Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний А4 ( код ДК 021:2015-30197630-1 –папір для друку) (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне )
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2021-07-21-004063-b ● 1f44baaab120406588781320b74143a8
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинський окружний адміністративний суд |
Код ЄДРПОУ: | 35123898 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Словацького, 3 |
Контактна особа: |
Черничинець Ірина Валеріївна +380332280794 tender@adm.vl.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2021 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2021 13:18 |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Більш детально-у вимогах до предмета закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1550 пачка
Папір офісний А4 ( код ДК 021:2015-30197630-1 –папір для друку) (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Словацького,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2021 12:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2021 12:20 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПАПІР.zip | |
21 липня 2021 12:20 |
ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ПАПІР.zip |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-21-004063-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 26 липня 2021 16:04
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-07-21-004063-b на закупівлю «Папір офісний А4» де Замовником виступає Волинський окружний адміністративний суд. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-07-21-004063-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме – яскравість не менше 100%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційний параметр і викласти його в наступній редакції: яскравість не менше 95% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2021 18:12
На Вашу вимогу Волинський окружний адміністративний суд надає наступне роз’яснення: технічне завдання до предмета закупівлі :Папір офісний А4 ( код ДК 021:2015-30197630-1-папір для друку ) ( код ДК 021:2015-30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне) було сформовано шляхом аналізу технічних характеристик та параметрів відповідного товару на ринку.
Під дані технічні параметри паперу офісного А4 підпадають не менше трьох торгових марок, а саме :
- Папір офісний « IQ ECONOMY +»
- Папір офісний « ZOOM Image»
- Папір офісний «XEROX PREMIER»
Тому змінювати параметри предмета закупівлі, який ми хочемо закупити вважаємо не доцільно.
Під дані технічні параметри паперу офісного А4 підпадають не менше трьох торгових марок, а саме :
- Папір офісний « IQ ECONOMY +»
- Папір офісний « ZOOM Image»
- Папір офісний «XEROX PREMIER»
Тому змінювати параметри предмета закупівлі, який ми хочемо закупити вважаємо не доцільно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2021 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
122 481,00
UAH з ПДВ
|
116,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА |
116 250,00
UAH з ПДВ
|
112 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОРВЕТ" |
116 250,00
UAH з ПДВ
|
113 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Відхилено |
116,25
UAH з ПДВ
|
30 липня 2021 09:37
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА #3310718468 |
Відхилено |
112 000,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2021 09:48
|
ТОВ "КОРВЕТ" #21337459 |
Відхилено |
113 999,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2021 10:30
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій