Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Мельник Людмила Володимирівна djkgbmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2021 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2021 12:48 |
Очікувана вартість: | 10 999 159,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Очікувана вартість! Закупівля робіт до 15.12.2022 року. Розмір фінансування видатків на виконання будівельних робіт по рокам визначається календарним графіком виконання робіт та може змінюватися у разі внесення змін. Станом на дату оголошення вартість закупівлі по рокам складає: 2021 рік - 10 500 000 грн., 2022 рік - 499 159 грн.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робітпротягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Iнша подія | Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс перераховується Підряднику протягом 10 банківських днів з дня прийняття рішення про надання авансу. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2021 16:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2021 16:34 |
Проєкт договору на реконструкцію тротуарної частини вул.Леваневського в районі ж_б 55-59 ІІ черга.docx | |
21 липня 2021 16:34 |
ТД реконструкція тротуарної частини вул.Леваневського в районі ж_б 55-59 ІІ черга.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-16-000021 ● b227f8c7a70f4ab59118be93113f6089
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 11:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.09.2021 № 402
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 16.09.2021 № 402
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-07-21-004325-c, 21.07.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-27 11:07:36
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Реконструкція тротуарної частини вул.Леваневського (в районі ж/б № 55-59) ІІ черга в м.Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 –45454000-4 – Реконструкція)», очікуваною вартістю 10999159,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-21-004325-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-27 16:03:10
відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень про те, яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, який надійшов 27.09.2021 року у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції тротуарної частини вул. Леваневського (в районі ж/б № 55-59) ІІ черга в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) ідентифікатор тендеру UA-2021-07-21-004325-c, надаємо наступну інформацію.
У Департамента житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради на сьогодні відсутня можливість забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті у зв’язку із відсутністю останнього. Стосовно публікації вищезазначеної інформації на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) то на час проведення процедури закупівлі UA-2021-07-21-004325-c лише розроблявся такий функціонал, що позбавило можливості Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради забезпечити своєчасне оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок за результатами моніторингу UA-M-2021-09-16-000021 процедури закупівлі UA-2021-07-21-004325-c Аудиторами Східного офісу Держаудитслужби підчас проведення моніторингу UA-M-2021-09-16-000021 відкритих торгів UA-2021-07-21-004325-c встановлено порушення замовником законодавства у сфері закупівель в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Зокрема на порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в тендерній документації (підпункт 2.8 пункту 2 Додатку 1) вживається вираз «документації конкурсних торгів», здійснено посилання на Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2012 № 2297-VI», тоді як Закон України «Про захист персональних даних» № 2297-VI датований «01» червня 2010 року, в проєкті договору здійснено посилання на статтю 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в той же час, як стаття 36 Закону не містить умов укладання договору та не містить частини п’ятої, натомість, умови укладання договору наведені в статті 41 Закону. Окрім того Держаудитслужбою встановлено, що замовник в тендерній документації (п.3 розділу VI тендерної документації) зазначив: «Проект договору викладений в Додатку 14 до тендерної документації.», при цьому, тендерна документація не містить Додатку 14. При цьому Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує замовника вжити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Варто зауважити, що за результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності договору законодавству; відповідності умов договору тендерної пропозиції переможця; – орган Державної аудиторської служби України порушень не встановив. Отже, що учасник процедури закупівлі, у спосіб визначений тендерною документацію та передбачений ЗУ «Про публічні закупівлі», підтвердив свою відповідність кваліфікаційним та іншим вимогам, а також підтвердив відсутність підстав для відхилення його тендерної пропозиції з підстав, передбачених положеннями статті 17 Закону. Варто зауважити, що на вимогу ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить проєкт договору про закупівлю, який є додатком 10 до тендерної документації та приєднаний окремим файлом в електронній системі закупівлі. Крім того згідно підпункту 3.5 пункту 3 розділу 5 тендерної документації вiдсутнiсть будь-яких запитань або уточнень стосовно змiсту та викладення вимог тендерної документацiї з боку учасникiв процедури закупiвлi, означатиме, що учасники процедури закупiвлi, які беруть участь в цих торгах, повнiстю усвiдомлюють змiст цiєї тендерної документацiї та вимоги, викладенi Замовником при пiдготовцi цiєї закупiвлi. Оскільки протягом періоду уточнень жодних питань, запитів чи скарг на умови тендерної документації через електронну систему замовнику не надходило, можна стверджувати, що всі учасники закупівлі повністю усвідомлювали зміст та вимоги тендерної документації. І технічні описки, допущені замовником під час формування тендерної документації, жодним чином не вплинули на підготовку учасниками тендерних пропозицій. За результатами проведеної процедури, у строки передбачені Законом та відповідно до проєкту договору, із переможцем закупівлі у відповідності до тендерної пропозиції учасника укладено договір. Враховуючи викладене можна стверджувати, що замовником закупівлі, у відповідності до вимог Закону та тендерної документації визначено переможця закупівлі та правомірно укладено з ним договір, роботи по якому на сьогодні виконуються без зауважень зі сторони замовника. Тобто підстави для його розірвання згідно положень Господарського і Цивільного кодексів України, а також статті 43 ЗУ «Про публічні закупівлі» у замовника відсутні. Вищенаведене свідчить про неправомірність вимоги Держаудитслужби щодо розірвання договору про закупівлю від 27.08.2021 № 786/2021 на суму 10 355 306,75 грн. з ТОВ «ІНТЕРХОЛД ГРУП».
2021-10-11 14:26:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява направлена до Київського окружного адміністративного суду 19.10.2021 року |
Дата публікації: | 21 жовтня 2021 |
Документи:
21 жовтня 2021 10:07
|
Електронний підпис |
21 жовтня 2021 10:06
|
Опис вкладень до поштового відправлення.pdf |
21 жовтня 2021 10:06
|
Квитанція.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" |
10 355 306,75
UAH з ПДВ
|
10 355 306,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Добровольський Володимир Олександрович |
10 999 159,00
UAH з ПДВ
|
10 999 159,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" #42654473 |
Переможець |
10 355 306,75
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 17:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2021 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:35
|
786-1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2021 12:13
|
786.pdf | укладений |
28 серпня 2021 12:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Здійснення технічного нагляду за реконструкцією площі Петра Запорожця в м. Біла Церква Київської області. Коригування (код ДК 021:2015 - 71247000-1 - нагляд за будівельними роботами) |
Номер договору про закупівлю: | 786/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |