Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підгайцівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04332331 |
Місцезнаходження: | 45602, Україна , Волинська обл., с. Підгайці Луцький район, вул. Шкільна, 30 |
Контактна особа: |
Максим Шкльода +380332797742 shklyodatender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2021 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 вересня 2021 15:04 |
Очікувана вартість: | 62 777 649,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 313 888,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються у безготівковій формі після виконання робіт на підставі підписаного Сторонами акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2021 13:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2021 13:26 |
ТД нова редакція.docx | |
31 серпня 2021 13:26 |
Додаток-3 (нова редакція).docx | |
31 серпня 2021 13:26 |
ПЕРЕЛІК змін.doc | |
31 серпня 2021 13:26 |
Додаток-1 (нова редакція).docx | |
31 серпня 2021 13:26 |
Додаток-2 (нова редакція).doc | |
20 липня 2021 14:26 |
Додаток 3.docx | |
20 липня 2021 14:26 |
Додаток 2.doc | |
20 липня 2021 14:26 |
Додаток 1.docx | |
20 липня 2021 14:26 |
Тендерна документація.docx |
31 серпня 2021 13:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 серпня 2021 13:26 |
ТД нова редакція.docx
|
||||||
31 серпня 2021 13:26 |
Додаток-3 (нова редакція).docx
|
||||||
31 серпня 2021 13:26 |
ПЕРЕЛІК змін.doc
|
||||||
31 серпня 2021 13:26 |
Додаток-1 (нова редакція).docx
|
||||||
31 серпня 2021 13:26 |
Додаток-2 (нова редакція).doc
|
||||||
20 липня 2021 14:26 |
Додаток 3.docx
|
||||||
20 липня 2021 14:26 |
Додаток 2.doc
|
||||||
20 липня 2021 14:26 |
Додаток 1.docx
|
||||||
20 липня 2021 14:26 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" не може погодитися із рішенням Замовника і вважає його дії такими, що порушують наші права та інтереси, а також суперечать нормам Закону № 922-VIII з огляду на наступне. Відповідно до статті 5 Закону № 922-VIII, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.1 ст.5 Закону № 922-VIII).
Відповідно до абзацу четвертого п.1 ч.4 Прикінцевих положень Закону № 922-VIII тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Відповідно до ч.2 ст.25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку. Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" вважає свою дискваліфікацію, зазначену в Протоколі, неправомірною та такою, що містить дискримінаційний характер та нерівне ставлення як до Учасника цієї закупівлі.
Уважно вивчивши підстави відхилення пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД", останній прийшов до висновку, що Замовником було прийнято необґрунтоване, необ’єктивне, упереджене та безпідставне рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД".
На підтвердження цього Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" наводить наступні аргументи.
По першій підставі дискваліфікації Замовник в Протоколі зазначає «…Учасник не надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист» (відповідно до «інших умов тендерної документації» підпункт 11 пункту 2 розділу 5 ТД).
У тендерній документації «Нова редакція» затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи № 137 від 31 серпня 2021 року відсутній зазначений вище підпункт 11 пункту 2 розділу 5, а відтак підстава для відхилення є безпідставна (зазначена вимога мала місце в тендерній документації затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи № 77 від 20 липня 2021 року, яка є недійсною).
По другій підставі дискваліфікації Замовник в Протоколі зазначає «…Учасник не надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист» (відповідно до «інших умов тендерної документації» підпункт 11 пункту 2 розділу 5 ТД).
У тендерній документації «Нова редакція» затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи № 137 від 31 серпня 2021 року відсутній зазначений вище підпункт 11 пункту 2 розділу 5, а відтак підстава для відхилення є безпідставна (зазначена вимога мала місце в тендерній документації затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи № 77 від 20 липня 2021 року, яка є недійсною).
Крім того, нами в документі «26. Гарантійний лист.pdf.» зазначено що «ТОВ «Волиньекобуд» гарантує відсутність заборгованості та наявність фінансових ресурсів для виконання умов закупівлі та відсутність застосування до учасника закупівлі господарських санкцій щодо невиконання або неналежного виконання взятих зобов’язань за договорами 2019-2020 років. ТОВ «Волиньекобуд» гарантує, що до Учасника не застосовувалися у попередніх господарських відносинах з Замовником оперативно-господарські санкції відповідно до вимог ч.1 ст.237 Господарського кодексу України».
З огляду на зазначене, Учасник ТОВ «Волиньекобуд» вважає, що його тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації.
По третій підставі дискваліфікації Замовник в Протоколі зазначає, що копія договору про надання гарантії незавірений банком. Не погоджуюсь з цим твердженням, заперечуємо, адже нами подано договір про надання гарантії №008/1200ГР, який містить відбиток печатки «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛУ» на кожній сторінці договору, а на останній сторінці міститься відмітка та підпис начальника управління з обслуговування клієнтів Кондратюк Т.В.
Оскільки тендерна документації не містить вимог щодо засвідчень копій, вважаємо поданий нами договір про надання гарантії №008/1200ГР завірений банком належним чином, і як такий що відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі викладено, враховуючи що нами виконано вимоги тендерної документації, Учасник ТОВ «Волиньекобуд» вважає, що його тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації.
По четвертій та п’ятій підстав дискваліфікації повідомляємо, що відповідно до ч.16 ст.29 Закону № 922-VIII якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей (ч.9 ст.26 Закону № 922-VIII).
Замовник з метою дотримання норм ст.5 та ч.16 ст.29 Закону № 922-VIII зобов’язаний був розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Однак в порушення зазначених вище норм чинного законодавства України Замовник позбавив права Учасника ТОВ «Волиньекобуд» виправити невідповідність в інформації та/або документах, що подані останнім у своїй тендерній пропозиції та підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, та не надав можливості Учаснику ТОВ «Волиньекобуд» відповідно до ч.9 ст.26 Закону № 922-VIII завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей. Не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Замовник порушив вимоги статті 29 Закону № 922-VIII.
Рішення про відхилення тендерних пропозицій учасників повинно бути винесено з дотриманням норм чинного законодавства України та повинно базуватися виключно на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно прописані в тендерній документації. Замовником не дотримано принципів, передбачених статтею 5 Закону № 922-VIII, норм ч.16 ст.29 та ч.9 ст.26 Закону № 922-VIII та відхиляючи тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Волиньекобуд», керувався своїми суб’єктивними домислами, припущеннями та на власний розсуд трактуючи норми чинного законодавства України та умови тендерної документації.
З огляду на зазначене, Учасник ТОВ «Волиньекобуд» вважає, що його тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, з урахуванням норм чинного законодавства України та умов тендерної документації та за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Волиньекобуд», Замовник з метою дотримання вимог чинного законодавства України, в тому числі ст.5, ч.16 ст.29 та ч.9 ст.26 Закону № 922-VIII, зобов’язаний був:
- розмістити через електронну систему закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником ТОВ «Волиньекобуд» у своїй тендерній пропозиції та підтверджують відповідність Учасника ТОВ «Волиньекобуд» процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону № 922-VIII;
- розглянути подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення Учасника ТОВ «Волиньекобуд» виявленої невідповідності;
- у зв’язку з відповідністю тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Волиньекобуд» умовам тендерної документації визначити останнього переможцем та на підставі ст.33 Закону № 922-VIII винести рішення про намір укласти договір про закупівлю.
З усього наведеного вище можна зробити висновок, що дії Замовника свідчать про його необґрунтовані, необ’єктивні та упереджені дії при розгляді, оцінці тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Волиньекобуд» та прийнятті відповідного рішення щодо неправомірної дискваліфікації останнього.
Відповідно до ч.2 ст.31 Закону № 922-VIII ухвалене рішення про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, повинні містити інформацію з посиланням на відповідні норми Закону № 922-VIII та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Рішення про відхилення тендерних пропозицій учасників повинно бути винесено з дотриманням норм чинного законодавства України та повинно базуватися виключно на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно прописані в тендерній документації. Замовником не дотримано принципів, передбачених статтею 5 Закону № 922-VIII та відхиляючи тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Волиньекобуд», керувався своїми суб’єктивними домислами, припущеннями та на власний розсуд трактуючи норми чинного законодавства України та умови тендерної документації.
