Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" |
Код ЄДРПОУ: | 01985860 |
Місцезнаходження: | 51934, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ АНОШКІНА, будинок 72 |
Контактна особа: |
Яна Мандзюк +380986630334 tenderknp9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2021 22:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2021 13:24 |
Очікувана вартість: | 5 247 376,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 236,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2021 08:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2021 08:32 |
ТД капітальний ремонт реаніміції 9 лікарня (зі змінами).doc | |
05 серпня 2021 08:32 |
протокол 13-08-21 про внесення змін (9 больница).doc | |
21 липня 2021 22:00 |
ТД капітальний ремонт реаніміції 9 лікарня.doc | |
21 липня 2021 22:00 |
Додаток 3 реанімація 9 лікарня.docx |
05 серпня 2021 08:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 серпня 2021 08:32 |
ТД капітальний ремонт реаніміції 9 лікарня (зі змінами).doc
|
|||
05 серпня 2021 08:32 |
протокол 13-08-21 про внесення змін (9 больница).doc
|
|||
21 липня 2021 22:00 |
ТД капітальний ремонт реаніміції 9 лікарня.doc
|
|||
21 липня 2021 22:00 |
Додаток 3 реанімація 9 лікарня.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-16-000029 ● a422e2c51f3e4e018ad0bd1c60169636
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2021 16:26 |
23.09.2021 № 500
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.09.2021 № 500
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2021-07-21-010301-b 21.07.2021 Комунальне некомерційне підприємство Камянської міської ради "Міська лікарня №9" (код ЄДРПОУ 01985860 ) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-24 09:06:46
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-29 23:47:56
Відповідь
Відповідь у файлі
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-10-21 13:07:52
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Роз'яснення щодо висновку.
Аргументовані заперечення до висновку Східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2021-09-16-000029 закупівлі UA-2021-07-21-010301-b від 21 липня 2021 року та його зобов’язань, визначених у висновку.
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 9" у якості замовника (далі – Замовник) було проведено аукціон за процедурою відкритих торгів ID: UA-2021-07-21-010301-b. 16 серпня 2021 року Замовником прийнято рішення про намір укласти договір із ТОВ «Містобудування України». 01 вересня 2021 року на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, Замовник та ТОВ «Містобудування України» уклали Договір № 3210-7 від 01.09.2021.
Зобов’язання щодо усунення порушення: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором від 01.09.2021 № 3210-7 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.»
Вважаємо, що винесений Висновок про результати моніторингу закупівлі, згідно оголошення UA-2021-07-21-010301-b є протиправним і підлягає скасуванню з наступних підстав.
1. Форма рішення учасника товариства
ТОВ “Містобудування України” має одного учасника в своєму складі, що підтверджується відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.
Відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю”, у товаристві, що має одного учасника, рішення з питань, що належать до компетенції загальних зборів учасників, приймаються таким учасником товариства одноособово та оформлюються письмовим рішенням такого учасника.
Учасник товариства, реалізуючи право передбачене ч.2 ст. 5 ЗУ “Про ТОВ та ТДВ”, може встановити вимогу нотаріального засвідчення справжності власного підпису під час прийняття рішень з питань діяльності відповідного товариства та/або вимогу нотаріального посвідчення правочину, предметом якого є частка такого учасника у статутному (складеному) капіталі відповідного товариства, та скасувати таку вимогу, відомості про що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у порядку, визначеному законом. Така вимога учасника чи скасування учасником цієї вимоги є одностороннім правочином і підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню.
Станом на сьогодні відомостей щодо встановлення такої вимоги ЄДР не містить.
Також, обов’язковому нотаріальному засвідченню та використання нотаріальних бланків підлягають рішення, які пов’язані з подальшим проведенням реєстраційних дій.
Згідно ч.10 ст.11 ЗУ “Про ТОВ та ТДВ”, рішення засновників про створення товариства, що діє на підставі модельного статуту, та рішення учасників про провадження діяльності на підставі модельного статуту підписуються усіма засновниками (учасниками). Рішення учасників про перехід товариства з модельного статуту на діяльність на підставі статуту та рішення учасників про зміну редакції модельного статуту, на підставі якого діє товариство, підписуються учасниками, які голосували за відповідне рішення. Справжність підписів засновників (учасників) або уповноваженої особи засвідчується нотаріально, крім рішень, створених на порталі електронних сервісів та підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису.
Наведене кореспондується з нормою п.6 ч.1 ст.15 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань”. Згідно якої, рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується з обов’язковим використанням спеціальних бланків нотаріальних документів, крім рішень, створених на порталі електронних сервісів або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису, а також інших випадків, передбачених законом.
Таким чином норма ст. 37 спеціального закону (“Про ТОВ та ТДВ”) встановлює вимогу щодо письмової форми рішення учасника, нотаріальному засвідченню підлягають документи (рішення, статут, акти тощо), які подаються для проведення державної реєстрації змін. За ініціативою учасника може бути встановлена додаткова вимога щодо нотаріального засвідчення справжності його підпису, яка має міститься в ЄДР. У відношенні ТОВ “Містобудування України” такої інформації немає.
2. Відповідно до пункту 5.5. частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме, зокрема довідка, видана відповідним контролюючим органом, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Довідка повинна бути чинною на дату її подання Замовнику. Допускається надання довідки, отриманої у електронному вигляді та підписаної КЕП.
Відповідно до пункту 7 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733 (далі - Порядок) (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 року за №1102/32554), довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві.
Абзацом 3 вказаного пункту встановлено, що довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Статтею 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» встановлено оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Аналізуючи документи надані Переможцем зазначаємо, що Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи №26024 від 06.08.2021 року відповідає формі Довідки затвердженої Додатком 1 Порядку, а також наявний електронний цифровий підпис автора. Тобто, довідка №26024 від 06.08.2021 року подана у формі та у спосіб передбачений пунктом 5.5. розділу ІІІ тендерної документації, ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам законодавства передбачених для електронного документа.
Підсумовуючи викладене зазначаємо, що орган державного фінансового контролю у своєму висновку вимагає надання документів/здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення постачання продукції, не належить до предмета закупівлі, а лише створюють додаткові умови для участі.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-11-17 14:34:28
роз'яснення
роз'яснення у файлі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлення порушення вимог частини 6 статті 17 Закону За результатами відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 6 статті 33 Закону За результатами укладання договору встановлено порушення пункту 1 частини 2 статті 41 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлення порушення вимог частини 6 статті 17 Закону За результатами відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 6 статті 33 Закону За результатами укладання договору встановлено порушення пункту 1 частини 2 статті 41 Закону.) • не усунуто
порушення не усунуто
2021-11-17 14:35:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2021 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГАВРИЛЕНКО РУСЛАН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" |
5 247 376,00
UAH з ПДВ
|
5 247 376,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДУВАННЯ УКРАЇНИ" |
5 247 376,00
UAH з ПДВ
|
5 247 376,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГАВРИЛЕНКО РУСЛАН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" #2840104134 |
Відхилено |
5 247 376,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 10:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДУВАННЯ УКРАЇНИ" #42960372 |
Переможець |
5 247 376,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2021 08:45
|
д у 2(4).pdf | зміни до договору |
14 вересня 2021 08:36
|
д у 2(3).pdf | зміни до договору |
14 вересня 2021 08:36
|
д у 2(1).pdf | зміни до договору |
14 вересня 2021 08:36
|
д у 2(5).pdf | зміни до договору |
14 вересня 2021 08:36
|
д у 2(2).pdf | зміни до договору |
14 вересня 2021 08:36
|
ДУ 2 (РЕАНІМАЦІЯ).pdf | зміни до договору |
14 вересня 2021 08:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2021 11:58
|
ДУ 2 (РЕАНІМАЦІЯ).pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 11:57
|
д у 3(1).pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 11:57
|
д у 3(2).pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 11:57
|
д у 3(3).pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 11:57
|
д у 3(4).pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 11:57
|
д у 3(5).pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 12:56
|
ду 1 Містобудування.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2021 10:19
|
договір ремонт реанімаційного в-ня.pdf | укладений |
03 вересня 2021 10:18
|
додаток до договору (1).pdf | укладений |
03 вересня 2021 10:18
|
додатки(2).pdf | укладений |
03 вересня 2021 10:18
|
додатки (3).pdf | укладений |
03 вересня 2021 10:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 3210-7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 3210-7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 3210-7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |