Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сервери (Обладнання для віртуалізації серверів)
Servers (Server viztualization equipment)
Servers (Server viztualization equipment)
Очікувана вартість
8 794 123,00 UAH
UA-2021-07-22-003760-b ● 02ec1f8f440443d19e4b194ea543bad2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Тодорова Юлія Вадимівна 380442397822 TODOROVA-YV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Todorova Yuliia V. 380442397822 TODOROVA-YV@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 липня 2021 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2021 13:56 |
Очікувана вартість: | 8 794 123,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 87 941,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | згідно вимог додатку 6.1 до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 263800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 5% згідно вимог додатку 6.2 до тендерної документації |
Publication date: | 22 липня 2021 12:16 |
Enquiries until: | 16 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 серпня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 8 794 123 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 87 941 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-04-07-006106-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути
Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-04-07-006106-b, in accordance with quality and technical specifications purchase. Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise). The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. Evaluation criteria - the price is 100%.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Обладнання для віртуалізації серверів (Комплект серверного обладнання з високою щільністю обчислювального устаткування (48822000-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08150, Україна, Київська область, Боярка, Маяковського, 49
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Server viztualization equipment (a set of server equipment with a high density of computer equipment (48822000-6))
CPV: 48820000-2
Період постачання:
по 01 серпня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно умов договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2021 09:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2021 09:27 |
11-1149-Перелік змін-1.doc | |
10 серпня 2021 09:27 |
11-1149_Додаток 4 Проект договору_зм_1.doc | |
22 липня 2021 12:13 |
11-1149_ТД.docx | |
22 липня 2021 12:13 |
11-1149_Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf | |
22 липня 2021 12:13 |
11-1149_Додаток_3 вимоги до переможця.docx | |
22 липня 2021 12:13 |
11-1149_Додаток_1.1._Гарантійний лист.docx | |
22 липня 2021 12:13 |
11-1149_Додаток_1_Технічні вимоги.docx | |
22 липня 2021 12:13 |
11-1149_Додаток_6_2_забезпечення виконання договору.docx | |
22 липня 2021 12:13 |
11-1149_Додаток_2 перелік інформації.docx | |
22 липня 2021 12:13 |
11-1149_Додаток 6.1 забезпечення тендерної пропозиції.docx |
10 серпня 2021 09:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 серпня 2021 09:27 |
11-1149-Перелік змін-1.doc
|
|||
10 серпня 2021 09:27 |
11-1149_Додаток 4 Проект договору_зм_1.doc
|
|||
22 липня 2021 12:13 |
11-1149_ТД.docx
|
|||
22 липня 2021 12:13 |
11-1149_Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf
|
|||
22 липня 2021 12:13 |
11-1149_Додаток_3 вимоги до переможця.docx
|
|||
22 липня 2021 12:13 |
11-1149_Додаток_1.1._Гарантійний лист.docx
|
|||
22 липня 2021 12:13 |
11-1149_Додаток_1_Технічні вимоги.docx
|
|||
22 липня 2021 12:13 |
11-1149_Додаток_6_2_забезпечення виконання договору.docx
|
|||
22 липня 2021 12:13 |
11-1149_Додаток_2 перелік інформації.docx
|
|||
22 липня 2021 12:13 |
11-1149_Додаток 6.1 забезпечення тендерної пропозиції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-22-003760-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42440624
Дата подання: 27 липня 2021 14:25
Внесення змін в тендерну документацію
Шановний Замовник!
Звертаємо Вашу увагу на те, що в даний період часу виникли ускладнюючі обставини з постачання в Україну деяких комплектуючих у зв'язку з COVID-19.
Зокрема спостерігається нестача матеріалів у напівпровідниковій промисловості, яка впливає на глобальні ланцюги поставок та сповільнює випуск у багатьох галузях промисловості - від автомобільної до побутової електроніки, особливо у виробництві комп'ютерного та серверного обладнання.
Терміни поставки обладнання, що вказані у тендерній документації (60 календарних днів), суттєво обмежують конкуренцію та мають дискримінаційні ознаки, адже гарантувати їх зможе лише той виробник, який має обладнання на складах в Україні.
У зв’язку з вищенаведеним та для поліпшення конкуренції вимагаємо внести зміни в тендерну документацію (зокрема, у специфікацію до проекту договору), вказавши терміни поставки не менше ніж 100 календарних днів.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на те, що в даний період часу виникли ускладнюючі обставини з постачання в Україну деяких комплектуючих у зв'язку з COVID-19.
Зокрема спостерігається нестача матеріалів у напівпровідниковій промисловості, яка впливає на глобальні ланцюги поставок та сповільнює випуск у багатьох галузях промисловості - від автомобільної до побутової електроніки, особливо у виробництві комп'ютерного та серверного обладнання.
Терміни поставки обладнання, що вказані у тендерній документації (60 календарних днів), суттєво обмежують конкуренцію та мають дискримінаційні ознаки, адже гарантувати їх зможе лише той виробник, який має обладнання на складах в Україні.
У зв’язку з вищенаведеним та для поліпшення конкуренції вимагаємо внести зміни в тендерну документацію (зокрема, у специфікацію до проекту договору), вказавши терміни поставки не менше ніж 100 календарних днів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 липня 2021 14:48
Доброго дня. Ваша вимога розглянута та будуть внесені зміни, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства
Номер вимоги: UA-2021-07-22-003760-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН НЕТВОРКС", Код ЄДРПОУ:40240189
Дата подання: 23 вересня 2021 20:04
Оскарження рішення дискваліфікації ТОВ "ГРІН НЕТВОРКС"
Шановний Замовнику, пропонуємо Вам розглянути документи, які задовільнятимуть вимоги, що винесені Вами у стосовно відмови: Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН НЕТВОРКС" (код ЄДРПОУ 40240189) не відповідає вимогам: - п. 2.1.1. Додатку 2 до тендерної документації, оскільки учасником в складі тендерної пропозиції наданий витяг з аналогічного договору, що не відповідає вимогам примітки п.2.1.1; - п. 2.1.2. Додатку 2 до тендерної документації, оскільки учасником в складі тендерної пропозиції не надано оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію відгука/-ів від підприємства/-в, для якого виконувався/-лись аналогічний/-ні договір/-ори, наданий/-ні на вимогу п. 2.1.1., що підтверджує/-ють досвід та добросовісне виконання такого/-их договору/-ів. 13 вересня 2021 р. о 18:05 замовником на веб-порталі уповноважено органу розміщено «Вимогу про усунення невідповідностей» відповідно якої вищезазначеному учаснику було запропоновано до 14 вересня 2021 р. 18:05 виправити виявлену невідповідність. 13 вересня 2021 р. о 20:01 ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН НЕТВОРКС" було додано лист-відгук до витягу з аналогічного договору, який не відповідає вимогам примітки п. 2.1.1. У наданому листі-відгуку заретушована назва підприємства, для якого виконувався договір та номер договору. Аналогічний договір чи витяг з аналогічного договору, що відповідає вимогам п 2.1.1. додатку 2 до тендерної документації не надано.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 вересня 2021 16:19
Шановний учаснику!
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином 13 вересня 2021 р. о 18:05 замовником на веб-порталі уповноважено органу розміщено «Вимогу про усунення невідповідностей» відповідно якої Вам було запропоновано до 14 вересня 2021 р. 18:05 виправити виявлену невідповідність.
Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
13 вересня 2021 р. о 20:01 Вами було завантажено документи, що були розглянуті на відповідність вимогам тендерної документації. За результатами розгляду, тендерну пропозицію відхилено.
В зв’язку з тим, що додаткові документи надані Вами пізніше ніж 18:05 14 вересня 2021 р., вони не можуть бути прийнятими до розгляду.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином 13 вересня 2021 р. о 18:05 замовником на веб-порталі уповноважено органу розміщено «Вимогу про усунення невідповідностей» відповідно якої Вам було запропоновано до 14 вересня 2021 р. 18:05 виправити виявлену невідповідність.
Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
13 вересня 2021 р. о 20:01 Вами було завантажено документи, що були розглянуті на відповідність вимогам тендерної документації. За результатами розгляду, тендерну пропозицію відхилено.
В зв’язку з тим, що додаткові документи надані Вами пізніше ніж 18:05 14 вересня 2021 р., вони не можуть бути прийнятими до розгляду.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 вересня 2021
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "ЛанТек" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІНЕРДЖИ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ» | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2021 18:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН НЕТВОРКС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2021 18:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЛанТек" |
8 083 000,00
UAH
|
8 083 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" |
8 440 122,00
UAH
|
8 440 122,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" |
8 618 240,00
UAH
|
8 618 240,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЛанТек" #30692374 |
Переможець |
8 083 000,00
UAH
|
01 жовтня 2021 09:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 13:59
|
2110000122 від 18.10.2021 р..pdf | укладений |
19 жовтня 2021 13:58
|