Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Захисне спорядження
Personal protective equipment
Personal protective equipment
Очікувана вартість
655 088,00 UAH
UA-2021-07-21-001717-b ● cdbf661e570d4e8e8227c5be689a8c8c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС |
Контактна особа: |
Огребчук Галина Іванівна 03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Шершень Юлія 0363664033 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom" |
National ID: | 05425046 |
Contact point: |
Ogrebchuk Galina 03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Shershen’ Julia 0363664033 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 липня 2021 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2021 14:00 |
Очікувана вартість: | 655 088,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: • банківська гарантія: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП); або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. • або страхова гарантія, видана страховою компанією, з обов’язковим накладанням КЕП уповноваженої особи страхової компанії. Також учасник надає договір страхування, на підставі якого була видана страхова гарантія та докази її оплати (платіжне доручення або прибутковий касовий ордер або чек) (подається окремим файлом). Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронного документу через електронну систему закупівель. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 150 календарних днів з дати завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В зв’язку з технічним обмеженням введення великої кількості символів тексту повідомляємо, що докладніше про умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладено в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації. Type and conditions of the bid security: • Bank guarantee: together with the «p7s» file (attested by QES); or as a file in format suitable for verification of the bank guarantee validity attested with qualified electronic signature (QES) of the bank-guarantee's authorized official. • or an insurance guarantee issued by an insurance company with obligatory attestation with QES of the insurance company's authorized official. The bidder also submits the insurance contract used as a basis for the insurance guarantee issue, and payment evidences (payment order or credit order or cheque) (submitted as a separate file). The bidder submits the bid security as an electronic document via the electronic procurement system. The bid security validity period – 150 calendar days from the final date for submission of bids. Due to technical restrictions as for allowed number of text symbols, please, be informed that conditions of the bid security submission are described in more details in para. 2 of Section III of the tender documentation. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Publication date: | 21 липня 2021 10:22 |
Enquiries until: | 20 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 серпня 2021 14:00 |
Information
Estimated total value: | 655 088 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 3 300 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу
Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути
Згорнути
Language (languages) which should be used in tender offers – all documents prepared by the Resident Participants of Ukraine must be presented in the Ukrainian language. In this case, the documents required by the tender documentation namely: the design, technical documentation, as well as documents confirming the participant's compliance with the qualification criteria, which are set out in the original in Russian, do not require translation into Ukrainian. The Tender offers submitted by the Non-resident Participants of Ukraine may be presented in foreign language but must have a certified translation into Ukrainian or Russian. In case of discrepancies with the text of the original, preference is given to the Ukrainian or Russian text. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
232 шт.
Каска захисна ЗМ Н-700 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Protective helmet ЗМ Н-700 or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
24 шт.
Закриті окуляри для газозварювальника 3М 2895S AS/AF, DIN 5 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Closed safety goggles for gas welder 3М 2895S AS/AF, DIN 5 or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
62 упак.
Вставки протишумові 3М 1100R до диспенсера насипом у пакеті 500 пар або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Package of ear plugs 3М 1100R for dispenser, 500 pairs or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
10 шт.
Навушники протишумові 3М Оптим-1 (3М H510A-401-GU) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Earmuffs 3М Оптим-1 (3М H510A-401-GU) or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
186 шт.
Навушники протишумові 3М Оптим-1 (3М 510P3E- 405-GU) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Earmuffs 3М Оптим-1 (3М 510P3E- 405-GU) or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
19 шт.
Наколінники КР50 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Knee caps КР50 or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
100 шт.
Окуляри захисні 3M S1101SGAFKT-EU або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Safety goggles 3M S1101SGAFKT-EU or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
20 шт.
Окуляри захисні 3M SF3702SGAF або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Safety goggles 3M SF3702SGAF or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
60 шт.
Окуляри захисні 3M SOLUS S1101SGAF-EU або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Safety goggles 3M SOLUS S1101SGAF-EU or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
10 шт.
Окуляри захисні 3М V9C або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Safety goggles 3М V9C or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
5 шт.
Окуляри захисні закриті 3М 2890SA або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Closed safety goggles 3М 2890SA or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
19 шт.
Підшоломник зварника або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Hard hat liner for welder or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
91 шт.
Пояс лямочний комбінований ПЛК2 зі з'ємним стропом страхувальним стрічковим з амортизатором або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Combined safety harnesses ПЛК2 with a removable belt sling with shock-absorber or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
2 шт.
Протигаз шланговий безпривідний ПШ-1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Hose gas-mask ПШ-1 or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
8 шт.
Щиток захисний 3М 5F-11 в комплекті з системою кріплення 3M™ V5 FaceShield або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Face visor 3М 5F-11 with attachment system 3M™ V5 FaceShield or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
61 шт.
Щиток захисний PW96 Plus або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Face visor PW96 Plus or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
61 шт.
Окуляри захисні відкриті Kilimandjaro Clear AB або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
Open safety goggles Kilimandjaro Clear AB or equivalent
CPV: 18143000-3
Період постачання:
по 01 листопада 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Payment for the delivered products is made by the Customer by transferring funds to the Supplier's current account within 45 calendar days from the date of provision of label for suitable products in accordance with SOU NAEK 038:2021 «Management of goods purchases. Arrangement of receipt inspection of the products dedicated for the Company's separated subdivisions» in condition of being provided registration of the duly executed and unblocked tax invoice by the Supplier in the URTI (unified register of tax invoices). The beginning of the payment period starts on the day following the day of label provision for suitable products. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2021 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2021 10:29 |
7171-21-ВТ_ПО_зм2.pdf | |
11 серпня 2021 10:29 |
Додаток_5_зм2.doc | |
11 серпня 2021 10:29 |
Додаток_4_зм2.docx | |
11 серпня 2021 10:29 |
Додаток_3_зм2.doc | |
11 серпня 2021 10:29 |
Додаток_2_зм2.docx | |
11 серпня 2021 10:29 |
Додаток_1_зм2.docx | |
11 серпня 2021 10:29 |
7171-21-ВТ_ТД_зм2.doc |
11 серпня 2021 10:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 серпня 2021 10:29 |
7171-21-ВТ_ПО_зм2.pdf
|
||||||
11 серпня 2021 10:29 |
Додаток_5_зм2.doc
|
||||||
11 серпня 2021 10:29 |
Додаток_4_зм2.docx
|
||||||
11 серпня 2021 10:29 |
Додаток_3_зм2.doc
|
||||||
11 серпня 2021 10:29 |
Додаток_2_зм2.docx
|
||||||
11 серпня 2021 10:29 |
Додаток_1_зм2.docx
|
||||||
11 серпня 2021 10:29 |
7171-21-ВТ_ТД_зм2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зразки товару
Дата подання: 21 липня 2021 16:37
Дата відповіді: 23 липня 2021 12:13
Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Віповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
КЕП/УЕП
Дата подання: 27 липня 2021 16:56
Дата відповіді: 02 серпня 2021 10:02
Щодо КЕП. Просимо внести зміни щодо електронного підпису. Прописати в двух варіаціях: КЕП або УЕП(ЕЦП). Тому що КЕП зобов'язані публікувати тільки держ органи, структури та підрозділи. Але для приватного бізнесу поки що дійсний підпис УЕП(удосконалений цифорвий підпис/ЕЦП). Тому прохання замінити КЕП на КЕП/УЕП(ЕЦП). Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до частини 1 розділу ІІІ тендерної документації "Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому, учасник може накладати підпис з удосконаленим типом підпису на базі кваліфікованого сертифікату відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». "
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Консафеті" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Консафеті" |
648 340,00
UAH
|
648 340,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій