Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту техніки
Очікувана вартість
14 980,00 UAH
UA-2021-07-20-003339-c 4902b41fd5964c3ab817219fff6cbd7b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана

0459836803 kodl.tender2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994451
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Боярка, Хрещатик 83
Контактна особа: Олійник Оксана
0459836803
kodl.tender2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Послуги з ремонту техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з ремонту техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Боярка, Хрещатик 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Тендерна документація

20 липня 2021 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОСЕЦЬКИЙ ПАВЛО ІВАНОВИЧ"
#2830408298
Переможець 14 980,00
UAH
20 липня 2021 15:06

Документи

20 липня 2021 15:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 16:39
ДУ ФОП Косецький 248.pdf зміни до договору
04 січня 2022 16:37
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору відповідно пункту 4 частини 5 ст41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML