Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монітори рідкокристалічні
Liquid crystal monitors
Liquid crystal monitors
Очікувана вартість
529 429,19 UAH
UA-2021-07-22-001426-a ● 6197dec1537d4d8d81285e6d909d72b8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Південна філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Тинкован Тетяна Вікторівна 048-738-17-74 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Мошун Наталія Володимирівна (048)738-17-19 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Бондаренко Олександр Михайлович (048)738-17-30 Oleksandr.Bondarenko@pf.uspa.gov.ua Невмержицький Юрій Васильович (048)738-17-57 Yuriy.Nevmerzhytskyy@pf.uspa.gov.ua Тинкован Тетяна Вікторівна (048)738-17-74 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PIVDENNYI BRANCH OF THE STATE ENTERPRISE UKRAINIAN SEA PORTS AUTHORITY (PIVDENNYI SEA PORT AUTHORITY) |
National ID: | 38728549 |
Contact point: |
Moshun Nataliia Vladimirovna 048-738-17-74 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
Moshun Nataliia Volodumurivna (048)738-17-19 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Bondarenko Oleksandr Muhailovuch (048)738-17-30 Oleksandr.Bondarenko@pf.uspa.gov.ua Nevmerzhytskyy Yuriy Vasuliovuch (048)738-17-57 Yuriy.Nevmerzhytskyy@pf.uspa.gov.ua Tynkovan Tetiana Viktorivna (048)738-17-74 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 липня 2021 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2021 12:03 |
Очікувана вартість: | 529 429,19 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 294,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 липня 2021 14:05 |
Enquiries until: | 17 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 серпня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 529 429 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 5 294 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0. Монітори рідкокристалічні. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 31 шт. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: поставка товару здійснюється у строк до 25.12.2021 окремими партіями згідно рознарядки на конкретну партію Товару. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 529 429,19 грн. без ПДВ / 635 315,03 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.08.2021 о 15:00 год. 12. Умови оплати: протягом 15 банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару на підставі виставленого рахунку від Постачальника та підписаної видаткової накладної на Товар. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 27.08.2021 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority). 2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481. 3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549. 4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management. 5. Type of procurement: Goods. 6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Computer-related equipment under code DK021:2015 - 30230000-0. Liquid crystal monitors. 7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: 31 pcs. 8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481, warehouse Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority). 9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: delivery of goods is carried out by 25.12.2021 in separate batches according to the order for a specific consignment of goods. 10. Expected cost of the procurement item: UAH 529 429,19 without VAT / UAH 635 315,03 with VAT. 11. Deadline for submission of tender bids: 27.08.2021 at 3:00 p.m. 12. Payment term: within 15 banking days from the date of a specific batch of goods delivery based on the invoice issued by the Supplier and the signed expenditure invoice. 13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application. 14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required. 15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required. 16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 27.08.2021 at 3:00 p.m. 17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 1%. 18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт.
Монітор LCD 27" DELL C2722DE, Video Conferencing, HDMI, DP, USB Type-C (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, буд. 11 склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний)
ДК 021:2015: 30231000-7 — Екрани комп’ютерних моніторів та консолі
Monitor LCD 27" DELL C2722DE, Video Conferencing, HDMI, DP, USB Type-C (or an equivalent)
CPV: 30231000-7
Період постачання:
по 25 грудня 2021
4 шт.
Монітор TFT PHILIPS 31.5" 326P1H/00 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, буд. 11 склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний)
ДК 021:2015: 30231000-7 — Екрани комп’ютерних моніторів та консолі
Monitor TFT PHILIPS 31.5" 326P1H/00 (or an equivalent)
CPV: 30231000-7
Період постачання:
по 25 грудня 2021
2 шт.
Монітор TFT PHILIPS 43" 43BDL3550Q з настінним кріпленням KSL WMO-4025T (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, буд. 11 склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний)
ДК 021:2015: 30231000-7 — Екрани комп’ютерних моніторів та консолі
Monitor TFT PHILIPS 43" 43BDL3550Q with wall mounting KSL WMO-4025T (or an equivalent)
CPV: 30231000-7
Період постачання:
по 25 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | протягом 15 банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару на підставі виставленого рахунку від Постачальника та підписаної видаткової накладної на Товар | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2021 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2021 14:02 |
ТД Монітори рідкокристалічні.docx | |
22 липня 2021 14:02 |
Проект договору.docx | |
22 липня 2021 14:02 |
Оголошення (монітори рідкокристадічні).docx | |
22 липня 2021 14:02 |
ANNOUNCEMENT on conducting open bidding.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 вересня 2021
Найменування закупівельника: | Південна філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙБІТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЙБІТ" |
528 790,00
UAH
|
528 790,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА" |
529 135,00
UAH
|
529 135,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙБІТ" #42502926 |
Переможець |
528 790,00
UAH
|
23 вересня 2021 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 16:31
|
звіт про виконання договору про закупівлю.docx | укладений |
02 лютого 2022 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 09:23
|
повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 1.docx | зміни до договору |
29 жовтня 2021 09:23
|
ду 1 к 272-В-ПВФ-21 від 08.10.2021 ТОВ АЙБІТ.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 15:04
|
Звіт про результати проведення закупівлі.docx | укладений |
08 жовтня 2021 15:04
|
272-В-ПВФ-21 від 08.10.2021 ТОВ АЙБІТ.pdf | укладений |
08 жовтня 2021 15:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Монітор LCD 27" DELL C2722DE, Video Conferencing, HDMI, DP, USB Type-C (або еквівалент) | 25 | шт. |
20 431,20
UAH з ПДВ
|
Монітор TFT PHILIPS 31.5" 326P1H/00 (або еквівалент) | 4 | шт. |
20 364,00
UAH з ПДВ
|
Монітор TFT PHILIPS 43" 43BDL3550Q з настінним кріпленням KSL WMO-4025T (або еквівалент) | 2 | шт. |
21 156,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно із пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 13.7. Договору, Сторони досягли згоди пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Поставка Товару здійснюється окремими партіями (за змістом – партія Товару) на підставі рознарядки Покупця протягом 2021-2022 років.». 2. Відповідно до пункту 13.7. Договору, Сторони досягли згоди пункт 5.4.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.4.1. Поставка Товару здійснюється у строк до 23.06.2022.». 3. Відповідно до пункту 13.7. Договору, Сторони досягли згоди пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін, та скріплення печатками, якщо такі є, у випадках, передбачених чинним законодавством України, і діє до 23.06.2022, а в частині здійснення розрахунків Покупцем за Товар, який було відправлено в межах строку дії цього Договору, та виконання гарантійних зобов’язань Постачальником - до повного виконання зобов’язань.». 4. Всі інші умови Договору, не порушені цією Угодою, залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов’язання по ним.». |
Номер договору про закупівлю: | 272-В-ПВФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Монітор TFT PHILIPS 43" 43BDL3550Q з настінним кріпленням KSL WMO-4025T (або еквівалент) | 2 | штуки |
21 156,00
UAH з ПДВ
|
Монітор TFT PHILIPS 31.5" 326P1H/00 (або еквівалент) | 4 | штуки |
20 364,00
UAH з ПДВ
|
Монітор LCD 27" DELL C2722DE, Video Conferencing, HDMI, DP, USB Type-C (або еквівалент) | 25 | штуки |
20 431,20
UAH з ПДВ
|