Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання геодезичних вишукувань по об’єкту: «Реконструкція Центрального міського дитячого парку Лазаря Глоби в м. Дніпрі»
Очікувана вартість
212 063,00 UAH
UA-2021-07-21-009427-b 5fa3e611ddb24de18f86e43f7c8cfa88
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Галицька

+380955294936 spr.zakupivli.dkb@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44053418
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а
Контактна особа: Анастасія Галицька
+380955294936
spr.zakupivli.dkb@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2021 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2021 12:00
Початок аукціону: 02 серпня 2021 14:18
Очікувана вартість: 212 063,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 до Оголошення. 2. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. 3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання геодезичних вишукувань по об’єкту: «Реконструкція Центрального міського дитячого парку Лазаря Глоби в м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71251000-2 — Геодезичні послуги у галузях архітектури та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 30 робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2021 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 липня 2021 17:03
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання, кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 22 липня 2021 16:18
Дата відповіді: 22 липня 2021 17:53
Доброго дня. 1. В тендерній документації відсутнє детальне технічне завдання. Є Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, але в ній недостатньо інформації для формування пропозиції. 2. В тендерній документації є вимога щодо наявності у складі виконавця щонайменше 2 сертифікованих геодезиста. На якому нормативному акті грунтується дана вимога?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником в Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено необхідні вимоги до предмету закупівлі, а саме вимоги до виконання робіт. Також у вимогах зазначено, що за результатами робіт має бути надано технічний звіт та план зйомки масштабу М 1:500. Саме учасник має самостійно деталізувати перелік виконуваних робіт та самостійно отримувати додаткові дані, які вважає за необхідне, для формування ціни пропозиції.
Стосовно другого питання повідомляємо наступне. Дана вимога встановлена у зв’язку з великим обсягом робіт та задля вірогідного забезпечення можливості дострокового виконання робіт. Водночас при виникненні форс-мажорних, непередбачуваних обставин, що можуть вплинути на процес виконання робіт одним спеціалістом – учасник повинен підтвердити наявність іншого, який зможе продовжувати роботи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Говоруха Олег Володимирович 174 014,23
UAH з ПДВ
171 814,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИЛОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ 204 054,97
UAH з ПДВ
172 814,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2021 08:10
Електронний підпис
30 липня 2021 08:09
пропозиція ФОП.pdf

Публічні документи

29 липня 2021 17:03
Електронний підпис
29 липня 2021 17:03
Пропозиція.pdf.p7s
29 липня 2021 17:03
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Говоруха Олег Володимирович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИЛОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Говоруха Олег Володимирович
#3120120917
Відхилено 171 814,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2021 10:23
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИЛОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
#2774410458
Переможець 172 814,22
UAH з ПДВ
03 серпня 2021 15:34

Документи

03 серпня 2021 10:23
Електронний підпис
03 серпня 2021 10:23
Протокол № 07-34-2.pdf

Документи

03 серпня 2021 15:34
Електронний підпис
03 серпня 2021 15:33
Протокол № 07-34-3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2021 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИЛОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
#2774410458
172 814,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2021 15:34
Електронний підпис
03 серпня 2021 15:33
Протокол № 07-34-3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 18:37
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 09:46
Договір № 09-08-1.pdf укладений
09 серпня 2021 09:45

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 жовтня 2021 09:24
100 000,00 UAH UA158201720344221007100053491
ДКБ Дніпровської міської ради
UA063052990000026001050702059
ФОП Шилов О. В.
Оплачений
15 листопада 2021 09:40
72 814,22 UAH UA158201720344221007100053491
ДКБ Дніпровської міської ради
UA063052990000026001050702059
ФОП Шилов О. В.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 172 814,22
UAH