Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 44220000-8 - Столярні вироби (Вікна металопластикові( ДК 021:2015 44221100-6 - Вікна), Підвіконня, відливи (ДК 021:201544221000-5 Вікна, двері та супутні вироби)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-07-21-003332-b dce9bb2066c24aab888b861dd85e5f6f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Балєва

+380577393276 baleva@kh.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 38631015
Вебсайт: http://kh.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шевченка, 8
Контактна особа: Ірина Балєва
+380577393276
baleva@kh.dsns.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2021 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2021 09:00
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Інформація про технічні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", яке зроблено відповідно до статті 14 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Вікно металопластикове з фурнітурою (1050*1750) з поворотно-відкидною стулкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63801, Україна, Харківська область, смт Борова, вул. Шкільна 38Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штуки
Вікно металопластикове глухе (1680*1750)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63801, Україна, Харківська область, смт Борова, вул. Шкільна 38Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
3 штуки
Вікно металопластикове з фурнітурою (1680*1750) з поворотно-відкидною стулкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63801, Україна, Харківська область, смт Борова, вул. Шкільна 38Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
2 штуки
Підвіконня (з заглушками)(1200*500)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63801, Україна, Харківська область, смт Борова, вул. Шкільна 38Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
4 штуки
Підвіконня (з заглушками)(1900*500)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63801, Україна, Харківська область, смт Борова, вул. Шкільна 38Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
2 штуки
Відлив (1050*120)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63801, Україна, Харківська область, смт Борова, вул. Шкільна 38Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
4 штуки
Відлив (1680*120)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63801, Україна, Харківська область, смт Борова, вул. Шкільна 38Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену Продукцію здійснюється Покупцем впродовж 7 (сім) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Продукції, на підставі належно оформлених первинних документів (товарної або видаткової накладної), наданих Покупцем при оформленні поставки Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2021 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2021 11:39
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі .doc
21 липня 2021 11:39
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 22 липня 2021 15:21
Дата відповіді: 23 липня 2021 08:05
Чи передбачен закупівлею монтаж?
Відповідь: Добрий день. Монтаж не передбачений тільки : Учасник повинен самостійно, за свій рахунок, доставити Товар за адресою Замовника: 63801 вул. Шкільна 38Б смт. Борова Харківська область.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" 30 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2021 16:15
Електронний підпис
28 липня 2021 16:08
Лист згода (4).pdf
28 липня 2021 16:08
Довідка ліцензія .pdf
28 липня 2021 16:08
ISO 9001-2015 до 16.09.21.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2846707377
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2021 14:54

Документи

30 липня 2021 14:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2021 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2846707377
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2021 14:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 10:37
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 10:05
06.08.21 Дог №3007_1 ФОП Оболонков І.М..pdf укладений
06 серпня 2021 10:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 серпня 2021 11:30
30 000,00 UAH UA448201720343181003200085721
ГУ ДСНС України у Харківській області
UA113133990000026008055724916
ФОП Оболонков І.М.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 30 000,00
UAH