Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип B 4х2)»
Очікувана вартість
1 898 300,00 UAH
UA-2021-07-20-007175-b ● 10d1c296a9c549e8bbf66d1ad940c7db
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Пахомова +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2021 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2021 15:02 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2021 15:02 |
Початок аукціону: | 30 липня 2021 13:09 |
Очікувана вартість: | 1 898 300,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 491,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
УВАГА: процедура «допорогова закупівля» не є пропозицією замовника на укладання договору по заявленому товару, а є інструментом аналізу ринку та виявлення найбільш вигідних пропозицій. Договір про закупівлю буде укладено відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ (зі змінами) та постанови КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20.03.2020 року № 225 (зі змінами). Замовник проводить аналіз ринку за процедурою «допорогова закупівля» за 1 одиницю, та учасник повинен надати Цінову пропозицію відповідно до Додатку 1 з зазначенням можливої кількості до постачання.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
«ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип B 4х2)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 серпня 2021
—
01 грудня 2021
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2021 15:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2021 15:08 |
ТЗ Тип В 4х2.docx | |
20 липня 2021 15:03 |
Перевірка доброчесності.docx | |
20 липня 2021 15:03 |
Цінова пропозиція Тип В 4х2.docx |
20 липня 2021 15:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 липня 2021 15:08 |
ТЗ Тип В 4х2.docx
|
|||
20 липня 2021 15:03 |
Перевірка доброчесності.docx
|
|||
20 липня 2021 15:03 |
Цінова пропозиція Тип В 4х2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання роз'яснень щодо медико-технічних вимог
Дата подання: 21 липня 2021 12:09
Дата відповіді: 22 липня 2021 14:08
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення та за їх результатами внести відповідні зміни для усунення помилок та непорозумінь щодо деяких параметрів зазначених у вимогах, а саме:
У пункті 1.2 Таблиці 2 (Медико-технічні вимоги до спеціалізованого санітарного транспорту типу В 4×4) зазначено:
Приймальний пристрій для нош (типу В) - Величина параметра/функції, Нормативне врегулювання:
«3. Переміщення поздовжнє, поперечне, вертикальне, амортизація відповідно до ДСТУ EN 1789:2019, ДСТУ EN 1865-5:2015 із забезпеченням надійного фіксування положень.»
Просимо конкретизувати які саме пункти зазначених стандартів мають бути застосовані для виконання цих вимог та які саме характеристики повинен мати приймальний пристрій саме для цього типу АШМД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Приймальний пристрій повинен відповідати в цілому двом стандартам:
(1) ДСТУ EN 1789:2019, у тому числі усім позиціям, де прямо чи опосередковано вказано, що вони стосуються приймального пристрою;
(2) ДСТУ EN 1865-5:2015 (аналог EN 1865-5:2012), повна відповідність якому передбачена також п.2 "Normative references" ДСТУ EN 1789:2019.
Приймальний пристрій повинен мати наявні переміщення: (1) поздовжнє, (2) поперечне, (3) вертикальне (підняття та/або нахил), що відповідають завданню до АШМД конкретного типу та за характеристиками не суперечать двом вищенаведеним стандартам.
Приймальний пристрій повинен мати амортизацію, характеристики якої відповідають в цілому обом вищенаведеним стандартам.
Особливу увагу звертаємо на наступні пункти ДСТУ EN 1865-5:2015: 3.1, 3.3, 3.4, 4.5, 4.6 та Додаток В.
(1) ДСТУ EN 1789:2019, у тому числі усім позиціям, де прямо чи опосередковано вказано, що вони стосуються приймального пристрою;
(2) ДСТУ EN 1865-5:2015 (аналог EN 1865-5:2012), повна відповідність якому передбачена також п.2 "Normative references" ДСТУ EN 1789:2019.
Приймальний пристрій повинен мати наявні переміщення: (1) поздовжнє, (2) поперечне, (3) вертикальне (підняття та/або нахил), що відповідають завданню до АШМД конкретного типу та за характеристиками не суперечать двом вищенаведеним стандартам.
Приймальний пристрій повинен мати амортизацію, характеристики якої відповідають в цілому обом вищенаведеним стандартам.
Особливу увагу звертаємо на наступні пункти ДСТУ EN 1865-5:2015: 3.1, 3.3, 3.4, 4.5, 4.6 та Додаток В.
Надання роз'яснень щодо медико-технічних вимог
Дата подання: 21 липня 2021 13:45
Дата відповіді: 21 липня 2021 17:14
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення та за їх результатами внести відповідні зміни для усунення помилок та непорозумінь щодо деяких параметрів зазначених у вимогах, а саме:
1. У пункті 3.2 Таблиці 2 (Медико-технічні вимоги до спеціалізованого санітарного транспорту типу В 4×2) зазначено:
Пульсоксиметр портативний + елементи живлення - Величина параметра/функції, Нормативне врегулювання:
«1. Призначений для постійного моніторингу сатурації (SpO2) та частоти серцевих скорочень (ЧСС) у дорослих, дітей та новонароджених.»
«2. Повинен комплектуватися багаторазовим датчиком, захисним чохлом та комплектом елементів живлення.»
Просимо конкретизувати вимогу п.1 – вона стосується лише технічних можливостей самого апарату, або також і щодо комплектації датчиком (або датчиками), оскільки лише деякі виробники пропонують універсальні датчики для всіх вікових категорії, а більшість інших виробників пропонують окремі датчики для кожної вікової категорії.
2. У пункті 5.1 та 5.2 Таблиці 2 (Медико-технічні вимоги до спеціалізованого санітарного транспорту типу В 4×2) дублюються вимоги до одного і того самого пристрою.
Чи потрібно включати у пропозицію 2 окремих вироби, або ж достатньо буде одного, якщо він задовольнить вимоги обох пунктів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У пункті 3.2 Таблиці 2 Медико-технічних вимог до спеціалізованого санітарного транспорту міститься вимога щодо можливості постійного моніторингу сатурації та частоти серцевих скорочень пульсоксиметром як у дорослих, так і у дітей та новонароджених. Спосіб, яким чином буде реалізована така можливість: наявність універсального датчику, чи набір датчиків,- на розсуд Учасника. У п. 5.1 Таблиці 2 Медико-технічних вимог до спеціалізованого санітарного транспорту вимагається наявність нош з нетканого матеріалу, які містять не менше 6 ручок (зовнішньо розташованих або у вигляді прорізів по краях довших сторін), у п. 5.2 - вимагається наявність простирадла для перенесення. Надання однієї одиниці нош чи простирадла на вимогу двох пунктів є недопустимим. Учасник має забезпечити наявність у складі АШМД як нош, передбачених пунктом 5.1, так і простирадла, передбаченого пунктом 5.2 Таблиці 2 Медико-технічних вимог до спеціалізованого санітарного транспорту.
уточнення Медико-технічних вимог
Дата подання: 22 липня 2021 14:22
Дата відповіді: 23 липня 2021 18:08
Шановний замовнику. П. 1.1 Таблиця 2. Медична частина Медико-технічних вимог до спеціалізованого транспорту типу В 4x2 вимагає, щоб основні ноші (каталка) відповідали вимогам ДСТУ EN 1865-1:2017 (EN 1865-1:2010 + A1:2015 IDT) «Засоби переміщення пацієнтів, що застосовують у спеціалізованих автомобілях швидкої медичної допомоги. Частина 1. Загальні системи нош і засобу переміщення пацієнтів». Підпунктом d) пункту 4.2.6 цього стандарту вказано, що секція ніг повинна регулюватися і мати підйом щонайменше на 15° (антишокове положення). При цьому у медико-технічних вимогах Замовника немає вищевказаної вимоги. Просимо надати роз'яснення: чи вимагається від Учасника, щоб секція ніг основних ношей піднімалася щонайменше на 15°? Або дозволяється комплектація АШМД без наявності такого регулювання всупереч стандарту ДСТУ EN 1865-1:2017 (EN 1865-1:2010 + A1:2015 IDT) «Засоби переміщення пацієнтів, що застосовують у спеціалізованих автомобілях швидкої медичної допомоги. Частина 1. Загальні системи нош і засобу переміщення пацієнтів»? Просимо також внести відповідні зміни: або додати наявність регулювання секції ніг щонайменше на 15° або прибрати вимогу про відповідність тандарту ДСТУ EN 1865-1:2017 (EN 1865-1:2010 + A1:2015 IDT) «Засоби переміщення пацієнтів, що застосовують у спеціалізованих автомобілях швидкої медичної допомоги. Частина 1. Загальні системи нош і засобу переміщення пацієнтів». Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Відповідно до ТЗ, Товар та усі його складові, у тому числі медичні вироби та засоби довгострокового користування, повинні відповідати у тому числі ДСТУ EN 1789:2019 “Колісні транспортні засоби. Автомобілі швидкої медичної допомоги”, а також уточненим цими Медико-технічними вимогами мінімальним вимогам до складових Товару, які не суперечать ДСТУ EN 1789:2019 та викладені у Таблицях 1 та 2.
Відповідно до п.1.1 "Основні ноші (каталка)" Таблиці 1 ТЗ, основні ноші повинні відповідати ДСТУ EN 1865-1:2017 (EN 1865-1:2010 + А1:2015 IDT).
Питання підняття секції ніг додатково не регулюється ТЗ. Беручи до уваги вищезазначене, у даному випадку як такому, що не уточнюється додатково ТЗ, дійсним у повному обсязі є регулювання ДСТУ EN 1865-1:2017.
Таким чином, зазначені параметри вимагаються відповідно до ДСТУ EN 1865-1:2017.
Відповідно до ТЗ, Товар та усі його складові, у тому числі медичні вироби та засоби довгострокового користування, повинні відповідати у тому числі ДСТУ EN 1789:2019 “Колісні транспортні засоби. Автомобілі швидкої медичної допомоги”, а також уточненим цими Медико-технічними вимогами мінімальним вимогам до складових Товару, які не суперечать ДСТУ EN 1789:2019 та викладені у Таблицях 1 та 2.
Відповідно до п.1.1 "Основні ноші (каталка)" Таблиці 1 ТЗ, основні ноші повинні відповідати ДСТУ EN 1865-1:2017 (EN 1865-1:2010 + А1:2015 IDT).
Питання підняття секції ніг додатково не регулюється ТЗ. Беручи до уваги вищезазначене, у даному випадку як такому, що не уточнюється додатково ТЗ, дійсним у повному обсязі є регулювання ДСТУ EN 1865-1:2017.
Таким чином, зазначені параметри вимагаються відповідно до ДСТУ EN 1865-1:2017.
Щодо строків поставки
Дата подання: 23 липня 2021 10:16
Дата відповіді: 23 липня 2021 18:09
Добрий день.
Наше підприємство є виробником автомобілів швидкої медичної допомоги та планує прийняти участь в закупівлі по всім 4 лотам. Проте строк поставки автомобілів швидкої медичної допомоги (до 01.12.2021 р.) є нереальним в умовах пандемії коронавірусу та проблем з поставкою напівпровідників, з якими стикнулися всі світові автовиробники. Виробники базових автомобілів, з якими ми співпрацюємо, повідомляють про наявні в них строки виробництва та можуть гарантувати поставку в першому кварталі 2022 р. З врахуванням вище наведеного, пропонуємо розглянути можливість поставки автомобілів швидкої медичної допомоги по всім 4 лотам до 30.03.2022 р. Зі свого боку гарантуємо швидке та якісне виробництво АШМД за оптимальною ціною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Строки поставок можуть змінюватись за згодою сторін.
Щодо питання гарантійних листів
Дата подання: 26 липня 2021 09:38
Дата відповіді: 26 липня 2021 11:31
Доброго дня.
Прошу надати пояснення, чи буде вважатися невідповідністю тендерній пропозиції на момент її подачі відсутність гарантійних листів про поставки від виробників базових автомобілів та постачальників обладнання?
Відповідь: Доброго дня! Дякую за увагу до нашої закупівлі. Пунктом 4 Медико-технічних вимог до спеціалізованого санітарного транспорту встановлено Вимоги до деяких документів, що надає Учасник у строк, передбачений оголошенням про закупівлю. Зокрема, передбачено, що Учасник у строк, передбачений оголошенням про закупівлю, має надати скан-копію оригіналу гарантійного листа від офіційного представника в Україні виробника базових автомобілів, який є імпортером або дистриб’ютором, про те, що виробник базових автомобілів або зазначений представник виробника базових автомобілів: 1) гарантує Учаснику постачання необхідної кількості базових автомобілів для виробництва спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги, зазначеного в оголошенні типу щодо кожної одиниці АШМД тендерної пропозиції Учасника; 2) надає гарантію на кожен базовий автомобіль, яку заявляє Учасник відповідно до цих Медико-технічних вимог щодо кожної одиниці АШМД тендерної пропозиції Учасника. Також у разі надання Учасником оригіналу гарантійного листа від представника виробника базових автомобілів на території України, який є імпортером або дистриб’ютором, офіційно уповноваженим на це таким виробником базових автомобілів, Учасник повинен додати до вищезазначеного листа копії документів, що підтверджують повноваження зазначеного представника на таке представництво на території України. Також має бути надана скан-копія оригіналу гарантійного листа виробника медичного обладнання (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника/імпортера/дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником медичного обладнання, що підтверджує можливість постачання Учасником медичного обладнання, яке є невід’ємною частиною Товару, в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені замовником відповідно до цих Медико-технічних вимог. Так як у оголошенні вказана кількість «1 одиниця», гарантійні листи мають бути надані на базовий автомобіль та медичне обладнання 1 одиниці АШМД вказаного в оголошенні типу. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що процедура «Спрощена/Допорогова закупівля» є інструментом аналізу ринку для виявлення найбільш вигідних пропозицій, які відповідають усім медико-технічним вимогам. Замовник проводить аналіз усіх комерційних пропозицій на спеціалізований санітарний транспорт, які надані потенційними постачальниками.
Уточнення вимог технічної частини
Дата подання: 26 липня 2021 10:36
Дата відповіді: 26 липня 2021 13:49
Добрий день.
Наше підприємство планує прийняти участь в цій закупівлі. Проте дистриб’ютор базового автомобіля, який діє від імені виробника, може надати гарантійні листи щодо гарантії та постачання на лише дилера, з яким ми співпрацюємо. Одночасно, дилер може надати відповідні гарантійні листи щодо гарантії та постачання на нас, як на учасника закупівлі. Текст цих листів дозволить чітко прослідкувати гарантії дистриб’ютора щодо гарантії на автомобілі та на постачання. Чи будуть такі листи від дистриб’ютора та дилера відповідати вимогам п.4.1 та 4.2 МТВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасник у строк, передбачений оголошенням про закупівлю, має надати скан-копію оригіналу гарантійного листа від офіційного представника в Україні виробника базових автомобілів, який є імпортером або дистриб’ютором, про те, що виробник базових автомобілів або зазначений представник виробника базових автомобілів: 1) гарантує Учаснику постачання необхідної кількості базових автомобілів для виробництва спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги, зазначеного в оголошенні типу щодо кожної одиниці АШМД тендерної пропозиції Учасника; 2) надає гарантію на кожен базовий автомобіль, яку заявляє Учасник відповідно до цих Медико-технічних вимог щодо кожної одиниці АШМД тендерної пропозиції Учасника. Також у разі надання Учасником оригіналу гарантійного листа від представника виробника базових автомобілів на території України, який є імпортером або дистриб’ютором, офіційно уповноваженим на це таким виробником базових автомобілів, Учасник повинен додати до вищезазначеного листа копії документів, що підтверджують повноваження зазначеного представника на таке представництво на території України. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що процедура «Спрощена/Допорогова закупівля» є інструментом аналізу ринку для виявлення найбільш вигідних пропозицій, які відповідають усім медико-технічним вимогам. Замовник проводить аналіз усіх комерційних пропозицій на спеціалізований санітарний транспорт, які надані потенційними постачальниками.
роз’яснення стосовно необхідності застосування функції вимикання двигуна в автомобілі швидкої допомоги
Дата подання: 26 липня 2021 14:11
Шановний замовнику! Просимо надати роз’яснення стосовно необхідності застосування функції вимикання двигуна в автомобілі швидкої допомоги (п. 22 Медико-технічних вимог –Пожежна безпека: «Автомобіль повинен бути обладнаний головним вимикачем усіх електричних ланцюгів (акумулятора, стартера, генератора, освітлення, сигналізації, запалення тощо). Він має працювати без утворення іскри й бути доступним з боку водійського сидіння. Вимикання всіх електричних ланцюгів повинне супроводжуватися зупинкою двигуна незалежно від його типу. Вимикач має бути захищений від випадкового вимикання.» Слід зауважити, що в сучасних автомобілях не передбачено вимикання акумуляторних батарей, а в разі раптового зупинення двигуна нештатним пристроєм (не передбаченим заводом-виробником базового автомобіля) можливі виходи з ладу бортових систем автомобіля (генератора, блоків керування, тощо).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Роз'яснення стосовно цінової пропозиції
Дата подання: 26 липня 2021 14:38
Дата відповіді: 26 липня 2021 14:46
Шановний Замовнику, згідно Додатку 1 "Цінова пропозиція" до Медико-технічних вимог Замовника зазначено наступне: ".. Замовник проводить аналіз ринку для виявлення найбільш вигідних пропозицій за одну одиницю товару. Учасник приймає участь в аукціоні за одну одиницю та в складі своєї цінової пропозиції (відповідно до даного додатку) зазначає можливу кількість до постачання з урахуванням результатів проведеного електронного аукціону." Отже, учасники надають цінові пропозиції лише за результатами аукціону?????? Але ж електронною системою публічних закупівель дозволяється (фізично допустимо системою) завантажувати файли лише переможцю.
Дайте, будь ласка, коментарі: хто і коли має завантажувати даний додаток.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасники надають початкову комерційну пропозиції з зазначенням можливої кількості до постачання та остаточна вартість буде за результатами аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2021 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ" |
1 879 000,00
UAH
|
1 829 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСЕНКО АВТО ПРОДАКШН" |
1 830 000,00
UAH
|
1 830 000,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» |
1 890 000,00
UAH
|
1 890 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕКВІПМЕД" |
1 895 700,00
UAH
|
1 895 700,00
UAH
|
Документи |
GmbH & Co. KG C. Miesen |
1 898 000,00
UAH
|
1 898 000,00
UAH
|
Документи |
Deltamed SRL |
1 898 300,00
UAH
|
1 898 300,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ" #42801907 |
Очікує рішення |
1 829 000,00
UAH
|
30 липня 2021 13:56
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 вересня 2021 14:24 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Проведено аналіз ринку |
Документи:
15 вересня 2021 14:24
|
Електронний підпис |
15 вересня 2021 14:24
|
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ скасування.docx |