Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Очікувана вартість
53 200,00 UAH
UA-2021-07-21-002531-c bfca3f5e547346e2b5d5ce1ce96e136e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Храпунова Світлана

380682508547 svetaua@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Світловодська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів №2 Кіровоградської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 22219348
Місцезнаходження: 27500, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, Богуна 24
Контактна особа: Храпунова Світлана
380682508547
svetaua@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2021 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2021 14:32
Очікувана вартість: 53 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 266,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
548 кілограми
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27500, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, Богуна 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2021 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2021 13:41
Оголошення риба.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-21-002531-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЗУЄВА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2885115129
Дата подання: 04 серпня 2021 21:40
Щодо невідповідності пропозиції переможця вимогам Замовника
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК!

Звертаємо Вашу увагу на невідповідність тендерної документації визначеного Вами переможця - ФОП Плачинда В.І. - вимогам тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2021-07-21-002531-c з наступних підстав, а саме:
1). Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати у складі документів своєї тендерної пропозиції копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю за результатами аукціону:
- довідку щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю.
У складі тендерної пропозиції визначеного Вами переможця відсутня відповідна довідка щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю, що є невідповідністю тендерній документації Замовника.
2). Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати у складі документів своєї тендерної пропозиції інформацію про досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання предмету закупівлі. Аналогічними договорами відповідно до умов цієї документації є договори на постачання аналогічного предмету закупівлі (у даному випадку мається на увазі постачання аналогічного предмету закупівлі за четвертим та/або п’ятим знаком ДК 021:2015 та/або ДК 016:2010).
У складі тендерної пропозиції визначеного Вами переможця надана довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Однак, умова надання інформації про досвід виконання аналогічних договорів передбачає надання інформації щодо виконання як мінімум двох аналогічних договорів.
У складі тендерної пропозиції визначеного Вами переможця відсутня інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (як мінімум двох), а тому надання інформації щодо виконання одного аналогічного договору за ДК 021:2015-15221000-3 не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
3). Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати у складі документів своєї тендерної пропозиції лист – згоду на обробку персональних даних особи (осіб), чиї персональні дані надаються.
У складі тендерної пропозиції визначеного Вами переможця наданий лист – згода щодо обробки персональних даних Плачинда В.І. Однак, тендерна пропозиція ФОП Плачинда В.І. містить персональні дані таких осіб, як:
Сергієнко Олег Станіславович;
ФОП Дементьєва Юлія Іванівна;
ФОП Гевел Володимир Васильович.
Не надаючи згоду на обробку персональних даних вказаних вище осіб, ФОП Плачинада В.І. не виконав вимоги тендерної документації Замовника, що є порушенням чинного законодавства.
4). Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен гарантувати якість та надійність товару протягом всього терміну поставки.
У складі тендерної пропозиції визначеного Вами переможця відсутні необхідні документи та/або пояснення щодо виконання вказаної вимоги Замовника, що не відповідає вимогам тендерної документації.
5). Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозиція учасника повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника спрощеної закупівлі.
Пропозиція визначеного Вами переможця ФОП Плачинда В.І. підписана удосконаленим електронним підписом.
Замовник має перевірити КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Листом від 16.02.2021 р. № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО зявляється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатися кваліфікованим. Додатково надаємо окремим файлом у вкладенні до нашої вимоги Лист Міністерства цифрової трансформації України із роз’ясненням деяких питань щодо надання роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг.
Учасник ФОП Плачинда В.І. підписав свою тендерну пропозицію підписом, при перевірція якого на сайті ЦЗО зявляється інформація, що тип підпису «удосконалений», а отже не може вважатися кваліфікованим. Копію оригіналу протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису з сайту центрального засвідчувального органу надаємо додатково у складі документів нашої вимоги.
Отже, ФОП Плачинда В.І. не виконав вимоги тендерної документації Замовника і тому його тендерна пропозиція повинна бути дискваліфікована.
Спираючись на вказані невідповідності тендерної пропозиції ФОП Плачинда В.І. вимогам тендерної документації Замовника, звертаємось до Замовника ще раз більш уважніше переглянути пропозицію визначеного переможця у процедурі закупівлі UA-2021-07-21-002531-c та скасувати своє рішення щодо визначення переможцем ФОП Плачинда В.І.
У випадку відсутності будь – яких дій з боку Замовника залишаємо за собою законне право повідомити про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» контролюючі органи з метою захисту своїх інтересів та дотримання всіх принципів публічних закупівель з боку Замовника.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2021 15:43
ШАНОВНИЙ УЧАСНИК. На Вашу вимогу надаємо відповідь:
1. Інформаційна довідка на уповноважену особу на підписання документів в наявності.
2. Аналогічний договір надано.
3. Документація закупівлі містить згоду на обробку персональних даних учасника закупівлі. Інформація по особам, зазначеним в Вашій вимозі, є у відкритому доступі.
4. Гарантійний лист про якість і ціну є в наявності.
5. Відповідно до законодавства приватний бізнес має право використовувати Удосконалений електронний підпис до 31 грудня 2021 року.

