Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проєктної документації по об’єкту “Реконструкція, нове будівництво аеродромного комплексу КП “Міжнародний аеропорт Запоріжжя” на вул. Блакитній, 4 у Шевченківському районі м. Запоріжжя (стадія “ТЕО”).
Очікувана вартість
4 950 000,00 UAH
UA-2021-07-22-001276-a ● 61a46ebec3e54862bf1fd27ca8dd08b1
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01130561 |
Місцезнаходження: | 69013, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4 |
Контактна особа: |
Зінчук Оксана Анатоліївна +380617214364 oksana.zinchuk@ozh.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2021 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2021 13:32 |
Очікувана вартість: | 4 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проєктної документації по об’єкту “Реконструкція, нове будівництво аеродромного комплексу КП “Міжнародний аеропорт Запоріжжя” на вул. Блакитній, 4 у Шевченківському районі м. Запоріжжя (стадія “ТЕО”).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69013, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Блакитна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2022
ДК 021:2015: 71311240-5 — Послуги з проектування аеропортів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2021 13:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2021 13:25 |
оголошення 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-22-001276-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 26 липня 2021 13:55
Щодо сертифікату льотної безпеки
У п. 7 таблиці додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення) визначено, що для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників має бути надана копія сертифікату про проходження навчання з авіаційної безпеки (мінімум для однієї особи, що виступатиме координатором зі сторони Учасника і потребуватиме доступу в контрольовану зону аеродрому).
Відповідно до ст. 32 Повітряного кодексу України авіаційний персонал - це особовий склад авіаційного підприємства, організації, підрозділу, навчального закладу, що складається з авіаційних спеціалістів за професійною ознакою.
До складу авіаційного персоналу входять:
1) члени екіпажу повітряного судна;
2) особи командно-керівного, командно-льотного, інспекторського та інструкторського складу;
3) спеціалісти, які здійснюють регулювання використання повітряного простору України і обслуговування повітряного руху на території України;
4) спеціалісти, які здійснюють організацію і технічне обслуговування повітряних суден, а також всі види забезпечення польотів;
5) спеціалісти, які обслуговують повітряні перевезення;
6) спеціалісти, які здійснюють організацію і проведення дослідно-конструкторських, експериментальних, науково-дослідних робіт при льотних випробуваннях авіаційної техніки;
7) спеціалісти, які здійснюють нагляд і контроль за безпекою польотів, а також ті, які проводять службове розслідування авіаційних подій (державні інспектори з безпеки польотів);
8) спеціалісти, які здійснюють аналіз та контроль льотної придатності повітряних суден при розробці, випробуванні, сертифікації і серійному виробництві;
9) спеціалісти, які здійснюють забезпечення авіаційної безпеки і безпеки авіації в цілому;
10) авіаційні експерти.
Згідно з рішенням державних органів з питань регулювання діяльності авіації до складу авіаційного персоналу можуть бути включені й інші спеціалісти.
А відповідно до ст. 33 Повітряного кодексу України особа, яка належить до авіаційного персоналу, повинна бути сертифікована на відповідність її діючим в Україні кваліфікаційним вимогам за професійною ознакою.
Інженери-проектувальники не є авіаційним персоналом, а, відповідно, не повинні та не можуть бути сертифіковані як авіаційний персонал.
Крім того, при передачі Учаснику всіх необхідних вихідних даних Замовником інженери-проектувальники не потребуватимуть доступу в контрольовану зону аеродрому.
Просимо виключити цю не обґрунтовану та дискримінаційну вимогу з тексту оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 32 Повітряного кодексу України авіаційний персонал - це особовий склад авіаційного підприємства, організації, підрозділу, навчального закладу, що складається з авіаційних спеціалістів за професійною ознакою.
До складу авіаційного персоналу входять:
1) члени екіпажу повітряного судна;
2) особи командно-керівного, командно-льотного, інспекторського та інструкторського складу;
3) спеціалісти, які здійснюють регулювання використання повітряного простору України і обслуговування повітряного руху на території України;
4) спеціалісти, які здійснюють організацію і технічне обслуговування повітряних суден, а також всі види забезпечення польотів;
5) спеціалісти, які обслуговують повітряні перевезення;
6) спеціалісти, які здійснюють організацію і проведення дослідно-конструкторських, експериментальних, науково-дослідних робіт при льотних випробуваннях авіаційної техніки;
7) спеціалісти, які здійснюють нагляд і контроль за безпекою польотів, а також ті, які проводять службове розслідування авіаційних подій (державні інспектори з безпеки польотів);
8) спеціалісти, які здійснюють аналіз та контроль льотної придатності повітряних суден при розробці, випробуванні, сертифікації і серійному виробництві;
9) спеціалісти, які здійснюють забезпечення авіаційної безпеки і безпеки авіації в цілому;
10) авіаційні експерти.
Згідно з рішенням державних органів з питань регулювання діяльності авіації до складу авіаційного персоналу можуть бути включені й інші спеціалісти.
А відповідно до ст. 33 Повітряного кодексу України особа, яка належить до авіаційного персоналу, повинна бути сертифікована на відповідність її діючим в Україні кваліфікаційним вимогам за професійною ознакою.
Інженери-проектувальники не є авіаційним персоналом, а, відповідно, не повинні та не можуть бути сертифіковані як авіаційний персонал.
Крім того, при передачі Учаснику всіх необхідних вихідних даних Замовником інженери-проектувальники не потребуватимуть доступу в контрольовану зону аеродрому.
Просимо виключити цю не обґрунтовану та дискримінаційну вимогу з тексту оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2021 08:36
не є дискримінацією
Номер вимоги: UA-2021-07-22-001276-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 26 липня 2021 13:55
Щодо порядку фінансування робіт
У п.2.3 додатку 3 (Проєкт Договору про закупівлю на виконання проєктних робіт) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено наступне:
“2.3. Вартість Робіт окремого етапу, що передається Виконавцем Замовнику не повинна перевищувати 30% від узгодженої обома Сторонами договірної ціни (Додаток № 2).”
У таблиці викладеній у Додатку 4 (календарний графік) до Договору (додатку 3 оголошення) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено наступне: у стовпчику 3 - розділи, що передаються Замовнику (найменування розділів), у стовпчику 5 - обсяг виконання та фінансування.
Розрахунок вартості проектних робіт, які виконуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств, установ та організацій, повинен бути здійснений у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”.
Відповідно до розрахунків вартість окремих видів робіт визначених за кожним етапом може бути більшою або меншою за % визначений у стовпчику 5.
Керуючись вимогами чинного законодавства щодо розрахунку вартості проектних робіт, просимо прибрати найменування конкретних розділів проектної документації із стовпчика 3 та визначити частину робіт, що відповідає обсягу виконання та фінансування згідно стовпчику 5 як: “частина проектної документації визначена згідно виконавчих кошторисів”. Або іншим формулюванням, яке усуне можливість порушення вимог законодавства щодо визначення вартості етапу проектних робіт та процентів зазначених у стовпчику 5 Додатку 4 (календарний графік) до Проекту договору (додатку 3 оголошення).
Крім того, оскільки в стовпчику 5 за кожним етапом проектування обсяг виконання та фінансування визначений як сума до певного % (до 30% або до 10%), просимо пояснити у якому етапі буде виплачена різниця між зазначеним % та фактичною вартістю робіт згідно ДСТУ, яка може бути меншою або більшою за вказаний у стовпчику 5 процент (%).
Вимагаємо чітко, прозоро та зрозуміло для всіх учасників визначити порядок фінансування робіт та внести зміни до Додатку 4 (календарний графік) до Проекту договору (додатку 3 оголошення).
Розгорнути
Згорнути
“2.3. Вартість Робіт окремого етапу, що передається Виконавцем Замовнику не повинна перевищувати 30% від узгодженої обома Сторонами договірної ціни (Додаток № 2).”
У таблиці викладеній у Додатку 4 (календарний графік) до Договору (додатку 3 оголошення) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено наступне: у стовпчику 3 - розділи, що передаються Замовнику (найменування розділів), у стовпчику 5 - обсяг виконання та фінансування.
Розрахунок вартості проектних робіт, які виконуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств, установ та організацій, повинен бути здійснений у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”.
Відповідно до розрахунків вартість окремих видів робіт визначених за кожним етапом може бути більшою або меншою за % визначений у стовпчику 5.
Керуючись вимогами чинного законодавства щодо розрахунку вартості проектних робіт, просимо прибрати найменування конкретних розділів проектної документації із стовпчика 3 та визначити частину робіт, що відповідає обсягу виконання та фінансування згідно стовпчику 5 як: “частина проектної документації визначена згідно виконавчих кошторисів”. Або іншим формулюванням, яке усуне можливість порушення вимог законодавства щодо визначення вартості етапу проектних робіт та процентів зазначених у стовпчику 5 Додатку 4 (календарний графік) до Проекту договору (додатку 3 оголошення).
Крім того, оскільки в стовпчику 5 за кожним етапом проектування обсяг виконання та фінансування визначений як сума до певного % (до 30% або до 10%), просимо пояснити у якому етапі буде виплачена різниця між зазначеним % та фактичною вартістю робіт згідно ДСТУ, яка може бути меншою або більшою за вказаний у стовпчику 5 процент (%).
Вимагаємо чітко, прозоро та зрозуміло для всіх учасників визначити порядок фінансування робіт та внести зміни до Додатку 4 (календарний графік) до Проекту договору (додатку 3 оголошення).
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2021 08:38
відсутне порушення вимог чинного законодавства
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-07-22-001276-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 26 липня 2021 14:00
Щодо розрахунку вартості проектних робіт
Розрахунок вартості проектних робіт, які виконуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств, установ та організацій, повинен здійснюватись у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво” та оформлятися відповідними встановленими цим ДСТУ формами кошторисів.
В додатку № 2 до Договору (Проєкту Договору про закупівлю на виконання проєктних робіт) додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься розрахунок договірної ціни (Додаток № 2 до Договору), який не відповідає встановленим ДСТУ формам. Просимо привести додаток № 2 до Договору (Проєкту Договору про закупівлю на виконання проєктних робіт) додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
В додатку № 2 до Договору (Проєкту Договору про закупівлю на виконання проєктних робіт) додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься розрахунок договірної ціни (Додаток № 2 до Договору), який не відповідає встановленим ДСТУ формам. Просимо привести додаток № 2 до Договору (Проєкту Договору про закупівлю на виконання проєктних робіт) додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2021 08:53
відсутне порушення вимог чинного законодавства
Номер вимоги: UA-2021-07-22-001276-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 27 липня 2021 11:18
Щодо порядку фінансування робіт
У зв'язку з тим, що Замовник не відповів на дану вимогу, надсілаємо ії повторно.
У п.2.3 додатку 3 (Проєкт Договору про закупівлю на виконання проєктних робіт) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено наступне: “2.3. Вартість Робіт окремого етапу, що передається Виконавцем Замовнику не повинна перевищувати 30% від узгодженої обома Сторонами договірної ціни (Додаток № 2).” У таблиці викладеній у Додатку 4 (календарний графік) до Договору (додатку 3 оголошення) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено наступне: у стовпчику 3 - розділи, що передаються Замовнику (найменування розділів), у стовпчику 5 - обсяг виконання та фінансування. Розрахунок вартості проектних робіт, які виконуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств, установ та організацій, повинен бути здійснений у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”. Відповідно до розрахунків вартість окремих видів робіт визначених за кожним етапом може бути більшою або меншою за % визначений у стовпчику 5. Керуючись вимогами чинного законодавства щодо розрахунку вартості проектних робіт, просимо прибрати найменування конкретних розділів проектної документації із стовпчика 3 та визначити частину робіт, що відповідає обсягу виконання та фінансування згідно стовпчику 5 як: “частина проектної документації визначена згідно виконавчих кошторисів”. Або іншим формулюванням, яке усуне можливість порушення вимог законодавства щодо визначення вартості етапу проектних робіт та процентів зазначених у стовпчику 5 Додатку 4 (календарний графік) до Проекту договору (додатку 3 оголошення). Крім того, оскільки в стовпчику 5 за кожним етапом проектування обсяг виконання та фінансування визначений як сума до певного % (до 30% або до 10%), просимо пояснити у якому етапі буде виплачена різниця між зазначеним % та фактичною вартістю робіт згідно ДСТУ, яка може бути меншою або більшою за вказаний у стовпчику 5 процент (%). Вимагаємо чітко, прозоро та зрозуміло для всіх учасників визначити порядок фінансування робіт та внести зміни до Додатку 4 (календарний графік) до Проекту договору (додатку 3 оголошення)
Розгорнути
Згорнути
У п.2.3 додатку 3 (Проєкт Договору про закупівлю на виконання проєктних робіт) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено наступне: “2.3. Вартість Робіт окремого етапу, що передається Виконавцем Замовнику не повинна перевищувати 30% від узгодженої обома Сторонами договірної ціни (Додаток № 2).” У таблиці викладеній у Додатку 4 (календарний графік) до Договору (додатку 3 оголошення) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено наступне: у стовпчику 3 - розділи, що передаються Замовнику (найменування розділів), у стовпчику 5 - обсяг виконання та фінансування. Розрахунок вартості проектних робіт, які виконуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств, установ та організацій, повинен бути здійснений у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”. Відповідно до розрахунків вартість окремих видів робіт визначених за кожним етапом може бути більшою або меншою за % визначений у стовпчику 5. Керуючись вимогами чинного законодавства щодо розрахунку вартості проектних робіт, просимо прибрати найменування конкретних розділів проектної документації із стовпчика 3 та визначити частину робіт, що відповідає обсягу виконання та фінансування згідно стовпчику 5 як: “частина проектної документації визначена згідно виконавчих кошторисів”. Або іншим формулюванням, яке усуне можливість порушення вимог законодавства щодо визначення вартості етапу проектних робіт та процентів зазначених у стовпчику 5 Додатку 4 (календарний графік) до Проекту договору (додатку 3 оголошення). Крім того, оскільки в стовпчику 5 за кожним етапом проектування обсяг виконання та фінансування визначений як сума до певного % (до 30% або до 10%), просимо пояснити у якому етапі буде виплачена різниця між зазначеним % та фактичною вартістю робіт згідно ДСТУ, яка може бути меншою або більшою за вказаний у стовпчику 5 процент (%). Вимагаємо чітко, прозоро та зрозуміло для всіх учасників визначити порядок фінансування робіт та внести зміни до Додатку 4 (календарний графік) до Проекту договору (додатку 3 оголошення)
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2021 15:45
Відсутне порушення вимог чинного законодавства
Номер вимоги: UA-2021-07-22-001276-a.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ", Код ЄДРПОУ:14307759
Дата подання: 27 липня 2021 11:58
дискримінаційна вимога
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальним підприємством «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» було оголошено закупівлю ID UA-2021-07-22-001276-a на розробку проєктної документації по об’єкту “Реконструкція, нове будівництво аеродромного комплексу КП “Міжнародний аеропорт Запоріжжя” на вул. Блакитній, 4 у Шевченківському районі м. Запоріжжя (стадія “ТЕО”), код CPV 71311240-5 Послуги з проектування аеропортів.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Пунктом 8 «Досвід виконання аналогічних договорів» додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що вартість робіт за аналогічним договором з урахуванням індексів інфляції, не може бути меншою на 40 або більше відсотків від очікуваної вартості робіт по даній закупівлі. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, вартість робіт за аналогічними договорами (з урахуванням індексу інфляції) була меншою на 40 або більше відсотків від очікуваної вартості робіт по даній закупівлі, але мають бпгаторічний успішний досвід роботи у даніій сфері загалом.
Разом з тим, статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, до яких зокрема належить наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому ця законодавча норма не містить будь – яких обмежень, зокрема по вартості предмету закупівлі за аналогічними договорами.
Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, ч. 4 ст. 22 даного закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Пунктом 8 «Досвід виконання аналогічних договорів» додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що вартість робіт за аналогічним договором з урахуванням індексів інфляції, не може бути меншою на 40 або більше відсотків від очікуваної вартості робіт по даній закупівлі. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, вартість робіт за аналогічними договорами (з урахуванням індексу інфляції) була меншою на 40 або більше відсотків від очікуваної вартості робіт по даній закупівлі, але мають бпгаторічний успішний досвід роботи у даніій сфері загалом.
Разом з тим, статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, до яких зокрема належить наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому ця законодавча норма не містить будь – яких обмежень, зокрема по вартості предмету закупівлі за аналогічними договорами.
Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, ч. 4 ст. 22 даного закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 липня 2021 08:47
порушення вимог відсутні
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВАЕРОПРОЕКТ" #35123416 |
Переможець |
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2021 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2021 10:10
|
Договір № UA-OZH-2021.pdf | укладений |
26 серпня 2021 10:09
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
15 грудня 2021 12:25
|
1 470 000,00 UAH | UA248201720344321002100011833 КП "Міжнародний аеропорт Запоріжжя" |
UA383534890000026005584039001 ТОВ "КИЇВАЕРОПРОЕКТ" |
Оплачений |
16 грудня 2021 12:04
|
1 470 000,00 UAH | UA248201720344321002100011833 КП "Міжнародний аеропорт Запоріжжя" |
UA383534890000026005584039001 ТОВ "КИЇВАЕРОПРОЕКТ" |
Оплачений |