Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства, по об’єкту «Будівництво спортивного комплексу зі штучним льодовим покриттям по вул. Симона Петлюри, 75А в м. Полтава»
Очікувана вартість
1 495 000,00 UAH
UA-2021-07-21-009582-b 6de64536e807466b9a880df50f94913b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Серажим

+380532560631 law_ukbpoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Серажим
+380532560631
law_ukbpoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2021 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 495 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проєктно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства, по об’єкту «Будівництво спортивного комплексу зі штучним льодовим покриттям
по вул. Симона Петлюри, 75А в м. Полтава»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Зигіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі актів виконаних робіт, підписаних Сторонами, на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України та протягом п’яти банківських днів з моменту надходження на рахунок Замовника бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання «ЗАМОВНИКОМ» бюджетного фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 7400 UAH
21 липня 2021 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2021 17:19
ПКД Спорткомплекс.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-21-009582-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЙС-ПРОФЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:43687562
Дата подання: 27 липня 2021 16:53
Технічна помилка та дискримінаційні умови до тендерної пропозиції учасника
Шановний Замовник! В тендерній документації в додатку 1 п. 4.4 надана форма "пропозиції учасника", а саме в цій формі додано також табличку "Відомості про учасника", що є скоріш за все техничною помилкою та тим самим сама форма "пропозиції учасника" втрачає логічний зміст. Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до додатку 1 пункту 4.4..
Стосовно забезпечення тендерної пропозиції, згідно тендерної документації вимагається: "Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Відповідно до даного оголошення Електронна банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія (в форматі PDF), цифровий підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку (в форматі PDF). У разі, якщо архівний файл не буде містити таких документів в зазначених форматах, замовник залишає за собою право на відхилення такої пропозиції..." Наше підприємство вважає це дискримінаційної умовою, тому що ми є клієнтом Приватбанку, а в даному банку КЕП накладається на сам документ, а не окремо і в архіві банківської гарантії буде відсутній окремим файлом цифровий підпис і це може надати право Замовнику відхилити нашу тендерну пропозицію, але це також не логічно тому що цифровий підпис буде міститись на самому файлі банківської гарантії і це можна буде перевірити на сайті центрального засвідчувального органу. Просимо не дискримінувати учасників та не звужувати коло конкурентів, а публікувати тендерну документацію згідно Закону України "Про публічні закупівлі" головними принципами якого є: добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія, ефективність та пропорційність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому слід внести зміни до розділу 8 Тендерної документації, а саме зазначити "Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП/УЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником".Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2021 18:08
Шановний Учасник!
Звертаємо Вашу увагу, що у закупівлі «Виготовлення проєктно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства, по об’єкту «Будівництво спортивного комплексу зі штучним льодовим покриттям по вул. Симона Петлюри, 75А в м. Полтава» період уточнень закінчився 26.07.2021 року о 23 годині 59 хвилин, відтак вимога, подана Учасником 27.07.2021 року о 16:53, щодо внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не розглядається Замовником, відповідно до абзацу 1 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" 1 490 000,00
UAH з ПДВ
1 490 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 липня 2021 21:16
Електронний підпис
29 липня 2021 20:13
Зміст пропозиції.pdf
29 липня 2021 20:13
36.Акт обстеження.pdf
29 липня 2021 20:13
28.Гарантійний лист.PDF
29 липня 2021 20:13
26.Лист-згода.PDF
29 липня 2021 20:13
25.2.Протокол (копія).pdf
29 липня 2021 20:13
25.1.Виписка з ЄДР.pdf
29 липня 2021 20:13
23.Гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРСЕРВІСПРОЕКТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРСЕРВІСПРОЕКТ"
#42018942
Переможець 1 490 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2021 14:50

Документи

30 липня 2021 14:50
Електронний підпис
30 липня 2021 14:49
193С.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2021 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРСЕРВІСПРОЕКТ"
#42018942
1 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2021 14:50
Електронний підпис
30 липня 2021 14:49
193С.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 14:18
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 19:51
03-21-80.PDF зміни до договору
28 грудня 2022 19:48
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2022 10:48
ду 3 ПКД СК з льод покриттям.PDF зміни до договору
30 червня 2022 10:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:12
ДУ 2 Петлюри.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:11
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 17:46
03-21-80.PDF укладений
02 серпня 2021 17:45

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 грудня 2021 12:32
497 228,00 UAH UA598201720344221009100009854
Департамент БМіА Полтавської ОДА
UA823052990000026003041208106
ТОВ "Укрсервiспроект"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 2.1. та п. 2.3. Розділу 2 а також п. 3.1. Розділу 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 03-21/80
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Розділу 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-21/80
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 2.1. і п. 2.3. Розділу 2, Розділу 10 та Додатку №2 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-21/80
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2021 — 19 грудня 2023
Сума оплати за договором: 497 228,00
UAH
Причини розірвання договору: Сторони керуючись п. 7.5. Розділу 7 Договору №03-21/80 від 02.08.2021 домовились розірвати Договір №03-21/80 ід 02.08.2021