Також, звертаємо увагу уповноваженої особи, що Учасником ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" не надано у складі тендерної пропозиції лист-згоду про можливе застосування до нього оперативно-господарських санкцій, складену у довільній формі, яка містить інформацію про те, що до Учасника не застосовувалися у попередніх господарських відносинах з Замовником оперативно-господарські санкції відповідно до вимог ч.1 ст.237 Господарського кодексу України, та копія договору про надання гарантії, та копія додаткової угоди 1 не завірені банком.
З огляду на зазначене, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" вважає, що його тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації.
З усього наведеного вище можна зробити висновок, що дії Замовника при здійснення даної закупівлі свідчать про його дискримінаційні та нерівне ставлення до учасників, свідчать про необґрунтовані, необ’єктивні та упереджені дії при розгляді, оцінці тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Волиньекобуд» та прийнятті відповідного рішення щодо неправомірної дискваліфікації останнього.
Замовником було порушено принцип, встановлені статтею 5 Закону № 922-VIII.
З огляду на вищезазначене, і керуючись нормами чинного законодавства України, вимагаємо:
1. Прийняти Вимогу щодо прийнятого рішення Замовника до розгляду.
2. Надати додаткову та повну аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" умовам, визначеним в тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі, шляхом надання відповіді Учаснику з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження Вимоги щодо прийнятого рішення Замовника до розгляду через електронну систему закупівель.
3. Скасувати протокольне рішення №158 уповноваженої особи від 28.09.2021 по закупівлі «Нове будівництво дитячого садка по вул. Подільська, 6 в с. Струмівка Луцького району Волинської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 – 45214100-1 Будівництво дитячих садків)».
4. Повторно розглянути тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" та прийняти рішення з дотриманням норм чинного законодавства України.
Надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо порушення Учасником вимог пункту 2 розділу 5 тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації у новій редакції, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи № 137 від 31.08.2021, (цитата):
«У разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, зокрема, виконання робіт/надання послуг/поставк товару з відхиленням технічного завдання, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення/недотримання термінів/строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені ст.ст. 217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України, про що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає лист-згоду про можливе застосування до нього оперативно-господарських санкцій.»
Згаданий Учасником у вимозі документ «26. Гарантійний лист.pdf» не містить відповідної згоди.
Учасник не надавав окремого листа-згоди та не надавав відповідну згоду у складі інших документів тендерної пропозиції.
Відтак, Замовником встановлено порушення вимог пункту 2 розділу 5 тендерної документації у зв’язку з ненаданням Учасником листа-згоди про можливе застосування до нього оперативно-господарських санкцій, що передбачені ст.ст. 217, 235 та п. 4 ч.1 ст. 236 Господарського кодексу України.
*Зазначена вимога міститься у «інших умовах тендерної документації» підпункту 10 пункту 2 розділу 5 ТД, а не в підпункті 11 з технічних причин (технічна помилка). Проте, вищевказана вимога міститься в тендерній документації, а її невиконання є однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Щодо порушення Учасником умов надання забезпечення тендерної пропозиції, визначених пунктом 2 розділу 3 тендерної документації.
Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу: разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копію договору про надання гарантії. Зазначені копії повинні бути завірені банком.
При засвідченні копій документів Учасник повинен керуватись вимогами Національного стандарту України «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів. ДСТУ 4163:2020», затвердженого наказом ДП «УкрНДНЦ» від 01.07.2020 № 144.
Згідно пункту 5.26. ДСТУ 4163:2020 відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій документів через електронну систему закупівель.
Керуючись вищезазначеним, Учасник міг надати договір в будь-якому з наступних варіантів:
електронний документ з накладеними електронними цифровими підписами сторін;
сканований оригінал договору;
сканована копія договору, яка належним чином засвідчена банком (засвідчено відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020, де б відображалась в кольорі відповідна відмітка про засвідчення копії документа).
Учасник надав в складі тендерної пропозиції скановану копію засвідченої копії договору про надання забезпечення. Проте, мав би надати скановану та належним чином засвідчену копію договору (з відміткою про засвідчення копії документа з підписом та відбитком печатки в кольорі), у зв’язку з чим виникають сумніви достовірності наданого Учасником документу.
