Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони (власний бюджет)
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2021-07-21-007708-b ● 548273a0d6414b6cbd8c911e5c4ed16b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МКП "Чернівцітеплокомуненерго" |
Код ЄДРПОУ: | 34519280 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. МАКСИМОВИЧА, 19А |
Контактна особа: |
Наталя Олександрівна Мадай +38037246749 ecpteplo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2021 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2021 14:05 |
Очікувана вартість: | 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 послуга
Послуги з охорони (власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, згідно технічного завдання
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | протягом 365 днів з дня підписання акту наданих послуг | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2021 15:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2021 15:39 |
2 угода.doc | |
21 липня 2021 15:39 |
1 вимоги загальні.doc | |
21 липня 2021 15:39 |
3 техзавдання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо роз'яснень до вимог тендерної документації
Дата подання: 26 липня 2021 17:55
Дата відповіді: 27 липня 2021 12:19
Доброго дня! Шановний Замовнику! Поясніть, будь ласка, конкретно, якщо Учасником з метою виконання вимог обзацу 6-го Технічних, якісних та кількісних характеристик об'єкта закупівлі ("кількість транспортних засобів -4"), буде залучено співвиконавця на два автомобіля згідно Договору реагування на виклики тривожної стгналізації (додатково до своїх власних двох транспортних засобів), то чи буде така пропозиція Вами прийнята до розгляду? Тобто, чи буде наявність двох автомобілів власних та двох залучених за Договором реагування (надання послуг з реагування двома групами з реагування на автомобілях співвиконавця), з наданням всіх, передбачених у цьому випадку документів, відповідати вимогам тендерної документації?
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, можливо за умови дотримання всіх вимг Замовника
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-21-007708-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП АЯКС 54, Код ЄДРПОУ:31694681
Дата подання: 22 липня 2021 16:16
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до «Технічного завдання» тендерної документації, Замовником вимагається від Учасників документальне підтвердження впровадження і функціонування на підприємстві/організації системи управління якістю (чинний сертифікат ISO 9001:2015) стосовно діяльності охоронних служб, а також сертифікат на відповідність системи екологічного менеджменту (чинний сертифікат ISO 14001:2015).
Законодавство України не передбачає обов’язковість отримання та наявності сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015, 14001:2015 для юридичних чи фізичних осіб, які надають послуги в сфері охорони. Сертифікація є добровільною, не віднесена до законодавчо регульованої сфери та не може вимагатись замовником від учасника закупівлі в обов’язковому порядку. За таких умов, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають вищезазначені сертифікати, що є дискримінаційним до інших потенційних Учасників, у т. ч. тих, що не зобов’язані мати та/або не мають даних сертифікатів. Отриманя даних документів є фінансово затратним і порушує принцип максимальної економії та ефективності (так як в ціну послуг додатково включатиметься вартість отримання даних сертифікатів). Передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату ISO 9001:2015 та сертифікату ISO 14001:2015.
Розгорнути
Згорнути
Законодавство України не передбачає обов’язковість отримання та наявності сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015, 14001:2015 для юридичних чи фізичних осіб, які надають послуги в сфері охорони. Сертифікація є добровільною, не віднесена до законодавчо регульованої сфери та не може вимагатись замовником від учасника закупівлі в обов’язковому порядку. За таких умов, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають вищезазначені сертифікати, що є дискримінаційним до інших потенційних Учасників, у т. ч. тих, що не зобов’язані мати та/або не мають даних сертифікатів. Отриманя даних документів є фінансово затратним і порушує принцип максимальної економії та ефективності (так як в ціну послуг додатково включатиметься вартість отримання даних сертифікатів). Передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату ISO 9001:2015 та сертифікату ISO 14001:2015.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2021 17:05
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Тобто Закон передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати, а також не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Окрім того, одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару чи послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання сертифікатів системи управління якістю ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, котрі підтверджують відповідність Учасника вимогам міжнародного стандартів діючих в Україні. Стандарти ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 визначають вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції чи надання послуг, а також вимоги до системи екологічного менеджменту, що підтверджується відповідними пунктами Національного стандарту України ДСТУ.
Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 та ISO 14001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо надання виключно якісних послуг. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 та ISO 14001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат
Також, наявність у підприємства даних сертифікатів свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Разом з тим, за наявності даних сертифікатів Замовник може обрати дійсно те підприємство, яке якісно надаватиме послуги, адже воно, окрім отримання ліцензії, що, в свою чергу, є і так необхідною умовою провадження господарської діяльності у сфері надання охоронних послуг, впроваджує також міжнародні стандарти якості.
Саме тому, будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів та отримати сертифікат ISO, тому сама вимога про надання сертифікату ISO не є дискримінаційною для учасника торгів.
Відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Тобто Закон передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати, а також не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Окрім того, одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару чи послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання сертифікатів системи управління якістю ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, котрі підтверджують відповідність Учасника вимогам міжнародного стандартів діючих в Україні. Стандарти ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 визначають вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції чи надання послуг, а також вимоги до системи екологічного менеджменту, що підтверджується відповідними пунктами Національного стандарту України ДСТУ.
Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 та ISO 14001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо надання виключно якісних послуг. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 та ISO 14001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат
Також, наявність у підприємства даних сертифікатів свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Разом з тим, за наявності даних сертифікатів Замовник може обрати дійсно те підприємство, яке якісно надаватиме послуги, адже воно, окрім отримання ліцензії, що, в свою чергу, є і так необхідною умовою провадження господарської діяльності у сфері надання охоронних послуг, впроваджує також міжнародні стандарти якості.
Саме тому, будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів та отримати сертифікат ISO, тому сама вимога про надання сертифікату ISO не є дискримінаційною для учасника торгів.
Номер вимоги: UA-2021-07-21-007708-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП АЯКС 54, Код ЄДРПОУ:31694681
Дата подання: 23 липня 2021 18:09
Кваліфікаційний критерій - наявність працівників
Згідно тендерної документації Замовником вимагається «Інформаційна довідка за формою таблиці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій міститься пункт про зазначення виду трудових відносин зазначених працівників із підприємством:
1.Цивільно-правова угода;
2.Штатний працівник.
За цивільно-правовою угодою дві рівноправних сторони домовляються: про виконання робіт або надання послуг, із зазначенням їх вичерпного переліку в договорі. Факт виконання обов`язково оформляють актом виконаних робіт/наданих послуг; конкретні строки виконання робіт/надання послуг або кожного окремого їх етапу; вартості виконання робіт, надання послуг. Виконавець за договором отримує оплату не за процес праці, а за результат. Його не включають до штатного розпису, він не підпорядковується правилам трудового розпорядку. Та з метою виконання предмету Договору про надання послуг охорони охоронцям чітко встановлено графік роботи, чітко визначено підпорядкованість уповноваженій особі підприємства, підпорядкування внутрішньому розпорядку, матеріальна відповідальність тощо. Всі вищеперелічені умови мають ознаки трудового договору. Вказане є порушенням вимог статті 24 Кодексу Законів про працю України, якою передбачено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалiзацiї державної полiтики з адмiнiстрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соцiальне страхування про прийняття працiвника на роботу в порядку, встановленому Кабiнетом Мiнiстрiв України. Відповідно до Закону «Про охоронну діяльність» охоронна діяльність здійснюється на підставі отриманої ліцензії. А таку ліцензію може отримати лише госпсуб'єкт (ФОП або юрособа). Відповідно, можливість надання послуг з охоронної діяльності фізособою на умовах цивільно-правової угоди не передбачено. Підсумовуючи вищевикладене, охоронники мають входити до штату охоронного підприємства.
На всі об’єкти охорони загальна кількість працівників повинна відповідати не менше двадцяти п’яти охоронців, які будуть працювати згідно графіку чергувань, відповідно до Кодексу законів про працю України та чинного законодавства України. Наявність працівників в достатній кількості має бути підтверджена скан-копією поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності).
Учасники, як суб'єкти господарювання, що організовують свою діяльність у відповідності до своїх власних потреб, не зобов'язані мати в штаті таку кількість працівників на етапі тендеру. Виходить, що учасник має мати в штаті 25 незалучених до надання послуг охоронників, виплачувати їм заробітну плату та сплачувати всі необхідні податки тримаючи їх в резерві на випадок можливої перемоги в тендері?Якщо навіть в Учасника і є в штаті достатня кількість охоронників, то вони є вже залученими на інших об’єктах охорони.
Учасники мають забезпечити їх наявність на дату укладання договору з Замовником. Таким чином достатнім в даному випадку буде вимагати від учасника надання саме гарантійного листа, а не підтвердження наявності такої кількості працівників.
Вимагаємо вилучити дану вимогу щодо підтвердження скан-копією поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності) в кількості 25 охоронників.
Розгорнути
Згорнути
1.Цивільно-правова угода;
2.Штатний працівник.
За цивільно-правовою угодою дві рівноправних сторони домовляються: про виконання робіт або надання послуг, із зазначенням їх вичерпного переліку в договорі. Факт виконання обов`язково оформляють актом виконаних робіт/наданих послуг; конкретні строки виконання робіт/надання послуг або кожного окремого їх етапу; вартості виконання робіт, надання послуг. Виконавець за договором отримує оплату не за процес праці, а за результат. Його не включають до штатного розпису, він не підпорядковується правилам трудового розпорядку. Та з метою виконання предмету Договору про надання послуг охорони охоронцям чітко встановлено графік роботи, чітко визначено підпорядкованість уповноваженій особі підприємства, підпорядкування внутрішньому розпорядку, матеріальна відповідальність тощо. Всі вищеперелічені умови мають ознаки трудового договору. Вказане є порушенням вимог статті 24 Кодексу Законів про працю України, якою передбачено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалiзацiї державної полiтики з адмiнiстрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соцiальне страхування про прийняття працiвника на роботу в порядку, встановленому Кабiнетом Мiнiстрiв України. Відповідно до Закону «Про охоронну діяльність» охоронна діяльність здійснюється на підставі отриманої ліцензії. А таку ліцензію може отримати лише госпсуб'єкт (ФОП або юрособа). Відповідно, можливість надання послуг з охоронної діяльності фізособою на умовах цивільно-правової угоди не передбачено. Підсумовуючи вищевикладене, охоронники мають входити до штату охоронного підприємства.
На всі об’єкти охорони загальна кількість працівників повинна відповідати не менше двадцяти п’яти охоронців, які будуть працювати згідно графіку чергувань, відповідно до Кодексу законів про працю України та чинного законодавства України. Наявність працівників в достатній кількості має бути підтверджена скан-копією поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності).
Учасники, як суб'єкти господарювання, що організовують свою діяльність у відповідності до своїх власних потреб, не зобов'язані мати в штаті таку кількість працівників на етапі тендеру. Виходить, що учасник має мати в штаті 25 незалучених до надання послуг охоронників, виплачувати їм заробітну плату та сплачувати всі необхідні податки тримаючи їх в резерві на випадок можливої перемоги в тендері?Якщо навіть в Учасника і є в штаті достатня кількість охоронників, то вони є вже залученими на інших об’єктах охорони.
Учасники мають забезпечити їх наявність на дату укладання договору з Замовником. Таким чином достатнім в даному випадку буде вимагати від учасника надання саме гарантійного листа, а не підтвердження наявності такої кількості працівників.
Вимагаємо вилучити дану вимогу щодо підтвердження скан-копією поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності) в кількості 25 охоронників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2021 17:36
По- перше, щодо пункту про подання Учасником «Інформаційної довідки за формою таблиці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Посилання Замовником у Розділі 4 Вимоги до охоронців відповідної Таблиці на договори, це як зразок, за яким останній буде надавати інформацію стосовно відповідності заявленим критеріям, і не містить чіткого посилання чи вимоги про наявність у Учасника конкретно трудових чи цивільно-правових відносин із власним персоналом.
По-друге, форма 1 ДФ – відповідна форма 1 ДФ затверджена наказом МФУ від 13.01.2015 №4. Цим же наказом затверджений «Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (далі Порядок). Відповідно до розділу 2 пункту 1 Порядку - Розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) з розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий Розрахунок за календарний рік не подається. Таким чином, до 1 ДФ вноситься виключно інформація, що є актуальною на момент її подання (конкретний період (квартал)). Будь які подальші зміни (поза межами звітного періоду), що можуть відбутися будуть відображені уже у наступному звіті 1 ДФ. Данна ситуація була передбачена Замовником, і саме тому задля уникнення подібних ситуацій було використано формулювання: «Наявність працівників в достатній кількості підтверджується скан-копією поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності).»
По-третє, так, згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Складова критерію, а саме наявність мінімальної кількості охоронців у складі 25 осіб обумовлюється кількістю об’єктів, що будуть передані під одночасну охорону з дотриманням всіх можливих мір безпеки враховуючи те, що останні є об’єктом критичної інфраструктури, фактом наявності цілодобових охоронних постів, що створює додаткове навантаження на осіб, що виконують відповідну роботу при цьому із необхідністю дотримання їх прав, впевненістю Замовника, що наданні послуги будуть якісними, а особи, що їх надаватимуть зможуть у повній мірі виконувати свої обов’язки, згідно чинного трудового законодавства України та затверджених графіків чергувань.
Посилання Замовником у Розділі 4 Вимоги до охоронців відповідної Таблиці на договори, це як зразок, за яким останній буде надавати інформацію стосовно відповідності заявленим критеріям, і не містить чіткого посилання чи вимоги про наявність у Учасника конкретно трудових чи цивільно-правових відносин із власним персоналом.
По-друге, форма 1 ДФ – відповідна форма 1 ДФ затверджена наказом МФУ від 13.01.2015 №4. Цим же наказом затверджений «Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (далі Порядок). Відповідно до розділу 2 пункту 1 Порядку - Розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) з розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий Розрахунок за календарний рік не подається. Таким чином, до 1 ДФ вноситься виключно інформація, що є актуальною на момент її подання (конкретний період (квартал)). Будь які подальші зміни (поза межами звітного періоду), що можуть відбутися будуть відображені уже у наступному звіті 1 ДФ. Данна ситуація була передбачена Замовником, і саме тому задля уникнення подібних ситуацій було використано формулювання: «Наявність працівників в достатній кількості підтверджується скан-копією поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності).»
По-третє, так, згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Складова критерію, а саме наявність мінімальної кількості охоронців у складі 25 осіб обумовлюється кількістю об’єктів, що будуть передані під одночасну охорону з дотриманням всіх можливих мір безпеки враховуючи те, що останні є об’єктом критичної інфраструктури, фактом наявності цілодобових охоронних постів, що створює додаткове навантаження на осіб, що виконують відповідну роботу при цьому із необхідністю дотримання їх прав, впевненістю Замовника, що наданні послуги будуть якісними, а особи, що їх надаватимуть зможуть у повній мірі виконувати свої обов’язки, згідно чинного трудового законодавства України та затверджених графіків чергувань.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2021 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПШР ТИГР-3" |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Прядій Олег Іванович |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПШР ТИГР-3" #43981000 |
Переможець |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2021 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2022 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:59
|
дот.уг 4 241.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 13:27
|
додаткові угоди.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2021 17:39
|
Договір.pdf | укладений |
09 серпня 2021 17:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 241 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1,2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 241 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |