Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі
Очікувана вартість
1 998 000,00 UAH
UA-2021-07-22-003104-c ● bc4926379cd4410683a9562b3b11fe68
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02142891 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., місто Покровськ, вул Поштова 14 |
Контактна особа: |
Сергєєва Поліна Дмитрівна +380623922762 vosvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2021 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2021 15:25 |
Очікувана вартість: | 1 998 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 од
стіл учнівський 1-місний №3-6, з полицею та регулюванням кута нахилу стільниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, місто Покровськ та Покровський район, згідно Додатку 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
900 од
стільці Т-подібні на круглій трубі №3-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, місто Покровськ та Покровський район, згідно Додатку 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
15 од
стінки для зберігання дидактичного матеріалу та STEM приладдя для Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, місто Покровськ та Покровський район, згідно Додатку 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2021 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2021 14:45 |
ТД 900 комплектов кінцевии_ (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних характеристик товару
Дата подання: 27 липня 2021 22:08
Дата відповіді: 30 липня 2021 15:12
Шановний замовник, дослідивши тендерну документацію виникає питання, щодо вимог встановлених Вами до каркасу одномісної парти та стільця, а саме вимога прописана наступним чином: на нижній частині каркасу присутній отвір, через який проглядатиметься маркування зростових груп при регулюванні висоти столу. Кольорове маркування відповідно до зростових груп нанесене у вигляді кола близько 10 мм. Також на металевому каркасі за допомогою лазерного гравіювання нанесена шкала маркування ростових груп. Виходить, що ви вимагаєте нанесення двох позначок кольорового та лазерного гравіювання, хочемо зазначити, що зазначені вимоги разом не передбачені жодними нормами та стандартами встановленими та діючими на території України. В зв’язку з вищезазначеним просимо надати відповідь чи будуть розглядатись пропозиції учасників які нададуть пропозицію з однією із зазначених вимог? Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Таким чином Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару.
Згідно чинного законодавства України, зокрема Наказів Міністерства освіти і науки України, Санітарного регламенту для закладів освіти, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93: шкільні меблі повинні обов'язково мати маркування відповідних зростових груп. Спосіб маркування, що вимагається в тендерній документації передбачає наявність кольорового маркування і шкали маркування ростових груп. Це жодним чином не суперечить вищевказаним або іншим нормам та стандартам, що діють на території України.
Крім того нагадуємо, що тендерною документацією передбачена можливість надання учасниками еквівалентного товару з аналогічними або кращими технічними характеристиками.
Згідно чинного законодавства України, зокрема Наказів Міністерства освіти і науки України, Санітарного регламенту для закладів освіти, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93: шкільні меблі повинні обов'язково мати маркування відповідних зростових груп. Спосіб маркування, що вимагається в тендерній документації передбачає наявність кольорового маркування і шкали маркування ростових груп. Це жодним чином не суперечить вищевказаним або іншим нормам та стандартам, що діють на території України.
Крім того нагадуємо, що тендерною документацією передбачена можливість надання учасниками еквівалентного товару з аналогічними або кращими технічними характеристиками.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-22-003104-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ТОЛЧИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2868419251
Дата подання: 03 серпня 2021 16:49
Дата подання: 03 серпня 2021 16:49
Скарга на дискримінаційні вимоги закупівлі
Просимо зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги закупівлі у тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 серпня 2021 17:42
рішення від 05.08.2021№17907.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2021 17:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2021 №18704.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2021 16:01
рішення від 16.08.2021№18704.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2021 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни в ТД згідно рішення АМКУ будуть внесені протягом 25.08.2021 року
Дата виконання рішення замовником: 25 серпня 2021 15:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2021 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ" |
1 997 970,00
UAH з ПДВ
|
1 997 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОРЕНТ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ" |
1 998 000,00
UAH з ПДВ
|
1 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ" #44038248 |
Очікує рішення |
1 997 970,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2021 15:46
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2021 16:34 |
Кінець періоду оскарження: | 05 вересня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 05 вересня 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у зв’язку з технічною неможливістю внесення змін до ТД згідно рішення АМКУ №18704-р/пк-пз від 16.08.2021р |
Документи:
25 серпня 2021 16:34
|
Електронний підпис |
25 серпня 2021 16:31
|
прот 276.PDF |