Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проєктно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства, по об’єкту «Будівництво спортивного комплексу зі штучним льодовим покриттям
по вул. Симона Петлюри, 75А в м. Полтава»
Очікувана вартість
1 495 000,00 UAH
UA-2021-07-21-009582-b ● 6de64536e807466b9a880df50f94913b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ігор Серажим +380532560631 law_ukbpoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2021 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 495 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проєктно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства, по об’єкту «Будівництво спортивного комплексу зі штучним льодовим покриттям
по вул. Симона Петлюри, 75А в м. Полтава»
по вул. Симона Петлюри, 75А в м. Полтава»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Зигіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2021
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі актів виконаних робіт, підписаних Сторонами, на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України та протягом п’яти банківських днів з моменту надходження на рахунок Замовника бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання «ЗАМОВНИКОМ» бюджетного фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2021 17:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2021 17:19 |
ПКД Спорткомплекс.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-21-009582-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЙС-ПРОФЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:43687562
Дата подання: 27 липня 2021 16:53
Технічна помилка та дискримінаційні умови до тендерної пропозиції учасника
Шановний Замовник! В тендерній документації в додатку 1 п. 4.4 надана форма "пропозиції учасника", а саме в цій формі додано також табличку "Відомості про учасника", що є скоріш за все техничною помилкою та тим самим сама форма "пропозиції учасника" втрачає логічний зміст. Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до додатку 1 пункту 4.4..
Стосовно забезпечення тендерної пропозиції, згідно тендерної документації вимагається: "Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Відповідно до даного оголошення Електронна банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія (в форматі PDF), цифровий підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку (в форматі PDF). У разі, якщо архівний файл не буде містити таких документів в зазначених форматах, замовник залишає за собою право на відхилення такої пропозиції..." Наше підприємство вважає це дискримінаційної умовою, тому що ми є клієнтом Приватбанку, а в даному банку КЕП накладається на сам документ, а не окремо і в архіві банківської гарантії буде відсутній окремим файлом цифровий підпис і це може надати право Замовнику відхилити нашу тендерну пропозицію, але це також не логічно тому що цифровий підпис буде міститись на самому файлі банківської гарантії і це можна буде перевірити на сайті центрального засвідчувального органу. Просимо не дискримінувати учасників та не звужувати коло конкурентів, а публікувати тендерну документацію згідно Закону України "Про публічні закупівлі" головними принципами якого є: добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія, ефективність та пропорційність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому слід внести зміни до розділу 8 Тендерної документації, а саме зазначити "Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП/УЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником".Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Стосовно забезпечення тендерної пропозиції, згідно тендерної документації вимагається: "Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Відповідно до даного оголошення Електронна банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія (в форматі PDF), цифровий підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку (в форматі PDF). У разі, якщо архівний файл не буде містити таких документів в зазначених форматах, замовник залишає за собою право на відхилення такої пропозиції..." Наше підприємство вважає це дискримінаційної умовою, тому що ми є клієнтом Приватбанку, а в даному банку КЕП накладається на сам документ, а не окремо і в архіві банківської гарантії буде відсутній окремим файлом цифровий підпис і це може надати право Замовнику відхилити нашу тендерну пропозицію, але це також не логічно тому що цифровий підпис буде міститись на самому файлі банківської гарантії і це можна буде перевірити на сайті центрального засвідчувального органу. Просимо не дискримінувати учасників та не звужувати коло конкурентів, а публікувати тендерну документацію згідно Закону України "Про публічні закупівлі" головними принципами якого є: добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія, ефективність та пропорційність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому слід внести зміни до розділу 8 Тендерної документації, а саме зазначити "Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП/УЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником".Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2021 18:08
Шановний Учасник!
Звертаємо Вашу увагу, що у закупівлі «Виготовлення проєктно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства, по об’єкту «Будівництво спортивного комплексу зі штучним льодовим покриттям по вул. Симона Петлюри, 75А в м. Полтава» період уточнень закінчився 26.07.2021 року о 23 годині 59 хвилин, відтак вимога, подана Учасником 27.07.2021 року о 16:53, щодо внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не розглядається Замовником, відповідно до абзацу 1 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що у закупівлі «Виготовлення проєктно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства, по об’єкту «Будівництво спортивного комплексу зі штучним льодовим покриттям по вул. Симона Петлюри, 75А в м. Полтава» період уточнень закінчився 26.07.2021 року о 23 годині 59 хвилин, відтак вимога, подана Учасником 27.07.2021 року о 16:53, щодо внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не розглядається Замовником, відповідно до абзацу 1 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" |
1 490 000,00
UAH з ПДВ
|
1 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" #42018942 |
Переможець |
1 490 000,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2021 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 19:51
|
03-21-80.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 19:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2022 10:48
|
ду 3 ПКД СК з льод покриттям.PDF | зміни до договору |
30 червня 2022 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:12
|
ДУ 2 Петлюри.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2021 17:46
|
03-21-80.PDF | укладений |
02 серпня 2021 17:45
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
08 грудня 2021 12:32
|
497 228,00 UAH | UA598201720344221009100009854 Департамент БМіА Полтавської ОДА |
UA823052990000026003041208106 ТОВ "Укрсервiспроект" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 2.1. та п. 2.3. Розділу 2 а також п. 3.1. Розділу 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-21/80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Розділу 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-21/80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 2.1. і п. 2.3. Розділу 2, Розділу 10 та Додатку №2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-21/80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 серпня 2021 — 19 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
497 228,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони керуючись п. 7.5. Розділу 7 Договору №03-21/80 від 02.08.2021 домовились розірвати Договір №03-21/80 ід 02.08.2021 |