Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підгайцівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04332331 |
Місцезнаходження: | 45602, Україна , Волинська обл., с. Підгайці Луцький район, вул. Шкільна, 30 |
Контактна особа: |
Максим Шкльода +380332797742 shklyodatender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2021 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2021 13:04 |
Очікувана вартість: | 4 706 395,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 063,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються у безготівковій формі після виконання робіт на підставі підписаного Сторонами акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2021 14:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2021 14:26 |
ТД_ДОДАТОК_4.doc | |
21 липня 2021 14:26 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc | |
21 липня 2021 14:26 |
ТД_ДОДАТОК_3.doc | |
21 липня 2021 14:26 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc | |
21 липня 2021 14:26 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc | |
21 липня 2021 14:26 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно таблиці К.1. додатку Ж (довідковий) «Мінімально допустимі строки експлуатації окремих конструктивних елементів об’єкта, на якому виконанні роботи з поточного ремонту» СОУ 42.1-37641918-128:2019 тонкошарові покриття з литих емульсійно-мінеральних та асфальтобетонних сумішей – встановлено гарантійний строк експлуатації 3 роки. При цьому, необхідно звернути увагу на примітку. Зазначені гарантійні строки є довідковими і можуть бути уточнені за відповідним обґрунтуванням (з урахуванням залишкової працездатності інших конструктивних елементів, що не ремонтувалися) у договорі підряду.
Окрім того, згідно ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина ІІ. Будівництво.» Додаток Л (Довідковий) «Мінімально допустимий строк експлуатаційної придатності елементів дороги» асфальтобетонне покриття – строк не менше ніж 3 роки. Тобто ДБН В.2.3-4:2015 встановлені мінімальні строки експлуатації елементів автомобільної дороги, а не конкретний строк 3 роки.
З врахуванням наведених нормативних документів, а також враховуючи потреби Замовника, додатком 4 до тендерної документації (проект договору) встановлено, що генпідрядник гарантує досягнення Об’єктом будівництва показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації Об’єкта відповідно до Договору протягом п’яти років після прийняття об’єкта Замовником. Така умова договору не суперечить нормам ДБН В.2.3-4:2015.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-30-000002 ● 89f9d5fdd72a439ab2b02ffeb4143605
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2021 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.08.2021 № 526
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 28.08.2021 №526
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-07-21-005954-b від 21.07.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-30 16:01:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька» (ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013, код ДК 021-2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-21-005954-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-02 16:51:01
Відповідь на запит Управління західного офісу ДАС у Волинській області
У зв’язку з проведення моніторингу (ID моніторингу:UA-M-2021-08-30-000002) закупівлі «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька» (ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013, код ДК 021-2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (ID: UA-2021-07-21-005954-b; надалі – закупівля) повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Пунктом 23 частини 1 стаття 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що затвердження місцевого бюджету є виключною компетенцією сільських, селищних, міських рад.
Згідно частини 2 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.
Наголошуємо, що бюджетні призначення Підгайцівської сільської ради передбачені рішенням сільської ради від 24.12.2020 № 3/7 «Про бюджет сільської територіальної громади с. Підгайці на 2021 рік» з урахуванням внесених змін.
Зважаючи на викладене, бюджетні призначення не обґрунтовуються уповноваженими особами, а тому неможливо надати відповідь на запитання Управління західного офісу ДАС у Волинській області наступного змісту: «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення?».
Також зазначаємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось на підставі проектної документації за робочим проектом: «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька».
Зокрема, технічні і якісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічне завдання на виконання робіт з поточного ремонту вносились в тендерну документацію на підставі дефектного акту, зведеної відомості об’ємів будівельно-монтажних робіт та локального кошторису на будівельні роботи згідно робочого проекту (копії даних аркушів робочого проекту додаємо).
Очікувана вартість предмета закупівлі формувалась на підставі показників зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва згідно робочого проекту.
Зокрема, загальна вартість по зведеному кошторисному розрахунку становить 4 878 116,00 грн. Проте, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (вартості будівельних робіт), з даної суми виключено передбачені кошторисним розрахунком кошти на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд), кошти на проведення процедури закупівлі, вартість проєктних робіт, вартість експертизи проєктної документації, кошти на здійснення авторського нагляду.
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі склала 4 706 395,20 грн. з ПДВ.
Наголошуємо на тому, що ТОВ «Перша приватна експертиза» надала позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька» (копію додаємо). Згідно експертного звіту загальна кошторисна вартість будівництва складає 4 878 116,00 грн. На таку суму розроблений зведений кошторисний розрахунок проектною організацією.
Окрім того, надаємо копію розпорядження сільського голови від 05.07.2021 № 19 «Про затвердження кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька».
Враховуючи вищевикладене, відсутні ознаки порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель Підгайцівською сільською радою.
Додатково зазначаємо, що проектна документація за робочим проектом «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька» у повному обсязі з пояснювальною запискою, кресленнями та кошторисною документацією, а також інші оригінали наданих документів знаходяться в замовника.
Також повідомляємо, що Підгайцівською сільською радою не здійснювалось оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті. Звертаємо увагу на те, що підпункт 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 носить лише рекомендаційний характер для органів місцевого самоврядування.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, оприлюдненого в електронній системі закупівель 06.09.2021, між Підгайцівською сільською радою та товариством з обмеженою відповідальністю «Унідор Сервіс» було укладено додаткову угоду № 1 від 09.09.2021, якою було розірвано договір № 541 від 30.08.2021, укладеного за результатами процедури відкритих торгів щодо закупівлі послуг з Поточного середнього ремонту вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька» (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-21-005954-b).
2021-09-10 14:55:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 4-1 постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2021 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" |
3 989 678,02
UAH з ПДВ
|
3 895 550,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" |
4 069 650,00
UAH з ПДВ
|
3 900 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" #42729784 |
Рішення скасоване |
3 895 550,05
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2021 16:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" #42729784 |
Відхилено |
3 895 550,05
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2021 16:57
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" #38143539 |
Переможець |
3 900 150,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2021 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2021 14:43
|
дод.угода Унідор Сервіс (1).pdf | укладений |
10 вересня 2021 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2021 16:51
|
Договір Унідор Сервіс.pdf | укладений |
01 вересня 2021 16:49
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 серпня 2021 — 09 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Договір №541 від 30.08.2021, укладений між товариством з обмеженою відповідальністю «УНІДОР СЕРВІС» та Підгайцівською сільською радою, розірвано за згодою сторін. |