Таким чином, Учасник порушив вимоги тендерної документації, оскільки не надав належним чином завірений документ через електронну систему закупівель у порядку, визначеному тендерною документацією та чинним законодавством.
Окрім того, з поданих Учасником документів вбачається, що Учаснику відомо у повному обсязі спосіб подачі документів через електронну систему закупівель (електронних документів, сканованих оригіналів документів або сканованих копій документів, які завірені належним чином), оскільки усі документи, окрім договору про надання банківської гарантії, надані належним чином. З викладеного вбачається, що Учасник умисно надав документ без дотримання вимог тендерної документації та чинного законодавства.
Щодо невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним додаток 1 до тендерної документації.
По-перше, для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник зобов’язаний був надати ряд документів та інформації.
Проте, всупереч вимогам тендерної документації Учасник не надав відповідних документів, зокрема:
1. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій, які будуть залучатися до виконання робіт, які вказані в довідці № 03-07/09 від 07.09.2021, (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи).
2. Учасник не надав копії відповідних документів (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідці № 03-07/09 від 07.09.2021 про працівників інженерно-технічних професій та працівників робітничих професій), які засвідчують, що працівники учасника, пройшли навчання відповідно до вимог законодавства з питань охорони праці.
3. Учасник не надав документи, які підтверджують проходження спеціального навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт, а саме:
- щодо права виконувати роботи на висоті;
- щодо виконання зварювальних робіт;
- щодо охорони праці під час роботи з інструментами і пристроями;
щодо перевірки охорони знань НПАОП 45.2-7.02-12 ДБН А.3.2-2-2009.
Відтак, зважаючи на обсяг відсутньої інформації та документів, Учасник умисно всупереч вимогам тендерної документації не надав необхідні документи.
По-друге, відповідно до пункту 1.3. додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасник мав надати скановані оригінали договорів (3 або більше). Аналогічним договором у даній закупівлі вважався договір однакової правової природи (договір підряду) з аналогічним предметом закупівлі: нове будівництво або реконструкція об’єктів будівництва, укладені із замовниками (контрагентами) протягом 2018-2021 р.р.
Проте, всупереч вимогам тендерної документації Учасник на підтвердження даного кваліфікаційного критерію надав інформацію про такі договори:
1. Договір № 372-р/9 від 12.11.2018, укладений між ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» і департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації. Предметом договору є Капітальний ремонт та улаштування спортивного майданчику зі штучним покриттям Турійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня по вул. Володимирська, 1 в смт Турійськ Турійського району Волинської області.
2. Договір № 09/20 від 16.04.2020, укладений між ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» і управлінням освіти Луцької міської ради. Предметом договору є Капітальний ремонт частини приміщень харчоблоку комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 22 – ліцей Луцької міської ради Волинської області» на пр. Відродження, 32 у м. Луцьку.
Предметом наданих договорів підряду № 372-р/9 від 12.11.2018 та № 09/20 від 16.04.2020 є капітальний ремонт. Тому, Учасником не підтверджено наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Також, Учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію надав інформацію про Договір № 16/19 від 19.06.2019, укладений між ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» і департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації. Предметом договору є Будівництво дошкільного навчального закладу на вулиці Молодіжній в с. Дачне Ківерцівського району Волинської області.
Проте, відповідно до вимог пункту 1.3. додатку 1 до ТД обсяг виконаних робіт за аналогічним договором має складати не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Вартість робіт згідно Договору № 16/19 від 19.06.2019 становить 28 942 357,14 гривень та є меншою 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Тому, Учасник не відповідає кваліфікаційному критерію щодо досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Разом з тим, повідомляємо, що відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Наголошуємо, що Замовником виявлено та встановлено факт умисного ненадання Учасником значного обсягу інформації та документів щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Також, Учасник всупереч вимогам тендерної документації надав інформацію про договори, які за предметом договору не є аналогічним. Імовірно, у зв’язку з відсутність договорів, які б підтвердили відповідність Учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів . Таким чином, Учасник не відповідає встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Замовником не виявлено невідповідностей в інформації та документах. Замовником встановлено факт свідомого та умисного неподання документів, а також невідповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям загалом.
Окрім того, замовник не розміщав повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, оскільки Учасник не виконав інші вимоги тендерної документації.
Звертаю увагу на те, що протокольним рішенням уповноваженої особи № 158 від 28.09.2021 обґрунтовано підстави ненадання строку для усунення невідповідності в інформації та/або документах, поданих Учасником. А саме (цитата):
«Замовник не розміщав повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, поданих Учасником, оскільки Учасник взагалі не надав в складі тендерної пропозиції значної кількості документів, які вимагались тендерною документацію. Більше того, розглянувши завантажені Учасником документи виявлено, що він не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником. Окрім того, Учасник не виконав інші вимоги тендерної документації і не надав відповідну інформації та документи, які не стосувались кваліфікаційних критеріїв.»
Враховуючи вищевикладене, вважаємо надану аргументацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника повною та достатньою. Замовником відхилено тендерну пропозицію обґрунтовано, законно, об’єктивно та неупередженно з дотримання усіх принципів публічних закупівель, а також керуючись вимогами тендерної документації та чинного законодавства.
Скарги до процедури
Дата подання: 04 серпня 2021 18:04
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-26-000009 ● a43d20cc5a0346c5a25879bd17cbe5db
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 11:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.10.2021 № 371
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2021-07-20-006296-b 20.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-02 15:51:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з нового будівництва дитячого садка по вул. Подільська, 6 в с. Струмівка Луцького району Волинської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 – 45214100-1 Будівництво дитячих садків) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-20-006296-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-05 13:22:51
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України
У зв’язку з проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2021-10-26-000009) закупівлі «Нове будівництво дитячого садка по вул. Подільська, 6 в с. Струмівка Луцького району Волинської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 – 45214100-1 Будівництво дитячих садків)» (ID: UA-2021-07-20-006296-b; надалі – закупівля) повідомляємо наступне.
Фінансування будівництва дитячого садка буде здійснюватися за рахунок кошті місцевого та державного бюджету.
Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетне призначення – повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Пунктом 23 частини 1 стаття 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що затвердження місцевого бюджету є виключною компетенцією сільських, селищних, міських рад. Згідно частини 2 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.
Фінансування робіт за рахунок коштів місцевого бюджету у 2021 році буде здійснюватися на підставі рішення Підгайцівської сільської ради від 24.12.2020 № 3/7 «Про бюджет Підгайцівської сільської територіальної громади на 2021 рік» з урахуванням внесених змін.
Фінансування робіт за рахунок коштів державного бюджету у 2022 році буде здійснювати на підстав Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік», проект якого розміщено на офіційному вебсайті Верховної Ради України.
Також зазначаємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось на підставі проектної документації на будівництво за проектом: «Нове будівництво дитячого садка по вул. Подільська, 6 в с. Струмівка Луцького району Волинської області», розробленої Волинською філією ДП «Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «Діпромісто» імені Ю.М. Білоконя.
Зокрема, технічні і якісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічне завдання на виконання робіт з нового будівництва дитячого садка формувалось в тендерній документації на підставі дефектних актів та локальних кошторисів на будівельні роботи згідно проектної документації. У зв’язку із значним обсягом інформації (об’єм Книги 1 «Зведений кошторисний розрахунок. Кошторисна документація» проекту «Нове будівництво дитячого садка по вул. Подільська, 6 в с. Струмівка Луцького району Волинської області» становить близько 300 аркушів), надаємо електронний варіант дефектних актів та локальних кошторисів у форматі RTF, текст яких буде читабельним і зрозумілим.
Очікувана вартість предмета закупівлі формувалась на підставі показників зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва згідно проектної документації.
Зокрема, загальна вартість по зведеному кошторисному розрахунку становить 65 595 555,00 грн. Проте, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, з даної суми виключено передбачені кошторисним розрахунком кошти на утримання служби замовника (глава 10), кошти на проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд (глава 12).
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі склала 62 777 649,60 грн. з ПДВ.
Наголошуємо на тому, що Філія ДП «Укрдержбудекспертиза» у Волинській області надала позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Нове будівництво дитячого садка по вул. Подільська, 6 в с. Струмівка Луцького району Волинської області» (копію експертного звіту додаємо). Згідно експертного звіту загальна кошторисна вартість будівництва складає 65 595 555,00 грн. На таку суму розроблений зведений кошторисний розрахунок проектною організацією.
Окрім того, надаємо копію розпорядження сільського голови від 15.07.2021 № 20 «Про затвердження проектної документації на будівництво за проектом «Нове будівництво дитячого садка по вул. Подільська, 6 в с. Струмівка Луцького району Волинської області».
Враховуючи вищевикладене, відсутні ознаки порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель Підгайцівською сільською радою.
Додатково зазначаємо, що проектна документація на будівництво за проектом «Нове будівництво дитячого садка по вул. Подільська, 6 в с. Струмівка Луцького району Волинської області» у повному обсязі знаходиться в замовника. У разі необхідності, Підгайцівська сільська рада може надати усі необхідні оригінали документів (усі книги проектної документації форматів А4, А3) уповноваженим представникам Державної аудиторської служби України.
Окрім того, надаємо посилання на сторінку вебсайту Підгайцівської сільської ради, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://pidgayci-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-16-07-01-16-09-2021.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, виконання учасниками, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Вважаємо, що висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-20-006296-b є безпідставним, необґрунтованим, суперечить вимогам чинного законодавства та практиці застосування органами фінансового контролю законодавства з питань публічних закупівель. Захистити своє порушене право Підгайцівська сільська рада може лише в судовому порядку. Тому, Підгайцівська сільська рада звернулась з відповідним позовом до суду за захистом своїх прав та законних інтересів. |
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/140/14946/21 |
Дата відкриття провадження: | 08 грудня 2021 |
Документи:
17 грудня 2021 15:34
|
Електронний підпис |
17 грудня 2021 15:34
|
Електронний підпис |
03 грудня 2021 08:55
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 вересня 2021 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СМП "Стара Вижваагробуд" |
49 833 505,20
UAH з ПДВ
|
49 833 505,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛУЦЬККОМУНБУД" |
54 621 956,39
UAH з ПДВ
|
52 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
55 702 786,92
UAH з ПДВ
|
52 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" |
57 344 150,04
UAH з ПДВ
|
52 550 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" |
59 640 337,20
UAH з ПДВ
|
52 560 348,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
СМП "Стара Вижваагробуд" #03582936 |
Відхилено |
49 833 505,20
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 15:57
|
|
ТОВ "ЛУЦЬККОМУНБУД" #38079098 |
Відхилено |
52 500 000,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 16:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2021 16:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Відхилено |
52 550 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 15:50
|
|
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" #30248307 |
Відхилено |
52 550 340,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 11:35
|
|
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" #01274350 |
Переможець |
52 560 348,54
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 08:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2022 14:53
|
дод.угода №6 Житлобуд.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2022 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2022 15:21
|
дод.угода №5 Житлобуд.pdf | зміни до договору |
18 липня 2022 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2022 14:52
|
дод.угода №4 Житлобуд.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2022 15:26
|
дод.угода №3 Житлобуд.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2022 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:20
|
дод.угода № 2 Житлобуд.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 15:31
|
дод.угода Житлобуд 2.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2021 09:37
|
договір Житлобуд дитсадок.pdf | укладений |
20 жовтня 2021 09:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою №1 до Договору №683 від 20.10.2021 викладено пункт 4.1. Договору та додаток № 3 до Договору (План фінансування робіт) у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 683 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до обсягів фінансування на 2021 та 2022 роки. Додаток № 3 до Договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 683 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою № 3 внесено зміни до строку виконання робіт та строку дії договору. Окрім того, змінено обсяг фінансування робіт на 2022 та 2023 роки, а також затверджено Додаток № 2 (календарний графік виконання) та Додаток № 3 (план фінансування) до Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 683 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток № 3 (план фінансування робіт) до Договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 683 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Реквізити сторін викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 683 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою № 6 зменшено обсяг фінансування робіт на 2022 рік та збільшено обсяг фінансування на 2023 рік. Тому, Додаток № 2 (календарний графік виконання) та Додаток № 3 (план фінансування) до Договору затверджено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 683 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |