Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Data processing machines (hardware) (Laptops)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38694342 |
Вебсайт: | http://oblosvita.mk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вулиця СПАСЬКА, будинок 29 |
Контактна особа: |
Олена Сербіна +380512379494 serbinaolenadeposvita@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Олена Сербіна +380512379494 serbinaolenadeposvita@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of education and science Mykolaiv regional state administration |
National ID: | 38694342 |
Contact point: |
Olena Serbina +380512379494 serbinaolenadeposvita@gmail.com |
Additional contacts: |
Олена Сербіна +380512379494 serbinaolenadeposvita@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2021 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2021 11:50 |
Очікувана вартість: | 35 290 440,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 176 452,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 21 липня 2021 16:01 |
Enquiries until: | 17 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 серпня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 35 290 440 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 176 452 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу терміном до 20 робочих днів на підставі видаткової накладної та Акта приймання-передачі Товару. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2021 16:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2021 16:20 |
Перелік змін до Тендерної документації ноутбуки 19.08.2021.docx | |
19 серпня 2021 16:20 |
Тендерна документація ноутбуки 19.08.2021 ДК 30210000_4 (нова редакція).docx | |
21 липня 2021 16:01 |
Тендерна документація ноутбуки 21.07.2021 ДК 30210000_4.docx |
19 серпня 2021 16:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 серпня 2021 16:20 |
Перелік змін до Тендерної документації ноутбуки 19.08.2021.docx
|
|||
19 серпня 2021 16:20 |
Тендерна документація ноутбуки 19.08.2021 ДК 30210000_4 (нова редакція).docx
|
|||
21 липня 2021 16:01 |
Тендерна документація ноутбуки 21.07.2021 ДК 30210000_4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Вимоги до типу матриці ноутбука визначена в затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти».
2. Вимога щодо типу матриці IPS визначена примірною тендерною документацією, доданою до спільного листа-роз’яснення Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України №1/11-4216/1/06-1-6282 від 10.06.2021 р. (опублікованого на офіційному веб-порталі Міністерства освіти і науки України за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/news/oprilyudneno-rozyasnennya-mon-ta-mincifri-shodo-vikoristannya-shkolami-subvenciyi-na-pridbannya-noutbukiv).
3. Можливо, як було зазначено у Вашому зверненні, компанія LG Display Co., Ltd. володіє зареєстрованою торговою маркою IPS з номером патенту 79091568, але Ваше звернення не має жодних доказів того, що компанія LG Display Co., Ltd. не продає право використання цією технологією іншим компаніям-виробникам техніки. Мається на увазі, що Вами не доведено, що інші виробники будь-яких пристроїв, які використовують технологію IPS, будь-яким чином обмежені у цій технології при виробництві своїх пристроїв, в даному випадку ноутбуків. Підтвердженням відсутності подібного обмеження є те, що на ринку України доступні ноутбуки з матрицею IPS від наступних виробників: Acer, ASUS, Dell, HP, Lenovo, MSI, Microsoft, Huawei, Xiaomi та інші, доказом є посилання на один з відомих інтернет-магазинів: https://rozetka.com.ua/ua/notebooks/c80004/20861=6306,6308;36519=48784/
Тому перелічені три причини є підставою для відмови у Вашому зверненні щодо внесення змін до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Тендерна документація щодо даної закупівлі розроблена у відповідності з примірною тендерною документацією, доданою до спільного листа-роз’яснення Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України №1/11-4216/1/06-1-6282 від 10.06.2021 р. (опублікованого на офіційному веб-порталі Міністерства освіти і науки України за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/news/oprilyudneno-rozyasnennya-mon-ta-mincifri-shodo-vikoristannya-shkolami-subvenciyi-na-pridbannya-noutbukiv).
Так, вимога про надання учасниками авторизаційного (-их) листа (-ів) від виробника (-ів) або його (їх) офіційного (-их) представництва в Україні передбачена пунктом 3 Додатку 2 до вказаної примірної тендерної документації.
Таким чином, дана умова тендерної документації встановлена у відповідності із вказаним вище листом-роз’ясненням та покликана забезпечити придбання оригінального та якісного товару та гарантувати постачання в необхідний кількості ноутбуки до 31 грудня 2021 року, а також належний рівень гарантійної підтримки, оновлення програмного забезпечення та можливість обслуговування обладнання в авторизованих сервісних центрах.
Водночас, положення чинного законодавства не позбавляють потенційних учасників процедури закупівлі можливості звернутись до виробника(-ів) товару, який вони мають намір запропонувати, або його (їх) офіційного(-их) представництвав Україні з метою отримання відповідного авторизаційного листа.
розмір діагоналі - не більше ніж 14 дюймів, з роздільною здатністю не менше ніж 1920 × 1080;
тип матриці - IPS" , тоді як в наказі МОН чітко вказано розмір діагоналі - НЕ МЕНШЕ ніж 14 дюймів.
1. Щодо надання авторизаційного листа (-и) від виробника (-ів) або його (їх) офіційного (-них) представництва (-ництв) в Україні, запропонованого учасником антивірусного програмного забезпечення для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який (-і) підтверджує (- ють) статус учасника як партнера виробника (або його офіційного представництва). Жодним із пунктів наказу МОН №1440 від 02.11.2017 не передбачено надання авторизаціного листа на антивірусне програмне забезпечення.
пунктом 5 наказу передбачено наступне "5. Технічна специфікація персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук має відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 3". Викладена Вами специфікація антивірусного програмного забезпечення не відповідає вимогам заначеним у таблиці 3 наказу.
2. Наказом МОН №1440 від 02.11.2017 встановлено наступні вимоги до антивірусного програмного забезпечення "антивірусне програмне забезпечення (за потребою)" при цьому вимоги встановлені Вами щодо нтивірусного програмного забезпечення не відповідають вимогам наказу МОН №1440 від 02.11.2017 незважаючи на те що пунктом 5 наказу передбачено наступне "5. Технічна специфікація персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук має відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 3". Викладена Вами специфікація не відповідає вимогам заначеним у таблиці 3 наказу.
3. Наказом МОН №1440 від 02.11.2017 в частині технічного завдання. Вам вказана вимога " відеомонітор інтегрований з корпусом;
розмір діагоналі - не більше ніж 14 дюймів, з роздільною здатністю не менше ніж 1920 × 1080;
тип матриці - IPS" , тоді як в наказі МОН чітко вказано розмір діагоналі - НЕ МЕНШЕ ніж 14 дюймів.
Викладена Вами специфікація у вимогах щодо монітору не відповідає вимогам заначеним у таблиці 3 наказу. Окрім того незважаючи на Вашу відповідь на вимогу Ідентифікатор: UA-2021-07-21-008200-b.2, про внесення необхідних змін, Вами не було внесено змін задля приведення технічних вимог згідно вимог Наказу МОН №1440, а сама вимога містить статус, як "не задоволена замовником"
Враховуючи вищенаведене вимагаємо:
привести технічну специфікацію у відповідність з вимогам и таблиці 3 наказу МОН №1440 , а саме:
1. Видалити вимогу щодор надання авторизаційного листа на антивірусне програмне забезпечення.
2. Привести вимоги зазначені в технічній специфікації щодо антвірусного програмного забезпечення у відповідність з вимогами, які зазначені в частині 5. "Технічна специфікація персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук має відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 3"
3. Привести вимоги технічній специфікацій в частині розміру діагоналі монітору у відповідність з частині 5. "Технічна специфікація персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук має відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 3, та вказати "розмір діагоналі - не менше ніж 14 дюймів", як передбачено Наказом МОН №1440
Типовий перелік комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 визначає вимоги до комп'ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні приміщення (класи, групи, майстерні, аудиторії) закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, крім бібліотек, враховуючи вимоги новітніх технологій викладання навчальних предметів у цих закладах.
Пунктом 5 зазначеного наказу встановлено, що технічна специфікація персонального комп’ютера форм-фактора ноутбук має відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 3.
Згідно з цією таблицею, ноутбуки мають комплектуватись попередньо інстальованим антивірусним програмним забезпеченням, в тому числі - антивірусним програмним забезпеченням.
При цьому, жодне положення зазначеного наказу не встановлює заборони передбачати додаткові вимоги до технічних та якісних характеристик ноутбуків та програмного забезпечення при здійсненні закупівлі відповідного обладнання.
У разі, якщо замовником встановлюються додаткові вимоги до технічних та якісних характеристик, то придбане обладнання та програмне забезпечення відповідатиме вимогам, встановленим у відповідній таблиці наказу.
Крім цього, положення даного наказу стосуються суто технічних характеристик обладнання та програмного забезпечення та не містять вимог щодо способу документального підтвердження їх відповідності встановленим вимогам під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, встановлення додаткових вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також способу документального підтвердження запропонованого учасником товару цим вимогам жодним чином не суперечить положенням наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 та законодавству у сфері публічних закупівель.
Також повідомляємо, що зміни до тендерної документації, обумовлені розглядом вимоги № UA-2021-07-21-008200-b.2, а також погодженням проекту умов цієї закупівлі Міністерством цифрової трансформації (лист №3790/03-01/01-01.17 від 23.07.2021 (10.08.2021)) будуть внесені у визначений чинним законодавством строк.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-29-000018 ● c8d53c04a7f24f89ab040a6f3ee5ed6a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2021 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2021 № 601
Одеса
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-07-21-008200-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21 липня 2021 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 29.09.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом виявлених порушень у Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-07-21-008200-b (моніторинг № UA-M-2021-09-29-000018) по процедурі закупівлі за предметом: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки) (далі – Висновок), надаємо аргументовані заперечення до Висновку. Висновком встановлено, що Замовником в порушення ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» в технічній специфікації (додаток 2 до тендерної документації) не встановлено вимогу, що клавіатура має бути повнорозмірною, на порушення ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в Тендерній документації не передбачено вимогу щодо комплектації комп'ютерного обладнання україномовними інструкціями про використання та зберігання. Вмотивовано віднесення вищевказаного до порушення тим, що згідно п. 6 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARSCoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2021 р. № 403 (далі – Порядок № 403) придбання ноутбуків здійснюється згідно з вимогами типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого МОН. Згідно з п. 5 Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 (далі – Перелік № 1440) клавіатура, встановлена на ноутбуки, повинна бути повнорозмірною. Згідно з пунктом 1 Переліку № 1440 комп'ютерне обладнання має бути укомплектованим україномовними інструкціями про використання та зберігання. Разом з тим зауважуємо, що п. 1 Переліку № 1440 встановлює, що комп'ютерне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинне мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектоване україномовними інструкціями про використання та зберігання. Згідно проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) встановлене наступне: 2.4. Якщо під час прийому Товару Замовником буде виявлено, що Товар не відповідає якості, комплектності, маркування, тари або упаковки надходження Товару вимогам цього Договору, державних стандартів, технічних умов, зразкам або даним, зазначеним у маркуванні і супровідних документах, що засвідчують якість Товару, Сторони дійшли згоди, що в цьому випадку Замовником складається Акт невідповідності Товару і про фактичну якість отриманого Товару за участю представника Постачальника, при цьому Сторони визнають, що даний Акт буде доказом поставки Товару неналежної якості і є обов’язковим для Постачальника. 2.5 Всі витрати пов’язані із заміною товару неналежної якості, транспортні витрати та інші несе Постачальник. 2.6. У разі поставки товару неналежної якості, Замовник має право відмовитись від прийняття і оплати такого товару. Таким чином, проект договору (додаток 4 до тендерної документації) відповідає вимогам Переліку № 1440, адже у разі некомплектності ноутбуків на момент поставки, в тому числі україномовними інструкціями про використання та зберігання, це буде підставою для заміни товару та дає замовнику право відмовитись від прийняття і оплати такого товару. Варто звернути увагу, що Переліком № 1440 та Порядком № 403 не передбачено того, що вимоги до комп'ютерного обладнання, передбачені Переліком № 1440, при здійсненні замовниками публічних закупівель повинні відображатись у тендерній документації. Додатково просимо звернути увагу на норму законодавства, порушення якої встановлене за результатом моніторингу, а саме ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дане положення законодавства не носить імперативного характеру, оскільки передбачає право (а не обов’язок) замовника включити до тендерної документації інформацію яку він вважає за необхідне. Отже, ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» має диспозитивний характер, оскільки дає право замовнику на включення до тендерної документації інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Таким чином те, що в тендерній документації не передбачено вимогу щодо комплектації комп'ютерного обладнання україномовними інструкціями про використання та зберігання, всупереч зазначеному у Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-07-21-008200-b не є порушенням ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). На виконання вищевказаної норми законодавства технічна специфікація (додаток 2 до тендерної документації) містить опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Таким чином відсутнє порушення ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначене у Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-07-21-008200-b. Водночас, відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації» та постанови Кабінету Міністрів України № 1048 від 25.07.2002 «Про затвердження Порядку проведення експертизи національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)» (зі змінами), на виконання статті 48 Бюджетного кодексу України техніко-економічне обґрунтування до проєкту інформатизації «Заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти (придбання ноутбуків для педагогічних працівників комунальних закладів загальної середньої освіти та їх філій)» за ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина), надано для погодження і отримання експертного висновку до Мінцифри. Зауважень щодо визначеного замовником технічного завдання за предметом закупівлі із встановленими технічними, якісними та кількісними характеристиками за результатом погодження Мінцифри не надходило, невідповідність визначених характеристик Переліку № 1440 не встановлено, що є підтвердженням відповідності технічної специфікації (додаток 2 до тендерної документації) Переліку № 1440. Отже, компетентним органом на здійснення перевірки встановлених замовником до предмета закупівлі технічних, якісних та кількісних характеристик в рамках національної програми інформатизації встановлено економічну доцільність та відповідності цих характеристик вимогам чинного законодавства, зокрема Переліку № 1440, що додатково свідчить про відсутність порушення з боку замовника ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій Висновком встановлено порушення абз. 1 та 3 п. 1, а також абз. 1 та 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1.1. Згідно з умовами п. 3.14 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації вимагається оригінал або нотаріально завірена копія довідки з обслуговуючого банку (банків) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців). У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР» відсутній вказаний документ. Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР» наявний передбаченої умовами п. 3.14 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій: Довідка № 81-23/2/1773 від 25.08.2021 р. АТ «Райффайзен банк» про те, що у ТОВ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР» станом на 2021-08-05 в АТ «Райффайзен банк» відсутня кредитна заборгованість та зобов’язання за факторинговими операціями, вексельними операціями, гарантіями, акредитивами, операціями з використання цінних паперів (ст. 32 файлу «Копії договорів та довідки.pdf», завантажений до електронної системи 26.08.2021 17:21). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.08.2021 00:00. Отже Довідка № 81-23/2/1773 від 25.08.2021 р. видана станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. З урахуванням того, що п. 3.14 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації не містить вимоги щодо надання довідок з усіх обслуговуючих банків учасника про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, ТОВ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР» виконано вимогу п. 3.14 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації належним чином та у повному обсязі, оскільки учасником надано оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (ст. 32 файлу «Копії договорів та довідки.pdf»), тому відсутні підстави для відхилення цього учасника. 1.2. Згідно з умовами п. 3.7 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації вимагається надання: «Підписаний заповнений Проект договору відповідно до Додатку № 5 цієї Документації». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР» поданий проект договору, який не відповідає вимогам встановленим у Додатку № 5 до Тендерної документації. Отже, Замовник на порушення абз. 1 та 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР». Повідомляємо, що проект договору передбачений виключно Додатком 4 до тендерної документації, а в Додатку 5 до тендерної документації встановлена форма письмової згоди Учасника. З огляду на зазначене п. 3.7 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації має описку в частині номеру додатку до тендерної документації, де розміщено проект договору, тому учасники для належного виконання вищевказаної вимоги повинні надавати проект договору передбачений Додатком 4 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР» наявний підписаний і заповнений проект договору відповідно до Додатку 4 тендерної документації, а також наявний підписаний та заповнений Додаток 5 до тендерної документації (файли «Проект договору.pdf» та «Письмова згода.pdf»), чим виконано вимогу п. 3.7 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації, тому відсутні підстави для відхилення. 2. У складі тендерної пропозиції «СЕВЕН АЙ ТІ» поданий проект договору, який не відповідає вимогам встановленим у Додатку № 5 до Тендерної документації. Отже, Замовник на порушення абз. 1 та 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СЕВЕН АЙ ТІ». Повідомляємо, що проект договору передбачений виключно Додатком 4 до тендерної документації, а в Додатку 5 до тендерної документації встановлена форма письмової згоди Учасника. З огляду на зазначене п. 3.7 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації має описку в частині номеру додатку до тендерної документації, де розміщено проект договору, тому учасники для належного виконання вищевказаної вимоги повинні надавати проект договору передбачений Додатком 4 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СЕВЕН АЙ ТІ» наявний підписаний і заповнений проект договору відповідно до Додатку 4 тендерної документації, а також наявний підписаний та заповнений Додаток 5 до тендерної документації (файли «2_1 Кваліфікаційні документи.pdf» (ст. 28-35) та «1_Письмова згода.pdf»), чим виконано вимогу п. 3.7 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації, тому відсутні підстави для відхилення. 3. Згідно з умовами Технічної специфікації (додаток 2 до Тендерної документації) антивірусне програмне забезпечення повинно мати український інтерфейс програми. Згідно з Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 26.08.2021 № 26082021/136 ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» пропонує товар з антивірусним програмним забезпеченням (Bitdefender GravtyZone Advanced Business Security), яке має український інтерфейс програми. Разом з цим, у складі тендерної пропозиції поданий лист ТОВ «СОФТІКО ЮА» про те, що український інтерфейс програми Bitdefender GravtyZone знаходиться у стадії розробки. Тобто, ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» надало недостовірну інформацію щодо фактичних властивостей антивірусного програмного забезпечення. Отже, Замовник на порушення абз. 1 та 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР». Повідомляємо, що відповідно до Технічної специфікації (додаток 2 до тендерної документації) встановлено загальні вимоги до предмета закупівлі, зокрема: антивірусне програмне забезпечення (зазначити найменування):- повинно мати український інтерфейс програми. Учасник надає таблицю, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником. Технічні та якісні характеристики товару запропонованого учасником повинні відповідати встановленим Замовником вимогам. Зауважуємо, що умовами тендерної документації та її додатками не передбачено документальне підтвердження зазначеної учасником у Таблиці інформації щодо українського інтерфейсу програми антивірусного програмного забезпечення. ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» у складі тендерної пропозиції надало таблицю, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником (Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 26.08.2021 № 26082021/136). Таблиця містить інформацію про наявність українського інтерфейсу у запропонованої програми антивірусного програмного забезпечення Bitdefender GravtyZone, чим виконано вимогу додатку 2 до тендерної документації та підтверджено відповідність запропонованого товару у встановлений тендерною документацією спосіб. Таким чином, відсутня підстава для відхилення, передбачена абз. 1 та 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). Додатково у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» надано лист ТОВ «СОФТІКО ЮА» про те, що наразі українська локація продукту (мова інтерфейсу, функціонал) знаходиться у стадії розробки на стороні виробника та гарантує те, що українська локалізація буде доступна у всіх редакціях продукту Bitdefender GravtyZone до кінця 2021 р. Зазначений лист без вихідної дати, що не дає можливість встановити, коли він виданий ТОВ «СОФТІКО ЮА». Крім того даний лист не підтверджує відсутність у програмного продукту Bitdefender GravtyZone україномовного інтерфейсу, а вказує на його перебування у розробці виробником. Відповідно, достовірно невідомо, чи розробка україномовного інтерфейсу виробником вже завершена (тобто Bitdefender GravtyZone має україномовний інтерфейс), чи розробка ще триває. У Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-07-21-008200-b зазначено, що ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» надало недостовірну інформацію щодо фактичних властивостей антивірусного програмного забезпечення, а це є підставою відхилення згідно абз. 1 та 4 п. 1 ч. 1 ст. 31, а не абз. 1 та 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно абз. 1 та 4 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Згідно з ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Разом з тим замовник може скористатись абз. 1 та 4 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та відхилити тендерну пропозицію учасника лише у разі зазначення учасником у тендерній пропозиції недостовірної інформації, виявленої замовником згідно з ч. 15 ст. 29 цього Закону, а саме у разі отримання за результатом звернення замовника від органів державної влади, підприємств, установ, організацій достовірної інформації про зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Департаменту освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації не вдалось отримати від компетентних підприємств, установ, організацій інформацію про зазначення у тендерній пропозиції ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Тобто наразі відсутня отримана на запит замовника достовірна інформація від компетентних підприємств, установ, організацій інформація про те, що програма антивірусного програмного забезпечення Bitdefender GravtyZone не має український інтерфейс. Отже, відсутня підстава для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР», передбачена абз. 1 та 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 та абз. 1 та 4 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим зауважуємо, що Висновок про результати моніторингу зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом відміни процедури закупівлі у відповідності з вимогами п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Нормою п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. З огляду на зазначене вище з урахуванням відсутності порушень, встановлених у Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-07-21-008200-b, виконання вимоги Південного офісу Держаудитслужби щодо відміни закупівлі юридично не вбачається можливим. Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Нормою ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Враховуючи зазначене Замовник повідомляє, що не погоджується із результатами моніторингу закупівлі, оформленого Висновком.
2021-10-18 19:09:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 14/46/2021 пр |
Дата публікації: | 10 січня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/490/147/2022 |
Дата відкриття провадження: | 13 січня 2022 |
Документи:
22 лютого 2022 17:02
|
Електронний підпис |
10 січня 2022 09:08
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38694342 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна, Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вулиця СПАСЬКА, будинок 29 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2021 18:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2021 18:10
|
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2021 18:09
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН АЙ ТІ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2021 18:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН АЙ ТІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН АЙ ТІ" |
34 339 500,00
UAH з ПДВ
|
33 499 503,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" |
34 973 460,00
UAH з ПДВ
|
33 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
35 269 308,00
UAH з ПДВ
|
35 269 308,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН АЙ ТІ" #43391327 |
Переможець |
33 499 503,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2021 16:35
|
Додаткова угода від 19.11.2021 № 1 до договору № 2_30210000_4(ноутбуки).pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 16:17
|
Договір від 19.11.2021 № 2 _30210000_4 (ноутбуки).pdf | укладений |
19 листопада 2021 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару) |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |