Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани)
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2021-07-22-002551-a b5091bee952f471baf83f06381ab01b9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корженко Наталія Юріївна

(044) 528-34-16 NKorzhenko@hq.eximb.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України"
Код ЄДРПОУ: 00032112
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127
Контактна особа: Корженко Наталія Юріївна
(044) 528-34-16
NKorzhenko@hq.eximb.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2021 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2021 11:00
Початок аукціону: 04 серпня 2021 15:57
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт.
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, Київ, Антоновича, 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Передбачено авансування. Покупець перераховує Постачальнику авансовий платіж у розмірі 50% від Ціни Договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати надання Постачальником Покупцю відповідного рахунку-фактури, який надається Постачальником Покупцю протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін цього Договору. Аванс 5 Робочі 50
Поставка товару Остаточний розрахунок за цим Договором у розмірі 50% від Ціни Договору здійснюється Покупцем протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Покупцем рахунку на оплату, який надається Постачальником Покупцю протягом 3 (трьох) робочих днів з дати фактичної поставки загальної кількості Товару, визначеної цим Договором, за умови наявності Актів, підписаних уповноваженими представниками Постачальника та Покупця, що підтверджують поставку загальної кількості Товару, визначеної цим Договором. Пiсляоплата 5 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2021 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2021 17:43
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

доставка зразка
Дата подання: 27 липня 2021 13:30
Дата відповіді: 28 липня 2021 10:55
На виробництво і ДОСТАВКУ дивана-зразка потрібно значно більше часу, ніж три дні. Просимо прибрати дискримінаційне вимога.
Відповідь: Доброго дня. Пунктом 4.1 Розділу IV Тендерної документації на закупівлю 39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани) (далі – Тендерна документація), встановлений строк 3 (три) робочі дні для перегляду товару на предмет відповідності його технічному завданню, що є додатком 4 до Тендерної документації, та не встановлює строків для його виробництва переможцем, що буде обраний електронною системою закупівель за найменшою ціною. Приймаючи до уваги наведене, Банк не вбачає доцільності внесення змін до встановлених в Тендерній документації строків.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-22-002551-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ВІНТ", Код ЄДРПОУ:38234134
Дата подання: 26 липня 2021 11:09
надання зразка товару протягом 3 робочих днів
Шановний Замовник. На виробництво одиниці вказаного товару може знадобитися більше троьох днів, тому що вказаний товар виготовляється під замовлення. Процес виробництва дивану триває декілька тижнів з дотриманням всіх вимог на кожному етапі виробництва. Прохання прибрати дискримінаційну вимогу або збільшити термін для надання зразку. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2021 11:02
Акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк України» (далі – Банк) розглянуло вимогу (далі – Учасник), розміщену 26 липня 2021 року о 11:09 в електронній системі закупівель ProZorro за номером UA-2021-07-22-002551-a.b1 (далі – Вимога), та повідомляє, що не може задовольнити Вимогу з огляду на наступне.
Товар, що є предметом закупівлі, а саме: диван КАСКАД-2-НС/B, модель, яка не потребує індивідуального виробництва та знаходиться у стандартному модельному ряді виробників меблів, зокрема, диванів.
Пунктом 4.1 Розділу IV Тендерної документації на закупівлю 39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани) (далі – Тендерна документація), встановлений строк 3 (три) робочі дні для перегляду товару на предмет відповідності його технічному завданню, що є додатком 4 до Тендерної документації, та не встановлює строків для його виробництва переможцем, що буде обраний електронною системою закупівель за найменшою ціною.
Приймаючи до уваги наведене, Банк не вбачає доцільності внесення змін до встановлених в Тендерній документації строків, щодо надання зразка товару або перегляду Банком зразка товару за адресою, визначеною Учасником.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

29 липня 2021 11:02
ВИПИСКА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2021 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРТ-ПРОМ 83 958,00
UAH з ПДВ
79 674,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЛС - МЕБЛІ" 104 976,00
UAH з ПДВ
79 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2021 12:32
Електронний підпис
06 серпня 2021 11:44
Електронний підпис
05 серпня 2021 17:38
Електронний підпис
05 серпня 2021 17:36
технічна специфікація
04 серпня 2021 16:35
Електронний підпис
02 серпня 2021 12:23
Електронний підпис
02 серпня 2021 11:58
Выписка из реестра ПДВ.pdf
02 серпня 2021 11:58
Витяг 21.07.21.pdf
02 серпня 2021 11:58
АНКЕТА АРТ-ПРОМ.pdf
02 серпня 2021 11:58
Лист _ авторизація.pdf
02 серпня 2021 11:58
Протокол на Епишева.pdf
02 серпня 2021 11:58
Статут 2020 заверенный.pdf
02 серпня 2021 11:58
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ..pdf
02 серпня 2021 11:58
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

30 липня 2021 11:48
Електронний підпис
30 липня 2021 11:30
IMG_0011.jpg
30 липня 2021 11:30
IMG_0010.jpg
30 липня 2021 11:30
IMG_0006.jpg
30 липня 2021 11:30
Выписка1.jpg
30 липня 2021 11:30
IMG.jpg
30 липня 2021 11:30
Выписка2.jpg
30 липня 2021 11:30
IMG_0003.jpg
30 липня 2021 11:30
IMG_0005.jpg
30 липня 2021 11:30
Опис виробника _2_.pdf
30 липня 2021 11:30
IMG_0009.jpg
30 липня 2021 11:30
Технічне завдання.pdf
30 липня 2021 11:30
IMG_0012.jpg
30 липня 2021 11:30
IMG_0002.jpg
30 липня 2021 11:30
IMG_0004.jpg
30 липня 2021 11:30
Протокол Литвин _1_.jpg
30 липня 2021 11:30
IMG_0008.jpg
30 липня 2021 11:30
ВИТЯГ на 02.07.2021.pdf
30 липня 2021 11:30
ВИТЯГ на 02.07.2021.pdf
30 липня 2021 11:30
IMG_0007.jpg
30 липня 2021 11:30
Довідка _2_.pdf
30 липня 2021 11:30
Приказ Литвин.jpg
30 липня 2021 11:30
Отзыв.jpg
30 липня 2021 11:30
IMG_0001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРТ-ПРОМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЛС - МЕБЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АРТ-ПРОМ
#36989671
Переможець 79 674,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2021 11:28

Документи

10 серпня 2021 11:28
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2021 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АРТ-ПРОМ
#36989671
79 674,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2021 11:28
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 17:03
Договір.pdf укладений
19 серпня 2021 17:02