Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Конверти поштові)
Тhe CPV code 30190000-7 – Various office equipment and supplies (postal envelopes)
Тhe CPV code 30190000-7 – Various office equipment and supplies (postal envelopes)
Очікувана вартість
19 820,00 UAH
UA-2021-07-22-002971-c ● f6a8f5dba27c428ca83d89f477abf9fe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" |
Код ЄДРПОУ: | 40996564 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22 |
Контактна особа: |
Голобородько Оксана Сергіївна 380939668236 o.goloborodko@cpb.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Official name: | STATE INSTITUTION «PROFESIYNI ZAKUPIVLI» |
National ID: | 40996564 |
Contact point: |
Goloborodko Oksana 380939668236 o.goloborodko@cpb.org.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Державна служба фінансового моніторингу України |
Код ЄДРПОУ: | 37471802 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 липня 2021 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2021 16:00 |
Очікувана вартість: | 19 820,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 липня 2021 14:35 |
Enquiries until: | 12 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 серпня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 19 820 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 99 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 шт.
Конверт поштовий DL (110x220 мм) з прозорою вставкою, СКЛ, 1+0 білий офсет 80 г/м² (з зовнішнім друком)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
Envelope postal DL (110x220 mm) with a transparent insert, SKL, 1 + 0 white offset of 80 g / m2 (with an external press)
CPV: 30199230-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
2000 шт.
Конверт поштовий C5 (162х229 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 80 г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
Envelope postal C5 (162х229 mm), SKL, 0 + 0 white offset of 80 g/m2
CPV: 30199230-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
2000 шт.
Конверт поштовий C5 (162х229 мм), СКЛ, 1+0 білий офсет 80 г/м² (з зовнішнім друком)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
Envelope postal C5 (162х229 mm), SKL, 1 + 0 white offset of 80 g / m2 (with an external press)
CPV: 30199230-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
5000 шт.
Конверт поштовий C5 (162х229 мм) з прозорою вставкою, СКЛ, 1+0 білий офсет 80 г/м² (з зовнішнім друком)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
Envelope postal C5 (162х229 mm) with a transparent insert, SKL, 1 + 0 white offset of 80 g / m2 (with an external press)
CPV: 30199230-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1000 шт.
Конверт поштовий C4 (229х324 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 80 г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
Envelope postal C4 (229х324 mm), SKL, 0 + 0 white offset of 80 g / m2
CPV: 30199230-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1000 шт.
Конверт поштовий C4 (229х324 мм), СКЛ, 1+0 білий офсет 80 г/м² (з зовнішнім друком)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
PEnvelope postal C4 (229х324 mm), SKL, 1 + 0 white offset of 80 g/m2 (with an external press)
CPV: 30199230-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1000 шт.
Конверт поштовий C4 (229х324 мм) з прозорою вставкою, СКЛ, 1+0 білий офсет 80 г/м² (з зовнішнім друком)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
Envelope postal C4 (229х324 mm) with a transparent insert, SKL, 1 + 0 white offset of 80 g / m2(with an external press)
CPV: 30199230-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
900 шт.
Конверт поштовий C4 (229х324 мм) з розширенням, СКЛ, 0+0 крафт 120 г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
Envelope postal C4 (229х324 mm) with expansion, SKL, 0 + 0 kraft 120 g/m2
CPV: 30199230-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | післяплата протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі на підставі видаткової накладної та Акта приймання-передачі товару (далі – Акт). Оплата здійснюється відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2021 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2021 14:32 |
Notification.docx | |
22 липня 2021 14:32 |
ТД.docx | |
22 липня 2021 14:32 |
Додаток 5 документи переможця.docx | |
22 липня 2021 14:32 |
Оголошення.docx | |
22 липня 2021 14:32 |
Додаток 4 кваліфікаційні критерії, вимоги за ст.17, право підпису.docx | |
22 липня 2021 14:32 |
Додаток 3 перелік документів.docx | |
22 липня 2021 14:32 |
Додаток 1 Технічна специфікація.docx | |
22 липня 2021 14:32 |
Додаток 2 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вибір процедури закупівлі
Дата подання: 28 липня 2021 16:03
Дата відповіді: 30 липня 2021 11:21
Очікувана вартість закупівлі зазначена в сумі 19820 грн, з ПДВ, що становить трохи більше 600 євро . Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро, а процедура відкритих торгів застосовується якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
1. На якій підставі закупівельником оголошено закупівлю за процедурою відкритих торгів з оприлюдненням оголошення на англійській мові (мабуть на думку закупівельника така вартість зацікавить іноземних постачальників)?
2. Чому процедура закупівлі та постачання товару на суму менше 20 тис грн. свідомо затягується на три місяці?
Зважаючи на завищені вимоги через вибір процедури закупівлі торги вже один раз не відбулися (відсутність достатньої кількості пропозицій), у разі, коли не відбудуться торги вдруге - це призведе до можливості застосування закупівельником неконкурентної переговорної процедури закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо питання №1:
Відповідно до частини 3 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», п.3 розділу 1 Наказу Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі", на підставі наявної потреби Замовників, очікувана вартість закупівель яких перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро, оприлюднюється оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Щодо питання №2:
Відповідно до ч. 1 п. 1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Отже, строки проведення процедури встановлено відповідно до норм чинного законодавства України.
Відповідно до частини 3 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», п.3 розділу 1 Наказу Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі", на підставі наявної потреби Замовників, очікувана вартість закупівель яких перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро, оприлюднюється оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Щодо питання №2:
Відповідно до ч. 1 п. 1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Отже, строки проведення процедури встановлено відповідно до норм чинного законодавства України.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування закупівельника: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" |
Код ЄДРПОУ: | 40996564 |
Місцезнаходження закупівельника: | 01601, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ Укрбланковидав | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2021 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрбланковидав |
17 385,00
UAH з ПДВ
|
17 385,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій