Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт (реставраційний) будівлі Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського, за адресою: м. Київ, Печерський р-н, вул. Городецького, 1-3/11
Очікувана вартість
323 706 980,00 UAH
UA-2021-07-22-007433-b 6bb117441af142fbb44ce9806b74a7bb
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Сімакова

+30442796286 natalya.snm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА МУЗИЧНА АКАДЕМІЯ УКРАЇНИ ІМЕНІ П.І. ЧАЙКОВСЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 02214188
Вебсайт: http://knmau.com.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Городецького, буд. 1-3/11
Контактна особа: Наталя Сімакова
+30442796286
natalya.snm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Замовники мають змогу застосовувати Переговорну процедуру закупівлі (скорочену) відповідно до Закону "Про публічні закупівлі" та постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2021 року №736 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України», згідно якої визначений перелік замовників,які можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України. Пункт 32 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону "Про публічні закупівлі" регламентує, що до 24 серпня 2021 року замовники, визначені Кабінетом Міністрів України, можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, згідно з переліком товарів, робіт і послуг, затвердженим Кабінетом Міністрів України, за переговорною процедурою, встановленою статтею 40 цього Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2021 15:39
Оскарження наміру укласти договір: 28 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонт (реставраційний) будівлі Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата вартості здійснюється поетапно/частинами на підставі наданих Актів приймання-передачі наданих послуг протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання відповідних актів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

22 липня 2021 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2021 15:37
Протокол переговорів № 20.pdf
22 липня 2021 15:37
Протокол № 19 вибір проц та запрош Учасника.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-05-000018 ● 27e174a9a6b74ea480cc6be28f3ea3dd
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2021 17:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.08.2021 № 449

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 04.08.2021 № 449

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-07-22-007433-b 22.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-06 09:19:48

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з ремонту (реставраційного) будівлі Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського, за адресою: м. Київ, Печерський р-н, вул. Городецького, 1-3/11 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-22-007433-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), яким чином та на підставі яких документів Національною музичною академією України імені П.І. Чайковського здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-11 17:58:36

Відповідь на запитання Держаудитслужби України

Академія уважно розглянула Ваш запит та налдає відповідь у додатку.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-13 08:24:58

Запит про надання пояснень

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


12.08.2021 № 466
Київ


Про внесення змін до додатку до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 04 серпня 2021 року № 449


З огляду на допущення технічної помилки при публікації наказу «Про початок моніторингу закупівель»,

НАКАЗУЮ:

Позицію 8 у додатку до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 04 серпня 2021 року № 449 «Про початок моніторингу закупівель» виключити.




Начальник Олександр КАРАБАНОВ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-18 17:38:19

Відповідь на запитання Держаудитслужби України

Академія врахувала при наданні відповіді.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Переможець 321 800 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2021 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2021 15:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
321 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 15:58
Протокол № 28.pdf укладений
04 серпня 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 14:06
ДУ № 2 Класика Комфорту.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 13:51
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 12:11
Додаткова Угода № 1 та Додатки до неї.pdf зміни до договору
30 липня 2021 12:09
Електронний підпис укладений
29 липня 2021 17:30
ПВР.pdf укладений
29 липня 2021 17:29
Розрахунки без ПВР.pdf укладений
29 липня 2021 17:29
Електронний підпис укладений
29 липня 2021 16:02
ДОГОВІР 107-07_21-П.pdf укладений
29 липня 2021 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 3.1 розділу 3 та абз. 3 п.3.2 розділу 3
Номер договору про закупівлю: 107-07/21-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни на підставі абз. 5 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 107-07/21-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2021 — 01 грудня 2023
Сума оплати за договором: 306 832 971,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 138 828,50 UAH)
Причини розірвання договору: Згідно до ст. 40 п. 8 ч. 2 «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель».