Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція Наркотичні та психотропні лікарські засоби (МНН: Кетамін (Ketamine) , Сибазон (Diazepam) , Фентаніл (Fentanyl) , Морфін гідрохлорид (Morphin))
Очікувана вартість
308 000,00 UAH
UA-2021-07-21-008703-b ● a2eefef7608b410e87eb17a309426105
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне медичне підприємство "Кременчуцька міська лікарня "Правобережна" |
Код ЄДРПОУ: | 01204294 |
Місцезнаходження: | 39625, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова,7 |
Контактна особа: |
Альона Стулинець +38053700954 2hospst@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2021 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2021 12:35 |
Очікувана вартість: | 308 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 540,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
ОГОЛОШЕННЯ*
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна».
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01204294.
4. Місцезнаходження замовника: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стулинець Альона Володимирівна, уповноважена особа, тел. +380961316352, e-mail: 2hospst@gmail.com 2hospbuh@i.ua.
6. Вид предмета закупівлі: товари
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Наркотичні та психотропні лікарські засоби (МНН: Кетамін (Ketamine) , Сибазон (Diazepam) , Фентаніл (Fentanyl) , Морфіну гідрохлорид (Morphin))
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 найменування, 856 упаковок.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: До 31.12.2021 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі:308000,00 коп. (Триста вісім тисяч гривень 00 коп.)
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти НСЗУ.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5 % від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «6» серпня 2021 року час 0000 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна».
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01204294.
4. Місцезнаходження замовника: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стулинець Альона Володимирівна, уповноважена особа, тел. +380961316352, e-mail: 2hospst@gmail.com 2hospbuh@i.ua.
6. Вид предмета закупівлі: товари
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Наркотичні та психотропні лікарські засоби (МНН: Кетамін (Ketamine) , Сибазон (Diazepam) , Фентаніл (Fentanyl) , Морфіну гідрохлорид (Morphin))
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 найменування, 856 упаковок.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: До 31.12.2021 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі:308000,00 коп. (Триста вісім тисяч гривень 00 коп.)
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти НСЗУ.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5 % від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «6» серпня 2021 року час 0000 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 упаковка
Кетамін (Ketamine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39625, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
98 упаковка
Сибазон (Diazepam)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39625, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
480 упаковка
Сибазон (Diazepam)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39625, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
480 упаковка
Фентаніл (Fentanyl)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39625, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
158 упаковка
Морфіну Гідрохлорид (Morphin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39625, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2021 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2021 16:25 |
Тендерна документація відкриті торги.doc | |
21 липня 2021 16:25 |
Додаток 3.doc | |
21 липня 2021 16:25 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
21 липня 2021 16:25 |
Додаток 5 Форма тендерної пропозиції.doc | |
21 липня 2021 16:25 |
Додаток 2 ст17 нова.doc | |
21 липня 2021 16:25 |
ДОДАТОК 4 Договор.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2021 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" |
306 824,00
UAH
|
306 824,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "Фармація" |
307 887,21
UAH
|
307 887,21
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" #40477029 |
Переможець |
306 824,00
UAH
|
06 серпня 2021 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2022 18:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 09:33
|
ДіалізМедікал.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 08:08
|
001.jpg | зміни до договору |
21 грудня 2021 08:07
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2021 08:35
|
ДиализМедикНаркотичні.pdf | укладений |
17 серпня 2021 08:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії Договору №164/Т на 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в 2021 р, договір дійсний до 31.03.2022р. |
Номер договору про закупівлю: | 164/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме до 31.03.2022 року. Оновлена специфікація на 20% |
Номер договору про закупівлю: | 164/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |