Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (ківі (03222118-3), виноград (03222340-8), персики (03222332-9))
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2021-07-22-007010-b d8a4e685ebc248bea45c03a213aa344b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Ковач

+380312617425 mariakovach20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №20 КОМБІНОВАНОГО ТИПУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34888480
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Вілмоша Ковача, буд. 23
Контактна особа: Марія Ковач
+380312617425
mariakovach20@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2021 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280 кілограми
ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (ківі (03222118-3), виноград (03222340-8), персики (03222332-9))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2021 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2021 15:23
ТД. 03220000-9. Овочі, фрукти та горіхи 22.07..doc
22 липня 2021 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2021 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2021 15:23
ТД. 03220000-9. Овочі, фрукти та горіхи 22.07..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАЛИНИЧ ВЯЧЕСЛАВ СТЕПАНОВИЧ" 12 600,00
UAH з ПДВ
12 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2021 00:21
Електронний підпис
01 серпня 2021 00:16
Електронний підпис
01 серпня 2021 00:14
паспорт 1.pdf
01 серпня 2021 00:14
наказ держпродслужби.pdf
01 серпня 2021 00:14
лист-відгук овочі - 2.pdf
01 серпня 2021 00:14
лист відгук овочі-1.pdf
01 серпня 2021 00:14
договір №16 овочі.pdf
01 серпня 2021 00:14
договір 29 овочі - 2.pdf
01 серпня 2021 00:14
4 виписка.pdf
01 серпня 2021 00:14
3 ідент код.pdf
01 серпня 2021 00:14
пропозиція.pdf
01 серпня 2021 00:14
довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАЛИНИЧ ВЯЧЕСЛАВ СТЕПАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАЛИНИЧ ВЯЧЕСЛАВ СТЕПАНОВИЧ"
#2619217955
Переможець 12 600,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2021 18:07

Документи

05 серпня 2021 18:07
Електронний підпис
05 серпня 2021 18:06
Протокол персики.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2021 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАЛИНИЧ ВЯЧЕСЛАВ СТЕПАНОВИЧ"
#2619217955
12 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2021 18:07
Електронний підпис
05 серпня 2021 18:06
Протокол персики.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 09:57
дод3мал.pdf зміни до договору
13 січня 2022 09:56
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 15:10
20мал.pdf зміни до договору
04 січня 2022 15:09
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 14:38
Документ 3.pdf укладений
11 серпня 2021 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML