Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Антисептичні засоби НТЗ 0158
Очікувана вартість
4 400,00 UAH
UA-2021-07-22-004969-c ● 7b7ac4c12afd467cbe239f4126b4cab8
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Всеукраїнська громадська організація «Федерація боксу України» |
Код ЄДРПОУ: | 21685290 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Симона Петлюри, будинок 8 |
Контактна особа: |
Побережник Артем 380671467638 fbutender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2021 21:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2021 12:21 |
Очікувана вартість: | 4 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 штуки
Антисептичні засоби (0.25 л з дозатором).
активні речовини: спирт етиловий (65-75 %), бензалконій хлорид (0,1-0,2 %), дидецилдиметиламоній хлорид.
активні речовини: спирт етиловий (65-75 %), бензалконій хлорид (0,1-0,2 %), дидецилдиметиламоній хлорид.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Львівська область, Львів, __________________-
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 серпня 2021
—
08 серпня 2021
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2021 22:05 |
Договір антисептик А58 зм.doc | |
27 липня 2021 21:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2021 21:35 |
КРИТЕРІЇ Антисептик зміна.docx |
27 липня 2021 22:05 |
Договір антисептик А58 зм.doc
|
||||||
27 липня 2021 21:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 липня 2021 21:35 |
КРИТЕРІЇ Антисептик зміна.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
літраж
Дата подання: 23 липня 2021 11:13
Дата відповіді: 23 липня 2021 11:48
Добридень! уточніть будь ласка необхідну кількість у літрах. 1 л - 44 шт або 5 л - 44 шт
Відповідь: Доброго дня! Місткість 0.25 л.
Умови договору.
Дата подання: 27 липня 2021 12:00
Дата відповіді: 27 липня 2021 21:48
п.1.2. Якість Товару повинна відповідати діючим ДСТУ, іншим чинним стандартам згідно законодавства України. Якість Товару може бути підтверджена сертифікатом (паспортом) якості, оформленим належним чином та виданим відповідним уповноваженим органом.- Ми надаємо всі підтверджуючі документи, що до якості товару, згідно законодавства.
Про які додаткові аналізи, на підставі чого та хто буде проводити ?
3.4. До укладення Договору надати Замовникові для випробування зразок Товару.- що включає випробування,
3.8. Самостійно провести експертизу якості Товару за рахунок Постачальника- підстави для проведення експертизи, може бути тільки за рішенням Державної служби з контролю якості.
Постачальник, надає всі підтверджуючі документи, що до якості, він не являється виробником даної продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів.
Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають виготовлені такі сертифікати.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів.
Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають виготовлені такі сертифікати.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Щодо умов документації
Дата подання: 27 липня 2021 17:20
Дата відповіді: 27 липня 2021 21:39
Шановний замовник! У Вашому оголошенні про проведення спрощеної закупівлі наявні вимоги, що суперечать Закону України "Про публічні закупівлі", яким повинні керуватися замовники при оголошенні закупівель. А саме: вимога п.11 "Вимоги до кваліфікації учасників" щодо надання зразків продукції до укладення договору та вимога п. 14 "Укладення договору" п.п. 2 - щодо надання учасником-переможцем електронної закупівлі, для укладання договору копії документів, які завантажені в якості своєї пропозиції, завірені належним чином, у строк не пізніше 7 днів - суперечать нормам вказаного закону в статті 12, п.8. та статті 14.
Вимагаємо внести зміни до оголошення!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження враховані. Зміни внесені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-22-004969-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДЕЗМЕДЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:43178559
Дата подання: 09 серпня 2021 17:04
Оскарження
Шановний Замовник! Згідно Вашего рішення №68, Ви відхилили ТОВ " ДЕЗМЕДЕКСПЕРТ" в закупівлі UA-2021-06-22-013416-c ,так як запропонований нами товар не містить бензалконій хлорид. В закупівлі UA-2021-07-00-004969-c ми довели в листі що бензалконій хлорид має повну назву алкілбензилдиметиламонію хлорид і входить в склад " Манорм-Експерт.".
В закупівлі UA-2021-07-00-004969-c Ви визнали переможцем ТОВ Лізоформ, в складі предмета закупівлі якого відсутній бензалконій хлорид.
Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В закупівлі UA-2021-07-00-004969-c Ви визнали переможцем ТОВ Лізоформ, в складі предмета закупівлі якого відсутній бензалконій хлорид.
Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних дій Замовника.
Скасована
Дата: 10 серпня 2021 17:01
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2021 17:01
Обрано найбільш економічно вигідну пропозицію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2021 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Лізоформ |
2 640,00
UAH з ПДВ
|
2 156,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕЗМЕДЕКСПЕРТ" |
3 080,00
UAH з ПДВ
|
2 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
4 180,00
UAH з ПДВ
|
4 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Лізоформ #34937637 |
Очікує рішення |
2 156,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2021 17:01
|
ТОВ Лізоформ #34937637 |
Рішення скасоване |
2 156,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2021 17:01
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 серпня 2021 10:12 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі |
Документи:
11 серпня 2021 10:12
|
Електронний підпис |
11 серпня 2021 10:11
|
85.Рішення Скасування.pdf |