовам, зазначеними в оголошенні про
проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
ТОВ «Грандпроектбуд» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони
порушують вимоги ЗУ « Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого
товариства, як учасника торгів.
Уважно вивчивши рішення про відхилення ми не згодні з наступними пунктами:
1) Замовник стверджує, що з нашої інформації про технічні, якісні та інші
характеристики предмету закупівлі, не можливо підтвердити конкретні технічні,
якісні та інші характеристики предмету закупівлі, так як цей документ нами не
заповнений. Але згідно п.14.1 «Зміст і спосіб подання пропозиції» замовник вимагає
надати: інформацію про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета
закупівлі (додаток № 1 до цього Оголошення). Нами у складі тендерної пропозиції
надано завізовану інформації про необхідні технічні, якісні та інші характеристики
предмета закупівлі викладену в додатку №1 (коли ми візуємо кожну сторінку Додатку
№1 то автоматично погоджуємося з кожним пунктом), цей додаток і так наданий
Замовником повністю заповнений (тай ви його не просили заповнювати, тоді як ми
мали здогодатися це зробити) і де в оголошенні ми мали прочитати, що Замовник хоче,
щоб Учасник надав Додаток №1 в іншому ФОРМУЛЮВАННІ. Тому нами наданий
Додаток №1, а це означає що виконанні умови Замовника.
2) Замовник також повідомляє, що ТОВ «Грандпроектбуд» не надав свідоцтва про
підвищення кваліфікації на чотирьох працівників. Але згідно законодавства свідоцтва
підведення кваліфікації потрібно отримати після п’яти років, від дати видачі
кваліфікаційного сертифікату. На основі цього можемо стверджувати, що
кваліфікаційні сертифікати не виданні п’ять років тому, а пізніше, тому працівники
ще не мають отримувати свідоцтва (можливо Замовник мав на увазі, що ми мали
відправити наших працівників на підвищення кваліфікації, щоб дотримуватися ваших
вимог, не зважаючи на законодавство) або (можливо замовник пропонує відправити
наших працівників на підвищення кваліфікації незважаючи на 5 років, бо він так
прописав у вимогах)
3) Замовник відхилив пропозицію ТОВ «Грандпроектбуд», на основі того що Учасником
в довідці про наявність обладнання,матеріально-технічної бази та технологій, не
зазначив про наявність технологій для виконання проектно-кошторисної
документації. Але згідно вимог Замовника учасник у складі тендерної пропозиції мав
надати ДОВІДКУ У ДОВІЛЬНІЙ, тому ТОВ «Грандпроектбуд» надав довідку про
наявність обладнання,матеріально-технічної бази та технологій (адресується
уповноваженій особі Міністерства юстиції України), в якій зазначається лише та
техніка, яка буде використовуватися для виконання робіт і якщо досвідчена людина
перевіре цей перелік то зразу це зрозуміє. А назва довідки не містить виразу «для
виконання проектно-кошторисної документації», тому що Замовник у вимогах сам
надав право учасникам надавати цю довідку у ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ.
4) Замовник повідомляє, що в ціновій пропозиції ТОВ «Грандпроектбуд» вказано суму
«Разом за кошторисом», що перебільшує договірну вартість і вартість вказану в
проекті договору. Але Учасник надає Кошторис на проектні роботи (розраховувався
згідно ДСТУ Б.Д. 1.1-7:2013) в якому не враховано коефіцієнт пониження. Тому
договірна ціна – це кінцева сума за яку учасник погоджується виконувати проектно-
кошторисну документацію і договірна в більшості випадків не є рівною з
Кошторисом на проектні роботи, так як в кошторисі не враховується коефіцієнт
пониження (що є основою системи Прозоро для чесної конкуренції!).
Шановний замовнику! На підставі вищевикладеного, просимо уважно переглянути вимоги
встановлені ВАМИ в Оголошенні (у нас склалося враження, що ви не до кінця вивчили свої вимоги та хочемо порадити наступний раз, коли буде складати оголошення, уточніть усе, що ви хочете бачити в Учасника, а не безпідставно його відхиляйте) та повідомляємо, що ваше рішення є не обє'ктивним, безпідставним та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у відповідності до ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також пропонуємо ознайомитися більш детально з цінностями Міністерства юстиції України (https://minjust.gov.ua/pages/mission) особливо щодо відкритості і прозорості, зробити висновки і поступити по Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2021 16:36
Відповідно до підпункту 3 пункту 14.1 Оголошення, Учасники повинні надати інформацію про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (додаток № 1 до цього Оголошення), проте учасником надано незаповнену, підписану копію інформації про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, про що свідчить формулювання «необхідно виконати проект підвищення енергозбереження, блискавкозахисту, захисту від перенапруги та зрівнювання потенціалів, антикригової системи», тощо., також учасник зазначає про цей факт у своїй вимозі. Оскільки згідно додатку 1 до Оголошення надано форму із зазначеними необхідними технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі, учасник повинен не тільки підписати, а й заповнити цю форму 3,
чим підтвердити згоду із характеристиками предмету закупівлі. У свою чергу ТОВ «Грандпроектбуд» цього не виконано, у зв’язку з чим не можливо підтвердити
конкретні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Згідно з вимогами підпункту 10 пункту 14.1 Оголошення, ТОВ «Грандпроектбуд» повинен був надати копії свідоцтв про підвищення кваліфікації працівників, зазначених у довідці, при цьому у довідці згідно вимог цього ж пункту мала міститись інформація про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання проектно-кошторисних робіт, зокрема не менше 1-го архітектора (архітектурне об’ємне проектування) з досвідом роботи головним архітектором не менше 10 років, не менше 1-го інженера проєктувальника в частині забезпечення механічного опору та стійкості, не менше 1-го інженера- проєктувальника в частині кошторисної документації, склавши обидві вимоги Замовника у довідці мали бути зазначені не менше трьох працівників вищевказаної кваліфікації, в яких мали бути кваліфікаційні сертифікати і свідоцтва про підвищення кваліфікації, що свідчило про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, тобто тих, хто після отримання кваліфікаційного свідоцтва працює на об’єктах з відповідним класом наслідків більше 5 років. Також слід
зазначити, що у ТОВ «Грандпроектбуд» був час задати відповідне питання в електронній системі закупівель в разі наявності сумніву щодо умов, проте учасниками питання не задавалися, ТОВ «Грандпроектбуд» всупереч вимог не надано відповідні свідоцтва про підвищення кваліфікації Таргоній В.В., Ніколайчук Ю.В., Атаєва С.В., Костерного Г.О.
Згідно з підпунктом 15 пункту 14.1 Оголошення, Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність в Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання проектно-кошторисної документації. ТОВ «Грандпроектбуд» надано довідку про наявність в учасника обладнання,
матеріально-технічної бази та технологій, в якій не зазначено про наявність саме необхідних технологій для виконання проектно-кошторисної документації,
оскільки технології під час виконання проектно-кошторисної документації є вагомим фактором, їх наявність є обов’язковою. Відтак, ТОВ «Грандпроектбуд» не
виконано вимоги документації до спрощеної закупівлі.
ТОВ «Грандпроектбуд» у своїй ціновій пропозиції, яку заповнено згідно з формою, допущено помилку, а саме вказано суму «Разом за кошторисом», що перевищує договірну вартість і вартість, вказану у проекті договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2021 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРАНДПРОЕКТБУД 378 000,00
UAH з ПДВ
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Хімнафтомашпроект" 469 579,18
UAH з ПДВ
469 579,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2021 11:00
Електронний підпис
04 серпня 2021 10:59
Додаток 1 підписаний.pdf
04 серпня 2021 10:59
10.6. Наказ на директора.pdf
04 серпня 2021 10:59
10.3. Витяг з ЄДР.pdf
04 серпня 2021 10:59
10.2. Опис.pdf
04 серпня 2021 10:59
10.1. Статут.pdf
04 серпня 2021 10:59
9. Акт огляду.pdf
04 серпня 2021 10:59
5.4. Згоди на обробку.pdf
04 серпня 2021 10:59
4.2.4. ЗОШ _10 - Відгук.pdf
04 серпня 2021 10:59
4.2.2. ЗОШ _10 - Акт.pdf
04 серпня 2021 10:59
4.2.1. ЗОШ _10 - Договір.pdf
04 серпня 2021 10:59
4.1.2. Славута ЦРЛ - Акт.pdf
04 серпня 2021 10:59
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 серпня 2021 17:06
Електронний підпис
03 серпня 2021 17:03
Витяг ПДВ_КОПІЯ.pdf
03 серпня 2021 17:03
Витяг ПДВ_ ПрАТ ХНМП.pdf
03 серпня 2021 17:03
12.Відгук_Орлятко_СС2.pdf
03 серпня 2021 17:03
12.Відгук_Енергозвязок.pdf
03 серпня 2021 17:03
12.Відгук Інвекс.pdf
03 серпня 2021 17:03
11.Акт обстеження.pdf
03 серпня 2021 17:03
10.Матбаза.pdf
03 серпня 2021 17:03
9.Працівники.pdf
03 серпня 2021 17:03
9.5.ЦПУ_Євтушенко_КОПІЯ.pdf
03 серпня 2021 17:03
9.5.ЦПУ_Євтушенко.pdf
03 серпня 2021 17:03
9.4.Договір_Зіменко.pdf
03 серпня 2021 17:03
8.Аналогічнні договори.pdf
03 серпня 2021 17:03
8.3.Експертний звіт_1356.pdf
03 серпня 2021 17:03
8.3.Відгук_1356.pdf
03 серпня 2021 17:03
8.3.А 1356_додаткова угода.pdf
03 серпня 2021 17:03
8.2.Експертний звіт_ТМО.pdf
03 серпня 2021 17:03
8.2.Договір_ТМО_11-837-2019.pdf
03 серпня 2021 17:03
8.2.Відгук_ТМО.pdf
03 серпня 2021 17:03
8.1.Відгук_ВЧ_2020.pdf
03 серпня 2021 17:03
8.1.Акт_ВЧ_Коригування.pdf
03 серпня 2021 17:03
4.Уповноважена особа.pdf
03 серпня 2021 17:03
3.СТАТУТ_ХНМП_2018.pdf
03 серпня 2021 17:03
3.Статут_КОПІЯ.pdf
03 серпня 2021 17:03
3.ОПИС_ХНМП_КОПІЯ.pdf
03 серпня 2021 17:03
3.ОПИС_ХНМП_05.10.2020.pdf
03 серпня 2021 17:03
1.ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНДПРОЕКТБУД

ПрАТ "Хімнафтомашпроект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРАНДПРОЕКТБУД
#40328891
Відхилено 378 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2021 13:14
ПрАТ "Хімнафтомашпроект"
#00219632
Переможець 469 579,18
UAH з ПДВ
10 серпня 2021 13:18

Документи

10 серпня 2021 13:14
Електронний підпис
10 серпня 2021 13:13
Протокол 42-1.pdf

Документи

10 серпня 2021 13:18
Електронний підпис
10 серпня 2021 13:17
Протокол 42-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2021 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Хімнафтомашпроект"
#00219632
469 579,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2021 13:18
Електронний підпис
10 серпня 2021 13:17
Протокол 42-2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 16:30
Звіт про виконання 71220000-6, Рильський (Хімнафтомашпроект).pdf укладений
06 жовтня 2021 16:29
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 16:40
Договір Проєктно-кошторисна (Рильський).pdf укладений
19 серпня 2021 16:34
Довідка про здійснення господ діяльності.pdf укладений
19 серпня 2021 16:34
Довіреність.pdf укладений
19 серпня 2021 16:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
04 жовтня 2021 13:57
469 579,18 UAH UA428201720343190001000000177
Мін’юст
UA593052990000026006026200966
ПрАТ "Хімнафтомашпроект"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 469 579,18
UAH (в тому числі ПДВ 78 263,20 UAH)