Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів
Очікувана вартість
41 000,00 UAH
UA-2021-07-22-002014-c ● 831035d1887d4e668d0d132eb2d52bef
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» |
Код ЄДРПОУ: | 25195855 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36 |
Контактна особа: |
Савенко Ольга Ігорівна +380674471691 savenko.o@kievtv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2021 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2021 12:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2021 12:40 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2021 11:21 |
Очікувана вартість: | 41 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 410,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 послуга
Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04052, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глибочицька, 17-М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2021 12:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2021 12:36 |
Оголошення про закупівлю.docx | |
22 липня 2021 12:36 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору (7).docx | |
22 липня 2021 12:36 |
ДОДАТОК 5 Згода щодо використання персональних даних (6).docx | |
22 липня 2021 12:36 |
Додаток 4 форма пропозиції.docx | |
22 липня 2021 12:36 |
ДОДАТОК 3 Проект договору (2).docx | |
22 липня 2021 12:36 |
ДОДАТОК 2 технічне завдання.docx | |
22 липня 2021 12:36 |
ДОДАТОК 1 Перелік документів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 27 липня 2021 11:31
Дата відповіді: 27 липня 2021 14:32
Шановний Голова тендерної комісії!
Частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також зазначаємо, що відповідно до ч. 1 ст. 3 Закон України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У Тендерній документації та додатках до неї Замовником встановлені необ`єктивні, дискримінаційні та корупційні вимоги. А саме у пункті 2 Додатку № 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що надання послуг виконується Учасником (Виконавцем) з використанням матеріалів, деталей та змінно-запасних частин Виконавця, вартість яких включена у вартість послуг. З урахуванням кількості автомобілів, кількості послуг, які Замовник включив до технічного завдання та вартості запасних частин необхідних для надання усіх вказаних послуг загальна сума закупівлі значно перевищує бюджет закупівлі. Також хочемо зазначити, що ми, як потенційні учасники закупівлі, маємо відповідні договори з багатьма постачальниками запасних частин в Україні і навіть наша значна знижка при закупівлі запасних частин не дозволяє ні нам, ні іншим ( будь яким учасникам) надати послуги на загальну суму яка б не перевищувала бюджету закупівлі.
Складається таке враження, що вимога підпункту 2 Додатку № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі прописана під конкретного очікуваного учасника/переможця закупівлі, який не планує поставляти ВСІ вказані товари та надавати ВСІ вказані послуги.
Замовник свідомо вимагає об’єм послуг та товарів, що НЕ МОЖЛИВО надати у вказаний бюджет закупівлі. Собівартість лише одних товарів з максимальними знижками оптових покупців запчастин ( без урахування послуг та заробітка підприємсв) в два рази перевищує бюджет.
У зв’язку з цим виникає питання щодо прозорості Вимог Замовника, наявності корупційних схем та домовленостей з заздалегідь визначеним переможцем.
Відповідно до цього та враховуючи, що Замовник свідомо в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі обмежує участь у закупівлі Учасникам, вимагаємо прибрати ці дискримінаційні вимоги та розробити технічне завдання з урахуванням реальних потреб та БЮДЖЕТУ ЗАКУПІВЛІ.
У випадку відсутності змін до тендерної документації, ми, як Учасник, що прагне прозорості, недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; напише звернення про виявлені порушення до Державної Аудиторської Служби України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання по процедурі на закупівлю послуг з технічного обслуговування та ремонтування автомобілів, код ДК 021:2015: 50110000-9 (ідентифікатор – UA-2021-07-22-002014-c) Комунальне підприємство Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» повідомляє наступне.
В Додатку №2 до документації проведення спрощеної закупівлі (Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі) Замовник наводить виключний перелік характеристик, яким повинен відповідати предмет закупівлі.
Крім того, дійсно, Замовником передбачена вимога надання послуг Учасником (Виконавцем) з використанням власних матеріалів, деталей та змінно-запасних частин, вартість яких включена у вартість послуг (п. 2 Додатку 2 до документації) .
Такий пункт в технічному завданні Замовника є законним та обґрунтованим положеннями Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014р. № 615.
Відповідно до Оголошення про проведення закупівлі (ідентифікатор – UA-2021-07-22-002014-c), очікувана вартість закупівлі становить 41 000,00 грн. з ПДВ. Очікувану вартість закупівлі було встановлено Замовником на підставі отриманих комерційних пропозицій.
В своєму запитанні Ви необґрунтовано звинувачуєте КП КМР «ТК «Київ» у встановленні дискримінаційних технічних вимог, оскільки, Ви, як суб’єкт підприємницької діяльності, не маєте змогу надати такі послуги за сумою очікуваної вартості закупівлі (41 000, 00 грн.) та вважаєте її занадто низькою. Така низька сума, на Вашу думку, свідчить про обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
З огляду на це, слід зауважити, що Верховним судом України в постанові від 29 січня 2021 року по справі №640/1042/19 (адміністративне провадження № К/9901/688/20) було сформульоване наступне визначення: « … дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. …»
Але, Вами не наведено жодних змістовних обґрунтувань на підтвердження того, яким чином розмір очікуваної вартості закупівлі є дискримінаційною вимогою по відношенню до вашого підприємства або до іншого потенційного учасника процедури закупівлі. Єдине обґрунтування, зазначене у запитанні, що ваше підприємство надає послуги з технічного обслуговування та ремонтування автомобілів по значно вищим цінам і не має змоги надати послуги в межах очікуваної вартості закупівлі.
Судова колегія Верховного Суду у вищевказаній постанові зазначає, що незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Отже, керуючись вищевикладеним, повідомляємо, що в Комунального підприємства Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» відсутні підстави для внесення змін до Додатку №2 до документації проведення спрощеної закупівлі (Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі), та підвищення очікуваної вартості закупівлі, оскільки одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія.
В Додатку №2 до документації проведення спрощеної закупівлі (Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі) Замовник наводить виключний перелік характеристик, яким повинен відповідати предмет закупівлі.
Крім того, дійсно, Замовником передбачена вимога надання послуг Учасником (Виконавцем) з використанням власних матеріалів, деталей та змінно-запасних частин, вартість яких включена у вартість послуг (п. 2 Додатку 2 до документації) .
Такий пункт в технічному завданні Замовника є законним та обґрунтованим положеннями Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014р. № 615.
Відповідно до Оголошення про проведення закупівлі (ідентифікатор – UA-2021-07-22-002014-c), очікувана вартість закупівлі становить 41 000,00 грн. з ПДВ. Очікувану вартість закупівлі було встановлено Замовником на підставі отриманих комерційних пропозицій.
В своєму запитанні Ви необґрунтовано звинувачуєте КП КМР «ТК «Київ» у встановленні дискримінаційних технічних вимог, оскільки, Ви, як суб’єкт підприємницької діяльності, не маєте змогу надати такі послуги за сумою очікуваної вартості закупівлі (41 000, 00 грн.) та вважаєте її занадто низькою. Така низька сума, на Вашу думку, свідчить про обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
З огляду на це, слід зауважити, що Верховним судом України в постанові від 29 січня 2021 року по справі №640/1042/19 (адміністративне провадження № К/9901/688/20) було сформульоване наступне визначення: « … дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. …»
Але, Вами не наведено жодних змістовних обґрунтувань на підтвердження того, яким чином розмір очікуваної вартості закупівлі є дискримінаційною вимогою по відношенню до вашого підприємства або до іншого потенційного учасника процедури закупівлі. Єдине обґрунтування, зазначене у запитанні, що ваше підприємство надає послуги з технічного обслуговування та ремонтування автомобілів по значно вищим цінам і не має змоги надати послуги в межах очікуваної вартості закупівлі.
Судова колегія Верховного Суду у вищевказаній постанові зазначає, що незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Отже, керуючись вищевикладеним, повідомляємо, що в Комунального підприємства Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» відсутні підстави для внесення змін до Додатку №2 до документації проведення спрощеної закупівлі (Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі), та підвищення очікуваної вартості закупівлі, оскільки одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД", #39952932 |
Переможець |
24 293,52
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 13:17
|
197_2_АвтоСпецСервісЛТД_ДУ.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 16:16
|
Дод угода 1 дог 197(2).pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2021 15:53
|
Договір 197(2).pdf | укладений |
17 серпня 2021 15:50
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 вересня 2021 11:30
|
8 539,20 UAH | UA438201720344340001000049165 КП КМР "ТК "Київ" |
UA563206490000026002052645179 ТОВ "Авто Спец Сервiс ЛТД" |
Оплачений |
30 вересня 2021 11:30
|
2 040,00 UAH | UA438201720344340001000049165 КП КМР "ТК "Київ" |
UA563206490000026002052645179 ТОВ "Авто Спец Сервiс ЛТД" |
Оплачений |
19 жовтня 2021 11:36
|
3 381,10 UAH | UA438201720344340001000049165 КП КМР "ТК "Київ" |
UA563206490000026002052645179 ТОВ "Авто Спец Сервiс ЛТД" |
Оплачений |
27 жовтня 2021 13:09
|
1 774,92 UAH | UA438201720344340001000049165 КП КМР "ТК "Київ" |
UA563206490000026002052645179 ТОВ "Авто Спец Сервiс ЛТД" |
Оплачений |
12 листопада 2021 11:26
|
1 166,40 UAH | UA438201720344340001000049165 КП КМР "ТК "Київ" |
UA563206490000026002052645179 ТОВ "Авто Спец Сервiс ЛТД" |
Оплачений |
12 листопада 2021 11:26
|
2 916,00 UAH | UA438201720344340001000049165 КП КМР "ТК "Київ" |
UA563206490000026002052645179 ТОВ "Авто Спец Сервiс ЛТД" |
Оплачений |
12 листопада 2021 11:26
|
1 522,80 UAH | UA438201720344340001000049165 КП КМР "ТК "Київ" |
UA563206490000026002052645179 ТОВ "Авто Спец Сервiс ЛТД" |
Оплачений |
12 листопада 2021 11:26
|
1 814,40 UAH | UA438201720344340001000049165 КП КМР "ТК "Київ" |
UA563206490000026002052645179 ТОВ "Авто Спец Сервiс ЛТД" |
Оплачений |
25 листопада 2021 11:34
|
480,00 UAH | UA438201720344340001000049165 КП КМР "ТК "Київ" |
UA563206490000026002052645179 ТОВ "Авто Спец Сервiс ЛТД" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди доповнити послугами специфікацію до договору, при цьому вартість договору залишається без змін |
Номер договору про закупівлю: | 197(2) |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів та ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 197(2) |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |