Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації та проведення роз’яснювальної кампанії, у тому числі в рамках концепції EUКраїна, щодо основних європейських цінностей (повага до людської гідності, до прав людини, свобода, демократія, рівність, верховенство права) та їх значення для побудови успішної європейської держави
Conducting of explanatory campaign including within the framework of the EUКраїна concept on fundamental European values (respect for human dignity, human rights, freedom, democracy, equality, the rule of law) and their importance for building a successful European state,Code DK 021: 2015: (CPV) 92400000-5 News agencies services
Conducting of explanatory campaign including within the framework of the EUКраїна concept on fundamental European values (respect for human dignity, human rights, freedom, democracy, equality, the rule of law) and their importance for building a successful European state,Code DK 021: 2015: (CPV) 92400000-5 News agencies services
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2021-07-22-001864-c ● 23bc84e3504a47a29d6e664176f1429d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державний комітет телебачення і радіомовлення України |
Код ЄДРПОУ: | 00013936 |
Вебсайт: | http://comin.kmu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Прорізна, 2 |
Контактна особа: |
Мураховська Анжела Анатоліївна +380442795958 Angela@comin.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Громова Вікторія Миколаївна +380442793294 gromova@comin.gov.ua Суско Олена Олександрівна +380442795966 soo@comin.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | State Committee for Television and Radio Broadcasting of Ukraine |
National ID: | 00013936 |
Contact point: |
Murahovska Angela +380442795958 Angela@comin.gov.ua |
Additional contacts: |
Gromova Viktoriya +380442793294 gromova@comin.gov.ua Susko Olena +380442795966 soo@comin.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 липня 2021 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2021 11:50 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 липня 2021 12:15 |
Enquiries until: | 16 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 серпня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 5 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації та проведення роз’яснювальної кампанії, у тому числі в рамках концепції EUКраїна, щодо основних європейських цінностей (повага до людської гідності, до прав людини, свобода, демократія, рівність, верховенство права) та їх значення для побудови успішної європейської держави
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, Київ, Прорізна,2
ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств
Conducting of explanatory campaign including within the framework of the EUКраїна concept on fundamental European values (respect for human dignity, human rights, freedom, democracy, equality, the rule of law) and their importance for building a successful European state,Code DK 021: 2015: (CPV) 92400000-5 News agencies services
CPV: 92400000-5
Період постачання:
по 30 листопада 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2021 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2021 13:14 |
Тендерна документація зі змінами_2.docx | |
17 серпня 2021 13:13 |
Перелік змін до ТД_2.doc | |
27 липня 2021 12:07 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
27 липня 2021 12:07 |
Перелік змін до ТД_.doc | |
22 липня 2021 12:15 |
EUK list of materials for adaptation (тиражі розподілу між ОДА та Замовником).xlsx | |
22 липня 2021 12:15 |
EUКраїна campaign Monthly report May-June (поточний звіт).pdf | |
22 липня 2021 12:15 |
Креат концепція камп EUКраїна.docx | |
22 липня 2021 12:15 |
Комунік стратегія камп EUКраїна.pdf | |
22 липня 2021 12:15 |
Проект Договору.doc | |
22 липня 2021 12:15 |
Тендерна документація.docx |
17 серпня 2021 13:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 серпня 2021 13:14 |
Тендерна документація зі змінами_2.docx
|
||||||
17 серпня 2021 13:13 |
Перелік змін до ТД_2.doc
|
||||||
27 липня 2021 12:07 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||
27 липня 2021 12:07 |
Перелік змін до ТД_.doc
|
||||||
22 липня 2021 12:15 |
EUK list of materials for adaptation (тиражі розподілу між ОДА та Замовником).xlsx
|
||||||
22 липня 2021 12:15 |
EUКраїна campaign Monthly report May-June (поточний звіт).pdf
|
||||||
22 липня 2021 12:15 |
Креат концепція камп EUКраїна.docx
|
||||||
22 липня 2021 12:15 |
Комунік стратегія камп EUКраїна.pdf
|
||||||
22 липня 2021 12:15 |
Проект Договору.doc
|
||||||
22 липня 2021 12:15 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк поставки (п. 4.4 тендерної документації)
Дата подання: 28 липня 2021 12:15
Дата відповіді: 28 липня 2021 14:25
Уточніть, будь-ласка, строк поставки. У тендерній документації вказано вересень-листопад 2021.
Аукціон закупівлі очікується 28.09.2021. Планувати жовтень-листопад чи жовтень-грудень (до 24.12.2021)?
Відповідь: Термін надання послуг 55 днів з моменту підписання угоди. 28.09.2021 це приблизна дата аукціону. Розраховуємо, що аукціон буде раніше
Підпункт 5 пункту 1 Розділу 3 щодо залучення субпідрядників
Дата подання: 05 серпня 2021 15:27
Дата відповіді: 05 серпня 2021 23:03
Доброго дня.
В підпункті 5 пункту 1 Розділу 3 йде посилання на пункт 7 ТД, а в пункті 7 не йде мова про субпідрядників можливо йде мова про пункт 8? Це просто помилка?
Якщо учасник планує залучати субпідрядників, при цьому бюджет на кожну юр.особу складатиме менше 20% загального бюджету, але загалом частка окремого медіаканалу буде більшою 20%, то чи потрбіно в такому випадку надавати інформацію на найбільших субпідрядників?
Додаток 3 потрібно заповнювати тільки якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, чи й тоді, коли залучаємо субпідрядників з часткою бюджету більше 20%?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Да, це ткхнічна помилка. Мова йде про пункт 8. Участник зазначає інформацію по кожному субпідряднику, якогомпланує залучити в рбсящі не меньше 20%. Додаток 3 потрібно заповнювати тілті якщо учасник процедури є об'єднання учасників
Розділ 3, пункт 1, Підпункт 3
Дата подання: 05 серпня 2021 15:31
Дата відповіді: 05 серпня 2021 22:47
"3) Інформації щодо наявності/відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону, надається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. " - ці дані потрібно буде заповнювати тільки у вигляді електронної форми, чи потрібно буде також додавати довідки довільної форми до кожного пункту статті 17?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Якщо відсутня вимога щодо завантаження довідки в довільної форми, то завантажувати не треба
Розділі 3, частина 5
Дата подання: 09 серпня 2021 11:35
Дата відповіді: 10 серпня 2021 22:08
У розділі говориться "Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію(ії) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками), та копію(ії) акту(ів) наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг та виконання договору (ів) у повному обсязі."
Також у тендерній документації зазначено, що предметом закупівлі є "Послуги з організації та проведення роз’яснювальної кампанії, у тому числі в рамках концепції EUKраїна, щодо основних європейських цінностей (повага до людської гідності, до прав людини, свобода, демократія, рівність, верховенство права) та їх значення для побудови успішної європейської держави), код ДК 021:2015: (CPV) 92400000-5 Послуги інформаційних агентств"
Чи правильно розуміємо, що підійде договір, у якому предметом закупівлі будуть організація та проведення комунікаційних/інформаційних кампаній? Без деталізації на низку послуг, на які запит у вашому тендері саме у предметі договору. А вже додатки та акти виконаних робіт до такого договору будуть містити інформацію про виконання всіх запропонованих вашим тендером робіт, за виключенням однієї. Чи буде відповідати такий договорі вимогам вашої тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий вечір. Договір,у якому предметом закупівлі будуть організація та проведення інформаційних/роз'яснювальних кампаній підійде
Розділ 3 частина 6
Дата подання: 09 серпня 2021 11:49
Дата відповіді: 10 серпня 2021 22:13
У частині говориться "Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) відповідно до Додатку 5 до цієї тендерної документації"
У додатку 5 бачимо документ із зазначенням технічної специфікації.
Чи вистачить підписати цю технічну специфікацію із зазначенням того, що можемо у повному обсязі виконати всі зазначені послуги?
Або підкажіть, будь ласка, що саме потрібно зробити у цьому пункті?
Чи потрібно надати якісь конкретні документи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Треба підписати технічну специфікацію. Також зазначаємо,що в додатку 5 до тендерної документації зазначено,що "У пропозиції Виконавець повинен запропонувати план витрат (орієнтовний кошторис) з наведеними кількісними та якісними показниками щодо організаційно-технічних заходів із забезпечення проведення Кампанії."
Розподіл ресурсу у вартісному еквіваленті
Дата подання: 12 серпня 2021 15:57
Дата відповіді: 16 серпня 2021 10:44
У п. 1.2. Завдання виконавця вказано: "Розподіл ресурсу у вартісному еквіваленті для досягнення необхідної кількості охоплення цільової аудиторії при частоті 1+ в рамках кампанії за кожним з видів каналів комунікацій і форматів має відбуватися у наступній пропорції від загальної вартості кампанії, не більше: - телебачення - 35%; - радіо - 35%; - зовнішня реклама - 19%; - внутрішня реклама - 1%; - мережа Інтернет, зокрема месенджери - 10%."
За нашими розрахунками для досягнення вказаних цілей охоплення та кількості носіїв у завданні оптимальним буде інше співввідношення.
Що в даному випадку є більш правильним: пропонувати інший розподіл між медіа для достягненна вказаних цілей або вказати KPI, які можуть бути досягнені при заданому співвідношенні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Розповсюдження внутрішньої реклами
Дата подання: 12 серпня 2021 17:34
Дата відповіді: 16 серпня 2021 10:57
Колеги, доброго дня
Питання щодо пп.4, п. 1.3, Додатку №5.
4) створення і розповсюдження носіїв внутрішньої реклами - друкованих постерів формату А0, 4+0, 150 гр. за наданим Замовником сценарієм. Тираж - не менше 2000 примірників.
Виконавець має забезпечити передачу тиражів 24-м ОДА для їх подальшого розподілу серед державних і комунальних установ і громадських місць “точок дотику” громадян з метою досягнення не менше 1 % від загальної запланованої кількості охоплення всіма каналами комунікацій в рамках Кампанії (тиражі розподілу між ОДА надаються Замовником додаються в окремому файлі);
Уточніть, будь ласка, чи усі 2 тисячі примірників повинні передаємо ОДА, чи лише частину, а іншу частину розміщує агенція на внутрішніх носіях? Яку частину у такому випадку із 2 тисяч примірників потрібно передати для ОДА?
Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання щодо пп. 4 п. 1.3 Додатку #5.
Згідно з вимогами пп.4) п. 1.3 Додатку #5, Виконавець має забезпечити передачу всього тиражу постерів 24-м ОДА (не менше 2000 одиниць) і підтвердити факт передачі відповідними актами приймання-передачі згідно з запропонованою Замовником логікою розподілу між кожною з ОДА.
Згідно з вимогами пп.4) п. 1.3 Додатку #5, Виконавець має забезпечити передачу всього тиражу постерів 24-м ОДА (не менше 2000 одиниць) і підтвердити факт передачі відповідними актами приймання-передачі згідно з запропонованою Замовником логікою розподілу між кожною з ОДА.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-22-001864-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ШТОГРІН АЛЄСЯ ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3139409129
Дата подання: 26 липня 2021 10:10
Оскарження умов закупівлі
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації. А саме, скасувати вимогу п. 1. Розділу 3 Тендерної документації - «Учасник повинен перебувати у рейтингу медіа агентств та/або рейтингу комунікаційних агентств України Всеукраїнської рекламної коаліції (за останні 5 років) та мати чинні угоди на 2021 рік з дослідницькими компаніями, які надають послуги щодо індустріальних рейтингів (Kantar, ІТК, Комунікаційний Альянс)». На нашу думку зазначена вимога до учасників є дискримінаційною, що також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України при розгляді подібних питань. Зокрема, у рамках проведення закупівлі https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-12-20-004255-b АМКУ було розглянуто аналогічне питання та зобов’язано Замовника внести відповідні зміни до ТД (копія рішення АМКУ додається).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2021 13:09
Внесені відповідні зміни в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2021-07-22-001864-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СІГМА УА, Код ЄДРПОУ:39472326
Дата подання: 13 вересня 2021 12:26
Про надання можливості та часу для усунення невідповідностей
Шановний замовник!
26.08.2021 ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІГМА УА» було подано через кабінет на сайті https://www.dzo.com.ua/ документи для участі у тендерній закупівлі "Послуги з організації та проведення роз’яснювальної кампанії, у тому числі в рамках концепції EUКраїна, щодо основних європейських цінностей (повага до людської гідності, до прав людини, свобода, демократія, рівність, верховенство права) та їх значення для побудови успішної європейської держави" з ідентифікатором закупівлі UA-2021-07-22-001864-c.
10.09.2021 нам стало відомо, що нашу тендерну пропозицію відхилено і, на жаль, не було надано час на виправлення помилок в пропозиції.
В описі кваліфікації тендеру зазначено, що нашу пропозицію відхилено через ненадання інформації відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації щодо наявності/відсутності підстав, установлених у частині 2 статті 17 Закону, у вигляді довідки у довільній формі або за формою, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації.
В свою чергу повідомляємо, що довідка на момент завантаження документів до системи надавалась і можливо стався технічний збій під час завантаження документів через який ця довідка згідно з Додатком 2 не завантажилась.
Як підтвердження, що довідка була готова на момент подання пропозиції, надсилаємо Вам цю довідку з електронним підписом датованим 26.08.2021 о 15:39 та у форматі пдф.
Посилаючись на вищенаведене та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з тим, що Довідка, яка через можливий технічний збій була незавантажена до системи, є документом у довільній формі, який лише узагальнює наявність/відсутність підстав установлених у частині 2 статті 17 Закону, та наявність наміру та бажання з нашого боку її надання,
ПРОСИМО ВАС, надати можливість та час для усунення невідповідностей, а саме надати можливість дозавантажити Довідку та в подальшому допустити до аукціону нашу тендерну пропозицію.
Завчасно дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
26.08.2021 ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІГМА УА» було подано через кабінет на сайті https://www.dzo.com.ua/ документи для участі у тендерній закупівлі "Послуги з організації та проведення роз’яснювальної кампанії, у тому числі в рамках концепції EUКраїна, щодо основних європейських цінностей (повага до людської гідності, до прав людини, свобода, демократія, рівність, верховенство права) та їх значення для побудови успішної європейської держави" з ідентифікатором закупівлі UA-2021-07-22-001864-c.
10.09.2021 нам стало відомо, що нашу тендерну пропозицію відхилено і, на жаль, не було надано час на виправлення помилок в пропозиції.
В описі кваліфікації тендеру зазначено, що нашу пропозицію відхилено через ненадання інформації відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації щодо наявності/відсутності підстав, установлених у частині 2 статті 17 Закону, у вигляді довідки у довільній формі або за формою, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації.
В свою чергу повідомляємо, що довідка на момент завантаження документів до системи надавалась і можливо стався технічний збій під час завантаження документів через який ця довідка згідно з Додатком 2 не завантажилась.
Як підтвердження, що довідка була готова на момент подання пропозиції, надсилаємо Вам цю довідку з електронним підписом датованим 26.08.2021 о 15:39 та у форматі пдф.
Посилаючись на вищенаведене та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з тим, що Довідка, яка через можливий технічний збій була незавантажена до системи, є документом у довільній формі, який лише узагальнює наявність/відсутність підстав установлених у частині 2 статті 17 Закону, та наявність наміру та бажання з нашого боку її надання,
ПРОСИМО ВАС, надати можливість та час для усунення невідповідностей, а саме надати можливість дозавантажити Довідку та в подальшому допустити до аукціону нашу тендерну пропозицію.
Завчасно дякуємо!
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 вересня 2021 11:33
«Шановний Учасник! Відповідно п.16. ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Вами не надано інформацію відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації щодо наявності/відсутності підстав, установлених у частині 2 статті 17 Закону, у вигляді довідки у довільній формі або за формою, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації. Усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме дозавантаження довідки, яка відсутня у складі тендерної пропозиції не підпадає під пункт 16 статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо зазначаємо, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації «всі документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів) в Системі до кінцевого строку подання тендерних пропозицій». На момент подачі пропозиції від Вас не було жодних звернень, щодо технічного збою та неможливості завантажити відповідний документ».
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Вами не надано інформацію відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації щодо наявності/відсутності підстав, установлених у частині 2 статті 17 Закону, у вигляді довідки у довільній формі або за формою, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації. Усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме дозавантаження довідки, яка відсутня у складі тендерної пропозиції не підпадає під пункт 16 статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо зазначаємо, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації «всі документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів) в Системі до кінцевого строку подання тендерних пропозицій». На момент подачі пропозиції від Вас не було жодних звернень, щодо технічного збою та неможливості завантажити відповідний документ».
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 вересня 2021
Найменування: | Державний комітет телебачення і радіомовлення України |
Код ЄДРПОУ: | 00013936 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Прорізна, 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ МЕДІА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБІ КОНСАЛТИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2021 16:13
|
ТОВ "ВІПМЕДІА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2021 15:34
|
ТОВ "КОР ЕДЖЕНСІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2021 16:02
|
ФОП "ШТОГРІН АЛЄСЯ ОЛЕГІВНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕКС-АРЕНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2021 16:37
|
ТОВ "ЕД ХОК КОМ'ЮНІКЕЙШНЗ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2021 21:22
|
ТОВ СІГМА УА | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2021 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШТОГРІН АЛЄСЯ ОЛЕГІВНА" |
3 446 000,00
UAH з ПДВ
|
2 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІПМЕДІА" |
4 128 000,00
UAH з ПДВ
|
2 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОР ЕДЖЕНСІ" |
4 888 000,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ МЕДІА" |
4 769 230,00
UAH з ПДВ
|
4 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕКС-АРЕНА" |
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
4 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШТОГРІН АЛЄСЯ ОЛЕГІВНА" #3139409129 |
Переможець |
2 998 000,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2021 17:29
|
Доп.угода.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 17:23
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 11:53
|
догов_р _01 (.pdf | укладений |
08 жовтня 2021 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізітів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |