Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани)
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2021-07-22-002551-a ● b5091bee952f471baf83f06381ab01b9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
Код ЄДРПОУ: | 00032112 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127 |
Контактна особа: |
Корженко Наталія Юріївна (044) 528-34-16 NKorzhenko@hq.eximb.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2021 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2021 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2021 15:57 |
Очікувана вартість: | 105 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт.
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, Київська область, Київ, Антоновича, 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Передбачено авансування. Покупець перераховує Постачальнику авансовий платіж у розмірі 50% від Ціни Договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати надання Постачальником Покупцю відповідного рахунку-фактури, який надається Постачальником Покупцю протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін цього Договору. | Аванс | 5 | Робочі | 50 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок за цим Договором у розмірі 50% від Ціни Договору здійснюється Покупцем протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Покупцем рахунку на оплату, який надається Постачальником Покупцю протягом 3 (трьох) робочих днів з дати фактичної поставки загальної кількості Товару, визначеної цим Договором, за умови наявності Актів, підписаних уповноваженими представниками Постачальника та Покупця, що підтверджують поставку загальної кількості Товару, визначеної цим Договором. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2021 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2021 17:43 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
доставка зразка
Дата подання: 27 липня 2021 13:30
Дата відповіді: 28 липня 2021 10:55
На виробництво і ДОСТАВКУ дивана-зразка потрібно значно більше часу, ніж три дні. Просимо прибрати дискримінаційне вимога.
Відповідь: Доброго дня. Пунктом 4.1 Розділу IV Тендерної документації на закупівлю 39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани) (далі – Тендерна документація), встановлений строк 3 (три) робочі дні для перегляду товару на предмет відповідності його технічному завданню, що є додатком 4 до Тендерної документації, та не встановлює строків для його виробництва переможцем, що буде обраний електронною системою закупівель за найменшою ціною. Приймаючи до уваги наведене, Банк не вбачає доцільності внесення змін до встановлених в Тендерній документації строків.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-22-002551-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ВІНТ", Код ЄДРПОУ:38234134
Дата подання: 26 липня 2021 11:09
надання зразка товару протягом 3 робочих днів
Шановний Замовник. На виробництво одиниці вказаного товару може знадобитися більше троьох днів, тому що вказаний товар виготовляється під замовлення. Процес виробництва дивану триває декілька тижнів з дотриманням всіх вимог на кожному етапі виробництва. Прохання прибрати дискримінаційну вимогу або збільшити термін для надання зразку. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2021 11:02
Акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк України» (далі – Банк) розглянуло вимогу (далі – Учасник), розміщену 26 липня 2021 року о 11:09 в електронній системі закупівель ProZorro за номером UA-2021-07-22-002551-a.b1 (далі – Вимога), та повідомляє, що не може задовольнити Вимогу з огляду на наступне.
Товар, що є предметом закупівлі, а саме: диван КАСКАД-2-НС/B, модель, яка не потребує індивідуального виробництва та знаходиться у стандартному модельному ряді виробників меблів, зокрема, диванів.
Пунктом 4.1 Розділу IV Тендерної документації на закупівлю 39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани) (далі – Тендерна документація), встановлений строк 3 (три) робочі дні для перегляду товару на предмет відповідності його технічному завданню, що є додатком 4 до Тендерної документації, та не встановлює строків для його виробництва переможцем, що буде обраний електронною системою закупівель за найменшою ціною.
Приймаючи до уваги наведене, Банк не вбачає доцільності внесення змін до встановлених в Тендерній документації строків, щодо надання зразка товару або перегляду Банком зразка товару за адресою, визначеною Учасником.
Товар, що є предметом закупівлі, а саме: диван КАСКАД-2-НС/B, модель, яка не потребує індивідуального виробництва та знаходиться у стандартному модельному ряді виробників меблів, зокрема, диванів.
Пунктом 4.1 Розділу IV Тендерної документації на закупівлю 39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани) (далі – Тендерна документація), встановлений строк 3 (три) робочі дні для перегляду товару на предмет відповідності його технічному завданню, що є додатком 4 до Тендерної документації, та не встановлює строків для його виробництва переможцем, що буде обраний електронною системою закупівель за найменшою ціною.
Приймаючи до уваги наведене, Банк не вбачає доцільності внесення змін до встановлених в Тендерній документації строків, щодо надання зразка товару або перегляду Банком зразка товару за адресою, визначеною Учасником.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АРТ-ПРОМ #36989671 |
Переможець |
79 674,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2021 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 17:03
|
Договір.pdf | укладений |
19 серпня 2021 17:02
|