Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупа пшенична (Полтавська “Артек”) першого ґатунку, крупа гречена першого ґатунку, крупа геркулес першоко ґатунку, крупа манна першого ґатунку, крупа перлова першого ґатунку, крупа пшоняна першого ґатунку, рис першого ґатунку, крупа ячнєва першого ґатунку
Очікувана вартість
17 700,00 UAH
UA-2021-07-20-005974-b 729418891eb94a0eafe56747c21e8dcb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Антіпов

+380567222366 dddi_zakupka@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Дніпропетровський дитячий будинок-інтернат Дніпропетровської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188272
Місцезнаходження: 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 167
Контактна особа: Сергій Антіпов
+380567222366
dddi_zakupka@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2021 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2021 15:00
Очікувана вартість: 17 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Категорія замовника: Юридична особа, яка є установою, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є розпорядником бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
827 кілограми
Крупа пшенична (Полтавська “Артек”) першого ґатунку, крупа гречена першого ґатунку, крупа геркулес першоко ґатунку, крупа манна першого ґатунку, крупа перлова першого ґатунку, крупа пшоняна першого ґатунку, рис першого ґатунку, крупа ячнєва першого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49008, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 167
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 серпня 2021  —  25 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводиться в безготівкові формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар, згідно накладної протягом 20 банківських днів з дати підписання накладної Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2021 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2021 14:18
Документація крупи 2021.doc
20 липня 2021 14:13
договір картопля 2021.docx
20 липня 2021 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2021 14:18
Документація крупи 2021.doc
20 липня 2021 14:10
Документація крупи 2021.doc
20 липня 2021 14:13
договір картопля 2021.docx
20 липня 2021 14:10
договір картопля 2021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 16 493,10
UAH з ПДВ
16 493,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2021 11:44
Електронний підпис
29 липня 2021 11:39
РІШЕННЯ ДИРЕКТОРА.pdf
29 липня 2021 11:39
єдиний звіт (4 ДФ).pdf
29 липня 2021 11:39
НАКАЗ ДИРЕКТОРА.pdf
29 липня 2021 11:39
Фін. звіт 1 піврічч 2021.pdf
29 липня 2021 11:39
Технічні вимоги.pdf
29 липня 2021 11:39
Статут підприємства.pdf
29 липня 2021 11:39
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Переможець 16 493,10
UAH з ПДВ
30 липня 2021 10:22

Документи

30 липня 2021 10:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2021 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
16 493,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2021 10:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 08:43
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 11:29
Д №96.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:00
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 13:12
договір крупи.pdf укладений
06 серпня 2021 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у Додаток 1
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 493,10
UAH (в тому числі ПДВ 2 748,85 UAH)