Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Міського центру ішемічної хвороби та некоронарогенних захворювань серця, КП "Лікарня №2 ім.В.П.Павлусенка" Житомирської міської ради з облаштуванням палати інтенсивної терапії на 8 ліжок за адресою: вул. Р. Шухевича, 2 а в м.Житомир (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
3 090 938,42 UAH
UA-2021-07-22-001093-b f851c27d90cc4453b005f8e19018baa9
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Миколаївна Маренич

+380412483414 tmo2_alina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42789136
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Світлана Миколаївна Маренич
+380412483414
tmo2_alina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Договір укладений без використання електронної системи закупівель відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України №225 від 20.03.2020 "Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України" (із змінами). "Виконавець" зобов"язується на замовлення "Замовника" виконати роботи відповідно до робочого проекту: "Реконструкція Міського центру ішемічної хвороби та некоронарогенних захворювань серця, КП "Лікарня №2 ім.В.П.Павлусенка" Житомирської міської ради з облаштуванням палати інтенсивної терапії на 8 ліжок за адресою: вул. Р. Шухевича, 2 а в м.Житомир" та передати виконані роботи Замовнику за Актом про прийняття виконаних робіт по Договору, а "Замовник" зобов"язується прийняти закінчені роботи та оплатити їх відповідно до умов Договору. Будь-які зміни до складу, обсягів, об’єму, виду, ціни та строків виконання робіт, ціни матеріалів і обладнання, а також умов фінансування, погоджуються сторонами шляхом підписання додаткових угод та внесенням змін до додатків до Договору. Тверда договірна ціна по Договору становить 3090938,42грн. «Замовник», після підписання договору, перераховує «Виконавцю» аванс, в розмірі 30% від договірної ціни договору, що становить 927281,53грн. "Виконавець" зобов’язується виконати всі роботи по Договору, відповідно до графіку робіт, який є Додатком до Договору. Якість матеріалів/обладнання, які використовуються при виконанні будівельно-монтажних робіт, відповідає стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості, або зразкам (еталонам).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Міського центру ішемічної хвороби та некоронарогенних захворювань серця, КП "Лікарня №2 ім.В.П.Павлусенка" Житомирської міської ради з облаштуванням палати інтенсивної терапії на 8 ліжок за адресою: вул. Р. Шухевича, 2 а в м.Житомир (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Романа Шухевича, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

22 липня 2021 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП НАЗАРЕНКО НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2958903849
Переможець 3 090 938,42
UAH
22 липня 2021 09:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 09:02
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 12:13
дод.уг.№4 до дог.№652.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 09:54
дод.уг. №3 до дог.№652.PDF зміни до договору
28 вересня 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2021 13:01
дод.уг. №2 до дог. №652.pdf зміни до договору
07 вересня 2021 12:57
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 11:08
дод.уг. №1 до дог. №652.PDF зміни до договору
05 серпня 2021 11:07
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 10:02
Сканований договір 652.pdf укладений
22 липня 2021 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Тверда договірна ціна по цьому Договору становить 3 090 938,42 грн. Для виконання робіт залучається субпідрядник.
Номер договору про закупівлю: 652
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Залучення субпідрядників до виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 652
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 652
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Тверда договірна ціна становить 5286310,16 грн. Продовження дії договору до 31.01.2022р.
Номер договору про закупівлю: 652
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 5 286 310,16
UAH