Документи подані скаржником

04 серпня 2021 21:40
Вимога_риба.PDF
04 серпня 2021 21:40
sign_Validation_Report.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-08-04-000004 • 649dd7733daf4d35a8c976c0b45dcd4f
Автор звернення: Зуєва Оксана Михайлівна
Дата створення звернення: 2021-08-04 21:49
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Звертаємо Вашу увагу на невідповідність тендерної документації визначеного переможця - ФОП Плачинда В.І. - вимогам тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2021-07-21-002531-c з наступних підстав, а саме: 1). Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати у складі документів своєї тендерної пропозиції копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю за результатами аукціону: - довідку щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції визначеного переможця відсутня відповідна довідка щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю, що є невідповідністю тендерній документації Замовника. 2). Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати у складі документів своєї тендерної пропозиції інформацію про досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання предмету закупівлі. Аналогічними договорами відповідно до умов цієї документації є договори на постачання аналогічного предмету закупівлі (у даному випадку мається на увазі постачання аналогічного предмету закупівлі за четвертим та/або п’ятим знаком ДК 021:2015 та/або ДК 016:2010). У складі тендерної пропозиції визначеного переможця надана довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Однак, умова надання інформації про досвід виконання аналогічних договорів передбачає надання інформації щодо виконання як мінімум двох аналогічних договорів. У складі тендерної пропозиції визначеного переможця відсутня інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (як мінімум двох), а тому надання інформації щодо виконання одного аналогічного договору за ДК 021:2015-15221000-3 не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника. 3). Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати у складі документів своєї тендерної пропозиції лист – згоду на обробку персональних даних особи (осіб), чиї персональні дані надаються. У складі тендерної пропозиції визначеного переможця наданий лист – згода щодо обробки персональних даних Плачинда В.І. Однак, тендерна пропозиція ФОП Плачинда В.І. містить персональні дані таких осіб, як: Сергієнко Олег Станіславович; ФОП Дементьєва Юлія Іванівна; ФОП Гевел Володимир Васильович. Не надаючи згоду на обробку персональних даних вказаних вище осіб, ФОП Плачинада В.І. не виконав вимоги тендерної документації Замовника, що є порушенням чинного законодавства. 4). Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен гарантувати якість та надійність товару протягом всього терміну поставки. У складі тендерної пропозиції визначеного переможця відсутні необхідні документи та/або пояснення щодо виконання вказаної вимоги Замовника, що не відповідає вимогам тендерної документації. 5). Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозиція учасника повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника спрощеної закупівлі. Пропозиція визначеного переможця ФОП Плачинда В.І. підписана удосконаленим електронним підписом. Замовник має перевірити КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Листом від 16.02.2021 р. № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО зявляється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатися кваліфікованим. Учасник ФОП Плачинда В.І. підписав свою тендерну пропозицію підписом, при перевірція якого на сайті ЦЗО зявляється інформація, що тип підпису «удосконалений», а отже не може вважатися кваліфікованим. У нашому зверненні зазначаємо всі наявні невідповідності тендерної пропозиції визначеного переможця з метою захисту своїх інтересів та принципів публічних закупівель.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2021 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП плачинда 46 810,00
UAH з ПДВ
46 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУЄВА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" 47 566,40
UAH з ПДВ
47 566,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2021 21:02
Електронний підпис
28 липня 2021 21:00
риба.rar
28 липня 2021 21:00
документи ФОП.rar
28 липня 2021 21:00
Довідки плачинда.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП плачинда

ФОП "ЗУЄВА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП плачинда
#2689402839
Переможець 46 810,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2021 15:16

Документи

04 серпня 2021 15:16
167.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2021 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП плачинда
#2689402839
46 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 серпня 2021 15:16
167.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 11:35
ду3риба.pdf укладений
23 грудня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 16:48
ДУ ДОГ96.PDF зміни до договору
06 грудня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 13:02
1-96.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 13:00
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 14:33
Дог.96.pdf укладений
18 серпня 2021 14:32

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 вересня 2021 12:37
3 400,00 UAH UA488201720344200004000049668
КЗ"Світловодська школа-інтернат №2"
UA643282090000026008000023888
ФО-П ПЛАЧИНДА В.I.
Оплачений
29 вересня 2021 12:37
7 250,00 UAH UA488201720344200004000049668
КЗ"Світловодська школа-інтернат №2"
UA643282090000026008000023888
ФО-П ПЛАЧИНДА В.I.
Оплачений
08 жовтня 2021 14:39
1 800,00 UAH UA488201720344200004000049668
КЗ"Світловодська школа-інтернат №2"
UA643282090000026008000023888
ФО-П ПЛАЧИНДА В.I.
Оплачений
26 листопада 2021 10:53
1 600,00 UAH UA488201720344200004000049668
КЗ"Світловодська школа-інтернат №2"
UA643282090000026008000023888
ФО-П ПЛАЧИНДА В.I.
Оплачений
20 грудня 2021 12:24
1 600,00 UAH UA488201720344200004000049668
КЗ"Світловодська школа-інтернат №2"
UA643282090000026008000023888
ФО-П ПЛАЧИНДА В.I.
Оплачений
28 грудня 2021 14:45
3 400,00 UAH UA488201720344200004000049668
КЗ"Світловодська школа-інтернат №2"
UA643282090000026008000023888
ФО-П ПЛАЧИНДА В.I.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 050,00
UAH