Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення для облаштування в галокамеру (лікувально-оздоровчого комплексу «Сольова печера»
Очікувана вартість
316 080,00 UAH
UA-2021-07-22-006661-b fc445f9395fa4cf8a988debe38c65adb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Фірстова

+380675840798 hospital.buh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Госпіталь ветеранів війни" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991429
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Європейська, буд. 52
Контактна особа: Надія Фірстова
+380675840798
hospital.buh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення для облаштування в галокамеру (лікувально-оздоровчого комплексу «Сольова печера»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Європейська,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

22 липня 2021 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БЄЛИХ АНДРІЙ БОРИСОВИЧ
#2203311353
Переможець 316 080,00
UAH
22 липня 2021 15:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 11:12
ДУ бн від 05.08.2021р ФОП Бєлих А.Б..pdf зміни до договору
10 серпня 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2021 12:17
ДУ бн від 05.08.2021 ФОП Бєлих А.Б..pdf зміни до договору
06 серпня 2021 12:16
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 15:15
Договір Р-1 ФОП Бєлих А.Б. Галокамера 22.07.2021.pdf укладений
22 липня 2021 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: Р-1
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.3. Договору підряду № Р-1 від 22.07.2021 року. викласти в наступній редакції : Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 50 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним
Номер договору про закупівлю: Р-1
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML